Nee, een laagvlieger in de Premier League.quote:Op maandag 14 april 2014 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Palace is dat 2de divisie engeland?
Alderweireld mocht een paar keer meedoen omdat de echte mannen die cl spelen rust kregenquote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Geen enkele van die transfers heb ik al iets van gelezen. Defour speelt veel bij Porto dus lijkt me onzin, Alderweireld mag regelmatig bij Atlético starten dus idem dito. Dembele en Chadli lijken me ook heel onwaarschijnlijk, alleen Vermaelen speelt inderdaad helemaal niks meer bij Arsenal, maar naar Palace?![]()
Pocognoli heeft zich wel overschat en heeft niks bij Hannover te zoeken, dat klopt.
Ik beweer niet dat hij genoeg speelt ofzo he. Maar je doet uitschijnen alsof hij nooit mee mag doen, en dat is wel degelijk onzin. Daarbij mag hij steeds vaker starten en als hij niet start dan valt hij bijna altijd in.quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alderweireld mocht een paar keer meedoen omdat de echte mannen die cl spelen rust kregen
Daarom is een degradatiekandidaat in de Bundesliga wel het niveau waar hij thuis hoortquote:Op maandag 14 april 2014 20:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat hij genoeg speelt ofzo he. Maar je doet uitschijnen alsof hij nooit mee mag doen, en dat is wel degelijk onzin. Daarbij mag hij steeds vaker starten en als hij niet start dan valt hij bijna altijd in.
En misschien is Atlético te hoog gegrepen voor Alderweireld, maar hij is niet plots een waardeloze speler.
Als het pijn je pijn doet mag je het ook gewoon zeggenquote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef BramKVO het volgende:
Mensen gewoon niet meer reageren op Diego, dan stopt die onzin wel vanzelf.
Doe ik ook niet meer en dat bevalt primaquote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef BramKVO het volgende:
Mensen gewoon niet meer reageren op Diego, dan stopt die onzin wel vanzelf.
WK korfbal?quote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik je vierkant uitlachen als Belgie straks de halve finale bereikt.
Altijd het laatste woord willen he, Neen in welke subforum typ ik nu.quote:
Das de enige sport waar Belgie kans heeft op een halve finalequote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd het laatste woord willen he, Neen in welke subforum typ ik nu.
Je moet wat als je Nederlander bent en graag Belg wilt zijnquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das de enige sport waar Belgie kans heeft op een halve finale
Dat weer ook niet. Maar Kwart finale moet tot de mogelijkheid zijnquote:
Jezelf quotenquote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat als je Nederlander bent en graag Belg wilt zijn
Ieder punt voor Belgie is een hoogtepuntquote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat weer ook niet. Maar Kwart finale moet tot de mogelijkheid zijn
Verstandige en logische keuze.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:56 schreef Belgosome het volgende:
Adnan Januzaj heeft voor België gekozen :
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212573
Keep your enemies closequote:Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
93 posts in dit topic, dat is bijna 1 op 3, duidelijk een fan.
Ja voor Albania of Kosovo ging dat veel moeielijker zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wel te begrijpen dat hij voor Belgie kiest, want dan hoef je niet goed te zijn om toch international te zijn
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef minimaLL het volgende:
Middenveld voor de toekomst oogt mooi met Tielemans, Januzaj, Musonda en Hazard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |