Als je de reacties hier leest is het eerder omgekeerdquote:Op donderdag 10 april 2014 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Nederland is kut, België is top. We weten het nu écht wel.
Gaat dit de komende weken zo door? Dan is de lol er snel af hier.
Het ging mij even om het drammen van Halcon.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als je de reacties hier leest is het eerder omgekeerd
Die eerste zin van m'n post was niet heel serieus bedoeldquote:Op donderdag 10 april 2014 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ging mij even om het drammen van Halcon.
Het is denk ik net even wat je wil lezen. Ik zie jou in een eerdere reactie schrijven dat er veel haat jegens de Belgen hier is. Lijkt me wat overtrokken. Traditiegetrouw gunnen Nederlanders Belgen altijd een mooi toernooi en als ze er langer in blijven dan Oranje willen we dat België ver komt. Andersom is dat absoluut niet het geval. Dus haat jegens de Belgen? Neuh.
*veralgemeniserenquote:Op donderdag 10 april 2014 15:07 schreef Belgosome het volgende:
Je kunt dat niet veralgemenen. Sommige gunnen het het ander buurland , anderen niet.
Omdat er op Fok enkel haters zit betekent niet dat de hele bevolking zo denkt
Vrij nutteloze discussie
quote:
Benteke, natuurlijk zwaar overhyped.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Carriere van Benteke
http://en.wikipedia.org/wiki/Collins_John
Dat is gewoon de nieuwe Colins John, alleen speelt die vaker dan John omdat de Belgen alleen kutspitsen hebbenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Benteke, natuurlijk zwaar overhyped.
Ik snap je punt wel. Wat vind je van Lukaku?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nieuwe Colins John, alleen speelt die vaker dan John omdat de Belgen alleen kutspitsen hebben
Niveau bovenkant Championship/ onderkant EPL. Is niet voor niks al 3 keer verhuurd door Chelseaquote:Op donderdag 10 april 2014 20:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel. Wat vind je van Lukaku?
Zet er ook maar bij dat De Bruyne al wedstrijden op een rij dramatisch speelt voor Wolfsburg.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Defour - 901 min
De Bruyne - 961 min
Alderweireld - 727 min
Van Buyten - 836 min
Vermaelen, Mertens, Niangollan,Dembele, Chadi, Felliani, Pocognoli spelen te weinig voor een topteam maar bij een klein land zoals Belgie staan ze vast in de basis
Topland hoor, alleen jammer dat ze niet in de basis staan bij hun club
Volgens eimand die ik ken zou het de verlosser van Wolfsburg wordenquote:Op donderdag 10 april 2014 20:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Zet er ook maar bij dat De Bruyne al wedstrijden op een rij dramatisch speelt voor Wolfsburg.
Wat je over Kompany zegt is niet waar, kom op!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Courtouis - Goed jaar maar toch al 2 keer gedumpt omdat Cech en een no-name reservekeeper beter is
Mingolet - Een van de matigste keepers van EPL
Casteels - Al verschillende keren gespasseeerd
Poconogoli - Wie?
Kompanny - Demichelis doet het beter
Lombaerts - Backen in Rusland, goede carriere
Vertonghen - Basis, maar vrij matig
Vermaelen - Al 3 jaar bank
Van Buyten - Bank
Alderweireld - Mag mee doen als de CL is
De Bruyne - Slechtste aankoop in Bundesliga
Witsel - Speelt bij Zenit
Defour - Mag een keer per 2 maanden mee doen
Falliani - Een van de grootste miskopen allertijden, grootste dit seizoen
Mirrales - Leuke meevoetballer
Hazard - Goed maar geblesseerd als het belangrijk is
Lukaku - Niet voor niks steeds gedumpt
Niangollan - Heeft geluk dat Strootman geblesseerd geraakt is
Chadli - Had beter bij Twente kunnen blijven
Dembele - Nummer 15 van een subtopper
Wie nog meer?
Is wel waarquote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wat je over Kompany zegt is niet waar, kom op!
De rest is vrij accuraat.
Demichelis 20 wedstrijden - 9 cleansheets - 17 tegengoalsquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Verklaar je? Kompany is een extreem goede voetballer én verdediger;
Ik hou het bij feiten maar je mag me proberen te pakken op argumenten, al komen die toch nietquote:Op donderdag 10 april 2014 21:40 schreef Bonkers. het volgende:
Je blinde haat tegen België wordt wel erg opzichtig zo, Diego.
Ten eerste is je vergelijking tussen Benteke en Collins John foutief naar mijn mening. John speelde 1 seizoen goed in Nederland en 10 wedstrijdjes op niveau in Engeland. Benteke speelde al geruime tijd sterk in eigen land en houdt zich (tot aan de blessure) 2 seizoenen sterk bij Aston Villa, vorig seizoen was ie fenomenaal, nu is ie gewoon goed.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik hou het bij feiten maar je mag me proberen te pakken op argumenten, al komen die toch niet
Een land dat zich voor de laatste 5 grote toernooien niet plaatst is inderdaad een C landquote:Op donderdag 10 april 2014 22:19 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ten eerste is je vergelijking tussen Benteke en Collins John foutief naar mijn mening. John speelde 1 seizoen goed in Nederland en 10 wedstrijdjes op niveau in Engeland. Benteke speelde al geruime tijd sterk in eigen land en houdt zich (tot aan de blessure) 2 seizoenen sterk bij Aston Villa, vorig seizoen was ie fenomenaal, nu is ie gewoon goed.
Dan je mening over de andere spelers, ik ga ze niet allemaal belichten:
- Courtois is een internationale topkeeper, bewijst ie al 3 seizoenen bij A.Madrid. Dat Chelsea hem uitleent, komt natuurlijk omdat je 1 van de 2 topkeepers (Cech en Courtois) moeilijk kan banken en Courtois zich met wedstrijden spelen nog verder kan ontwikkelen.
- Lukaku is nog geen topspits nee, maar hij functioneert naar behoren bij Everton, een Engelse subtopper. Zo gek is het ook niet dat Chelsea met zijn topselectie een jonge spits als Lukaku enkele seizoenen verhuurd.
- Kompany is al jarenlang de captain en absolute sterkhouder bij een Engelse topclub. Eenmansmuur.
- Vertonghen speelt niet matig bij Tottenham. Wordt binnen de club gezien als 1 van de betere spelers.
- Je zou de eerste keeper van Liverpool, een Engelse grootmacht en titelkandidaat, maar opde bank kunnen plaatsen. Mignolet heeft zeker zijn kwaliteiten bewezen in een van de sterkste competities ter wereld.
- Je doet erg makkelijk over Zenit. Witsel en Lombaerts spelen daar jaarlijks gewoon de knock-out fase van de Champions League en de competitie is aardig sterk.
- Hazard is de smaakmaker van Chelsea dit jaar en een van de grootste talenten op de Europese velden.
- Alderweireld, Vermaelen, Chadli en Dembele zijn nuttige krachten en spelen toch enigszins met regelmaat bij grote Europese clubs.
- Defour en de Bruyne hebben eerderdit jaar weinig minuten gemaakt, maar hebben de laatste maanden weer een basisplek.
Kijk, ik zeg niet dat de Belgen favoriet zijn en ze hebben zeker geen selectie zoals Brazilië, Duitsland of Spanje. Maar je kan ze niet afdoenals een of ander matig Europees C - land, daarvoor hebben ze teveel spelers voetballen bij Europese (sub)to p - ploegen en hebben ze zich wel bewezen in de kwalificatie en bij de vriendschappelijke interlands.
Hazard een type kuyt. Ik heb hier al veel onzin gelezen, maar dit spant de kroon.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik dan
Behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst kan natuurlijk ook in positieve zin gelden.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een land dat zich voor de laatste 5 grote toernooien niet plaatst is inderdaad een C land
Hazard scoort gewoon niet genoeg...quote:Op donderdag 10 april 2014 22:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Hazard een type kuyt. Ik heb hier al veel onzin gelezen, maar dit spant de kroon.
Dat maakt hem nog steeds geen type Kuyt. En zijn moyenne (doelpunten en assists) is aardig hoog bij Chelsea.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hazard scoort gewoon niet genoeg...
Klopt. Maar doelpunten maakt ie enkel vanop de stip.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dat maakt hem nog steeds geen type Kuyt. En zijn moyenne (doelpunten en assists) is aardig hoog bij Chelsea.
Valt reuze mee. Daarbij tellen penalties ook gewoon even hard.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Klopt. Maar doelpunten maakt ie enkel vanop de stip.
Lekker makkelijk.
Nee, alleen een C-land plaatst zich niet 5 keer op een rijquote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Belgie plaatste zich van 1982 tem 2002 voor elk WK, absoluut topland dus ( om jouw debiele logica maar even aan te houden)
De Belgen hebben een tijdlang absolute kutgeneraties en elftallen gehad ja, maar blijf jedaarom deze generatie (met absoluut kwaliteit) benoemen als C - garnituur?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, alleen een C-land plaatst zich niet 5 keer op een rij
Zelfs pak hem beet Slowakije, Oostenrijk of Ierland zijn niet zo kut
Als Belgie zich 5 keer op een rij niet plaatst is het ook een C-landquote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
De Belgen hebben een tijdlang absolute kutgeneraties en elftallen gehad ja, maar blijf jedaarom deze generatie (met absoluut kwaliteit) benoemen als C - garnituur?
Dat is hetzelfde als zeggen dat Spanje een b - land is, omdat het gemiddeld genomen nooit echt ver komt op een WK.
Daarom.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
De Belgen hebben een tijdlang absolute kutgeneraties en elftallen gehad ja, maar blijf jedaarom deze generatie (met absoluut kwaliteit) benoemen als C - garnituur?
Dat is hetzelfde als zeggen dat Spanje een b - land is, omdat het gemiddeld genomen nooit echt ver komt op een WK.
Dat mogen andere mensen bepalenquote:
Je kraamt wat uit en weet niet waarom.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat mogen andere mensen bepalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |