Tis wel weer anders als je zelf ook aan de WoW bentquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:57 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou toch geen wowwijf op de bank hoeven hebben.
Goede vraag, ik denk games die zich afspelen op een eiland ofzo en waar ik moet proberen te overleven zo iets zoals in "Lost"quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van wat voor soort games hou je dan?
Tsja, de meeste games zijn gebaseerd op overleven tegen monsters die jou dood willen hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk games die zich afspelen op een eiland ofzo en waar ik moet proberen te overleven zo iets zoals in "Lost"Games waarbij mijn adrenaline dus stijgt hehe
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in een clan waar een vrouw lid van was en alleen maar topspelers werden lid van die clan.
Ik ken tegenwoordig geen vrouwelijke gamers meer omdat ik al een tijdje geen online games meer gedaan heb en vrijwel al mn vrienden mannen zijn
Nee ik wil geen monsters, ik ben gevoelig voor nachtmerriesquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, de meeste games zijn gebaseerd op overleven tegen monsters die jou dood willen hebben.
Anders ben je beter af met The Sims oid
Ja, tis eigenlijk ook meer een soort simulatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:09 schreef complicate het volgende:
Koffie, the Sims lijkt wel ok op het eerste zicht, ik zie daar geen monsters![]()
even verder googlen
A joh, gewoon lekker een paar honderd van die gedrochten de kop afknallen met een shotgun!quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee ik wil geen monsters, ik ben gevoelig voor nachtmerries![]()
Maar even googlen naar "the Sims"
Hey ma The Sims is superquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, tis eigenlijk ook meer een soort simulatie.
Maar je hebt bijvoorbeeld ook puzzelspelletjes (ook voor op je mobiel)
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A joh, gewoon lekker een paar honderd van die gedrochten de kop afknallen met een shotgun!![]()
waar niemand is wie hij of zij is. nee dank je, kutspel. een soort fantasie second life met geweld.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel weer anders als je zelf ook aan de WoW bent
The Sims is wel een leuk spel, maar je hebt het gauw gezien zonder uitbreidingen. Je bent redelijk snel 'erdoorheen' zeg maar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey ma The Sims is superMerci , ik ga eens vandaag of morgen spelen hehe benieuwd
Ik puzzel niet graagik word daar ambetant van
geen geduld enzo hehe
Ben eigelijk naar The Sims 3 aan het kijkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
The Sims is wel een leuk spel, maar je hebt het gauw gezien zonder uitbreidingen. Je bent redelijk snel 'erdoorheen' zeg maar.
Then again, The Sims 3 heb ik niet gespeeld.
Ik zeg ook niet dat je aan de WoW moetquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:20 schreef perro. het volgende:
[..]
waar niemand is wie hij of zij is. nee dank je, kutspel. een soort fantasie second life met geweld.
Elfjesquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
The Sims is wel een leuk spel, maar je hebt het gauw gezien zonder uitbreidingen. Je bent redelijk snel 'erdoorheen' zeg maar.
Then again, The Sims 3 heb ik niet gespeeld.
Misschien vind je second life wel leuk. Dat is vooral gericht op sociale interactie, en je kunt je poppetje ook helemaal aankleden. Er zitten wel veel smeerlappen op (blijkbaar) dus wordt niet verbaasd als er ineens iemand de kleren van zijn/haar poppetje uit doet (je kunt dan gewoon weggaan en er zijn gebieden waar dat niet kan).quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ben eigelijk naar The Sims 3 aan het kijken![]()
Wat raad je dan aan?
Elfjesquote:
Dat kan altijd al. Ik denk dat je gewoon weer 3 uur bezig bent met alle uitbreidingen downloaden, om maar genoeg te doen te hebben.quote:[..]
Was het in Sims 3 niet zo dat je ook kinderen kon krijgen enzo?
Ja, das weer zo jammer aan de Sims, ze doen er alles aan om jouw geld uit de zakken te kloppen door met zoveel uitbreidingen te komen...maar gelukkig heb je daar ook weer mods voorquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien vind je second life wel leuk. Dat is vooral gericht op sociale interactie, en je kunt je poppetje ook helemaal aankleden. Er zitten wel veel smeerlappen op (blijkbaar) dus wordt niet verbaasd als er ineens iemand de kleren van zijn/haar poppetje uit doet (je kunt dan gewoon weggaan en er zijn gebieden waar dat niet kan).
The Sims 3 schijnt wel een stuk uitgebreider te zijn dan de eerste varianten. Die eerste twee konden mij ook wel een paar weken lang een uurtje per dag bezighouden, maar dat vind ik redelijk kort voor een simulatie-spel.
Yup, maar mods is vaak weer ietwat lastig. Weet niet hoe goed complicate met computers is... Anders moet jij haar maar helpenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, das weer zo jammer aan de Sims, ze doen er alles aan om jouw geld uit de zakken te kloppen door met zoveel uitbreidingen te komen...maar gelukkig heb je daar ook weer mods voor
quote:
* complicate noteert second lifequote:Op dinsdag 8 april 2014 14:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien vind je second life wel leuk. Dat is vooral gericht op sociale interactie, en je kunt je poppetje ook helemaal aankleden. Er zitten wel veel smeerlappen op (blijkbaar) dus wordt niet verbaasd als er ineens iemand de kleren van zijn/haar poppetje uit doet (je kunt dan gewoon weggaan en er zijn gebieden waar dat niet kan).
The Sims 3 schijnt wel een stuk uitgebreider te zijn dan de eerste varianten. Die eerste twee konden mij ook wel een paar weken lang een uurtje per dag bezighouden, maar dat vind ik redelijk kort voor een simulatie-spel.
Gewoon zelf moddenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Yup, maar mods is vaak weer ietwat lastig. Weet niet hoe goed complicate met computers is... Anders moet jij haar maar helpen
O grappig, dat heb ik ook nog ooit geprobeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel leuk zijn als je mensen irl kon moddenquote:
Handiger als je dat met je huis kon doen. Of met je fysiek. Zoveel makkelijker om gewoon spieren te modden dan naar de gym te gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je mensen irl kon modden
Dat kan toch ook? Psychologen doen dat toch? (tenminste, als ze hun best doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je mensen irl kon modden
Zijn er al eens mensen die jou aangeklaagd hebben omdat ze door jou een barst in hun scherm hebben gemept?quote:
HAHAHAHA ik beloof net geen u meer te gebruiken en nu zeg jij, u tegen mequote:
Dat zou KEICOOOOOOOOOOOOL zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Handiger als je dat met je huis kon doen. Of met je fysiek. Zoveel makkelijker om gewoon spieren te modden dan naar de gym te gaan
Nope. Wil jij de eerste zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn er al eens mensen die jou aangeklaagd hebben omdat ze door jou een barst in hun scherm hebben gemept?
Sommige psychologen zijn psychopatenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan toch ook? Psychologen doen dat toch? (tenminste, als ze hun best doen)
Maar helaas ook boosaards, zoals psychopaten enzo
En wat vond je ervan? Deel je ervaring met onsquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef xFriendx het volgende:
Sims 2 nog in de kast staan hier. Ooit gekocht maar kon mij uiteindelijk toch weinig boeien.
Gewoon puur uit beleefdheid.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:37 schreef complicate het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik beloof net geen u meer te gebruiken en nu zeg jij, u tegen meOf is dat een Hollandse humor
![]()
Maar het gaat goed met me
quote:
Ik heb het ook nog volgens mij. Met twee uitbreidingen. Legaal. Dat spel was er gewoon al een tijd toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef xFriendx het volgende:
Sims 2 nog in de kast staan hier. Ooit gekocht maar kon mij uiteindelijk toch weinig boeien.
Mja, ik denk dat ik simpelweg de uitdaging er niet zo in zag. Wil niet zeggen dat het een slecht spel is. Tis namelijk op zich wel uitgebreid en zo, maar zag zo het doel niet echt. Alsof er niet echt een einde is waar je naartoe speelt. Ja, ze moeten gelukkig zijn geloof ik (uit mijn hoofd) maar dat kon mij nou net weer niet boeienquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
[..]
En wat vond je ervan? Deel je ervaring met ons
Ah ok, ik denk eigenlijk dat The Sims toch iets is voor me. In die andere spelletjes is er veel te veel geweld en daar kan ik niet echt tegenquote:
CoD 4 is ook nog wel oké. Beter dan de derde in ieder geval. Daarna wordt het inderdaad vrij kut.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik simpelweg de uitdaging er niet zo in zag. Wil niet zeggen dat het een slecht spel is. Tis namelijk op zich wel uitgebreid en zo, maar zag zo het doel niet echt. Alsof er niet echt een einde is waar je naartoe speelt. Ja, ze moeten gelukkig zijn geloof ik (uit mijn hoofd) maar dat kon mij nou net weer niet boeien![]()
Denk ook dat mijn geduld er niet groot genoeg voor is. Uiteindelijk vermaak ik mij meer met de oudere Call of Duty spellen (mits Tweede Wereldoorlog) of racespellen.
Avontuur en puzzelen, dat deed ik het liefst met bijvoorbeeld de Monkey Island serie. Point-and-click adventuresquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, ik denk eigenlijk dat The Sims toch iets is voor me. In die andere spelletjes is er veel te veel geweld en daar kan ik niet echt tegenMaar dank je wel voor de tip.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Sommige psychologen zijn psychopatenLaat ons maar verder gamen
Dan liever BF2quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik simpelweg de uitdaging er niet zo in zag. Wil niet zeggen dat het een slecht spel is. Tis namelijk op zich wel uitgebreid en zo, maar zag zo het doel niet echt. Alsof er niet echt een einde is waar je naartoe speelt. Ja, ze moeten gelukkig zijn geloof ik (uit mijn hoofd) maar dat kon mij nou net weer niet boeien![]()
Denk ook dat mijn geduld er niet groot genoeg voor is. Uiteindelijk vermaak ik mij meer met de oudere Call of Duty spellen (mits Tweede Wereldoorlog) of racespellen.
Hmm, zelfde is ook met de BF reeks gebeurdquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
CoD 4 is ook nog wel oké. Beter dan de derde in ieder geval. Daarna wordt het inderdaad vrij kut.
Muziek is sowiso beste verslaving ever and ever and everquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En muziek luisteren, das zo verslavend he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |