abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138436980
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:22 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Omdat ik het over veldspelers heb
Totaal onzinnig om de keeper buiten beschouwing te laten lijkt me.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_138437022
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Totaal onzinnig om de keeper buiten beschouwing te laten lijkt me.
Omdat ik het over veldspelers had.
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:28:36 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138437036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:20 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Jij ziet zelf toch ook wel dat Belgische spelers niets waard waren voorheen op het afgelopen jaar na. Nederlandse spelers zijn internationaal veel groter dan Belgische spelers. De Bergkampen, Kluiverts, Rijkaards, Overmarsen, van Persies, Sneijders, van Bommels en v/d Vaarts zijn toch vele male beter, en groter wat naam en reputatie betreft dan die paar Belgjes die nu internationaal spelen.

Ik vind dat Belgie zich niet eens mag vergelijken met Nederland op dit gebied.
Ja, en F van der Elst is ook meer waard dan Strootman. Nederland heeft 3 spelers van internationale allure, België heeft inderdaad geen spelers die belangrijk zijn voor hun club. Geen individuele klasse, op wellicht Kompany na. Hazard vind ik eigenlijk niet echt goed. Maar puur per positie wint België het wel 6-5 of 7-4 van Nederland. En per linie wint België ook 3-1. Alleen de Nederlandse aanval is top.

België heeft echter de infividuele klasse niet om tegen absolute topploegen te winnen en zal zo snel tegen de subtop verliezen dan Nederland. Maar hebben het makkelijker tegen kleine ploegen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138437156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Omdat ik het over veldspelers had.
Ja, dat zei je net ook. Maar dat is geen reden waarom je de keeper uit zo'n vergelijking haalt. Lijkt me niet te missen in een elftal.
In Southern Sun
pi_138437248
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, dat zei je net ook. Maar dat is geen reden waarom je de keeper uit zo'n vergelijking haalt. Lijkt me niet te missen in een elftal.
Ja ik begrijp dat allemaal wel maar ik doel puur op de individuele kwaliteiten van de veldspelers. Ook op het gebied van keepers heeft Nederland meer talent
pi_138437312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ja ik begrijp dat allemaal wel maar ik doel puur op de individuele kwaliteiten van de veldspelers. Ook op het gebied van keepers heeft Nederland meer talent
Dat is op dit moment een beetje een vreemde bewering, gezien de prestaties van Curtois.
In Southern Sun
pi_138437385
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, en F van der Elst is ook meer waard dan Strootman. Nederland heeft 3 spelers van internationale allure, België heeft inderdaad geen spelers die belangrijk zijn voor hun club. Geen individuele klasse, op wellicht Kompany na. Hazard vind ik eigenlijk niet echt goed. Maar puur per positie wint België het wel 6-5 of 7-4 van Nederland. En per linie wint België ook 3-1. Alleen de Nederlandse aanval is top.

België heeft echter de infividuele klasse niet om tegen absolute topploegen te winnen en zal zo snel tegen de subtop verliezen dan Nederland. Maar hebben het makkelijker tegen kleine ploegen.
België uit tegen Kroatie, de wedstrijd waar het er echt om ging.
Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour (85' Dembélé), Fellaini; De Bruyne (65' Mirallas), Lukaku (68' Chadli), E. Hazard

Welke zes/zeven posities zijn beter bezet?
In Southern Sun
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:42:53 #33
pi_138437509
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

België uit tegen Kroatie, de wedstrijd waar het er echt om ging.
Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour (85' Dembélé), Fellaini; De Bruyne (65' Mirallas), Lukaku (68' Chadli), E. Hazard

Welke zes/zeven posities zijn beter bezet?
Niet de beste opstelling

Courtois - keeper x, Kompany (ipv v Buyten) - Vlaar, Lombaerts - Indi, Vertonghen - random linksback
Witsel - Clasie, De Bruyne - Narsingh/Kuyt/Lens/wie dan ook (of, als Robben rechts speelt, De Bruyne vervangen door Hazard) Rechtsback positie is een twijfelfgeval, op de overige 4 posities is NL beter.
pi_138437717
Ja ok, maar nu pak je zelf ook Indi-random linksback-Clasie. Het ligt er een beetje aan wat Louis op zal gaan stellen. Ik geloof er niet in dat NL op posities overall minder kwaliteit heeft dan België.
In Southern Sun
  Redactie Sport woensdag 2 april 2014 @ 15:57:27 #35
pi_138437992
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ok, maar nu pak je zelf ook Indi-random linksback-Clasie. Het ligt er een beetje aan wat Louis op zal gaan stellen. Ik geloof er niet in dat NL op posities overall minder kwaliteit heeft dan België.
Lombaerts zou ik op linksback zetten en Vertonghen centraal. Vervolgens is Lombaerts beter dan alles wat we hebben op LB (Buttner, Emanuelson, w/e), Vertonghen beter dan alles van Feyenoord, V. van Dijk, et al. Als je met vd Vaart, Huntelaar, Persie en Sneijder speelt heb je inderdaad een redelijke voorste helft met 5 betere spelers, maar dat is bijna niet in het team te passen met deze defensie. (En Huntelaar vind ik niet beter dan Lukaku)

En anders is je #6 minder. Ok, met Strootman niet, maar die is geblesseerd en speelt dit WK niet mee.
pi_138438216
De Jong op 6 vind ik wereldtop, nog altijd. En Huntelaar ook. Maar goed, dat zijn meningen. Van Lombaerts weet/zie ik te weinig, daar kan ik niet over oordelen.
In Southern Sun
pi_138440737
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 11:01 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zoals Fellaini, de klasbak? _O_
Wat was die hemels goed gisteren, zo goed dat ie in Marca zelfs geen quotering kreeg.
pi_138440849
Hazard wordt hier wel tekort gedaan vind ik.
pi_138441062
quote:
15s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hazard wordt hier wel tekort gedaan vind ik.
Ik zeg toch nergens dat Hazard geen goede speler is. Hij is alleen geen club bepalende speler van wereldniveau zoals v Persie, Sneijder, Robben
  woensdag 2 april 2014 @ 17:25:17 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138441074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat Hazard geen goede speler is. Hij is alleen geen club bepalende speler van wereldniveau zoals v Persie, Sneijder, Robben
Hij is beter dan Sneijder.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138441099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Van Persie en Robben staan zeker boven Hazard.
Maar op welke basis schat jij Sneijder hoger in?
pi_138441107
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij is beter dan Sneijder.
Op dit moment ja. Als Sneijder zijn oude vorm van 4 jaar geleden nog kan bereiken is Sneijder echt wel heer en meester hoor
pi_138441146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Op dit moment ja. Als Sneijder zijn oude vorm van 4 jaar geleden nog kan bereiken is Sneijder echt wel heer en meester hoor
Als Cruijff op zijn oude niveau komt dan zal Van Gaal kijken of hij in het profiel past.
  woensdag 2 april 2014 @ 17:27:23 #44
268260 Dr.Mikey
pi_138441147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Als Hazard volgend seizoen een prima seizoen draait en 22 goals of meer maakt is hij ook heer en meester als als koop je niks voor in de voetballerij je moet altijd naar de huidige vorm kijken.
R.I.P DTS.
pi_138441169
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef Nober het volgende:

[..]

Als Cruijff op zijn oude niveau komt dan zal Van Gaal kijken of hij in het profiel past.
Moet 'ie wel spelen ergens.
In Southern Sun
pi_138441192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Van Persie en Robben staan zeker boven Hazard.
Maar op welke basis schat jij Sneijder hoger in?
Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik dan
  woensdag 2 april 2014 @ 17:35:46 #47
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_138441396
België heeft een prima selectie (overall beter dan Nederland) en ze zitten in een relatief makkelijke groep.
De volgende ronde moet sowieso te halen zijn. Dan komen ze normaal gesproken Portugal of Duitsland tegen. Dat wordt een lastige pot. Winnen ze die wedstrijd dan verwacht ik dat ze de halve finale gaan halen en daar uiteindelijk stranden.
  woensdag 2 april 2014 @ 18:12:47 #48
268260 Dr.Mikey
pi_138442479
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik dan
Dan doe. e Hazard echt tekort die heeft al meer techniek in zijn kleine teen dan Kuijt.
R.I.P DTS.
pi_138444150
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef ShevaJB het volgende:
Die gaan keihard op hun bek vallen, ik kan niet wachten.
  woensdag 2 april 2014 @ 19:59:00 #50
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138446902
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:35 schreef escalatie het volgende:
België heeft een prima selectie (overall beter dan Nederland) en ze zitten in een relatief makkelijke groep.
De volgende ronde moet sowieso te halen zijn. Dan komen ze normaal gesproken Portugal of Duitsland tegen. Dat wordt een lastige pot. Winnen ze die wedstrijd dan verwacht ik dat ze de halve finale gaan halen en daar uiteindelijk stranden.
Ze maken echt geen enkele kans tegen Duitsland en Portugal hoor. Enige hoop is dat Ghana of USA tweede wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')