abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138406667
België staat volgende zomer voor het eerst sinds 2002 nog eens op de eindronde van een WK voetbal. Op de website van de Wereldvoetbalbond FIFA steekt Jean-Marie Pfaff, de legendarische doelman van de Rode Duivels, vandaag de loftrompet over de huidige generatie Belgische internationals.

"We hebben zoveel jonge spelers en er is zoveel talent dat zijn weg vindt naar grote Europese clubs en daar ervaring opdoet", zegt Pfaff. "Ik vergelijk het een beetje met Denemarken dat in 1992 het EK won. Op elke positie hebben we goede spelers. Daarboven staat een uitstekende staf, met als exponent Marc Wilmots. Hij behoort tot een nieuwe generatie coaches en zorgt voor de bezieling."

Mexico
Pfaff (59) blikt in het gesprek ook terug op het onvergetelijke WK van 1986 in Mexico, waar België vierde werd. "Het was een fantastische Wereldbeker. In de groepsfase waren we niet zo goed, maar daarna werden we steeds sterker. De wedstrijden tegen de Sovjet-Unie (4-3 na verlengingen) en Spanje (5-4 na strafschoppen) zijn de beste matchen die ik ooit heb gespeeld. In de halve finale verloren we niet van Argentinië, we verloren van Maradona."

Waarschuwing
Pfaff besluit het interview met een waarschuwing aan het adres van alle landen die volgende zomer deelnemen aan het WK. "België wordt voor de andere teams in Brazilië een extreem moeilijke tegenstander om te verslaan."
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:23:04 #2
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_138406952
Die gaan keihard op hun bek vallen, ik kan niet wachten.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_138406986
met voetbal ben ik geen belg.
pi_138407148
België gaat er gewoon keihard uit in de groepsfase. Gelijkspel tegen Algerije en verlies tegen Rusland en Zuid-Korea.
pi_138407189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
België gaat er gewoon keihard uit in de groepsfase. Gelijkspel tegen Algerije en verlies tegen Rusland en Zuid-Korea.
We hebben het niet over Nederland he. België gaat gewoon met 9 punten door naar de volgende ronde.
pi_138412172
Nederlaag tegen Rusland, gelijk algerije en winst op zKorea.
Volgende ronde eruit.
pi_138413844
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

We hebben het niet over Nederland he. België gaat gewoon met 9 punten door naar de volgende ronde.
Hou toch op man. Wat stelt België nou voor? Met Dries Mertens die drie turven hoog is win je geen WK hoor. Met die badaap van Chelsea win je ook geen WK.

Wat me ook opvalt is dat zodra die kutbelgen zich weer eens hebben geplaatst voor iets, dat ze zichzelf gaan vergelijken met ons. Nederland is sowieso twee of misschien wel drie klasse's beter dan België, Nederland heeft club bepalende spelers die week in week uit onder druk moeten presteren, België heeft dat niet(Nee Hazard is geen club bepalende speler bij Chelsea)

Conclusie: Belgie heeft niets te zoeken op het WK behalve dat het een leermoment is voor ze
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:49:27 #8
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138414192
2de ronde Duitsland of Portugal

:W
pi_138426372
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:42 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Hou toch op man. Wat stelt België nou voor? Met Dries Mertens die drie turven hoog is win je geen WK hoor. Met die badaap van Chelsea win je ook geen WK.

Wat me ook opvalt is dat zodra die kutbelgen zich weer eens hebben geplaatst voor iets, dat ze zichzelf gaan vergelijken met ons. Nederland is sowieso twee of misschien wel drie klasse's beter dan België, Nederland heeft club bepalende spelers die week in week uit onder druk moeten presteren, België heeft dat niet(Nee Hazard is geen club bepalende speler bij Chelsea)

Conclusie: Belgie heeft niets te zoeken op het WK behalve dat het een leermoment is voor ze
Nederland heeft een stel spelers uit de Eredivisie, Belgie spelers die in de top spelen in Engeland, Italie, Spanje en Rusland.

Hazard is top bij Chelsea.
pi_138428310
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 09:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nederland heeft een stel spelers uit de Eredivisie, Belgie spelers die in de top spelen in Engeland, Italie, Spanje en Rusland.

Je chargeert een beetje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_138428751
quote:

[..]

Zoals Fellaini, de klasbak? _O_
Amen.
pi_138431594
quote:

[..]

Robben, Huntelaar, Sneijder(normaal gesproken) v Persie, v/d Vaart(normaal gesproken), en Nigel de Jong..

Dit zijn toch wel grotere spelers van naam die ook wel club bepalend zijn geweest dan die Belgjes die alleen Hazard hebben

En kom op, de hoogste divisie in Belgie is toch van een bedroevend niveau man. Half lege stadions, alleen maar Afrikanen die het moeten hebben van hun lengte en fysiek
pi_138432840
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Robben, Huntelaar, Sneijder(normaal gesproken) v Persie, v/d Vaart(normaal gesproken), en Nigel de Jong..

Dit zijn toch wel grotere spelers van naam die ook wel club bepalend zijn geweest dan die Belgjes die alleen Hazard hebben

En kom op, de hoogste divisie in Belgie is toch van een bedroevend niveau man. Half lege stadions, alleen maar Afrikanen die het moeten hebben van hun lengte en fysiek
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_138433224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:14 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Wacht nou maar jonge, Belgie vliegt er zonder pardon na de groepsfase eruit. 2 nederlagen en 1 gelijk spel. Belgie is niets voor niets al tig jaar niet op een EK of WK eindronde aanwezig geweest. Dacht je nou werkelijk dat Belgie nu het WK even gaat winnen? Schei toch uit man!

Als die Hazard aan de bal komt, dan is het gewoon één grote ren-je-rot show. Kop omlaag en kijken waar het schip strand. Ik heb die jongen met die afro bij Man United gister gezien en ik heb hem niets anders zien doen dan de bal blind naar voren rossen zodat de bal op goed geluk bij Welbeck zou komen.

Nee, Belgie is gewoon een maatje te klein

[ Bericht 6% gewijzigd door JenHermes op 02-04-2014 13:30:10 ]
pi_138433393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:14 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Haha, kom op he. Geef dan op z'n minst een argument in plaats van alleen maar die smileys.
In Southern Sun
pi_138434293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:24 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Wacht nou maar jonge, Belgie vliegt er zonder pardon na de groepsfase eruit. 2 nederlagen en 1 gelijk spel. Belgie is niets voor niets al tig jaar niet op een EK of WK eindronde aanwezig geweest. Dacht je nou werkelijk dat Belgie nu het WK even gaat winnen? Schei toch uit man!

Als die Hazard aan de bal komt, dan is het gewoon één grote ren-je-rot show. Kop omlaag en kijken waar het schip strand. Ik heb die jongen met die afro bij Man United gister gezien en ik heb hem niets anders zien doen dan de bal blind naar voren rossen zodat de bal op goed geluk bij Welbeck zou komen.

Nee, Belgie is gewoon een maatje te klein
Ik ben ook geen fan van Fellaini. Maar een Kompany , Witsel en Courtois zijn ook zeer goede spelers die bepalend zijn. Kompany is nog belangrijker dan Hazard overigens. Zeker als je De jong en V/d vaart opnoemt en bij België enkel Hazard (en hem nog afbreken) kan niemand je serieus nemen.

Ik zie ze ook geen wereldkampioen worden btw. 1ste ronde overleven en er dan uit.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:03:22 #17
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138434399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Ik zie ze ook geen wereldkampioen worden btw. 1ste ronde overleven en er dan uit.
Net als Nederland ws inderdaad
pi_138434446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:59 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van Fellaini. Maar een Kompany , Witsel en Courtois zijn ook zeer goede spelers die bepalend zijn. Kompany is nog belangrijker dan Hazard overigens. Zeker als je De jong en V/d vaart opnoemt en bij België enkel Hazard (en hem nog afbreken) kan niemand je serieus nemen.
Dit is die keeper van Atleti toch? Die telt niet namelijk

Dan blijft alleen Kompany en Witsel over. Leuke spelers voor bij Zenit idd maar ook daar win je de oorlog niet mee. Met club bepalende spelers bedoel ik spelers die het team bij de hand nemen in moeilijke tijden en wanneer het verwacht wordt. v Persie die zelfhandig Man United naar de kwartfinale schiet met een hattrick. Zo hebben Robben, Sneijder en v/d Vaart ook dit soort diensten verricht.
  woensdag 2 april 2014 @ 14:09:12 #19
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138434522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Dan blijft alleen Kompany en Witsel over. Leuke spelers voor bij Zenit idd maar ook daar win je de oorlog niet mee. Met club bepalende spelers bedoel ik spelers die het team bij de hand nemen in moeilijke tijden en wanneer het verwacht wordt. v Persie die zelfhandig Man United naar de kwartfinale schiet met een hattrick. Zo hebben Robben, Sneijder en v/d Vaart ook dit soort diensten verricht.
Huntelaar past ook wel in dat rijtje vind ik. En met een beetje fantasie Kuijt ook nog wel :9
pi_138435413
De verdediging van België (op de RB na) met de aanval van Nederland en een gemengd middenveld en de Lage Landen worden wereldkampioen!
pi_138435437
quote:
[..]

Wat is dit weer voor onzin?
pi_138435831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:05 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Waarom telt de keeper van Atleti niet?
In Southern Sun
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:01:51 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138436172
Wat een gechargeer van beide kanten. België had in de poule van Nederland een goede kans gemaakt om door te komen (zeker meer dan Nederland) maar had het daar ook zwaar gehad. Nederland zou de poule van Belgie ook makkelijk door komen, zoals België ook gaat doen.

Maar komt België een van de vijf, zes toplanden tegen hebben zij het ook gewoon moeilijk. Tegen de nummer 2 van poule G wordt al lastig. En anders wel tegen Argentinië.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138436753
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een gechargeer van beide kanten
Jij ziet zelf toch ook wel dat Belgische spelers niets waard waren voorheen op het afgelopen jaar na. Nederlandse spelers zijn internationaal veel groter dan Belgische spelers. De Bergkampen, Kluiverts, Rijkaards, Overmarsen, van Persies, Sneijders, van Bommels en v/d Vaarts zijn toch vele male beter, en groter wat naam en reputatie betreft dan die paar Belgjes die nu internationaal spelen.

Ik vind dat Belgie zich niet eens mag vergelijken met Nederland op dit gebied.
pi_138436819
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom telt de keeper van Atleti niet?
Omdat ik het over veldspelers heb
pi_138436980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:22 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Omdat ik het over veldspelers heb
Totaal onzinnig om de keeper buiten beschouwing te laten lijkt me.
In Southern Sun
pi_138437022
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Totaal onzinnig om de keeper buiten beschouwing te laten lijkt me.
Omdat ik het over veldspelers had.
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:28:36 #28
pi_138437036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Jij ziet zelf toch ook wel dat Belgische spelers niets waard waren voorheen op het afgelopen jaar na. Nederlandse spelers zijn internationaal veel groter dan Belgische spelers. De Bergkampen, Kluiverts, Rijkaards, Overmarsen, van Persies, Sneijders, van Bommels en v/d Vaarts zijn toch vele male beter, en groter wat naam en reputatie betreft dan die paar Belgjes die nu internationaal spelen.

Ik vind dat Belgie zich niet eens mag vergelijken met Nederland op dit gebied.
Ja, en F van der Elst is ook meer waard dan Strootman. Nederland heeft 3 spelers van internationale allure, België heeft inderdaad geen spelers die belangrijk zijn voor hun club. Geen individuele klasse, op wellicht Kompany na. Hazard vind ik eigenlijk niet echt goed. Maar puur per positie wint België het wel 6-5 of 7-4 van Nederland. En per linie wint België ook 3-1. Alleen de Nederlandse aanval is top.

België heeft echter de infividuele klasse niet om tegen absolute topploegen te winnen en zal zo snel tegen de subtop verliezen dan Nederland. Maar hebben het makkelijker tegen kleine ploegen.
pi_138437156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Omdat ik het over veldspelers had.
Ja, dat zei je net ook. Maar dat is geen reden waarom je de keeper uit zo'n vergelijking haalt. Lijkt me niet te missen in een elftal.
In Southern Sun
pi_138437248
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, dat zei je net ook. Maar dat is geen reden waarom je de keeper uit zo'n vergelijking haalt. Lijkt me niet te missen in een elftal.
Ja ik begrijp dat allemaal wel maar ik doel puur op de individuele kwaliteiten van de veldspelers. Ook op het gebied van keepers heeft Nederland meer talent
pi_138437312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ja ik begrijp dat allemaal wel maar ik doel puur op de individuele kwaliteiten van de veldspelers. Ook op het gebied van keepers heeft Nederland meer talent
Dat is op dit moment een beetje een vreemde bewering, gezien de prestaties van Curtois.
In Southern Sun
pi_138437385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, en F van der Elst is ook meer waard dan Strootman. Nederland heeft 3 spelers van internationale allure, België heeft inderdaad geen spelers die belangrijk zijn voor hun club. Geen individuele klasse, op wellicht Kompany na. Hazard vind ik eigenlijk niet echt goed. Maar puur per positie wint België het wel 6-5 of 7-4 van Nederland. En per linie wint België ook 3-1. Alleen de Nederlandse aanval is top.

België heeft echter de infividuele klasse niet om tegen absolute topploegen te winnen en zal zo snel tegen de subtop verliezen dan Nederland. Maar hebben het makkelijker tegen kleine ploegen.
België uit tegen Kroatie, de wedstrijd waar het er echt om ging.
Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour (85' Dembélé), Fellaini; De Bruyne (65' Mirallas), Lukaku (68' Chadli), E. Hazard

Welke zes/zeven posities zijn beter bezet?
In Southern Sun
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:42:53 #33
pi_138437509
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

België uit tegen Kroatie, de wedstrijd waar het er echt om ging.
Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour (85' Dembélé), Fellaini; De Bruyne (65' Mirallas), Lukaku (68' Chadli), E. Hazard

Welke zes/zeven posities zijn beter bezet?
Niet de beste opstelling

Courtois - keeper x, Kompany (ipv v Buyten) - Vlaar, Lombaerts - Indi, Vertonghen - random linksback
Witsel - Clasie, De Bruyne - Narsingh/Kuyt/Lens/wie dan ook (of, als Robben rechts speelt, De Bruyne vervangen door Hazard) Rechtsback positie is een twijfelfgeval, op de overige 4 posities is NL beter.
pi_138437717
Ja ok, maar nu pak je zelf ook Indi-random linksback-Clasie. Het ligt er een beetje aan wat Louis op zal gaan stellen. Ik geloof er niet in dat NL op posities overall minder kwaliteit heeft dan België.
In Southern Sun
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:57:27 #35
pi_138437992
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ok, maar nu pak je zelf ook Indi-random linksback-Clasie. Het ligt er een beetje aan wat Louis op zal gaan stellen. Ik geloof er niet in dat NL op posities overall minder kwaliteit heeft dan België.
Lombaerts zou ik op linksback zetten en Vertonghen centraal. Vervolgens is Lombaerts beter dan alles wat we hebben op LB (Buttner, Emanuelson, w/e), Vertonghen beter dan alles van Feyenoord, V. van Dijk, et al. Als je met vd Vaart, Huntelaar, Persie en Sneijder speelt heb je inderdaad een redelijke voorste helft met 5 betere spelers, maar dat is bijna niet in het team te passen met deze defensie. (En Huntelaar vind ik niet beter dan Lukaku)

En anders is je #6 minder. Ok, met Strootman niet, maar die is geblesseerd en speelt dit WK niet mee.
pi_138438216
De Jong op 6 vind ik wereldtop, nog altijd. En Huntelaar ook. Maar goed, dat zijn meningen. Van Lombaerts weet/zie ik te weinig, daar kan ik niet over oordelen.
In Southern Sun
pi_138440737
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:01 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zoals Fellaini, de klasbak? _O_
Wat was die hemels goed gisteren, zo goed dat ie in Marca zelfs geen quotering kreeg.
pi_138440849
Hazard wordt hier wel tekort gedaan vind ik.
pi_138441062
quote:
15s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hazard wordt hier wel tekort gedaan vind ik.
Ik zeg toch nergens dat Hazard geen goede speler is. Hij is alleen geen club bepalende speler van wereldniveau zoals v Persie, Sneijder, Robben
  woensdag 2 april 2014 @ 17:25:17 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138441074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat Hazard geen goede speler is. Hij is alleen geen club bepalende speler van wereldniveau zoals v Persie, Sneijder, Robben
Hij is beter dan Sneijder.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138441099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Van Persie en Robben staan zeker boven Hazard.
Maar op welke basis schat jij Sneijder hoger in?
pi_138441107
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij is beter dan Sneijder.
Op dit moment ja. Als Sneijder zijn oude vorm van 4 jaar geleden nog kan bereiken is Sneijder echt wel heer en meester hoor
pi_138441146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Op dit moment ja. Als Sneijder zijn oude vorm van 4 jaar geleden nog kan bereiken is Sneijder echt wel heer en meester hoor
Als Cruijff op zijn oude niveau komt dan zal Van Gaal kijken of hij in het profiel past.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:27:23 #44
268260 Dr.Mikey
pi_138441147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Als Hazard volgend seizoen een prima seizoen draait en 22 goals of meer maakt is hij ook heer en meester als als koop je niks voor in de voetballerij je moet altijd naar de huidige vorm kijken.
R.I.P DTS.
pi_138441169
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef Nober het volgende:

[..]

Als Cruijff op zijn oude niveau komt dan zal Van Gaal kijken of hij in het profiel past.
Moet 'ie wel spelen ergens.
In Southern Sun
pi_138441192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Van Persie en Robben staan zeker boven Hazard.
Maar op welke basis schat jij Sneijder hoger in?
Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik dan
  woensdag 2 april 2014 @ 17:35:46 #47
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_138441396
België heeft een prima selectie (overall beter dan Nederland) en ze zitten in een relatief makkelijke groep.
De volgende ronde moet sowieso te halen zijn. Dan komen ze normaal gesproken Portugal of Duitsland tegen. Dat wordt een lastige pot. Winnen ze die wedstrijd dan verwacht ik dat ze de halve finale gaan halen en daar uiteindelijk stranden.
  woensdag 2 april 2014 @ 18:12:47 #48
268260 Dr.Mikey
pi_138442479
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik dan
Dan doe. e Hazard echt tekort die heeft al meer techniek in zijn kleine teen dan Kuijt.
R.I.P DTS.
pi_138444150
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef ShevaJB het volgende:
Die gaan keihard op hun bek vallen, ik kan niet wachten.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:59:00 #50
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138446902
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:35 schreef escalatie het volgende:
België heeft een prima selectie (overall beter dan Nederland) en ze zitten in een relatief makkelijke groep.
De volgende ronde moet sowieso te halen zijn. Dan komen ze normaal gesproken Portugal of Duitsland tegen. Dat wordt een lastige pot. Winnen ze die wedstrijd dan verwacht ik dat ze de halve finale gaan halen en daar uiteindelijk stranden.
Ze maken echt geen enkele kans tegen Duitsland en Portugal hoor. Enige hoop is dat Ghana of USA tweede wordt.
pi_138447764
Waarom geeft niemand hier België enige kans tegen Portugal? (tegen Duitsland, volledig akkoord)
Maar ik heb de indruk dat de meesten hier Portugal nogal overschatten op basis van hun verleden. Dit Portugal is al lang niet meer het Portugal van weleer. Zaten in een relatief gemakkelijke poule om zich te kwalificeren waarbij ze vaak punten lieten liggen, en tegen Zweden/Ibrahimovic was het ook maar kantje boord.
Portugal behoort wat mij betreft niet meer tot de allergrootste landen en is zeker niet onhaalbaar. En hiermee wil ik ook niet zeggen dat België die ploeg eens gemakkelijk opzij zal zetten. Maar overwaardering van Portugal valt me hier (en elders) wel erg op.
pi_138449341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef minimaLL het volgende:
Waarom geeft niemand hier België enige kans tegen Portugal? (tegen Duitsland, volledig akkoord)
Maar ik heb de indruk dat de meesten hier Portugal nogal overschatten op basis van hun verleden. Dit Portugal is al lang niet meer het Portugal van weleer. Zaten in een relatief gemakkelijke poule om zich te kwalificeren waarbij ze vaak punten lieten liggen, en tegen Zweden/Ibrahimovic was het ook maar kantje boord.
Portugal behoort wat mij betreft niet meer tot de allergrootste landen en is zeker niet onhaalbaar. En hiermee wil ik ook niet zeggen dat België die ploeg eens gemakkelijk opzij zal zetten. Maar overwaardering van Portugal valt me hier (en elders) wel erg op.
Omdat België ook weer niet zo goed is als men (lees: de gemiddelde Belg) denkt. Overigens is Portugal zeker te pakken hoor.
In Southern Sun
pi_138458065
Gefeliciteerd.
  donderdag 3 april 2014 @ 00:59:12 #54
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138459909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef minimaLL het volgende:
Portugal heeft een schat aan toernooi-ervaring t.o.v. België, ze hebben de op twee na beste speler van de wereld, ze hebben Pepe die vanavond weer fantastisch speelde en ze hebben op vele posities betere spelers dan België. Bovendien kwalificeren ze zich (bijna) altijd met moeite voor een WK of EK, maar spelen ze dat toernooi alsnog prima voetbal. Daarnaast word België zwaar overschat. Ik gun het de Belgen wel om ver te komen hoor, en vooral dat ze pakkie geven aan Portugal, maar realistisch is het niet.
pi_138461278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Vd Vaart speelt bij de nr 15 of zo in Duitsland, Sneijdertje in Turkije, de Jong kut bij Milan en verder?

Op de uefa coefficientenlijst heeft Nederland straks geen hele grote voorsprong op Belgie. Nog los van het feit dat Belgie het WK gaat spelen met spelers uit topcompetities, niet met spelers uit een Mickey Mouse League.
pi_138461291
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Haha :') Wie dan ? Vermeer zeker? :')
pi_138462911
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 07:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vd Vaart speelt bij de nr 15 of zo in Duitsland, Sneijdertje in Turkije, de Jong kut bij Milan en verder?

Op de uefa coefficientenlijst heeft Nederland straks geen hele grote voorsprong op Belgie. Nog los van het feit dat Belgie het WK gaat spelen met spelers uit topcompetities, niet met spelers uit een Mickey Mouse League.
Een beetje overdreven is dit wel. België heeft een prima selectie hoor, maar nu doe je alsof die hele selectie bij de Real Madrids en Bayern Munchens van deze wereld speelt.
In Southern Sun
  Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 10:19:09 #58
pi_138463785
Nederland heeft 5 goede keepers maar Mignolet is van het niveau van Vorm en Courtois beter dan Krul.
pi_138464457
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een beetje overdreven is dit wel. België heeft een prima selectie hoor, maar nu doe je alsof die hele selectie bij de Real Madrids en Bayern Munchens van deze wereld speelt.
Wel bijna allemaal bij clubs in de top van de ranglijst in grote competities.
pi_138464618
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wel bijna allemaal bij clubs in de top van de ranglijst in grote competities.
Zelfs bijna allemaal is met een voorhoede die in z'n geheel bij Engelse middenmoters speelt overdreven.
In Southern Sun
  donderdag 3 april 2014 @ 13:22:34 #61
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_138468625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Dr.Smoke het volgende:

[..]

Ze maken echt geen enkele kans tegen Duitsland en Portugal hoor. Enige hoop is dat Ghana of USA tweede wordt.
Kansloos vind ik wat overdreven. Duitsland heeft een beter team en speelt ook beter, maar de verdediging krijgt wel veel doelpunten tegen. Toch schat ik Duitsland hoger in.
Qua voetbal is België beter dan Portugal, maar ze hebben het wel moeilijk tegen dit soort ploegen (zie de wedstrijd tegen Colombia). Ik schat de kans tegen Portugal op 50/50.

Grootste probleem van België is dat ze een echte afmaker missen, een speler die uit het niets een doelpunt kan maken. Iemand die met een bevlieging een mindere wedstrijd toch in je voordeel kan beslissen. Hazard moet nog bewijzen op dit niveau dat hij die speler kan zijn.
pi_138470044
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zelfs bijna allemaal is met een voorhoede die in z'n geheel bij Engelse middenmoters speelt overdreven.
Everton staat 5e.
pi_138470217
quote:

[..]

Haha gast, Hazard is na Ribery en Ronaldo de beste linksbuiten ter wereld. :D

Verder hoop ik trouwens dat België ongenadeloos hard onderuit gaat.
Feyenoord Rotterdam
pi_138474898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft 5 goede keepers maar Mignolet is van het niveau van Vorm en Courtois beter dan Krul.
Mignolet is overhyped door die Belgen.
Courtois is een toppertje.
pi_138477919
HLNinEngeland twitterde op donderdag 03-04-2014 om 17:54:00 Christian Benteke has torn his achilles tendon. No World Cup for him. #avfc reageer retweet
pi_138478029
quote:
15s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:34 schreef Gramulanion het volgende:
HLNinEngeland twitterde op donderdag 03-04-2014 om 17:54:00 Christian Benteke has torn his achilles tendon. No World Cup for him. #avfc reageer retweet
Dat is zeer jammer. Er is wel nog Lukaku en Batshuayi ^O^
  donderdag 3 april 2014 @ 19:14:26 #67
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138479205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:38 schreef Belgosome het volgende:

[..]
Batshuayi ^O^
Wie?
pi_138480547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef Dr.Smoke het volgende:

[..]

Wie?
Spits van Standard Luik. Goede talentvolle spits. Zal sowieso een stap hoger op zetten deze zomer.
pi_138495297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:14 schreef Dr.Smoke het volgende:

[..]

Wie?
Die spits die onhaalbaar is gebleken voor PSV.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:25:11 #70
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138505227
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 06:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die spits die onhaalbaar is gebleken voor PSV.
Aha. Ken ik niet
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:59:06 #71
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138679767
Gijp maakt zich best belachelijk ja. Volgens mij weet hij intussen ook wel beter :)
pi_138681319
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 07:48 schreef Halcon het volgende:
Gijp maakt zich best belachelijk ja. Volgens mij weet hij intussen ook wel beter :)
Hoezo? Gijp heeft best wel gelijk.
pi_138681361
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Hoezo? Gijp heeft best wel gelijk.
Het centrale duo afkraken terwijl NL zelf het moet doen met Vlaar en Veltman en net doen alsof Robben en van Persie het met z'n tweetjes wel af zullen kunnen :')
pi_138681461
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het centrale duo afkraken terwijl NL zelf het moet doen met Vlaar en Veltman en net doen alsof Robben en van Persie het met z'n tweetjes wel af zullen kunnen :')
Waarom mag je het centrale duo niet afkraken, ook al heeft Nederland nog minder?
In Southern Sun
pi_138695698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom mag je het centrale duo niet afkraken, ook al heeft Nederland nog minder?
Het mag wel, maar het is een beetje ongeloofwaardig als weinig landen een beter centraal duo hebben.
pi_138695772
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het mag wel, maar het is een beetje ongeloofwaardig als weinig landen een beter centraal duo hebben.
Nou heb ik Gijp niet bepaald hoog zitten hoor, maar wat jij nu uitkraamt is nog erger dan zijn gemiddelde repetoire.
In Southern Sun
pi_138695882
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou heb ik Gijp niet bepaald hoog zitten hoor, maar wat jij nu uitkraamt is nog erger dan zijn gemiddelde repetoire.
Wat klopt er niet aan dan?
pi_138695901
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan dan?
Je adoratie van het Belgisch elftal neemt wat zorgwekkende vormen aan.
In Southern Sun
pi_138695930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je adoratie van het Belgisch elftal neemt wat zorgwekkende vormen aan.
Dat vroeg ik niet.
pi_138695949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet.
Nou, die klopt anders van geen kanten hoor, die adoratie.

Verder weet je precies wat ik bedoel.
In Southern Sun
pi_138695970
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou, die klopt anders van geen kanten hoor, die adoratie.

Verder weet je precies wat ik bedoel.
Nee, ik stelde de vraag wat er niet aan klopt....
pi_138696023
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, ik stelde de vraag wat er niet aan klopt....
Ja, dat zeg ik toch? Volgens mij weet je precies wat ik bedoel.
In Southern Sun
pi_138696076
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch? Volgens mij weet je precies wat ik bedoel.
Nee, zeg je niet. Centraal duo is gewoon prima.
pi_138696123
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, zeg je niet. Centraal duo is gewoon prima.
Jaja, precies, een van de beste duo's van de wereld toch? Even je rode brilletje afzetten.
In Southern Sun
pi_138696202
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jaja, precies, een van de beste duo's van de wereld toch? Even je rode brilletje afzetten.
Kompany is wereldtop. Vertonghen niet, maar met die twee als centraal duo zit je wel goed. Er zullen niet 20 landen een beter centraal duo hebben.
pi_138696327
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kompany is wereldtop. Vertonghen niet, maar met die twee als centraal duo zit je wel goed. Er zullen niet 20 landen een beter centraal duo hebben.
Ja, Vertonghen is zo'n goede centrale verdediger dat ze 'm negen van de tien keer back zetten bijd e Duivels.. Ik vond Vertonghen fantastisch bij Ajax, maar bij Tottenham is hij nog altijd ver verwijderd van de wereldtop.
In Southern Sun
pi_138696424
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, Vertonghen is zo'n goede centrale verdediger dat ze 'm negen van de tien keer back zetten bijd e Duivels.. Ik vond Vertonghen fantastisch bij Ajax, maar bij Tottenham is hij nog altijd ver verwijderd van de wereldtop.
Dat zeg ik ook dat hij geen wereldtop is, maar met het duo Kompany - Vertonghen sla je geen modderfiguur.

Dat hij back speelt komt vooral omdat van Buyten kennelijk een garantie heeft dat hij centraal mag spelen.
pi_138696455
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook dat hij geen wereldtop is, maar met het duo Kompany - Vertonghen sla je geen modderfiguur.

Dat hij back speelt komt vooral omdat van Buyten kennelijk een garantie heeft dat hij centraal mag spelen.
En wat is het koppel Van Buyten/Kompany?

Juist...
In Southern Sun
pi_138696497
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En wat is het koppel Van Buyten/Kompany?

Juist...
Dat is net wat minder, maar nog steeds geen modderfiguur. Ik zou liever van Buyten en Kompany achterin hebben staan dan Veltman en Vlaar.
pi_138696563
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is net wat minder, maar nog steeds geen modderfiguur. Ik zou liever van Buyten en Kompany achterin hebben staan dan Veltman en Vlaar.
Daar ging het niet om. Het ging erom dat Gijp ongeacht welk duo Oranje opstelt best mag lachen om het verdedigingsduo van België, want dat is echt zo goed niet.
In Southern Sun
pi_138696625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. Het ging erom dat Gijp ongeacht welk duo Oranje opstelt best mag lachen om het verdedigingsduo van België, want dat is echt zo goed niet.
Gewoon een prima duo. Niets om mee te lachen.
pi_138696656
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon een prima duo. Niets om mee te lachen.
Ok. Ik zal het doorgeven.
In Southern Sun
pi_138700050
Ze hebben amper spelers die spelen bij een fatsoenlijke club :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138700884
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze hebben amper spelers die spelen bij een fatsoenlijke club :')
Dit topic gaat niet over Nederland. :')
pi_138700973
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over Nederland. :')
Gaat over Belgie, gemiddeld een stuk of 6 van de 23 spelen

Nederland 23 uit 23 als je niet speelt zoals bijvoorbeeld Steek of Narsingh ga je niet mee want Nederland wereldtop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138701044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gaat over Belgie, gemiddeld een stuk of 6 van de 23 spelen

Nederland 23 uit 23 als je niet speelt zoals bijvoorbeeld Steek of Narsingh ga je niet mee want Nederland wereldtop

Jij volgt het niet, dus je praat maar weer poep. :')

NL veel spelers uit de Erekneuzendivisie.
pi_138701097
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij volgt het niet, dus je praat maar weer poep. :')

NL veel spelers uit de Erekneuzendivisie.
Stuk of 3,4 zullen uit de eredivisie komen, je hebt er weer eens geen kijk op?

Wanneer wordt je Belg overigens?
  woensdag 9 april 2014 @ 20:08:02 #99
425789 Ranph
Gewoon niet
pi_138701217
België ligt er in de 2e ronde uit. En als je het zo bekijkt zou Nederland zelfs een kans maken op de Wereldtitel met een Robben, Van Persie, Huntelaar, Sneijder, VDV.
pi_138701252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Ranph het volgende:
België ligt er in de 2e ronde uit. En als je het zo bekijkt zou Nederland zelfs een kans maken op de Wereldtitel met een Robben, Van Persie, Huntelaar, Sneijder, VDV.
Nederland is de vice wereldkampioen :')
  woensdag 9 april 2014 @ 20:09:53 #101
425789 Ranph
Gewoon niet
pi_138701305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nederland is de vice wereldkampioen :')
Dat is ook heel wat ;)
pi_138701404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef Ranph het volgende:

[..]

Dat is ook heel wat ;)
Vice WK is altijd kanshebber

86 = Duitsland WK 90
90 = Argetinie 2e ronde? 94
94 = Italie 2e ronde? 98
98 = WK Brazilie
02 = Halve finale 06
06 = Frankrijk 2e ronde? 10
pi_138701427
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stuk of 3,4 zullen uit de eredivisie komen, je hebt er weer eens geen kijk op?

Wanneer wordt je Belg overigens?
Laatste selecties wijzen wat anders uit.

Ik zie dat de argumenten weer op zijn. :')
pi_138701452
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Laatste selecties wijzen wat anders uit.

Ik zie dat de argumenten weer op zijn. :')
Gaat om WK
pi_138701521
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gaat om WK
Selectie is nog niet bekend, Einstein. Selecties van de laatste paar wedstrijden wel.
pi_138701558
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Selectie is nog niet bekend, Einstein. Selecties van de laatste paar wedstrijden wel.
En dan spelen er een stuk of 3,4 in de eredivisie en die gaan ook allemaal naar topclubs naar het WK

Want Nederland Wereldtop
pi_138702110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dan spelen er een stuk of 3,4 in de eredivisie en die gaan ook allemaal naar topclubs naar het WK

Want Nederland Wereldtop
:')

Het is de hoogste tijd voor jou voor een bezoekje aan de GGZ.
pi_138702372
Wanneer wordt je Belg?
pi_138702616
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer wordt je Belg?
Is dat de opvolger van "snap je jezelf wel?" ? :')
pi_138703330
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is dat de opvolger van "snap je jezelf wel?" ? :')
Nee, is een vraag
pi_138703732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, is een vraag
Neem morgen je pilletjes maar eens op tijd in.
pi_138703963
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Neem morgen je pilletjes maar eens op tijd in.
Beantwoord de vraag gewoon in plaats als een zwakzinnige te reageren

Bij voorbaat dank
pi_138704074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag gewoon in plaats als een zwakzinnige te reageren

Bij voorbaat dank
_O- :')

Pot-ketel
pi_138704177
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

_O- :')

Pot-ketel
Je bent al Belg dus, waarvan akte
pi_138704495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je bent al Belg dus, waarvan akte
:') :') :')

I p.v. te jagen op schoolkids in de bios, kunnen ze beter zorgen dat dit soort figuren hun pillen op tijd nemen
pi_138704533
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

I p.v. te jagen op schoolkids in de bios, kunnen ze beter zorgen dat dit soort figuren hun pillen op tijd nemen
Heb je schaamte dat je graag Belg wil zijn?
pi_138704591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je schaamte dat je graag Belg wil zijn?
Is dat nu vervelend, autisme?
pi_138704653
Ja dus, wil je erover praten?
pi_138704699
Jij kunt beter eens bij de GGZ gaan praten.
pi_138704749
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:14 schreef Halcon het volgende:
Jij kunt beter eens bij de GGZ gaan praten.
Weet niet of ze daar mensen kunnen behandelen die graag Belg willen zijn

Denk hopeloos geval
pi_138704811
Jou verwijzen ze zo door. Zeker als je ze even mee laat lezen op het forum.
pi_138704951
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef Halcon het volgende:
Jou verwijzen ze zo door. Zeker als je ze even mee laat lezen op het forum.
Ok, hopelijk is het lichtpunt voor je vandaag
  woensdag 9 april 2014 @ 21:22:02 #123
351676 Groby
Dank Memer
pi_138705091
selectie maakt geen flikker uit, wij hebben de voc-mentaliteit
It’s coming home
pi_138708652
De Belgen hebben een kwalitatief sterke selectie en het merendeel van de spelers steekt in een betere vorm dan de Nederlandse.. Deze generatie mist alleen wat ervaring op eindrondes, maar dat valt te compenseren.

Ze zijn zeker geen favoriet, maar een outsider zeker.
pi_138708869
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Bonkers. het volgende:
De Belgen hebben een kwalitatief sterke selectie en het merendeel van de spelers steekt in een betere vorm dan de Nederlandse.. Deze generatie mist alleen wat ervaring op eindrondes, maar dat valt te compenseren.

Ze zijn zeker geen favoriet, maar een outsider zeker.
Wie spelen dan?
pi_138709629
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie spelen dan?
Ik verwacht dat de basiself bestaat uit: Courtois; Alderweireld - Kompany - Lombaerts/Van Buyten - Vertonghen; Fellaini - Witsel; Mertens/Mirallas - de Bruyne - Hazard; Lukaku.

Alleen de rechtsback-positie is naar mijn mening zwak bezet, met Alderweireld daar uit nood neergezet.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:45:42 #127
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138710470
Veel haat jegens de Belgen hier! :o

België heeft een degelijke selectie die zeker niet kansloos is op het WK, en dan bedoel ik uiteraard de eerste pouleronde. Verder kijken hangt allemaal van de tegenstander af :)

In de groep van België schat ik voornamelijk Rusland hoog in. Hebben heel wat goede spelers, al vond ik hun kwalificatieronde allesbehalve indrukwekkend. Zuid-Korea heeft een degelijk team, enkele spelers die bij onder andere Augsburg, Mainz en Leverkusen in Duitsland spelen. Maar verder zijn het echt wel voornamelijk spelers uit de Koreaanse, Japanse of Chinese competitie, dat is nu niet bepaald indrukwekkend. Ik weet niet zo goed hoe sterk die competities zijn, maar dat een Kevin Oris, een speler die absoluut niet onmisbaar was bij Antwerp, subtopper uit de Belgische 2de klasse dé goalgetter is van 1 van de Zuid-Koreaanse topclubs zegt wel genoeg! Algerije tot slot heeft veel spelers in Europa maar voor het grootste deel bij degradatiekandidaten of middenmotors of in een lagere klasse :)

En België heeft wat mij betreft gewoon een sterk team, Courtois en Mignolet zijn 2 uitstekende keepers, ben vooral fan van Courtois. In de verdediging heb je bijvoorbeeld Kompany die aanvoerder is van Manchester City of Vertonghen (al vind ik die dit seizoen matig, maar heel Tottenham speelt matig). Middenveld is ook aardig met Hazard (speelt heel goed bij Chelsea en is wel degelijk een dragende speler), Witsel, De Bruyne enzovoort.

Vooral de aanval van België is best zwak, Lukaku speelt dit seizoen wel heel goed, al is dat 'maar' bij Everton. Verder is het weinig soeps, al hebben Benteke en Batshuayi volgens mij heel wat potentieel.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_138711102
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:32 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ik verwacht dat de basiself bestaat uit: Courtois; Alderweireld - Kompany - Lombaerts/Van Buyten - Vertonghen; Fellaini - Witsel; Mertens/Mirallas - de Bruyne - Hazard; Lukaku.

Alleen de rechtsback-positie is naar mijn mening zwak bezet, met Alderweireld daar uit nood neergezet.
Hij moet daar Cavanda zetten.
pi_138714025
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 22:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij moet daar Cavanda zetten.
Laatste 10 wedstrijden niet van de bank geweest :')

Maar goed dat is Alderprutser ook gelukt
pi_138716210
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Laatste 10 wedstrijden niet van de bank geweest :')

Maar goed dat is Alderprutser ook gelukt
Alderweireld stond afgelopen wedstrijd in de competitie in de basis. Dus: je ijlt.
pi_138718715
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 06:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alderweireld stond afgelopen wedstrijd in de competitie in de basis. Dus: je ijlt.
Speelden de kneusjes toen vanwege de CL?
pi_138718727
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 06:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Cavanda zit niet al 10 wedstrijden op de bank zonder er vanaf te komen?
pi_138719323
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Speelden de kneusjes toen vanwege de CL?

Ze doen nog mee voor de titel in Spanje.
pi_138719386
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze doen nog mee voor de titel in Spanje.
Alderweireld mag alleen opdraven voor CL wedstrijden

Je bent de klepel weer eens kwijt
pi_138719426
727 minuten :')

bij een serieus voetballand zou hij niet mee gaan, maar goed dat hij uit een kutland komt dat zich eens in de 20 jaar voor het WK plaats

Bij Belgie vast in de basis
pi_138719692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alderweireld mag alleen opdraven voor CL wedstrijden

Je bent de klepel weer eens kwijt
Hij pakt zijn wedstrijden gewoon mee en dat bij een team dat in Spanje meedoet voor de titel.
pi_138719712
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij pakt zijn wedstrijden gewoon mee en dat bij een team dat in Spanje meedoet voor de titel.
Is goed jongen

8 keer basis, 19 keer niet van de bank gekomen :')
pi_138719750
Normaal mens zou zeggen:

Inderdaad, hij komt gewoon tekort voor een topclub zoals Atletico Madrid, maar voor een club zoals Ankaraspor is hij wel geschikt.

Als Belgie zichzelf serieus neemt dan nemen ze hem niet mee omdat hij niet speelt en nemen ze iemand mee die wel speelt

Oh nee wacht :')
pi_138719854
Belgie kiest voor kwaliteit en dan kun je beter iemand meenemen die bij een topclub 1/3e speelt dan iemand die in een Mickey Mouse league alles speelt.

Zo moeilijk is dat niet.
pi_138719867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:59 schreef Halcon het volgende:
Belgie kiest voor kwaliteit en dan kun je beter iemand meenemen die bij een topclub 1/3e speelt dan iemand die in een Mickey Mouse league alles speelt.

Zo moeilijk is dat niet.
Inderdaad, hij komt gewoon tekort voor een topclub zoals Atletico Madrid, maar voor een club zoals Ankaraspor is hij wel geschikt.

Als Belgie zichzelf serieus neemt dan nemen ze hem niet mee omdat hij niet speelt en nemen ze iemand mee die wel speelt
pi_138719873
Je kan het normaal reageren_O_

Ik heb vertrouwen in je dat het gaat lukken
pi_138719920
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:59 schreef Halcon het volgende:

Zo moeilijk is dat niet.
1/4 rekenen te moeilijk voor je?
pi_138720307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

1/4 rekenen te moeilijk voor je?
Voor jou kennelijk. Sinds wanneer is 18 gedeeld door 50 0,25? :')
pi_138720324
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Leer eens lezen (en rekenen) !
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 11:18:35 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_138720328
Gaan jullie nou hier ook al tegen elkaar tekeer :') Zijn jullie verliefd of zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138720365
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Leer eens lezen (en rekenen) !
het is gewoon 1/4.
pi_138720447
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

het is gewoon 1/4.

18/50 = 0,25. Oh oh wat kan Diego goed rekenen. :')
  Moderator donderdag 10 april 2014 @ 11:23:19 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_138720482
Kappen nou met dat gekibbel jongens. Doe dat maar per DM of zo. Sjongejonge.

En het is gewoon tweemaal de helft natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138720592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Ranph het volgende:
Sneijder, vd Vaart en Huntelaar is vergane glorie.
De enige echte topspelers die we meenemen zijn Robben en Van Persie. Nee, daar wordt je nog niet bijna wereldkampioen mee.

Kijk ook even naar wat de bookmakers zetten op NL en Belgie, dan kun je ook gewoon ophouden met deze onzinnige discussie. :)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_138721004
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Sneijder, vd Vaart en Huntelaar is vergane glorie.
De enige echte topspelers die we meenemen zijn Robben en Van Persie. Nee, daar wordt je nog niet bijna wereldkampioen mee.

Kijk ook even naar wat de bookmakers zetten op NL en Belgie, dan kun je ook gewoon ophouden met deze onzinnige discussie. :)
Net alsof de bookmakers de waarheid in pacht hebben

De waarheid is geschreven in de laatste WK's en kwaliteit van de spelers

En daar staat Nederland gewoon bij de top 8 en Belgie ergens onder het kopje hopeloos
pi_138721092
Toplanden huidige WK

Nederland
Spanje
Frankrijk
Italie
Portugal
Brazilie
Argentinie
Engeland
Brazilie

Dit zijn gewoon de landen die het altijd uitgemaakt hebben en dat nu weer gaan doen

Als Nederland Brazilie ontloopt halen ze laatste 8, anders kan het best in de 2e ronde zijn afgelopen

Geschiedenis wijst sws uit dat Nederland en Brazilie erg aan elkaar gewaagd zijn
pi_138721106
Nederland is kut, België is top. We weten het nu écht wel.

Gaat dit de komende weken zo door? Dan is de lol er snel af hier.
In Southern Sun
pi_138721188
Lijst van de bookmakers zegt me toch meer dan lijstjes van mensen die er altijd naast zitten.
  donderdag 10 april 2014 @ 12:08:53 #154
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138721868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Nederland is kut, België is top. We weten het nu écht wel.

Gaat dit de komende weken zo door? Dan is de lol er snel af hier.
Als je de reacties hier leest is het eerder omgekeerd :)
- Charlton Heston
pi_138721930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:08 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Als je de reacties hier leest is het eerder omgekeerd :)
Het ging mij even om het drammen van Halcon.

Het is denk ik net even wat je wil lezen. Ik zie jou in een eerdere reactie schrijven dat er veel haat jegens de Belgen hier is. Lijkt me wat overtrokken. Traditiegetrouw gunnen Nederlanders Belgen altijd een mooi toernooi en als ze er langer in blijven dan Oranje willen we dat België ver komt. Andersom is dat absoluut niet het geval. Dus haat jegens de Belgen? Neuh.
In Southern Sun
  donderdag 10 april 2014 @ 12:20:20 #156
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138722196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het ging mij even om het drammen van Halcon.

Het is denk ik net even wat je wil lezen. Ik zie jou in een eerdere reactie schrijven dat er veel haat jegens de Belgen hier is. Lijkt me wat overtrokken. Traditiegetrouw gunnen Nederlanders Belgen altijd een mooi toernooi en als ze er langer in blijven dan Oranje willen we dat België ver komt. Andersom is dat absoluut niet het geval. Dus haat jegens de Belgen? Neuh.
Die eerste zin van m'n post was niet heel serieus bedoeld :).

Wat je daar zegt klopt trouwens niet helemaal, ik gun het de Nederlanders ook echt wel. Ik weet dat er vervelende Belgen zijn die liever tegen Nederland dan voor België supporteren, maar daar hoor ik niet bij :N

Voor het EK van 2012 supporterden heel veel Belgen voor Nederland trouwens, idem voor WK 2010 (dat heb je als je nooit mee mag doen :()
- Charlton Heston
pi_138728173
Je kunt dat niet veralgemenen. Sommige gunnen het het ander buurland , anderen niet.
Omdat er op Fok enkele haters zit betekent niet dat de hele bevolking zo denkt :')
Vrij nutteloze discussie

[ Bericht 3% gewijzigd door Belgosome op 10-04-2014 16:45:34 ]
pi_138728777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:07 schreef Belgosome het volgende:
Je kunt dat niet veralgemenen. Sommige gunnen het het ander buurland , anderen niet.
Omdat er op Fok enkel haters zit betekent niet dat de hele bevolking zo denkt :')
Vrij nutteloze discussie
*veralgemeniseren
  donderdag 10 april 2014 @ 16:07:47 #159
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138730332
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:24 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

*veralgemeniseren
:N

Veralgemenen is juist. Veralgemeniseren is een mengvorm van veralgemenen en generaliseren, ook wel een contaminatie genoemd :)
- Charlton Heston
pi_138738139
pi_138738446
quote:
Benteke, natuurlijk zwaar overhyped.
pi_138738638
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Benteke, natuurlijk zwaar overhyped.
Dat is gewoon de nieuwe Colins John, alleen speelt die vaker dan John omdat de Belgen alleen kutspitsen hebben
pi_138738777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is gewoon de nieuwe Colins John, alleen speelt die vaker dan John omdat de Belgen alleen kutspitsen hebben
Ik snap je punt wel. Wat vind je van Lukaku?
pi_138739089
Defour - 901 min
De Bruyne - 961 min
Alderweireld - 727 min
Van Buyten - 836 min

Vermaelen, Mertens, Niangollan,Dembele, Chadi, Felliani, Pocognoli spelen te weinig voor een topteam maar bij een klein land zoals Belgie staan ze vast in de basis

Topland hoor, alleen jammer dat ze niet in de basis staan bij hun club :')
pi_138739143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel. Wat vind je van Lukaku?
Niveau bovenkant Championship/ onderkant EPL. Is niet voor niks al 3 keer verhuurd door Chelsea
pi_138739273
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Defour - 901 min
De Bruyne - 961 min
Alderweireld - 727 min
Van Buyten - 836 min

Vermaelen, Mertens, Niangollan,Dembele, Chadi, Felliani, Pocognoli spelen te weinig voor een topteam maar bij een klein land zoals Belgie staan ze vast in de basis

Topland hoor, alleen jammer dat ze niet in de basis staan bij hun club :')
Zet er ook maar bij dat De Bruyne al wedstrijden op een rij dramatisch speelt voor Wolfsburg.
pi_138739429
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Zet er ook maar bij dat De Bruyne al wedstrijden op een rij dramatisch speelt voor Wolfsburg.
Volgens eimand die ik ken zou het de verlosser van Wolfsburg worden _O_
pi_138739585
Wolfsburg in de 11 wedstrijden met de verlosser - 14 punten :')

Doelsaldo 18 -24 _O-
pi_138739895
Courtouis - Goed jaar maar toch al 2 keer gedumpt omdat Cech en een no-name reservekeeper beter is
Mingolet - Een van de matigste keepers van EPL
Casteels - Al verschillende keren gespasseeerd
Poconogoli - Wie?
Kompanny - Demichelis doet het beter :')
Lombaerts - Backen in Rusland, goede carriere :')
Vertonghen - Basis, maar vrij matig
Vermaelen - Al 3 jaar bank
Van Buyten - Bank
Alderweireld - Mag mee doen als de CL is
De Bruyne - Slechtste aankoop in Bundesliga
Witsel - Speelt bij Zenit :')
Defour - Mag een keer per 2 maanden mee doen
Falliani - Een van de grootste miskopen allertijden, grootste dit seizoen
Mirrales - Leuke meevoetballer
Hazard - Goed maar geblesseerd als het belangrijk is
Lukaku - Niet voor niks steeds gedumpt
Niangollan - Heeft geluk dat Strootman geblesseerd geraakt is
Chadli - Had beter bij Twente kunnen blijven
Dembele - Nummer 15 van een subtopper

Wie nog meer?

[ Bericht 2% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 10-04-2014 20:47:48 ]
pi_138742442
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Courtouis - Goed jaar maar toch al 2 keer gedumpt omdat Cech en een no-name reservekeeper beter is
Mingolet - Een van de matigste keepers van EPL
Casteels - Al verschillende keren gespasseeerd
Poconogoli - Wie?
Kompanny - Demichelis doet het beter :')
Lombaerts - Backen in Rusland, goede carriere :')
Vertonghen - Basis, maar vrij matig
Vermaelen - Al 3 jaar bank
Van Buyten - Bank
Alderweireld - Mag mee doen als de CL is
De Bruyne - Slechtste aankoop in Bundesliga
Witsel - Speelt bij Zenit :')
Defour - Mag een keer per 2 maanden mee doen
Falliani - Een van de grootste miskopen allertijden, grootste dit seizoen
Mirrales - Leuke meevoetballer
Hazard - Goed maar geblesseerd als het belangrijk is
Lukaku - Niet voor niks steeds gedumpt
Niangollan - Heeft geluk dat Strootman geblesseerd geraakt is
Chadli - Had beter bij Twente kunnen blijven
Dembele - Nummer 15 van een subtopper

Wie nog meer?
Wat je over Kompany zegt is niet waar, kom op!
De rest is vrij accuraat.
pi_138742533
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Wat je over Kompany zegt is niet waar, kom op!
De rest is vrij accuraat.
Is wel waar
pi_138742571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is wel waar
Verklaar je? Kompany is een extreem goede voetballer én verdediger;
pi_138742877
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Verklaar je? Kompany is een extreem goede voetballer én verdediger;
Demichelis 20 wedstrijden - 9 cleansheets - 17 tegengoals
Kompanny 21 wedstrijd - 7 cleansheets - 21 tegengoals
pi_138743184
Je blinde haat tegen België wordt wel erg opzichtig zo, Diego. :D
pi_138743401
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef Bonkers. het volgende:
Je blinde haat tegen België wordt wel erg opzichtig zo, Diego. :D
Ik hou het bij feiten maar je mag me proberen te pakken op argumenten, al komen die toch niet
pi_138745608
quote:
0s.g, if Op donderdag 10 april 2014 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik hou het bij feiten maar je mag me proberen te pakken op argumenten, al komen die toch niet

Ten eerste is je vergelijking tussen Benteke en Collins John foutief naar mijn mening. John speelde 1 seizoen goed in Nederland en 10 wedstrijdjes op niveau in Engeland. Benteke speelde al geruime tijd sterk in eigen land en houdt zich (tot aan de blessure) 2 seizoenen sterk bij Aston Villa, vorig seizoen was ie fenomenaal, nu is ie gewoon goed.

Dan je mening over de andere spelers, ik ga ze niet allemaal belichten:
- Courtois is een internationale topkeeper, bewijst ie al 3 seizoenen bij A.Madrid. Dat Chelsea hem uitleent, komt natuurlijk omdat je 1 van de 2 topkeepers (Cech en Courtois) moeilijk kan banken en Courtois zich met wedstrijden spelen nog verder kan ontwikkelen.
- Lukaku is nog geen topspits nee, maar hij functioneert naar behoren bij Everton, een Engelse subtopper. Zo gek is het ook niet dat Chelsea met zijn topselectie een jonge spits als Lukaku enkele seizoenen verhuurd.
- Kompany is al jarenlang de captain en absolute sterkhouder bij een Engelse topclub. Eenmansmuur.
- Vertonghen speelt niet matig bij Tottenham. Wordt binnen de club gezien als 1 van de betere spelers.
- Je zou de eerste keeper van Liverpool, een Engelse grootmacht en titelkandidaat, maar opde bank kunnen plaatsen. Mignolet heeft zeker zijn kwaliteiten bewezen in een van de sterkste competities ter wereld.
- Je doet erg makkelijk over Zenit. Witsel en Lombaerts spelen daar jaarlijks gewoon de knock-out fase van de Champions League en de competitie is aardig sterk.
- Hazard is de smaakmaker van Chelsea dit jaar en een van de grootste talenten op de Europese velden.
- Alderweireld, Vermaelen, Chadli en Dembele zijn nuttige krachten en spelen toch enigszins met regelmaat bij grote Europese clubs.
- Defour en de Bruyne hebben eerderdit jaar weinig minuten gemaakt, maar hebben de laatste maanden weer een basisplek.

Kijk, ik zeg niet dat de Belgen favoriet zijn en ze hebben zeker geen selectie zoals Brazilië, Duitsland of Spanje. Maar je kan ze niet afdoenals een of ander matig Europees C - land, daarvoor hebben ze teveel spelers voetballen bij Europese (sub)to p - ploegen en hebben ze zich wel bewezen in de kwalificatie en bij de vriendschappelijke interlands.
pi_138745791
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ten eerste is je vergelijking tussen Benteke en Collins John foutief naar mijn mening. John speelde 1 seizoen goed in Nederland en 10 wedstrijdjes op niveau in Engeland. Benteke speelde al geruime tijd sterk in eigen land en houdt zich (tot aan de blessure) 2 seizoenen sterk bij Aston Villa, vorig seizoen was ie fenomenaal, nu is ie gewoon goed.

Dan je mening over de andere spelers, ik ga ze niet allemaal belichten:
- Courtois is een internationale topkeeper, bewijst ie al 3 seizoenen bij A.Madrid. Dat Chelsea hem uitleent, komt natuurlijk omdat je 1 van de 2 topkeepers (Cech en Courtois) moeilijk kan banken en Courtois zich met wedstrijden spelen nog verder kan ontwikkelen.
- Lukaku is nog geen topspits nee, maar hij functioneert naar behoren bij Everton, een Engelse subtopper. Zo gek is het ook niet dat Chelsea met zijn topselectie een jonge spits als Lukaku enkele seizoenen verhuurd.
- Kompany is al jarenlang de captain en absolute sterkhouder bij een Engelse topclub. Eenmansmuur.
- Vertonghen speelt niet matig bij Tottenham. Wordt binnen de club gezien als 1 van de betere spelers.
- Je zou de eerste keeper van Liverpool, een Engelse grootmacht en titelkandidaat, maar opde bank kunnen plaatsen. Mignolet heeft zeker zijn kwaliteiten bewezen in een van de sterkste competities ter wereld.
- Je doet erg makkelijk over Zenit. Witsel en Lombaerts spelen daar jaarlijks gewoon de knock-out fase van de Champions League en de competitie is aardig sterk.
- Hazard is de smaakmaker van Chelsea dit jaar en een van de grootste talenten op de Europese velden.
- Alderweireld, Vermaelen, Chadli en Dembele zijn nuttige krachten en spelen toch enigszins met regelmaat bij grote Europese clubs.
- Defour en de Bruyne hebben eerderdit jaar weinig minuten gemaakt, maar hebben de laatste maanden weer een basisplek.

Kijk, ik zeg niet dat de Belgen favoriet zijn en ze hebben zeker geen selectie zoals Brazilië, Duitsland of Spanje. Maar je kan ze niet afdoenals een of ander matig Europees C - land, daarvoor hebben ze teveel spelers voetballen bij Europese (sub)to p - ploegen en hebben ze zich wel bewezen in de kwalificatie en bij de vriendschappelijke interlands.
Een land dat zich voor de laatste 5 grote toernooien niet plaatst is inderdaad een C land
pi_138745856
Mingolet ooit op een hoge bal gezien overigens? Hij heeft gewoon geluk dat Liverpool geen fatsoenlijke reservekeeper heeft
pi_138746225
quote:

[..]

Hazard een type kuyt. Ik heb hier al veel onzin gelezen, maar dit spant de kroon.
pi_138746293
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een land dat zich voor de laatste 5 grote toernooien niet plaatst is inderdaad een C land
Behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst kan natuurlijk ook in positieve zin gelden.
pi_138746414
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Hazard een type kuyt. Ik heb hier al veel onzin gelezen, maar dit spant de kroon.
Hazard scoort gewoon niet genoeg...
pi_138746615
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Hazard scoort gewoon niet genoeg...
Dat maakt hem nog steeds geen type Kuyt. En zijn moyenne (doelpunten en assists) is aardig hoog bij Chelsea.
pi_138746641
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Dat maakt hem nog steeds geen type Kuyt. En zijn moyenne (doelpunten en assists) is aardig hoog bij Chelsea.
Klopt. Maar doelpunten maakt ie enkel vanop de stip.
Lekker makkelijk.
pi_138746998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Klopt. Maar doelpunten maakt ie enkel vanop de stip.
Lekker makkelijk.
Valt reuze mee. Daarbij tellen penalties ook gewoon even hard.

Zijn aantal assists ligt trouwens ook vrij hoog.
pi_138747078
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Belgie plaatste zich van 1982 tem 2002 voor elk WK, absoluut topland dus ( om jouw debiele logica maar even aan te houden)
Nee, alleen een C-land plaatst zich niet 5 keer op een rij

Zelfs pak hem beet Slowakije, Oostenrijk of Ierland zijn niet zo kut :')
pi_138747270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, alleen een C-land plaatst zich niet 5 keer op een rij

Zelfs pak hem beet Slowakije, Oostenrijk of Ierland zijn niet zo kut :')
De Belgen hebben een tijdlang absolute kutgeneraties en elftallen gehad ja, maar blijf jedaarom deze generatie (met absoluut kwaliteit) benoemen als C - garnituur?

Dat is hetzelfde als zeggen dat Spanje een b - land is, omdat het gemiddeld genomen nooit echt ver komt op een WK.
pi_138747838
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

De Belgen hebben een tijdlang absolute kutgeneraties en elftallen gehad ja, maar blijf jedaarom deze generatie (met absoluut kwaliteit) benoemen als C - garnituur?

Dat is hetzelfde als zeggen dat Spanje een b - land is, omdat het gemiddeld genomen nooit echt ver komt op een WK.
Als Belgie zich 5 keer op een rij niet plaatst is het ook een C-land
  vrijdag 11 april 2014 @ 00:17:57 #188
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138751531
Pff wat een hoop onzin zeg, van beide kanten. Het is heel simpel. België is net iets sterker dan Nederland en hebben gunstiger geloot. Daardoor komen ze een ronde verder dan NL. Punt.
pi_138751910
Volgens mij is er niemand die zegt dat Nederland wereldkampioen wordt

Er is alleen een Nederlander die graag Belg wil zijn dat belgie zeker WK wordt :')
pi_138753354
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Daarom.

En van 1982 tot en met 2002 was België er wel elke editie bij.

@DAM:

Er zijn wel droeftoeters die dat denken. Zie dit topic: GC / De grote 4 gaat het wk winnen voor Nederland

[ Bericht 11% gewijzigd door Halcon op 11-04-2014 15:22:14 ]
pi_138766282
Nederlanders die Belgen willen zijn :')
pi_138766392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:48 schreef Corky het volgende:
Nederlanders die Belgen willen zijn :')
En dat is relevant omdat ... :? :')
pi_138766533
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dat is relevant omdat ... :? :')
Dat mogen andere mensen bepalen
pi_138766583
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat mogen andere mensen bepalen
Je kraamt wat uit en weet niet waarom.

Het is voor jou de hoogste tijd voor een bezoekje aan de:

pi_138766799
Ik zei slechts dat een Nederlander wiens grote droom het is om Belg te zijn deze topic opende
pi_138768499
Je hebt niets zinnigs te melden dus. Dan kun je eigenlijk beter je mond houden.
pi_138769279
Dat mogen anderen beoordelen, maar het lijkt me prima om te zeggen dat het geschreven is door een Nederlander wiens grote droom het is om Belg te worden

Chau
pi_138769768
Aldus een autistische prutser.
pi_138769888
Onze wannebe Belg gaat weer schelden :')
pi_138770045
Het zijn feiten. Dat is wat anders.
pi_138770091
Nooit zo een debiele zaken gelezen als hier, zelfs niet van van poppel. En dat zegt veel.
pi_138780101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:49 schreef BramKVO het volgende:
Nooit zo een debiele zaken gelezen als hier, zelfs niet van van poppel. En dat zegt veel.
Doet het zoveel pijn dat er zo weinig belgen spelen?
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 22:56:39 #203
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_138781659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Doet het zoveel pijn dat er zo weinig belgen spelen?
Soms denk je echt dat je vroeger misbruikt bent geweest door een Belg. Wat een haat man, Het is maar een buurland van Nederland.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_138781869
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Soms denk je echt dat je vroeger misbruikt bent geweest door een Belg. Wat een haat man, Het is maar een buurland van Nederland.
Er spelen gewoon weinig Belgen, ze zitten vrijwel allemaal op de bank

Deal with it
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 23:15:31 #205
Belg
pi_138782505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er spelen gewoon weinig Belgen, ze zitten vrijwel allemaal op de bank

Deal with it
Courtois, Kompany, E.Hazard, Lukaku, De Bruyne, Mirralas, hoezo weinig? :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_138782722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Courtois, Kompany, E.Hazard, Lukaku, De Bruyne, Mirralas, hoezo weinig? :')
23 spelers moeten er mee

Mirrales speelde 10 van de 33 wedstrijden volledig :')
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 23:21:06 #207
Belg
pi_138782817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

23 spelers moeten er mee

Mirrales speelde 10 van de 33 wedstrijden volledig :')
Buiten Van Persie en Robben is Nederland ook niet veel soeps

Kom niet af met spelers uit de eredivisie, want de Engelse 2de divisie heeft wellicht een hoger niveau.
pi_138782882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Buiten Van Persie en Robben is Nederland ook niet veel soeps

Kom niet af met spelers uit de eredivisie, want de Engelse 2de divisie heeft wellicht een hoger niveau.
In Nederland ga je niet mee als je niet speelt, want Nederland is wereldtop.

Die zijn niet net als Belgie allang blij dat ze erbij zijn omdat ze 12 jaar op een rij op de bank zaten te kijken :')
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 23:25:55 #209
Belg
pi_138783033
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die zijn niet net als Belgie allang blij dat ze erbij zijn omdat ze 12 jaar op een rij op de bank zaten te kijken :')
We zullen het straks op het WK zien. Misschien moeten we eens een deal sluiten.

Als Belgie straks de kwart finale kan bereiken Log je na het WK nooit meer in op FOK!

Haalt Belgie die niet zal ik nooit meer inloggen
pi_138783083
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

We zullen het straks op het WK zien. Misschien moeten we eens een deal sluiten.

Als Belgie straks de kwart finale kan bereiken Log je na het WK nooit meer in op FOK!

Haalt Belgie die niet zal ik nooit meer inloggen
Doe je best
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 23:27:32 #211
Belg
pi_138783106
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wereldtoplanden spelen Altijd op een WK zoals brazilie en Duitsland ;) Tegen welke ploegen heeft Nederland op het WK van 2002 gespeeld?
pi_138783130
Van Buyten 7/29
Lombaerts 21/24
Kompanny 21/34
Vermaelen 6/33
Mingolet 33/33
Vertonghen 22/33
Pocognoli 15/29
Failiani 9/33
Dembele 11/33
Miralles 10/33
Mertens 10/32
Alderweireld 8/32
Nainggolan 8/32
Witsel 21/24
Defour 6/26
Chadli 6/33
Hazard 21/33
De Bruyne 7/29
Casteels 22/29
Courtouis 31/32
Lukaku 15/33
Bakkali 1/30

Wat een zaad team :')

Bij je eigen team niet of nauwelijks spelen en vervolgens WK worden _O-
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 23:29:26 #213
Belg
pi_138783195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Buyten 7/29
Lombaerts 21/24
Kompanny 21/34
Vermaelen 6/33
Mingolet 33/33
Vertonghen 22/33
Pocognoli 15/29
Failiani 9/33
Dembele 11/33
Miralles 10/33
Mertens 10/32
Alderweireld 8/32
Nainggolan 8/32
Witsel 21/24
Defour 6/26
Chadli 6/33
Hazard 21/33
De Bruyne 7/29
Casteels 22/29
Courtouis 31/32
Lukaku 15/33
Bakkali 1/30

Je moet wel erg gefrustreerd rondlopen om zoiets op te zoeken :')
  Moderator vrijdag 11 april 2014 @ 23:30:25 #214
Belg
pi_138783246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Buyten 7/29
Lombaerts 21/24
Kompanny 21/34
Vermaelen 6/33
Mingolet 33/33
Vertonghen 22/33
Pocognoli 15/29
Failiani 9/33
Dembele 11/33
Miralles 10/33
Mertens 10/32
Alderweireld 8/32
Nainggolan 8/32
Witsel 21/24
Defour 6/26
Chadli 6/33
Hazard 21/33
De Bruyne 7/29
Casteels 22/29
Courtouis 31/32
Lukaku 15/33
Bakkali 1/30

Het zou maar eens gebeuren. Nee het WK winnen we niet, dat weet ik ook wel. Maar een kwarf finale moet haalbaar zijn.
pi_138783258
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Wereldtoplanden spelen Altijd op een WK zoals brazilie en Duitsland ;) Tegen welke ploegen heeft Nederland op het WK van 2002 gespeeld?
Alleen Brazilie was er altijd bij

Kusje
pi_138783299
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Copy - paste

Maar leedvermaak is ook vermaak
pi_138783711
Van poppel ='diegoarmandomaradonna ??? Kan toch niet anders meer ?
Als belgie straks een sterk WK speelt , lach je je toch eigenlijk gewoon een breuk alleen al door dit triestig individu :)
Top trouwens hoor dat ze weinig spelen , zijn ze des te fitter voor het WK ! Ole !
pi_138784113
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:40 schreef BramKVO het volgende:
Van poppel ='diegoarmandomaradonna ??? Kan toch niet anders meer ?
Als belgie straks een sterk WK speelt , lach je je toch eigenlijk gewoon een breuk alleen al door dit triestig individu :)
Top trouwens hoor dat ze weinig spelen , zijn ze des te fitter voor het WK ! Ole !
Maar goed dat ze geboren zijn in een kutland, daar hebben ze gewoon hun plek vast staan ook als ze niet spelen.
pi_138788412
Overigens Halcon die Pfaff als referentie heeft

De ironie :')
pi_138789423
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Als je kijkt naar alleen 2014 spelen de meesten ook gewoon bijna alles. Dus zijn punt maakt hij er niet bepaald mee.
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:31:34 #221
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138790180
Goed topic.
pi_138791306
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 08:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je kijkt naar alleen 2014 spelen de meesten ook gewoon bijna alles. Dus zijn punt maakt hij er niet bepaald mee.
Stats zijn van dit seizoen

En het klopt niet, maar dat is normaal
pi_138791313
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 03:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Overigens Halcon die Pfaff als referentie heeft

De ironie :')
pi_138792230
Niet dat het wat uit maakt maar....

België staat drie ranks hoger dan Nederland.
pi_138792295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:44 schreef Eyd het volgende:
Niet dat het wat uit maakt maar....

België staat drie ranks hoger dan Nederland.
Ja erg serieus te nemen

De vice wk vs een ploeg die de laatste 5 keer achter de TV zat :')
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:50:15 #226
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138792340
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja erg serieus te nemen

Resultaten uit het verleden...
pi_138792358
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:50 schreef Reya het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden...
Wat is je punt?
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:52:52 #228
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138792390
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Dat het weinig uitmaakt wat er vier jaar geleden is gebeurd. Nederland was twee jaar geleden ook de vice-wereldkampioen, en werd toen kansloos weggespeeld op het EK.
pi_138792403
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat het weinig uitmaakt wat er vier jaar geleden is gebeurd. Nederland was twee jaar geleden ook de vice-wereldkampioen, en werd toen kansloos weggespeeld op het EK.
En die ranking is niet gemaakt in het verleden?
pi_138792425
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar dat word om de maand vernieuwd.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:55:01 #231
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138792430
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die is (alhoewel niet enorm relevant) wel gebaseerd op actuele resultaten, in plaats van een momentopname.
pi_138792507
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:55 schreef Reya het volgende:

[..]

Die is (alhoewel niet enorm relevant) wel gebaseerd op actuele resultaten, in plaats van een momentopname.
Wel raar dan dat de momentopnames(WK) altijd gedomineerd worden door 8 a 10 landen. Dat zijn gewoon de toplanden

De rest speelt voor knikkers mee, die mogen blij zijn met wat kruimels
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:00:57 #233
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138792542
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wel raar dan dat de momentopnames(WK) altijd gedomineerd worden door 8 a 10 landen. Dat zijn gewoon de toplanden
Wat is "domineren"? De finale halen?
pi_138792562
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:00 schreef Reya het volgende:

[..]

Wat is "domineren"? De finale halen?
Laatste 8, daar heb je altijd de grote namen. Eerste en 2e ronde is bezigheidstherapie
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:03:14 #235
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138792595
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Laatste 8, daar heb je altijd de grote namen.
Turkije, Zuid-Korea, Ghana, Bulgarije...
pi_138792610
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef Reya het volgende:

[..]

Turkije, Zuid-Korea, Ghana, Bulgarije...
Hebben die al minimaal 4 keer de laatste 8 gehaald?
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:04:36 #237
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138792632
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hebben die al minimaal 4 keer de laatste 8 gehaald?
Het is nu opeens "minimaal vier keer de laatste acht halen"?
pi_138792657
Griekenland heeft de EK gehaald.

Dat wil ik even melden.
pi_138792667
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:04 schreef Reya het volgende:

[..]

Omdat ik zeg dat de grote landen die altijd ver komen het uit gaan maken.

Een keertje met wat geluk de halve finale halen of zo maakt je niet tot een topland.

Daarvoor moet je de laatste 20/30 jaar vrijwel altijd mee gedaan hebben
pi_138792695
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:05 schreef Eyd het volgende:
Griekenland heeft de EK gehaald.

Dat wil ik even melden.
Beginnersgeluk, al is het net zo'n grote prestatie als Belgie dat het WK haalt in de enorme moeilijke poule met Servie, Croatie, Wales en Scotland :')
pi_138792778
Germany^ 3 (1954, 1974*, 1990) 4 (1966, 1982, 1986, 2002) 4 (1934, 1970, 2006*, 2010) 1 (1958) 12
Brazil 5 (1958, 1962, 1970, 1994, 2002) 2 (1950*, 1998) 2 (1938, 1978) 1 (1974) 10
Italy 4 (1934*, 1938, 1982, 2006) 2 (1970, 1994) 1 (1990*) 1 (1978) 8
Uruguay 2 (1930*, 1950) — — 3 (1954, 1970, 2010) 5
France 1 (1998*) 1 (2006) 2 (1958, 1986) 1 (1982) 5
Argentina 2 (1978*, 1986) 2 (1930, 1990) — — 4
Netherlands — 3 (1974, 1978, 2010) — 1 (1998) 4
Sweden — 1 (1958*) 2 (1950, 1994) 1 (1938) 4
pi_138792804
En Engeland, Spanje en Portugal om hun voetbalcultuur en competitie(en resultaten op het EK)
pi_138793171
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:04 schreef Reya het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat. Uitgeluld en dan weer draaien.
pi_138793179
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat. Uitgeluld en dan weer draaien.
Nope, was altijd al het punt,

Jammer dat alwetende Halcon het niet begrijpt
pi_138793180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stats zijn van dit seizoen

En het klopt niet, maar dat is normaal
Le-zen, autist.
pi_138793187
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Le-zen, autist.
Het klopt niet, wat snap je daar niet aan?
pi_138793204
Dembele zit weer mooi op het bankje en Vertonghen op de tribune met een geneusde vinger :')
pi_138793209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het klopt niet, wat snap je daar niet aan?
Klopt wel. Maar ja, lezen is te moeilijk voor je.
pi_138793219
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt wel. Maar ja, lezen is te moeilijk voor je.
Geef de cijfers maar
pi_138793244
Doe eens rustig haha.
pi_138793254
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:37 schreef Eyd het volgende:
Doe eens rustig haha.
Het is de Alwetende Halcon, die mag dat
pi_138793260
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geef de cijfers maar
Omdraaien bewijslast :') Frustratie en gebrek aan aandacht is niet goed voor autisten. Dat blijkt wel weer.
pi_138793280
quote:
Van Buyten 7/29
Lombaerts 21/24
Kompanny 21/34
Vermaelen 6/33
Mingolet 33/33
Vertonghen 22/33
Pocognoli 15/29
Failiani 9/33
Dembele 11/33
Miralles 10/33
Mertens 10/32
Alderweireld 8/32
Nainggolan 8/32
Witsel 21/24
Defour 6/26
Chadli 6/33
Hazard 21/33
De Bruyne 7/29
Casteels 22/29
Courtouis 31/32
Lukaku 15/33
Bakkali 1/30

quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Omdraaien bewijslast :') Frustratie en gebrek aan aandacht is niet goed voor autisten. Dat blijkt wel weer.
Dit is de bewijslast alwetende Halcon
pi_138793315
Maar goed om te zien om de bevesting te krijgen dat schelden voor de dommen is. Veel succes ermee
pi_138793323
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

Dit is de bewijslast kneus
Nee, klopt niks van. Als iemand na 85 minuten wordt gewisseld tel je 'm niet mee. Dat hele overzicht is dus onzin.
pi_138793339
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, klopt niks van. Als iemand na 85 minuten wordt gewisseld tel je 'm niet mee. Dat hele overzicht is dus onzin.
Aantal 90 minuten/aantal gespeelde wedstrijden van de club

Blijven schelden alwetende Halcon, gewoon argumenteren mis je toch het vermogen voor
pi_138793495
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Aantal 90 minuten/aantal gespeelde wedstrijden van de club

Blijven schelden alwetende Halcon, gewoon argumenteren mis je toch het vermogen voor

Blijven schelden? Je laat je wel weer kennen en je toont weer eens aan dat je echt een paar steken los hebt.

Je kunt wel snel even je post aanpassen, maar ik had de post al in een quote zitten:

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

Triest en zielig ventje ben je.
pi_138793509
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Blijven schelden? Je laat je wel weer kennen en je toont weer eens aan dat je echt een paar steken los hebt.

Je kunt wel snel even je post aanpassen, maar ik had de post al in een quote zitten:

[..]

Triest en zielig ventje ben je.
Blijven schelden alwetende Halcon, das makkelijker dan argumenteren toch?
pi_138793512
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed om te zien om de bevesting te krijgen dat schelden voor de dommen is. Veel succes ermee
Jouw post die je snel even hebt aangepast: :')

quote:

[..]

[..]

Droeftoetertje.

Meer woorden ga ik verder niet aan je vuil maken. Stop ook maar met het sturen van onnozele PM's, ik reageer er toch niet op.
pi_138794924
Wat een vermoeiend topic zeg. En hele tijd het verleden erbij halen, wat heeft dat nu voor zin ?? Over twee maanden gaat het om het NU , niet om het verleden. Of zijn leeds united, deportivo la Coruna, Carl zeist jena of rode ster Belgrado ook nog steeds Europese topclubs ?
pi_138794952
Trouwens, liever een speler die 1 op 3 wedstrijden meespeelt bij Tottenham dan een speler die alles speelt bij AZ hoor.
pi_138795015
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:05 schreef BramKVO het volgende:
Wat een vermoeiend topic zeg. En hele tijd het verleden erbij halen, wat heeft dat nu voor zin ?? Over twee maanden gaat het om het NU , niet om het verleden. Of zijn leeds united, deportivo la Coruna, Carl zeist jena of rode ster Belgrado ook nog steeds Europese topclubs ?
Hongarije haalt de finale! :)
pi_138795309
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hongarije haalt de finale! :)
Volgens mij de Sovjet Unie !
  zaterdag 12 april 2014 @ 15:32:07 #264
66825 Reya
Fier Wallon
pi_138796443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Engeland, Spanje en Portugal om hun voetbalcultuur en competitie(en resultaten op het EK)
Overtuigend, hoor.
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 16:14:43 #265
Belg
pi_138797186
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja erg serieus te nemen

2006 2010 telt niet, het is 2014 die telt
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:33:29 #266
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138797598
Verleden is inderdaad redelijk onbelangrijk, elke keer weer moet iedere ploeg zich opnieuw bewijzen, aangezien er veel verandert op 4 jaar tijd.

Goede resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst! ^O^
- Charlton Heston
pi_138799158
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:32 schreef Reya het volgende:

[..]

Overtuigend, hoor.
Zou zeggen dat Spanje wel een kanshebber is na 2 gewonnen ek's en 1 wK. Wat zeg jij?
pi_138816893
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zou zeggen dat Spanje wel een kanshebber is na 2 gewonnen ek's en 1 wK. Wat zeg jij?
Ik zeg dat jij een volledige retard bent, wat zeg jij ?
pi_138817838
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 07:22 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Ik zeg dat jij een volledige retard bent, wat zeg jij ?
Dat mag je
pi_138861365
Van Buyten naar Koln :')
pi_138872135
Een paar andere mogelijke transfers

Chadli - Stoke
Dembele - Ankaraspor
Pocognoli - 2. bundesliga
Vermaelen - Palace
Alderweireld - Stuttgart
Defour - PAOK

Zoiets?
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 20:16:40 #272
Belg
pi_138878482
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Buyten naar Koln :')
Beter dan dan de bank verwarmen bij Bayern.
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Chadli - Stoke
Dembele - Ankaraspor
Vermaelen - Palace
Alderweireld - Stuttgart
Defour - PAOK

Zoiets?
Ik geef toe dat hert allemaal mindere teams zijn. Maar als ze bij hun team allemaal vaste waardes zijn is dat allleen maar positief nieuws voor de Duivels. Hoewel Pocognoli toch maar beter Belgie kiest, ik schat de Belgische compititie ietsje hoger in dan de duitse 2 divisie.
pi_138878660
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

[..]

Ik geef toe dat hert allemaal mindere teams zijn. Maar als ze bij hun team allemaal vaste waardes zijn is dat allleen maar positief nieuws voor de Duivels. Hoewel Pocognoli toch maar beter Belgie kiest, ik schat de Belgische compititie ietsje hoger in dan de duitse 2 divisie.
Alsof die transfers echt zijn. Zijn gewoon verzonnen.
  maandag 14 april 2014 @ 20:35:02 #274
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138879435
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Chadli - Stoke
Dembele - Ankaraspor
Vermaelen - Palace
Alderweireld - Stuttgart
Defour - PAOK

Zoiets?
Geen enkele van die transfers heb ik al iets van gelezen. Defour speelt veel bij Porto dus lijkt me onzin, Alderweireld mag regelmatig bij Atlético starten dus idem dito. Dembele en Chadli lijken me ook heel onwaarschijnlijk, alleen Vermaelen speelt inderdaad helemaal niks meer bij Arsenal, maar naar Palace? :{w

Pocognoli heeft zich wel overschat en heeft niks bij Hannover te zoeken, dat klopt.
- Charlton Heston
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 20:44:04 #275
Belg
pi_138879976
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Geen enkele van die transfers heb ik al iets van gelezen. Defour speelt veel bij Porto dus lijkt me onzin, Alderweireld mag regelmatig bij Atlético starten dus idem dito. Dembele en Chadli lijken me ook heel onwaarschijnlijk, alleen Vermaelen speelt inderdaad helemaal niks meer bij Arsenal, maar naar Palace? :{w

Pocognoli heeft zich wel overschat en heeft niks bij Hannover te zoeken, dat klopt.
Palace is dat 2de divisie engeland?
  maandag 14 april 2014 @ 20:45:10 #276
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138880037
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Palace is dat 2de divisie engeland?
Nee, een laagvlieger in de Premier League.
- Charlton Heston
pi_138880132
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Alderweireld mocht een paar keer meedoen omdat de echte mannen die cl spelen rust kregen :')
  maandag 14 april 2014 @ 20:49:02 #278
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138880294
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alderweireld mocht een paar keer meedoen omdat de echte mannen die cl spelen rust kregen :')
Ik beweer niet dat hij genoeg speelt ofzo he. Maar je doet uitschijnen alsof hij nooit mee mag doen, en dat is wel degelijk onzin. Daarbij mag hij steeds vaker starten en als hij niet start dan valt hij bijna altijd in.

En misschien is Atlético te hoog gegrepen voor Alderweireld, maar hij is niet plots een waardeloze speler.
- Charlton Heston
pi_138880603
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:49 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat hij genoeg speelt ofzo he. Maar je doet uitschijnen alsof hij nooit mee mag doen, en dat is wel degelijk onzin. Daarbij mag hij steeds vaker starten en als hij niet start dan valt hij bijna altijd in.

En misschien is Atlético te hoog gegrepen voor Alderweireld, maar hij is niet plots een waardeloze speler.
Daarom is een degradatiekandidaat in de Bundesliga wel het niveau waar hij thuis hoort
pi_138882958
Mensen gewoon niet meer reageren op Diego, dan stopt die onzin wel vanzelf.
pi_138883260
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef BramKVO het volgende:
Als het pijn je pijn doet mag je het ook gewoon zeggen
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 21:39:44 #282
Belg
pi_138883612
Mag ik je vierkant uitlachen als Belgie straks de halve finale bereikt.
pi_138884984
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef BramKVO het volgende:
Doe ik ook niet meer en dat bevalt prima :)
pi_138885980
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik je vierkant uitlachen als Belgie straks de halve finale bereikt.
WK korfbal?
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 22:12:42 #285
Belg
pi_138886164
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

WK korfbal?
Altijd het laatste woord willen he, Neen in welke subforum typ ik nu.
pi_138886814
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Altijd het laatste woord willen he, Neen in welke subforum typ ik nu.
Das de enige sport waar Belgie kans heeft op een halve finale
pi_138886859
Denken dat België het WK wint :')
pi_138886968
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das de enige sport waar Belgie kans heeft op een halve finale
Je moet wat als je Nederlander bent en graag Belg wilt zijn
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 22:43:51 #289
Belg
pi_138888250
quote:
13s.gif Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Denken dat België het WK wint :')
Dat weer ook niet. Maar Kwart finale moet tot de mogelijkheid zijn
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 22:44:30 #290
Belg
pi_138888289
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet wat als je Nederlander bent en graag Belg wilt zijn
Jezelf quoten :')
pi_138888523
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat weer ook niet. Maar Kwart finale moet tot de mogelijkheid zijn
Ieder punt voor Belgie is een hoogtepunt
pi_139188736
Adnan Januzaj heeft voor België gekozen :
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212573

De Toekomst ziet er mooi uit. Januzaj en Hazard in 1 team :o
pi_139188758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:56 schreef Belgosome het volgende:
Adnan Januzaj heeft voor België gekozen :
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212573
Verstandige en logische keuze.
pi_139188864
Hij is helemaal niet speelgerechtigd voor Engeland
pi_139189116
Maar wel te begrijpen dat hij voor Belgie kiest, want dan hoef je niet goed te zijn om toch international te zijn
  woensdag 23 april 2014 @ 19:24:47 #296
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_139189681
93 posts in dit topic, dat is bijna 1 op 3, duidelijk een fan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_139189932
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
93 posts in dit topic, dat is bijna 1 op 3, duidelijk een fan.
Keep your enemies close
pi_139191094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wel te begrijpen dat hij voor Belgie kiest, want dan hoef je niet goed te zijn om toch international te zijn
Ja voor Albania of Kosovo ging dat veel moeielijker zijn.
pi_139191428
Middenveld voor de toekomst oogt mooi met Tielemans, Januzaj, Musonda en Hazard.
pi_139191524
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef minimaLL het volgende:
Middenveld voor de toekomst oogt mooi met Tielemans, Januzaj, Musonda en Hazard.
_O_

Ook in de toekomst heeft België een elftal vol met bazen.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:14:17 #301
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_139191595
Belgie wordt 4e in de groep.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: