Het is de Alwetende Halcon, die mag datquote:
Omdraaien bewijslastquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Buyten 7/29
Lombaerts 21/24
Kompanny 21/34
Vermaelen 6/33
Mingolet 33/33
Vertonghen 22/33
Pocognoli 15/29
Failiani 9/33
Dembele 11/33
Miralles 10/33
Mertens 10/32
Alderweireld 8/32
Nainggolan 8/32
Witsel 21/24
Defour 6/26
Chadli 6/33
Hazard 21/33
De Bruyne 7/29
Casteels 22/29
Courtouis 31/32
Lukaku 15/33
Bakkali 1/30
Wat een zaad team
Bij je eigen team niet of nauwelijks spelen en vervolgens WK worden
Dit is de bewijslast alwetende Halconquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdraaien bewijslastFrustratie en gebrek aan aandacht is niet goed voor autisten. Dat blijkt wel weer.
Nee, klopt niks van. Als iemand na 85 minuten wordt gewisseld tel je 'm niet mee. Dat hele overzicht is dus onzin.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Dit is de bewijslast kneus
Aantal 90 minuten/aantal gespeelde wedstrijden van de clubquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, klopt niks van. Als iemand na 85 minuten wordt gewisseld tel je 'm niet mee. Dat hele overzicht is dus onzin.
Blijven schelden? Je laat je wel weer kennen en je toont weer eens aan dat je echt een paar steken los hebt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aantal 90 minuten/aantal gespeelde wedstrijden van de club
Blijven schelden alwetende Halcon, gewoon argumenteren mis je toch het vermogen voor
Triest en zielig ventje ben je.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Blijven schelden alwetende Halcon, das makkelijker dan argumenteren toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijven schelden? Je laat je wel weer kennen en je toont weer eens aan dat je echt een paar steken los hebt.
Je kunt wel snel even je post aanpassen, maar ik had de post al in een quote zitten:
[..]
Triest en zielig ventje ben je.
Jouw post die je snel even hebt aangepast:quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed om te zien om de bevesting te krijgen dat schelden voor de dommen is. Veel succes ermee
quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Hongarije haalt de finale!quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:05 schreef BramKVO het volgende:
Wat een vermoeiend topic zeg. En hele tijd het verleden erbij halen, wat heeft dat nu voor zin ?? Over twee maanden gaat het om het NU , niet om het verleden. Of zijn leeds united, deportivo la Coruna, Carl zeist jena of rode ster Belgrado ook nog steeds Europese topclubs ?
Overtuigend, hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Engeland, Spanje en Portugal om hun voetbalcultuur en competitie(en resultaten op het EK)
2006 2010 telt niet, het is 2014 die teltquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja erg serieus te nemen
De vice wk vs een ploeg die de laatste 5 keer achter de TV zat
Zou zeggen dat Spanje wel een kanshebber is na 2 gewonnen ek's en 1 wK. Wat zeg jij?quote:
Ik zeg dat jij een volledige retard bent, wat zeg jij ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou zeggen dat Spanje wel een kanshebber is na 2 gewonnen ek's en 1 wK. Wat zeg jij?
Dat mag jequote:Op zondag 13 april 2014 07:22 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik zeg dat jij een volledige retard bent, wat zeg jij ?
Beter dan dan de bank verwarmen bij Bayern.quote:
Ik geef toe dat hert allemaal mindere teams zijn. Maar als ze bij hun team allemaal vaste waardes zijn is dat allleen maar positief nieuws voor de Duivels. Hoewel Pocognoli toch maar beter Belgie kiest, ik schat de Belgische compititie ietsje hoger in dan de duitse 2 divisie.quote:Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een paar andere mogelijke transfers
Chadli - Stoke
Dembele - Ankaraspor
Pocognoli - 2. bundesliga
Vermaelen - Palace
Alderweireld - Stuttgart
Defour - PAOK
Zoiets?
Alsof die transfers echt zijn. Zijn gewoon verzonnen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ik geef toe dat hert allemaal mindere teams zijn. Maar als ze bij hun team allemaal vaste waardes zijn is dat allleen maar positief nieuws voor de Duivels. Hoewel Pocognoli toch maar beter Belgie kiest, ik schat de Belgische compititie ietsje hoger in dan de duitse 2 divisie.
Geen enkele van die transfers heb ik al iets van gelezen. Defour speelt veel bij Porto dus lijkt me onzin, Alderweireld mag regelmatig bij Atlético starten dus idem dito. Dembele en Chadli lijken me ook heel onwaarschijnlijk, alleen Vermaelen speelt inderdaad helemaal niks meer bij Arsenal, maar naar Palace?quote:Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een paar andere mogelijke transfers
Chadli - Stoke
Dembele - Ankaraspor
Pocognoli - 2. bundesliga
Vermaelen - Palace
Alderweireld - Stuttgart
Defour - PAOK
Zoiets?
Palace is dat 2de divisie engeland?quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Geen enkele van die transfers heb ik al iets van gelezen. Defour speelt veel bij Porto dus lijkt me onzin, Alderweireld mag regelmatig bij Atlético starten dus idem dito. Dembele en Chadli lijken me ook heel onwaarschijnlijk, alleen Vermaelen speelt inderdaad helemaal niks meer bij Arsenal, maar naar Palace?![]()
Pocognoli heeft zich wel overschat en heeft niks bij Hannover te zoeken, dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |