België uit tegen Kroatie, de wedstrijd waar het er echt om ging.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en F van der Elst is ook meer waard dan Strootman. Nederland heeft 3 spelers van internationale allure, België heeft inderdaad geen spelers die belangrijk zijn voor hun club. Geen individuele klasse, op wellicht Kompany na. Hazard vind ik eigenlijk niet echt goed. Maar puur per positie wint België het wel 6-5 of 7-4 van Nederland. En per linie wint België ook 3-1. Alleen de Nederlandse aanval is top.
België heeft echter de infividuele klasse niet om tegen absolute topploegen te winnen en zal zo snel tegen de subtop verliezen dan Nederland. Maar hebben het makkelijker tegen kleine ploegen.
Niet de beste opstellingquote:Op woensdag 2 april 2014 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
België uit tegen Kroatie, de wedstrijd waar het er echt om ging.
Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen; Witsel, Defour (85' Dembélé), Fellaini; De Bruyne (65' Mirallas), Lukaku (68' Chadli), E. Hazard
Welke zes/zeven posities zijn beter bezet?
Lombaerts zou ik op linksback zetten en Vertonghen centraal. Vervolgens is Lombaerts beter dan alles wat we hebben op LB (Buttner, Emanuelson,quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja ok, maar nu pak je zelf ook Indi-random linksback-Clasie. Het ligt er een beetje aan wat Louis op zal gaan stellen. Ik geloof er niet in dat NL op posities overall minder kwaliteit heeft dan België.
Ik zeg toch nergens dat Hazard geen goede speler is. Hij is alleen geen club bepalende speler van wereldniveau zoals v Persie, Sneijder, Robbenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hazard wordt hier wel tekort gedaan vind ik.
Hij is beter dan Sneijder.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Hazard geen goede speler is. Hij is alleen geen club bepalende speler van wereldniveau zoals v Persie, Sneijder, Robben
Van Persie en Robben staan zeker boven Hazard.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:24 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat Hazard geen goede speler is. Hij is alleen geen club bepalende speler van wereldniveau zoals v Persie, Sneijder, Robben
Op dit moment ja. Als Sneijder zijn oude vorm van 4 jaar geleden nog kan bereiken is Sneijder echt wel heer en meester hoorquote:
Als Cruijff op zijn oude niveau komt dan zal Van Gaal kijken of hij in het profiel past.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Op dit moment ja. Als Sneijder zijn oude vorm van 4 jaar geleden nog kan bereiken is Sneijder echt wel heer en meester hoor
Als Hazard volgend seizoen een prima seizoen draait en 22 goals of meer maakt is hij ook heer en meester als als koop je niks voor in de voetballerij je moet altijd naar de huidige vorm kijken.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Op dit moment ja. Als Sneijder zijn oude vorm van 4 jaar geleden nog kan bereiken is Sneijder echt wel heer en meester hoor
Moet 'ie wel spelen ergens.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Cruijff op zijn oude niveau komt dan zal Van Gaal kijken of hij in het profiel past.
Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik danquote:Op woensdag 2 april 2014 17:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Van Persie en Robben staan zeker boven Hazard.
Maar op welke basis schat jij Sneijder hoger in?
Dan doe. e Hazard echt tekort die heeft al meer techniek in zijn kleine teen dan Kuijt.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik dan
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef ShevaJB het volgende:
Die gaan keihard op hun bek vallen, ik kan niet wachten.
Ze maken echt geen enkele kans tegen Duitsland en Portugal hoor. Enige hoop is dat Ghana of USA tweede wordt.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:35 schreef escalatie het volgende:
België heeft een prima selectie (overall beter dan Nederland) en ze zitten in een relatief makkelijke groep.
De volgende ronde moet sowieso te halen zijn. Dan komen ze normaal gesproken Portugal of Duitsland tegen. Dat wordt een lastige pot. Winnen ze die wedstrijd dan verwacht ik dat ze de halve finale gaan halen en daar uiteindelijk stranden.
Omdat België ook weer niet zo goed is als men (lees: de gemiddelde Belg) denkt. Overigens is Portugal zeker te pakken hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef minimaLL het volgende:
Waarom geeft niemand hier België enige kans tegen Portugal? (tegen Duitsland, volledig akkoord)
Maar ik heb de indruk dat de meesten hier Portugal nogal overschatten op basis van hun verleden. Dit Portugal is al lang niet meer het Portugal van weleer. Zaten in een relatief gemakkelijke poule om zich te kwalificeren waarbij ze vaak punten lieten liggen, en tegen Zweden/Ibrahimovic was het ook maar kantje boord.
Portugal behoort wat mij betreft niet meer tot de allergrootste landen en is zeker niet onhaalbaar. En hiermee wil ik ook niet zeggen dat België die ploeg eens gemakkelijk opzij zal zetten. Maar overwaardering van Portugal valt me hier (en elders) wel erg op.
Portugal heeft een schat aan toernooi-ervaring t.o.v. België, ze hebben de op twee na beste speler van de wereld, ze hebben Pepe die vanavond weer fantastisch speelde en ze hebben op vele posities betere spelers dan België. Bovendien kwalificeren ze zich (bijna) altijd met moeite voor een WK of EK, maar spelen ze dat toernooi alsnog prima voetbal. Daarnaast word België zwaar overschat. Ik gun het de Belgen wel om ver te komen hoor, en vooral dat ze pakkie geven aan Portugal, maar realistisch is het niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef minimaLL het volgende:
Waarom geeft niemand hier België enige kans tegen Portugal? (tegen Duitsland, volledig akkoord)
Maar ik heb de indruk dat de meesten hier Portugal nogal overschatten op basis van hun verleden. Dit Portugal is al lang niet meer het Portugal van weleer. Zaten in een relatief gemakkelijke poule om zich te kwalificeren waarbij ze vaak punten lieten liggen, en tegen Zweden/Ibrahimovic was het ook maar kantje boord.
Portugal behoort wat mij betreft niet meer tot de allergrootste landen en is zeker niet onhaalbaar. En hiermee wil ik ook niet zeggen dat België die ploeg eens gemakkelijk opzij zal zetten. Maar overwaardering van Portugal valt me hier (en elders) wel erg op.
Vd Vaart speelt bij de nr 15 of zo in Duitsland, Sneijdertje in Turkije, de Jong kut bij Milan en verder?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Robben, Huntelaar, Sneijder(normaal gesproken) v Persie, v/d Vaart(normaal gesproken), en Nigel de Jong..
Dit zijn toch wel grotere spelers van naam die ook wel club bepalend zijn geweest dan die Belgjes die alleen Hazard hebben
En kom op, de hoogste divisie in Belgie is toch van een bedroevend niveau man. Half lege stadions, alleen maar Afrikanen die het moeten hebben van hun lengte en fysiek
Hahaquote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat allemaal wel maar ik doel puur op de individuele kwaliteiten van de veldspelers. Ook op het gebied van keepers heeft Nederland meer talent
Een beetje overdreven is dit wel. België heeft een prima selectie hoor, maar nu doe je alsof die hele selectie bij de Real Madrids en Bayern Munchens van deze wereld speelt.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vd Vaart speelt bij de nr 15 of zo in Duitsland, Sneijdertje in Turkije, de Jong kut bij Milan en verder?
Op de uefa coefficientenlijst heeft Nederland straks geen hele grote voorsprong op Belgie. Nog los van het feit dat Belgie het WK gaat spelen met spelers uit topcompetities, niet met spelers uit een Mickey Mouse League.
Wel bijna allemaal bij clubs in de top van de ranglijst in grote competities.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een beetje overdreven is dit wel. België heeft een prima selectie hoor, maar nu doe je alsof die hele selectie bij de Real Madrids en Bayern Munchens van deze wereld speelt.
Zelfs bijna allemaal is met een voorhoede die in z'n geheel bij Engelse middenmoters speelt overdreven.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel bijna allemaal bij clubs in de top van de ranglijst in grote competities.
Kansloos vind ik wat overdreven. Duitsland heeft een beter team en speelt ook beter, maar de verdediging krijgt wel veel doelpunten tegen. Toch schat ik Duitsland hoger in.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ze maken echt geen enkele kans tegen Duitsland en Portugal hoor. Enige hoop is dat Ghana of USA tweede wordt.
Everton staat 5e.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs bijna allemaal is met een voorhoede die in z'n geheel bij Engelse middenmoters speelt overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |