Omdat België ook weer niet zo goed is als men (lees: de gemiddelde Belg) denkt. Overigens is Portugal zeker te pakken hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef minimaLL het volgende:
Waarom geeft niemand hier België enige kans tegen Portugal? (tegen Duitsland, volledig akkoord)
Maar ik heb de indruk dat de meesten hier Portugal nogal overschatten op basis van hun verleden. Dit Portugal is al lang niet meer het Portugal van weleer. Zaten in een relatief gemakkelijke poule om zich te kwalificeren waarbij ze vaak punten lieten liggen, en tegen Zweden/Ibrahimovic was het ook maar kantje boord.
Portugal behoort wat mij betreft niet meer tot de allergrootste landen en is zeker niet onhaalbaar. En hiermee wil ik ook niet zeggen dat België die ploeg eens gemakkelijk opzij zal zetten. Maar overwaardering van Portugal valt me hier (en elders) wel erg op.
Portugal heeft een schat aan toernooi-ervaring t.o.v. België, ze hebben de op twee na beste speler van de wereld, ze hebben Pepe die vanavond weer fantastisch speelde en ze hebben op vele posities betere spelers dan België. Bovendien kwalificeren ze zich (bijna) altijd met moeite voor een WK of EK, maar spelen ze dat toernooi alsnog prima voetbal. Daarnaast word België zwaar overschat. Ik gun het de Belgen wel om ver te komen hoor, en vooral dat ze pakkie geven aan Portugal, maar realistisch is het niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef minimaLL het volgende:
Waarom geeft niemand hier België enige kans tegen Portugal? (tegen Duitsland, volledig akkoord)
Maar ik heb de indruk dat de meesten hier Portugal nogal overschatten op basis van hun verleden. Dit Portugal is al lang niet meer het Portugal van weleer. Zaten in een relatief gemakkelijke poule om zich te kwalificeren waarbij ze vaak punten lieten liggen, en tegen Zweden/Ibrahimovic was het ook maar kantje boord.
Portugal behoort wat mij betreft niet meer tot de allergrootste landen en is zeker niet onhaalbaar. En hiermee wil ik ook niet zeggen dat België die ploeg eens gemakkelijk opzij zal zetten. Maar overwaardering van Portugal valt me hier (en elders) wel erg op.
Vd Vaart speelt bij de nr 15 of zo in Duitsland, Sneijdertje in Turkije, de Jong kut bij Milan en verder?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Robben, Huntelaar, Sneijder(normaal gesproken) v Persie, v/d Vaart(normaal gesproken), en Nigel de Jong..
Dit zijn toch wel grotere spelers van naam die ook wel club bepalend zijn geweest dan die Belgjes die alleen Hazard hebben
En kom op, de hoogste divisie in Belgie is toch van een bedroevend niveau man. Half lege stadions, alleen maar Afrikanen die het moeten hebben van hun lengte en fysiek
Hahaquote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat allemaal wel maar ik doel puur op de individuele kwaliteiten van de veldspelers. Ook op het gebied van keepers heeft Nederland meer talent
Een beetje overdreven is dit wel. België heeft een prima selectie hoor, maar nu doe je alsof die hele selectie bij de Real Madrids en Bayern Munchens van deze wereld speelt.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vd Vaart speelt bij de nr 15 of zo in Duitsland, Sneijdertje in Turkije, de Jong kut bij Milan en verder?
Op de uefa coefficientenlijst heeft Nederland straks geen hele grote voorsprong op Belgie. Nog los van het feit dat Belgie het WK gaat spelen met spelers uit topcompetities, niet met spelers uit een Mickey Mouse League.
Wel bijna allemaal bij clubs in de top van de ranglijst in grote competities.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een beetje overdreven is dit wel. België heeft een prima selectie hoor, maar nu doe je alsof die hele selectie bij de Real Madrids en Bayern Munchens van deze wereld speelt.
Zelfs bijna allemaal is met een voorhoede die in z'n geheel bij Engelse middenmoters speelt overdreven.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel bijna allemaal bij clubs in de top van de ranglijst in grote competities.
Kansloos vind ik wat overdreven. Duitsland heeft een beter team en speelt ook beter, maar de verdediging krijgt wel veel doelpunten tegen. Toch schat ik Duitsland hoger in.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ze maken echt geen enkele kans tegen Duitsland en Portugal hoor. Enige hoop is dat Ghana of USA tweede wordt.
Everton staat 5e.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs bijna allemaal is met een voorhoede die in z'n geheel bij Engelse middenmoters speelt overdreven.
Haha gast, Hazard is na Ribery en Ronaldo de beste linksbuiten ter wereld.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Op basis van zijn prestaties van voorgaande jaren. Wat ie nu laat zien is ver onder zijn niveau maar Sneijdertje heeft in het verleden wel dingen laten zien die Hazard nooit zal kunnen bereiken. Ik vind Hazard een type als Dirk Kuyt. Hard werken, veel kilometers afleggen en met temperament spelen. Daar moet Hazard het ook van hebben, vind ik dan
Mignolet is overhyped door die Belgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland heeft 5 goede keepers maar Mignolet is van het niveau van Vorm en Courtois beter dan Krul.
twitter:HLNinEngeland twitterde op donderdag 03-04-2014 om 17:54:00Christian Benteke has torn his achilles tendon. No World Cup for him. #avfc reageer retweet
Dat is zeer jammer. Er is wel nog Lukaku en Batshuayiquote:Op donderdag 3 april 2014 18:34 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HLNinEngeland twitterde op donderdag 03-04-2014 om 17:54:00Christian Benteke has torn his achilles tendon. No World Cup for him. #avfc reageer retweet
Spits van Standard Luik. Goede talentvolle spits. Zal sowieso een stap hoger op zetten deze zomer.quote:
Aha. Ken ik nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 06:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die spits die onhaalbaar is gebleken voor PSV.
Hoezo? Gijp heeft best wel gelijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:48 schreef Halcon het volgende:
Gijp maakt zich best belachelijk ja. Volgens mij weet hij intussen ook wel beter
Het centrale duo afkraken terwijl NL zelf het moet doen met Vlaar en Veltman en net doen alsof Robben en van Persie het met z'n tweetjes wel af zullen kunnenquote:Op woensdag 9 april 2014 09:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hoezo? Gijp heeft best wel gelijk.
Waarom mag je het centrale duo niet afkraken, ook al heeft Nederland nog minder?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het centrale duo afkraken terwijl NL zelf het moet doen met Vlaar en Veltman en net doen alsof Robben en van Persie het met z'n tweetjes wel af zullen kunnen
Het mag wel, maar het is een beetje ongeloofwaardig als weinig landen een beter centraal duo hebben.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom mag je het centrale duo niet afkraken, ook al heeft Nederland nog minder?
Nou heb ik Gijp niet bepaald hoog zitten hoor, maar wat jij nu uitkraamt is nog erger dan zijn gemiddelde repetoire.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het mag wel, maar het is een beetje ongeloofwaardig als weinig landen een beter centraal duo hebben.
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou heb ik Gijp niet bepaald hoog zitten hoor, maar wat jij nu uitkraamt is nog erger dan zijn gemiddelde repetoire.
Je adoratie van het Belgisch elftal neemt wat zorgwekkende vormen aan.quote:
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je adoratie van het Belgisch elftal neemt wat zorgwekkende vormen aan.
Nou, die klopt anders van geen kanten hoor, die adoratie.quote:
Nee, ik stelde de vraag wat er niet aan klopt....quote:Op woensdag 9 april 2014 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, die klopt anders van geen kanten hoor, die adoratie.
Verder weet je precies wat ik bedoel.
Ja, dat zeg ik toch? Volgens mij weet je precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ik stelde de vraag wat er niet aan klopt....
Nee, zeg je niet. Centraal duo is gewoon prima.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Volgens mij weet je precies wat ik bedoel.
Jaja, precies, een van de beste duo's van de wereld toch? Even je rode brilletje afzetten.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, zeg je niet. Centraal duo is gewoon prima.
Kompany is wereldtop. Vertonghen niet, maar met die twee als centraal duo zit je wel goed. Er zullen niet 20 landen een beter centraal duo hebben.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, precies, een van de beste duo's van de wereld toch? Even je rode brilletje afzetten.
Ja, Vertonghen is zo'n goede centrale verdediger dat ze 'm negen van de tien keer back zetten bijd e Duivels.. Ik vond Vertonghen fantastisch bij Ajax, maar bij Tottenham is hij nog altijd ver verwijderd van de wereldtop.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kompany is wereldtop. Vertonghen niet, maar met die twee als centraal duo zit je wel goed. Er zullen niet 20 landen een beter centraal duo hebben.
Dat zeg ik ook dat hij geen wereldtop is, maar met het duo Kompany - Vertonghen sla je geen modderfiguur.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, Vertonghen is zo'n goede centrale verdediger dat ze 'm negen van de tien keer back zetten bijd e Duivels.. Ik vond Vertonghen fantastisch bij Ajax, maar bij Tottenham is hij nog altijd ver verwijderd van de wereldtop.
En wat is het koppel Van Buyten/Kompany?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook dat hij geen wereldtop is, maar met het duo Kompany - Vertonghen sla je geen modderfiguur.
Dat hij back speelt komt vooral omdat van Buyten kennelijk een garantie heeft dat hij centraal mag spelen.
Dat is net wat minder, maar nog steeds geen modderfiguur. Ik zou liever van Buyten en Kompany achterin hebben staan dan Veltman en Vlaar.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En wat is het koppel Van Buyten/Kompany?
Juist...
Daar ging het niet om. Het ging erom dat Gijp ongeacht welk duo Oranje opstelt best mag lachen om het verdedigingsduo van België, want dat is echt zo goed niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is net wat minder, maar nog steeds geen modderfiguur. Ik zou liever van Buyten en Kompany achterin hebben staan dan Veltman en Vlaar.
Gewoon een prima duo. Niets om mee te lachen.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat Gijp ongeacht welk duo Oranje opstelt best mag lachen om het verdedigingsduo van België, want dat is echt zo goed niet.
Ok. Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon een prima duo. Niets om mee te lachen.
Dit topic gaat niet over Nederland.quote:Op woensdag 9 april 2014 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze hebben amper spelers die spelen bij een fatsoenlijke club
Gaat over Belgie, gemiddeld een stuk of 6 van de 23 spelenquote:
Jij volgt het niet, dus je praat maar weer poep.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat over Belgie, gemiddeld een stuk of 6 van de 23 spelen
Nederland 23 uit 23 als je niet speelt zoals bijvoorbeeld Steek of Narsingh ga je niet mee want Nederland wereldtop
Stuk of 3,4 zullen uit de eredivisie komen, je hebt er weer eens geen kijk op?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij volgt het niet, dus je praat maar weer poep.
NL veel spelers uit de Erekneuzendivisie.
Nederland is de vice wereldkampioenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Ranph het volgende:
België ligt er in de 2e ronde uit. En als je het zo bekijkt zou Nederland zelfs een kans maken op de Wereldtitel met een Robben, Van Persie, Huntelaar, Sneijder, VDV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |