abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2014 @ 20:45:10 #276
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138880037
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Palace is dat 2de divisie engeland?
Nee, een laagvlieger in de Premier League.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_138880132
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Geen enkele van die transfers heb ik al iets van gelezen. Defour speelt veel bij Porto dus lijkt me onzin, Alderweireld mag regelmatig bij Atlético starten dus idem dito. Dembele en Chadli lijken me ook heel onwaarschijnlijk, alleen Vermaelen speelt inderdaad helemaal niks meer bij Arsenal, maar naar Palace? :{w

Pocognoli heeft zich wel overschat en heeft niks bij Hannover te zoeken, dat klopt.
Alderweireld mocht een paar keer meedoen omdat de echte mannen die cl spelen rust kregen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 april 2014 @ 20:49:02 #278
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_138880294
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alderweireld mocht een paar keer meedoen omdat de echte mannen die cl spelen rust kregen :')
Ik beweer niet dat hij genoeg speelt ofzo he. Maar je doet uitschijnen alsof hij nooit mee mag doen, en dat is wel degelijk onzin. Daarbij mag hij steeds vaker starten en als hij niet start dan valt hij bijna altijd in.

En misschien is Atlético te hoog gegrepen voor Alderweireld, maar hij is niet plots een waardeloze speler.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_138880603
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:49 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat hij genoeg speelt ofzo he. Maar je doet uitschijnen alsof hij nooit mee mag doen, en dat is wel degelijk onzin. Daarbij mag hij steeds vaker starten en als hij niet start dan valt hij bijna altijd in.

En misschien is Atlético te hoog gegrepen voor Alderweireld, maar hij is niet plots een waardeloze speler.
Daarom is een degradatiekandidaat in de Bundesliga wel het niveau waar hij thuis hoort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138882958
Mensen gewoon niet meer reageren op Diego, dan stopt die onzin wel vanzelf.
pi_138883260
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef BramKVO het volgende:
Als het pijn je pijn doet mag je het ook gewoon zeggen
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 21:39:44 #282
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_138883612
Mag ik je vierkant uitlachen als Belgie straks de halve finale bereikt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_138884984
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef BramKVO het volgende:
Doe ik ook niet meer en dat bevalt prima :)
pi_138885980
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mag ik je vierkant uitlachen als Belgie straks de halve finale bereikt.
WK korfbal?
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 22:12:42 #285
Belg
pi_138886164
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

WK korfbal?
Altijd het laatste woord willen he, Neen in welke subforum typ ik nu.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_138886814
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Altijd het laatste woord willen he, Neen in welke subforum typ ik nu.
Das de enige sport waar Belgie kans heeft op een halve finale
pi_138886859
Denken dat België het WK wint :')
pi_138886968
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das de enige sport waar Belgie kans heeft op een halve finale
Je moet wat als je Nederlander bent en graag Belg wilt zijn
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 22:43:51 #289
Belg
pi_138888250
quote:
13s.gif Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Denken dat België het WK wint :')
Dat weer ook niet. Maar Kwart finale moet tot de mogelijkheid zijn
  Moderator maandag 14 april 2014 @ 22:44:30 #290
Belg
pi_138888289
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet wat als je Nederlander bent en graag Belg wilt zijn
Jezelf quoten :')
pi_138888523
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Dat weer ook niet. Maar Kwart finale moet tot de mogelijkheid zijn
Ieder punt voor Belgie is een hoogtepunt
pi_139188736
Adnan Januzaj heeft voor België gekozen :
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212573

De Toekomst ziet er mooi uit. Januzaj en Hazard in 1 team :o
pi_139188758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:56 schreef Belgosome het volgende:
Adnan Januzaj heeft voor België gekozen :
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212573
Verstandige en logische keuze.
pi_139188864
Hij is helemaal niet speelgerechtigd voor Engeland
pi_139189116
Maar wel te begrijpen dat hij voor Belgie kiest, want dan hoef je niet goed te zijn om toch international te zijn
  woensdag 23 april 2014 @ 19:24:47 #296
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_139189681
93 posts in dit topic, dat is bijna 1 op 3, duidelijk een fan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_139189932
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
93 posts in dit topic, dat is bijna 1 op 3, duidelijk een fan.
Keep your enemies close
pi_139191094
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wel te begrijpen dat hij voor Belgie kiest, want dan hoef je niet goed te zijn om toch international te zijn
Ja voor Albania of Kosovo ging dat veel moeielijker zijn.
pi_139191428
Middenveld voor de toekomst oogt mooi met Tielemans, Januzaj, Musonda en Hazard.
pi_139191524
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef minimaLL het volgende:
Middenveld voor de toekomst oogt mooi met Tielemans, Januzaj, Musonda en Hazard.
_O_

Ook in de toekomst heeft België een elftal vol met bazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')