abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138396536

(FOK!user, I'm gonna teach you how to live. I'm Barney, we met when I was walking out of your sisters bedroom. Lesson one: watch this awesome series! It will change your life. True story.)
/

How I Met Your Mother is een comedyserie die in Amerika op maandag wordt uitgezonden door CBS en in Nederland iedere werkdag door RTL 5. De serie gaat over Ted die in 2030 aan zijn kinderen vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Die flashbacks beginnen in 2005, als beginnend architect Ted samenwoont met Marshall en bevriend is met diens vriendin Lily, womanizer Barney en nieuwsreporter Robin.

(Lesson two: get to know these people. They're awesome!)
/

Haaaaaave you met Ted? Ted Mosby, architect. Het centrale karakter van de serie. Hij is op zoek naar de liefde van zijn leven en acht zich klaar voor het huisje-boompje-beestje-verhaal. Ted denkt te veel na, verbetert constant anderen, is erg romantisch maar probeert ook alles te plannen. Hij krijgt een zoon en een dochter, maar wie de moeder is...

Suit up! It's Barney, wait for it, Stinson. Deze womanizer gaat de deur niet uit zonder pak. Verdient bakken met geld, maar waarmee, dat weet niemand. Heeft diverse date-theorieën ontwikkeld, maar weigert zich vooralsnog te settelen.

Robin Scherbatsky, Teds eerste love-interest in de serie. Ze lijkt perfect voor hem, maar al snel leren we dat ze niet de moeder is. Wel blijft ze hangen in New York en maakt ze al snel deel uit van de vriendengroep. Droomt van een carrière als topverslaggeefster, maar moet het vooralsnog doen met een baantje als presentatrice van een ochtendshow.

Marshall Eriksen. Ook wel bekend als 'the kid'. Laat je niet vastlullen door deze oud-student Rechten, want dan ben je 'lawyered'. Na financiële problemen en het wegzetten van enkele principes werkt hij nu voor Goliath National Bank, hetzelfde bedrijf als waar Barney werkt. Is al sinds zijn studietijd hartstikke gek op Lily, zijn vrouw.

Lily Aldrin, vrouw van Marshall. Ze werkt als lerares op een basisschool en deinst er ook niet voor terug om haar vrienden, en met name Ted, soms de les te lezen. Maar Lily bedoelt het altijd goed. Ook al lopen dingen daardoor soms niet zoals ze zouden moeten...

(Lesson three: check out these links. They're legendary!)
/

TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Blog
Nederlands How I Met Your Mother Blog
How I Met Your Mother seizoen één op dvd

[me=Vorige] topics *[/me]
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!
How I Met Your Mother VS#4 | 25 september , WAIT FOR IT!
How I Met Your Mother VS#5 - Happy slapsgiving
How I Met Your Mother VS#6 - Wait for it, true story ;(
How I Met Your Mother VS#7 | Happy Not A Father's Day
How I Met Your Mother (VS) #8 - Wait for it...
How I Met Your Mother (VS) #9 - Waiting for the goat
How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
How I Met Your Mother VS#11: Season five, waiting for it...
How I Met Your Mother VS#12: What up?
How I Met Your Mother VS#13 :Legendary!
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...
How I Met Your Mother VS#15: Double dates.....
How I Met Your Mother VS#16: TANTRUM!
How I Met Your Mother VS#17: It... is... ON!
How I Met Your Mother VS#18: Girls Vs. Suits
How I Met Your Mother VS#19: The naked man is back
Hoiw I Met Your Mother VS#20: Ik ken 't hele programma niet

De OP is hier te vinden!

Laatste post:
Suit up!
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:29:05 #2
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138396574
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:26 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Het was niet altijd luchtig toch? Barney en z'n vaderproblemen, Marshall en z'n overleden pa,Ted die gedumpt word tijdens de bruiloft en Lilly die naar opeens naar San Francisco gaat.
Ik vind een drama einde gewoon niet op zijn plaats bij een comedy die ups en downs kent. Dan blijf je altijd achter met zo'n rare nasmaak. Daar is die serie niet serieus genoeg voor.

Zoiets als Californication leent zich daar veel beter voor. Dat verhaal is altijd 'bittersweet' met meer verdriet.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:29:49 #3
358523 IkStampOpTacos
pi_138396599
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:27 schreef Gruisman het volgende:
lapo
Lapohunter. :')
-
pi_138396637
Ik had het misschien ook minder erg gevonden als die moeder wat meer op de achtergrond was gebleven. Nu begon ik dat personage steeds leuker te vinden, sowieso leuker dan Lily en uiteindelijk ook beter dan Robin.
Amen.
pi_138396661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik vind een drama einde gewoon niet op zijn plaats bij een comedy die ups en downs kent. Dan blijf je altijd achter met zo'n rare nasmaak. Daar is die serie niet serieus genoeg voor.

Zoiets als Californication leent zich daar veel beter voor. Dat verhaal is altijd 'bittersweet' met meer verdriet.
Ja begrijpelijk, ik vond het op zich wel verfrissend dat het niet zo een feelgood einde was zoals eigenlijk al zo vaak het geval is geweest met dit soort series/films. Wat ik alleen kut vond was dat een aantal van de personages in 10 minuten tijd compleet veranderd waren. _O-
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:32:44 #6
358523 IkStampOpTacos
pi_138396701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Ja begrijpelijk, ik vond het op zich wel verfrissend dat het niet zo een feelgood einde was zoals eigenlijk al zo vaak het geval is geweest met dit soort series/films. Wat ik alleen kut vond was dat een aantal van de personages in 10 minuten tijd compleet veranderd waren. _O-
Ja, die moeder werd een beetje als excuus gebruikt zodat Robin's personage genoeg tijd had om veranderd te zijn zodat ze wel bij Ted zou passen. :{
-
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:34:24 #7
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_138396766
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die illusie dat Ted uiteindelijk blij zou zijn met zijn vrouw en waarvan duidelijk werd dat dat niet Robin was, hebben ze heel hard en bruut de grond in gestampt. Letterlijk zelfs, met die dode moeke.

Het is geen Hollywoodeinde en daar zijn veel mensen teleurgesteld in, waaronder ik. :@
Het had kunnen werken als ze niet zolang met Robin/Barney waren bezig geweest. Nu hadden ze veel te veel tijd nodig om dat op te lossen.

Stel dat die twee nooit bij elkaar komen:
-Robin heeft nog steeds een fantastische carriere reist de wereld over etc.
-Barney krijgt nog steeds een kind, wat het moment is dat hij verandert (was ook een sterke scene nu)
-Lily en Marshalls verhaallijn was eigenlijk klaar na de aflevering dat ze een kind krijgen.

Dan kon je in deze aflevering meer tijd aan Ted en de moeder besteden, meer laten zien van hun leven samen en hoe zei uiteindelijk sterft. Dan kan je in het slot in gaan op hoe hard dat Ted raakte, hoe Robin met haar werk stopte om weer in New York te gaan wonen en Ted te helpen met de jonge kinderen. Waarom woont ze anders tenslotte daar nu weer en in hetzelfde appartement? Laat de kinderen zorgen voor de realisatie dat Robin er altijd voor hun en hem geweest is en dat Ted door moet gaan door te refereren aan iets wat de moeder gezegd heeft: "don't live in the past, move forward." Of iets anders sentimenteels.

Hou je hetzelfde einde is het alleen veel minder kut.

Maar dan moet je dus niet drie seizoenen Robin/Barney als een perfect koppel neerzetten.

Kill your darlings, na de afgelopen drie seizoenen werkte het einde wat ze in seizoen twee hebben verzonnen niet meer. Lost had daar ook last van, toen iedereen al geraden had wat het einde was dat de schrijvers voor ogen hadden werkte dat ook niet meer.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 april 2014 @ 13:39:14 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138396906
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je zei eerder zelf dat het verhaal niet over de moeder maar om Robin ging. :P
Dan heeft je punt dus geen punch.
maar dat wisten de kids niet toen Ted aan t verhaal begon
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:41:47 #9
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138396973
Ach ja. Nog altijd een beter einde dan Dexter. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_138396987
Het wordt een kuteinde gevonden omdat het een menselijk einde is en geen Hollywood-slot.

Ik vond het juist een tof einde waar vanaf het begin af aan al goed is over nagedacht.
pi_138397095
Het is voor mij persoonlijk niet het einde dat het probleem was. Het is mooi, want Ted heeft toch ware liefde gevonden (Tracy), maar die is helaas overleden. Daarna is hij weer terug gegaan naar zijn 'jeugd'liefde, Robin. Prima.

Maar het ergste en het probleem in mijn ogen is hoe het gebracht is. Seizoenen lang hebben wij geïnvesteerd in de moeder en dan wordt er ineens bijzin even gezegd dat ze overleden is. Ze verdiende veel en veel meer krediet.
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:55:00 #12
133369 Jivis
Critikut
pi_138397324
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:42 schreef iBenny het volgende:
Het wordt een kuteinde gevonden omdat het een menselijk einde is en geen Hollywood-slot.
Door sommigen misschien, maar volgensmij wordt het meer een matig einde gevonden omdat het einde 'fixed' heeft gestaan vanaf het begin. Dat terwijl de serie veel langer heeft geduurd dan ze op voorhand dachten (langst uitgezonden sitcom door CBS ooit) en de personages daardoor anders ontwikkeld zijn door nieuwe verhaallijnen.

Het klopt dus niet echt meer.
Amen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:19:47 #13
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138398030
Het enige wat ik echt jammer vind is dat ze in het stukje 'heden' aan het einde van de aflevering niet nog even the pineapple incident hebben opgelost... ;).
KuikenGuppy
pi_138398155
Vind het wel meevallen, dat het niet klopt. Wat mij betreft hadden ze idd wel iets meer de tijd kunnen nemen om de finale anders te brengen, maar dan zou het verrassingseffect van de dubbele finale helemaal weg zijn.

Dan zou je Barney en Robin eerder moeten laten trouwen, een aflevering daarna moeten laten scheiden en dan in het 1e deel van de finale over hoe de moeder kwam te overlijden en in het 2e deel hoe Ted en Robin alsnog samenkwamen.
Het publiek ziet dat einde van mijlenver aankomen, als je het uitsmeert. Iets wat ik niet per se erg vind, mits goed gedaan.

Dit is gewoon hoe het leven is. Ted heeft zijn perfect ending gekregen, de tijd met de moeder. Jammer genoeg was die tijd gewoon een stuk korter dan hij had gehoopt.
pi_138398203
De schrijvers zijn gewoon een paar klootzakken opbokken met die Ted-Robin verhaallijn waar ze in seizoen 9 een aflevering of 20 aan hebben besteed om het op een waardige manier af te sluiten.
Baby, Baby, Baby.
Didier Drogba: 'Sometimes I listen to Justin Bieber and cry myself to sleep. That boy is a genius.'
pi_138398375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Tijgerprint92 het volgende:
De schrijvers zijn gewoon een paar klootzakken opbokken met die Ted-Robin verhaallijn waar ze in seizoen 9 een aflevering of 20 aan hebben besteed om het op een waardige manier af te sluiten.
De boodschap is dan ook: "Het leven is onvoorspelbaar." Die boodschap hebben ze prima weten uit te dragen vind ik. :)
pi_138398396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:32 schreef Operc het volgende:

[..]

De boodschap is dan ook: "Het leven is onvoorspelbaar." Die boodschap hebben ze prima weten uit te dragen vind ik. :)
Dan hadden ze Ted net zo goed met een vuilnisbak kunnen laten eindigen.
pi_138398507
quote:

[..]

De boodschap is dan ook: "Het leven is onvoorspelbaar. maar het einde van HIMYM niet" Die boodschap hebben ze prima weten uit te dragen vind ik. :)
fixed.
Kuteinde :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 14:37:18 ]
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:37:08 #19
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_138398518
Ook erg matig gedaan met het eind-gesprek tussen Ted en z'n kinderen qua continuity. Ik bedoel, ik snap dat er jaren tussen het shot van de kinderen op de bank en het shot van Ted achter z'n bureau zit maar zorg dan op z'n minst dat de omgeving een beetje overeen komt. Nu zie je overduidelijk aan het licht, de kamer en alle spullen op het bureau dat het totaal niet overeen komt.

Slordig.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_138398671
Damn, dat die moeder zou overlijden had ik niet verwacht.
Nogal gemengde gevoelens over het laatste seizoen. Het was een beetje een rommeltje maar ze hebben er wel veel moeite voor gedaan om het nog een beetje leuk te houden.

Iemand al een nieuwe leuke serie om de 'leegte' mee op te vullen vanaf volgende week? :'(
pi_138398718

Dit is voor mij toch wel veruit de sterkste scene uit heel de serie. Al zag je hier wel al aankomen dat Ted en Tracy er aan het einde niet beide meer zouden zijn. Uit deze scene kwam echt naar voren dat Ted de ware had gevonden welke hem uiteindelijk Robin zou doen vergeten. De finale maakt dit gewoon helemaal kapot en alles moet wijken om hem te laten eindigen met Robin.

Het verbaast me dat ik me zo kan irriteren over een einde van een serie maar dit komt waarschijnlijk doordat het weer een seriefinale is die enorm teleurstelt en ik dit juist bij how i met your mother klote vind.
Baby, Baby, Baby.
Didier Drogba: 'Sometimes I listen to Justin Bieber and cry myself to sleep. That boy is a genius.'
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:44:53 #22
358523 IkStampOpTacos
pi_138398722
Heeft Marshal overigens nu niet die weddenschap gewonnen? Hii zei immers dat T en R met elkaar zouden eindigen.
-
pi_138398808
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Tijgerprint92 het volgende:

Dit is voor mij toch wel veruit de sterkste scene uit heel de serie. Al zag je hier wel al aankomen dat Ted en Tracy er aan het einde niet beide meer zouden zijn. Uit deze scene kwam echt naar voren dat Ted de ware had gevonden welke hem uiteindelijk Robin zou doen vergeten. De finale maakt dit gewoon helemaal kapot en alles moet wijken om hem te laten eindigen met Robin.

Het verbaast me dat ik me zo kan irriteren over een einde van een serie maar dit komt waarschijnlijk doordat het weer een seriefinale is die enorm teleurstelt en ik dit juist bij how i met your mother klote vind.
Ik snap je probleem niet zo hiermee, hij was Robin ook écht helemaal vergeten.
Hij heeft zes jaar gewacht na de dood van de moeder.
Dat je het kort achter elkaar ziet maakt het misschien lastiger te interpreteren, maar het lijkt me toch normaal voor iedereen die zo jong iemand verliest of heeft verloren dat er ooit nog weer naar een mogelijke liefde wordt gekeken.
  dinsdag 1 april 2014 @ 14:49:21 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138398851
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef Qi1 het volgende:
Damn, dat die moeder zou overlijden had ik niet verwacht.
Zag je alleen van mijlenver aankomen. :P
quote:
Iemand al een nieuwe leuke serie om de 'leegte' mee op te vullen vanaf volgende week? :'(
http://tvcountdown.com/?c(...)c784=1&c267=1&c504=1 Genoeg op de buis nog.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 14:51:30 #25
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138398924
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
Het enige wat ik echt jammer vind is dat ze in het stukje 'heden' aan het einde van de aflevering niet nog even the pineapple incident hebben opgelost... ;).
Voice over Ted heeft ooit gezegd dat hij nu nog steeds niet wist wat er gebeurd was, dus ik had het eigenlijk heel jammer gevonden als dat wel was gebeurd!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_138398964
Ze hadden dat misschien kunnen omzeilen, door de moeder het mysterie te laten oplossen. Weet niet precies hoe de bewoording van Future Ted was destijds.
pi_138399131
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Dan hadden ze Ted net zo goed met een vuilnisbak kunnen laten eindigen.
Zo'n Sesamstraat vuilnisbak? Dat was ook een goede optie geweest ja. :Y
pi_138399180
Ik vind het een mooi einde, des te meer omdat hij het inderdaad wat de kinderen zeggen het 9 jaar lang vooral over Robin heeft gehad.

Ik ben wel benieuwd of de schrijvers vanaf seizoen 1 al wisten hoe het af zou lopen.
pi_138399236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het een mooi einde, des te meer omdat hij het inderdaad wat de kinderen zeggen het 9 jaar lang vooral over Robin heeft gehad.

Ik ben wel benieuwd of de schrijvers vanaf seizoen 1 al wisten hoe het af zou lopen.
Ja dat wisten ze. Aangezien ze de scene met de kinderen hebben opgenomen aan het einde van seizoen 1. :)
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 15:01:09 #30
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138399242
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef Remzz het volgende:
In seizoen 1 hadden ze in elk geval Victoria voor ogen als back up moeder, in geval de serie gecancelled zou worden. Tijdens seizoen 2 hebben ze dit einde (met de kinderen en de voice over) opgenomen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_138399243
Called it :D
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:51 schreef glannie het volgende:
Het lijkt mij steeds duidelijker dat de moeder dood is, en dat de laatste aflevering(en) zullen draaien om hoe ze verliefd werden en ze kwam te overlijden.
Bitterzoet
Dat vind ik dus wel jammer. Dat het overlijden en de liefde niet wat is uitgediept, maar dat is dus denk ik gedaan om de spanning te bewaren. Niet dat er niks meer te raden over bleef in de laatste afleveringen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:08:14 #32
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_138399429
Ik vond de drama wel meevallen hoor.

Ze kwamen maar kort op het stukje dat Tracy ziek was en zou sterven en Ted die met name blij was dat hij al die tijd met haar mocht doorbrengen.

De scheiding van Barney en Robin werd ook vrij luchtig over gedaan.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:08:40 #33
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138399437
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef glannie het volgende:
Called it :D

[..]

Dat vind ik dus wel jammer. Dat het overlijden en de liefde niet wat is uitgediept, maar dat is dus denk ik gedaan om de spanning te bewaren. Niet dat er niks meer te raden over bleef in de laatste afleveringen.
Het probleem is hoe meer je haar ziektebed en begrafenis uitgebreider in beeld brengt, hoe vreemder het is dat de kinderen er nergens bij kunnen zijn. Of je moet weer met andere acteurs gaan werken. Bovendien vertelt Ted dan een verhaal aan zijn kinderen waar ze zelf bij zijn geweest.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138399525
Is ook zo, maar ze is toch overleden toen die kinderen nog wel redelijk klein waren, 2024.
De oudste, Penny was toen 9 jaar, Luke was 7. Daar zou je wel een kindacteur voor kunnen casten die er redelijk op lijkt (en ze hoeven niks te zeggen).

Trouwens (bedenk ik me net), ze hebben in de laatste aflevering gewoon een kindacteur gecast voor Penny. Ted geeft in die scene een architectlesje aan Penny voor een gebouw in New York in 2020.

[ Bericht 7% gewijzigd door glannie op 01-04-2014 15:26:51 ]
pi_138399879
Ik vond het wel oké. Niks meer, niks minder.
pi_138400044
Ik vind het wel grappig Penny (Lyndsy Fonseca) en Robin (Cobie Smulders) schelen in het echt maar 4 jaar
pi_138400177
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:34 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel grappig Penny (Lyndsy Fonseca) en Robin (Cobie Smulders) schelen in het echt maar 4 jaar
:o
pi_138400180
Lyndsy is wel ff ultralekker :p
pi_138400216
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zag je alleen van mijlenver aankomen. :P
Dan zat ik blijkbaar enorm te suffen :P

quote:
Zo eens even kijken dan maar :Y
pi_138400231
quote:
LOL
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:41:16 #41
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138400235
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:12 schreef glannie het volgende:
Is ook zo, maar ze is toch overleden toen die kinderen nog wel redelijk klein waren, 2024.
De oudste, Penny was toen 9 jaar, Luke was 7. Daar zou je wel een kindacteur voor kunnen casten die er redelijk op lijkt (en ze hoeven niks te zeggen).

Trouwens (bedenk ik me net), ze hebben in de laatste aflevering gewoon een kindacteur gecast voor Penny. Ted geeft in die scene een architectlesje aan Penny voor een gebouw in New York in 2020.
Dan hadden ze dus een 5 jarige, 9 jarige en 15 jarige Penny nodig die allemaal goed genoeg op elkaar lijken en het liefst niet praten. Allemaal best mogelijk maar ik snap wel dat ze niet al die moeite doen voor een paar scenes die alleen het verdriet van Ted en kinderen nog meer in beeld te brengen met een deel van het verhaal wat hij de kinderen ook niet hoeft te vertellen aangezien ze er zelf bij zijn geweest.

Verder vond ik het juist wel mooi gedaan dat het hele verhaal wat Ted zo lang heeft lopen vertellen ook nog een doel had. Zo'n lang verhaal houden om dan te zeggen "Zo heb ik haar leren kennen en we leefden nog lang en gelukkig" is ook een saai einde.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138400244
Ik vond het Barney-eind trouwens een beetje onvolledig. Wie is nou #31? :(
pi_138400257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef Qi1 het volgende:
De moeder van HIMYD waarschijnlijk :+
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:42:47 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_138400273
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef Qi1 het volgende:
Find out! Next seasons of How I met your dad. Only on CBS.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 april 2014 @ 15:44:33 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138400329
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:01 schreef Operc het volgende:

[..]

Ja dat wisten ze. Aangezien ze de scene met de kinderen hebben opgenomen aan het einde van seizoen 1. :)
Ze zullen ongetwijfeld meeerdere versies hebben opgenomen
pi_138400345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dan hadden ze dus een 5 jarige, 9 jarige en 15 jarige Penny nodig die allemaal goed genoeg op elkaar lijken en het liefst niet praten. Allemaal best mogelijk maar ik snap wel dat ze niet al die moeite doen voor een paar scenes die alleen het verdriet van Ted en kinderen nog meer in beeld te brengen met een deel van het verhaal wat hij de kinderen ook niet hoeft te vertellen aangezien ze er zelf bij zijn geweest.

Verder vond ik het juist wel mooi gedaan dat het hele verhaal wat Ted zo lang heeft lopen vertellen ook nog een doel had. Zo'n lang verhaal houden om dan te zeggen "Zo heb ik haar leren kennen en we leefden nog lang en gelukkig" is ook een saai einde.
Ik ben ook zeker niet ontevreden :)
Zoals gezegd zag ik het in m'n hoofd al lang aankomen, dus mss heb ik daardoor het gevoel dat ik nog wat extra drama miste om het echt geniaal te maken :)
pi_138400508
quote:
Die laatste scene (met Ted en die twee kinderen) was toch al lang geleden opgenomen?
pi_138400535
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Die laatste scene (met Ted en die twee kinderen) was toch al lang geleden opgenomen?
Yup
pi_138400675
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het deel van Ted hoeft niet destijds opgenomen te zijn, dat deel met de kinderen in ieder geval wel.

De track toen Ted de moeder ontmoette op het perron:
pi_138400972
Wow wat een hoop butthurt mensen op Reddit. :') Zeker allemaal van die huismoeders die op een sprookje hoopten. _O-

Ik vond het leuk gedaan, prima eind in mijn ogen. :Y
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_138401034
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef Gruisman het volgende:

[..]

De moeder van HIMYD waarschijnlijk :+
_O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Find out! Next seasons of How I met your dad. Only on CBS.
:+
pi_138401723
Prima einde van een uiteindelijk matige serie.
Heb een box van seizoen 1 t/m 5, denk dat ik het daar maar bij hou.
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:36:15 #53
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_138401784
:( :'( ;( O+ :? zo dat is wat ik er van vond, toch een dode moeder en toch robin, ik weet t niet.
Maar heb genoten van de serie en t is goed dat t klaar is.
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:46:17 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138402089
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Voice over Ted heeft ooit gezegd dat hij nu nog steeds niet wist wat er gebeurd was, dus ik had het eigenlijk heel jammer gevonden als dat wel was gebeurd!
Klopt, maar de voice over Ted zat aan het bureau zijn kinderen het verhaal te vertellen.
Daarná ging hij pas richting de flat van Robin, en toen hadden ze het Pinapple Incident alsnog kunnen oplossen. Al was het maar alleen voor de kijker ;). Ik had het wel een leuke afsluiter gevonden :P.
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 17:22:24 #55
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138403194
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klopt, maar de voice over Ted zat aan het bureau zijn kinderen het verhaal te vertellen.
Daarná ging hij pas richting de flat van Robin, en toen hadden ze het Pinapple Incident alsnog kunnen oplossen. Al was het maar alleen voor de kijker ;). Ik had het wel een leuke afsluiter gevonden :P.
True that! :D Hoewel het ergens ook wel leuk is, zo :+
pi_138403950
zachbraff twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 17:31:55 That HIMYM ending was the best April Fools joke ever. Real ones on tonight, guys! reageer retweet
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:52:36 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138404095
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:48 schreef Evertjan het volgende:
zachbraff twitterde op dinsdag 01-04-2014 om 17:31:55 That HIMYM ending was the best April Fools joke ever. Real ones on tonight, guys! reageer retweet
:')
KuikenGuppy
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:56:14 #58
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_138404204
quote:
Oh! Dat was ik helemaal vergeten. FFFFUUUUUUU. :(
pi_138405092
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:48 schreef Evertjan het volgende:
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 18:33:11 #60
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138405176
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:30 schreef Gruisman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Woa, enig idee welke die hele slechte is? :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:38:13 #61
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_138405326
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:33 schreef Meke het volgende:

[..]

Scrubs: Interns, het negende seizoen wat niet meer zoveel met de orginele serie te maken had. Dat hele hoge roze puntje is de laatste aflevering van de reguliere serie.
  Moderator dinsdag 1 april 2014 @ 18:43:39 #62
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138405502
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:38 schreef Tweek het volgende:

[..]

Scrubs: Interns, het negende seizoen wat niet meer zoveel met de orginele serie te maken had. Dat hele hoge roze puntje is de laatste aflevering van de reguliere serie.
Nee daarvoor zit al een blauwe die echt intens laag zit, het blijkt s06e11 te zijn. Toffe site trouwens waar je dit voor al je series op kan zoeken; http://graphtv.kevinformatics.com/

Om enigszins ontopic te blijven; http://graphtv.kevinformatics.com/tt0460649 s09e24 heeft een 10 :o Benieuwd of dat over een week nog is :+
pi_138406675
Leuk einde, snap niet dat iedereen zegt dat Tracy er alleen maar was om het gat naar Robin op te vullen. Tracy was wel degelijk de droomvrouw van Ted, hij heeft er zelfs zes jaar over gedaan om haar dood te verwerken.
pi_138407027
Ik vond het een heel mooi einde :s)
pi_138407154
Aardig einde, maar voelde wel afgeraffeld. Omdat die moeder ook wel cool is is het toch wat jammer dat ze dood is, maar ben benieuwd wat ze in de spin-off kan. Dat Ted en Robin samen eindigen is wel een mooie afsluiter. Alhoewel het toch een beetje voelt als "mijn droomvrouw is dood, dan maar Robin, die was ook erg leuk"
  dinsdag 1 april 2014 @ 19:40:27 #66
328958 Metalbas
Professioneel Lurker.
pi_138407730
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aardig einde, maar voelde wel afgeraffeld. Omdat die moeder ook wel cool is is het toch wat jammer dat ze dood is, maar ben benieuwd wat ze in de spin-off kan. Dat Ted en Robin samen eindigen is wel een mooie afsluiter. Alhoewel het toch een beetje voelt als "mijn droomvrouw is dood, dan maar Robin, die was ook erg leuk"

Deze moeder heeft niks met de spin-off te maken.
pi_138408220

"To the writers of the HIMYM series finale."
pi_138409608
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:30 schreef Gruisman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

die heeft Zach Braff pas nog zelfs gereettweet dus ik denk dat hij S09 ook niet echt goed vond
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:06:15 #69
328958 Metalbas
Professioneel Lurker.
pi_138411844
Net nog een keer de finale gekeken. Buiten het feit dat het allemaal wat snel ging ben ik toch wel tevreden met dit einde. Hopelijk komt snel de extended cut van de finale uit op dvd oid. _O_
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:30:20 #71
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_138413227
Yihaa, called it 7 jaar geleden! ~O>
En omdat ik vind dat ik daarmee de serievoorspelmeester ben quote ik gewoon de hele discussie erover B-)

quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2007 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Topserie! O+

Denkt iemand anders ook dat de serie eindigt met dat Ted en Robin weer bij elkaar zijn en dat Ted dus ten tijde van het vertellen van Het Verhaal al van de moeder van zijn kinderen is gescheiden?
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2007 00:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat denk ik momenteel niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2007 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
ik ook niet.. is raar verhaal omdat te vertellen over je ex...btw ik heb de kinderen al weer een tijdje niet gezien
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2007 09:07 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Als hij nog steeds samen is met de moeder van zijn kinderen, dan vertelt hij al twee seizoenen lang over zijn ex! :')
Maar waarom zou het raar zijn als hij uiteindelijk weer van de moeder is gescheiden? Door te vertellen over zijn historie met Robin én de moeder van zijn kinderen probeert hij misschien uit te leggen waarom de relatie tussen hem en die moeder uiteindelijk is beëindigd.
Ik vind het helemaal niet zo’n vreemd idee. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2007 09:28 schreef Lod het volgende:
Maar toen hij voor het eerst tegen zijn kinderen sprak over Robin zei hij (vrijwel letterlijk): "And that's how I met your aunt Robin". Wat de geschiedenis ook moge zijn, je praat niet met iemand over zijn moeder als "je tante".
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2007 09:37 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik zeg toch juist dat Robin niet hun moeder is!
Ik denk aan het volgende scenario:
-Ted is met Robin
-De relatie gaat uit
-Ted ontmoet De Moeder (=niet Robin!)
-Ted en De Moeder krijgen kinderen
-Ted en De Moeder scheiden
-Ted en Robin komen weer samen

Waarschijnlijk zal de periode na "Ted ontmoet De Moeder" nooit uitgebreid in de serie worden verteld. Maar in de laatste aflevering zou Ted dan vertellen over hoe hij de moeder van zijn kinderen ontmoette (terwijl hij stiekem weet dat Robin zijn soulmate is). En dat hij dan iets zegt als "We got married, we got kids, we bought a house. We were planning to spend all of our lives together. But plans change." En dat uiteindelijk blijkt dat hij en Robin toch weer samen zijn gekomen.

Het zou zomaar kunnen :s)
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2007 09:40 schreef Merkie het volgende:
Zou stom zijn.
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Nee, leuk.
De relatie tussen Robin en Ted is al twee seizoenen lang de rode draad van de serie. Het zou op zich ook wel interessant zijn als ze uiteindelijk niet samen komen, omdat het leven zich nu eenmaal niet altijd zo ontwikkelt als je verwacht.
Maar aan de andere kant is het ook wel zo feelgood als de relatie waar een belangrijk deel van de serie om draait uiteindelijk tóch voorbestemd blijkt te zijn O+
Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeld ;( Maar wel Ted & Robin *O*

Ik vond het wel een mooi einde iig, al had ik het meer emo verwacht. Vond eigenlijk Lilly die besefte dat Robin uit de groep wilde stappen het meest emotionele. Alyson Hannigan doet verdrietig zo goed O+
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:31:46 #72
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138413307
Ik heb seizoen 8 niet eens afgekeken ouwe reus. Het is dus inderdaad stom.
2000 light years from home
  Redactie Frontpage dinsdag 1 april 2014 @ 21:33:37 #73
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_138413394
IT IS DONE! Gekeken, leukste scene was de laatste scene met de kinderen :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 1 april 2014 @ 21:34:29 #74
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_138413447
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:30 schreef Zhenar het volgende:
En omdat ik vind dat ik daarmee de serievoorspelmeester ben quote ik gewoon de hele discussie erover B-)

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Okee, dat de moeder dood zou gaan had ik dan niet voorspeld ;( Maar wel Ted & Robin *O*

Ik vond het wel een mooi einde iig, al had ik het meer emo verwacht. Vond eigenlijk Lilly die besefte dat Robin uit de groep wilde stappen het meest emotionele. Alyson Hannigan doet verdrietig zo goed O+
Dat heb je best wel fucking nice gedaan :D
With four other people
And aliens
  dinsdag 1 april 2014 @ 21:39:03 #75
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_138413655
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

_O_ Zhenardamus.
Vond het opzich geen verkeerd einde, alleen Tracy is zo schattig, kweet niet had het Teddy Westwide wel gegund om de rest van zijn leven met een voor hem perfecte vrouw door te brengen..
Jammer idd dat het laatste seizoen vooral over de bruiloft ging die verder niet erg relevant was, en dat dat in de eerste aflevering daarna alweer over was.
Maar daarom vind ik het einde nog wel mooi, niet perfect ofzo maar wel een prima einde.

Tracy: "Sorry I know it's bad luck to see the bride in het dress.."
If only you knew Tracy
pi_138413848
Vind het vooral jammer dat we het rouwproces van Ted niet kunnen meemaken. Was toch erg benieuwd hoe hij en zijn kinderen dat zouden verwerken en wat voor rol Lilly/Marshall/Barney en vooral Robin hierin zouden spelen.
pi_138414486
Een mooie dubbele slotaflevering. Omdat er zoveel gebeurt in korte tijd is de impact wellicht nog iets groter. De dood van de moeder vind ik wel passen in het geheel, evenals het feit dat Ted uiteindelijk toch bij Robin uitkomt. Natuurlijk valt er het een en ander op aan te merken, maar ik heb er zelf wel van genoten. Een prima afsluiting.

Wel jammer dat de laatste paar seizoenen van HIMYM nogal veel matige fillerafleveringen bevatten, al met al hadden ze het beter in een seizoen of 7 kunnen afronden, dan was het in zijn geheel genomen wel een betere serie geweest. Toch heb ik er de afgelopen jaren doorgaans met veel plezier naar gekeken.
pi_138415118
PERFECT FINALE!
Erg indrukwekkend, misschien iets te emotioneel en te weinig humor, maar met voldoende verwijzingen naar het verleden, interessante ontwikkelingen en een twist op het einde.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_138415715
Ik vond het een mooi einde, leuke verwijzingen naar wat running gags (cockamouse, murdertrain!) en al met al een goede afsluiting van het geheel. En maakt de rest van dit matige seizoen in 1 klap goed
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138416547
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:54 schreef Rucebo het volgende:
Wel jammer dat de laatste paar seizoenen van HIMYM nogal veel matige fillerafleveringen bevatten, al met al hadden ze het beter in een seizoen of 7 kunnen afronden, dan was het in zijn geheel genomen wel een betere serie geweest. Toch heb ik er de afgelopen jaren doorgaans met veel plezier naar gekeken.
Duidelijk. In seizoen 5 wordt het allemaal al wat minder, toen hadden ze dat toch ook wel kunnen bedenken?
pi_138417010
quote:
Die eerste niet, die tweede is duidelijk Barney die 'the mannequin' uit z'n playbook doet.
pi_138417059
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef Rosario het volgende:

[..]

Die eerste niet, die tweede is duidelijk Barney die 'the mannequin' uit z'n playbook doet.
:o Inderdaad! Ik was de grap na een paar uur dus al vergeten :+
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:43:48 #83
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138417353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:42 schreef Gruisman het volgende:
Vind het vooral jammer dat we het rouwproces van Ted niet kunnen meemaken. Was toch erg benieuwd hoe hij en zijn kinderen dat zouden verwerken en wat voor rol Lilly/Marshall/Barney en vooral Robin hierin zouden spelen.
Dat zou wel raar zijn als Ted dat hele proces nog een keer aan zijn kinderen uit legt die er zelf bij waren.
Neil Degrasse Tyson
pi_138417854
Is die final slap al wel geweest trouwens?
pi_138417943
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja.
pi_138418546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 22:43 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat zou wel raar zijn als Ted dat hele proces nog een keer aan zijn kinderen uit legt die er zelf bij waren.
Klopt. Ik zeg ook niet dat het logisch zou zijn. Maar ik vind het zonde dat het gekozen format van de makers dit soort cruciale momenten in een serie niet goed tot uiting laten komen.
pi_138418561
Heeft iemand het trouwens al gehad over hoe gruwelijk lekker Cobie Smulders er uitzag gedurende deze finale? :9~ :9~
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_138418632
O en dat we nog steeds niet weten waar de pineapple vandaan komt?
pi_138418652
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft iemand het trouwens al gehad over hoe gruwelijk lekker Cobie Smulders er uitzag gedurende deze finale? :9~ :9~
Die pruik in uitgerekend de allerlaatste scene was wel echt verschrikkelijk _O-
pi_138418676
ja en ja
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:05:40 #91
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138418680
quote:
Afl. 22. Vlak voor dat Robin de bruiloft binnen komt lopen.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:06:21 #92
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138418737

Deze scene miste ook in de finale.
Neil Degrasse Tyson
pi_138418778
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

lang moeten terug zoeken ;)

Wel terecht om hier jezelf te quoten trouwens :7
pi_138419403
Ja, goed bezig Zhenar, vooral je post van donderdag 22 maart 2007 09:37 was raak!

Al met al prima einde. De laatste twee seizoenen was ik er wel een beetje klaar mee. Toch prima afgesloten zo. Ze hadden tig eindes kunnen bedenken en moeten uiteindelijk toch iets kiezen. En als je het niks vind, bedenk je maar een andere :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_138420567
quote:
tijdens de bruiloft
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:38:47 #96
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_138420762
Hier een mega-quotepost.

Heb net de finale gekeken nadat ik nog even poogde door te gaan met mijn marathon 'kijk alle afleveringen nog een keer vanaf S01E01 op Netflix en kijk de laatste wanneer je bijgekeken bent ookal volg je seizoen 9 actief mee', maar bleef steken bij The Drunk Train van Seizoen 7. Na die dacht ik, fuck it, en zette hem aan. Maar NIET voordat ik werd gespoilerd door een random douche op YouTube dat de moeder inderdaad dood was (Ik dacht nog ah nee, zal toch niet :')), dat Wikipedia me spoilerde toen ik in de episodeguide van seizoen ACHT wilde bijlezen wat de afleveringen ook weer inhielden (waar een douchebag al de naam van the mother voor die ENE FUCKING KORTE ZIN ERBIJ HAD GEZET) en toen dacht ik fuck... Ga maar kijken.

Het had een vaag sfeertje, geef ik eerlijk toe. Dat ze Barney en Robins huwelijk toch maar stopten vond ik jammer maar ergens wel logisch. Ik had alleen het gevoel dat ze nog wel bij elkaar zouden komen. Was het niet als getrouwden, dan wel als lifebro's of zoiets. Ik kreeg traantjes in de ogen bij de scène met Lily en Robin in dat lege appartement evenals bij de scène met Barney's baby (al was dat wel een heel goedkoop schot voor open doel). Toen kwam ineens Josh Radnor als voice-over opzetten. Dat voelde zo niet kloppend. Toen de montage van hun leven... En jup, de moeder was gone. Er was geen sprake van spoileren, we zagen het al jaren aankomen. Maar toen die allerlaatste scènes, eerst met z'n kids... Ik miste daar Bob Saget op die stoel. Dat was wat geweest; niet de heden-Ted met een ouder kapsel maar Bob op die stoel, eindelijk onscreen als vader te zien en dan met de stem van Josh, na 9 seizoen lang een oudere Ted/Josh met de stem van Bob Saget. ...Okee, dat is een vreselijk idee. :') Maar toch, die epische voice-over zo aan de kant zetten is ook lame. Alsof je bij de finale van The Wonder Years besluit om de inmiddels opgegroeide Fred Savage de voice-over te laten doen. :')

Het voelde... Off. Ik had hoge verwachtingen, dat klopt, maar mag ik die hebben van een hitserie? 9 seizoenen, dan mag je er toch wel uitgaan met een big bang? En nee, niet met Robin, wat ze al in de eerste aflevering vertelde. TROUWENS... Als dit één lang verhaal aan zijn kinderen moet voorstellen om zijn mogelijke date met Robin goed te keuren, waarom hebben Ted's kinderen dan in verschillende afleveringen verschillende outfits aan? Kijk alleen al naar de outfit in de pilot en in de finale! Dacht ik ineens aan :P

Maargoed, die sell-out met Robin, hoewel een nice touch... I don't buy it. Die aftiteling was wel heel erg mooi gedaan. Maar ze hadden Cristin Milioti niet zo lief en snoezig moeten maken... Dat maakt het gemis gewoon tien keer harder om te verdragen. En omdat ze pas afgelopen seizoen besloten om TM (hehe) een grotere mooie rol te geven kloppen de reacties van Ted als z'n kinderen ook totaal niet meer. En is het dus 1 grote teringbende geworden.

Now, send in the quotes!

quote:
13s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:29 schreef Fir3fly het volgende:
Misschien als ze na seizoen 5 deze aflevering hadden gedaan was het nog wat geweest. Nu sloeg het nergens meer op :').

Sowieso al een paar jaar een bagger serie, ik had niets beters verwacht.
Seizoen 5 was eigenlijk ook precies the turning point, ja. Ik begon toen al een paar afleveringen minder te vinden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat een vreselijk einde. Dit sloeg echt als een tang op een varken.

Hele seizoen (en afgelopen seizoenen) over de liefde tussen Robin en Barney en de trouwerij, in 15 min om zeep geholpen. Compleet ongeloofwaardig :')
Barney met zn baby :')
De moeder die dood gaat :')
En als klap op de vuurpijl Ted en Robin :')

Dacht dat het na Lost qua finale niet slechter kon, maar dit was echt bagger.
De finale van Seinfeld werd tot Dexter jarenlang als de draak der seriefinales beschouwd, maar we hebben een nieuwe draak. Ongelofelijk. ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Ach ja. Nog altijd een beter einde dan Dexter. :D
HIJ WERD EEN FUCKING HOUTHAKKER EN Z'N ZUS GING DOOD. WHAT DE FUCK. Ik ben het echter niet met je eens, door de toewijding die ik aan HIMYM gaf voel ik me gewoon genaaid.

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:42 schreef iBenny het volgende:

Ik vond het juist een tof einde waar vanaf het begin af aan al goed is over nagedacht.
En het had ook zeker gewerkt als het na, laten we zeggen, seizoen 2 of 3 zo was uitgevoerd. Verder: realisme? We hebben het over een Amerikaanse sitcom, televisie-fictie. How I Met had al zijn fair share aan realisme (verlies van familie, veranderingen in je vriendenkring, liefdesperikelen, drankmisbruik (ZE ZITTEN ALTIJD IN EEN BAR)), aan het eind van de dag is het feelgood-tv. I don't feel good. Het is een menselijk einde, nou nou. Daar zaten de kijkers globaal duidelijk op te wachten.

Ik vind het overigens alles behalve menselijk om een meisje te ontmoeten, relatie te hebben, uit te laten doven, je beste vriend ermee vandoor laten gaan, uiteindelijk mee te zien trouwen, te zien scheiden en dan wéér mee te proberen nadat DE WARE van je kapot gaat.

quote:
Ze hebben een scène geknipt; er was een scène geschoten met Ted en Robin tijdens een lunch waar ze het onder andere nog over haar bullfighting-avontuur hadden. Misschien ook over de pineapple?

Foto ervan:

EDIT: Verdomd, ja, twee scènes zelfs al die geknipt zijn! :o Ook eentje met Barney en Carl the bartender in MacLaren's. Zie quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[ afbeelding ]

Deze scene miste ook in de finale.
...Nu heb ik de theorie dat Carl, die zijn 06 op Ted z'n arm schreef, een ananas meegaf ofzo. Dan kwam Barney er uiteindelijk dus achter maar heeft hij het Ted nooit verteld... Ofzo, I dunno.

quote:

[..]

Hallo, ze zijn Breaking Bad niet. Plus dit einde werd ook al in 2007 getheoriseerd. Bagger.

Naarmate ik in deze megapost meer en meer erover denk word ik er gewoon meer en meer pissig van. ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ook erg matig gedaan met het eind-gesprek tussen Ted en z'n kinderen qua continuity. Ik bedoel, ik snap dat er jaren tussen het shot van de kinderen op de bank en het shot van Ted achter z'n bureau zit maar zorg dan op z'n minst dat de omgeving een beetje overeen komt. Nu zie je overduidelijk aan het licht, de kamer en alle spullen op het bureau dat het totaal niet overeen komt.

Slordig.
Ik had een headset op; luister heel goed naar de soort ruis of meer technische piep in de achtergrond bij de verschillende beelden. Je hoort het verschil.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Tijgerprint92 het volgende:

Dit gaat raar klinken maar, hadden ze daar de serie beëindigd, dan was het goed voor mij geweest. Geen Hollywood-ending, maar je weet dat het eraan komt. Dat het allemaal goedkomt. Hoe het nu is noem ik niet 'goedkomen'. Barney een pa die alimentatie aan een gezichtsloze girl 31 moet betalen (die theorie uit dit topic van 'dochter is stiekem toch van Robin!' vond ik héél mooi :D), Barney en Robin die altijd awkward zullen blijven, Ted die gewoon een ECHTE douchebag blijkt omdat hij ontactisch 'aunt Robin mee wil uitvragen' en een stemverandering onderging terwijl hij het verhaal vertelde (van Bob Saget naar Josh Radnor, ook knap) en Robin die vanaf seizoen 7 een echte tang werd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heeft Marshal overigens nu niet die weddenschap gewonnen? Hii zei immers dat T en R met elkaar zouden eindigen.
Ergens in de aflevering zie je Lily ook geld aan Marshall geven. Snapte de callback toen niet zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:41 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ze deden wel al die moeite om zich strikt aan die beelden en daarmee ook het einde uit 2006 te houden...

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:33 schreef Rosario het volgende:
Prima einde van een uiteindelijk matige serie.
Heb een box van seizoen 1 t/m 5, denk dat ik het daar maar bij hou.
Sluit ik me bij aan. Maar wel zonde dat zo'n mooie finale (hij was mooi, tot...) in de laatste 5 minuten, bij de eigenlijk meest-verwachte scène (want we wisten al zeker 5 jaar dat 'ie op de plank klaarlag) kapotgeslagen wordt. "We're gonna wreck this place with sledgehammers!"

[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 01-04-2014 23:44:56 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:45:36 #97
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_138421148
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Het is voor mij persoonlijk niet het einde dat het probleem was. Het is mooi, want Ted heeft toch ware liefde gevonden (Tracy), maar die is helaas overleden. Daarna is hij weer terug gegaan naar zijn 'jeugd'liefde, Robin. Prima.

Maar het ergste en het probleem in mijn ogen is hoe het gebracht is. Seizoenen lang hebben wij geïnvesteerd in de moeder en dan wordt er ineens bijzin even gezegd dat ze overleden is. Ze verdiende veel en veel meer krediet.
Dit. En het is ineens wel heel erg afgeraffeld. Prima dat de makers aan het begin al wisten hoe het ging eindigen (de beelden van dochter en zoon waren volgens mij al veel eerder opgenomen aan hun uiterlijk te zien), dus dan heb je 9 seizoenen om daar naartoe te werken. Dan moet je niet 8 jaar in 8 seizoenen stoppen, vervolgens een weekend in 22 afleveringen en dan 20 jaar in 2 afleveringen. Beetje krom. Nu wordt de opbouw van de moeder (hele fijne en waardevolle toevoeging aan de serie) eigenlijk teniet gedaan.

Jammer, maar het einde symboliseert wel een beetje mijn mening over de serie: heeft zijn ups, maar helaas iets teveel downs en vooral naar het einde toe is het schrijfwerk gewoon een flink pak minder geworden. Maar goed, ik keek het voor de fun, verstand op nul, niet omdat het nu zo super goed was. Prima nu dat het over is, ik heb er genoeg plezier van gehad.
pi_138421569
ArnieAlberts _O_
Mooie post. De finale is wat rommelig inderdaad, maar ik vond het wel in het perspectief passen aangezien hij eigenlijk gewoon negen seizoenen lang over Robin lult. Bovendien hadden Robin en Ted een deal dat ze, als ze op een bepaalde leeftijd allebei single waren, met elkaar zouden gaan. Dat was wel schattig.

De Seinfeld-finale vond ik trouwens de eerste keer ook kut, maar achteraf paste die perfect bij de serie. Eigenlijk waren ze ook een stel misantropen, George die dolblij met het overlijden van zijn verloofde door zijn schuld, het feit dat ze iedereen stom vonden, en dat ze walgden van fysiek contact e.d. Die gortdroge finale hoorde daarbij.

Bij HIMYM hoorde dit mijns inziens helemaal.. Een einde zonder Robin vind ik nu eigenlijk al ondenkbaar.
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:54:03 #99
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138421579
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze deden wel al die moeite om zich strikt aan die beelden en daarmee ook het einde uit 2006 te houden..
Daar konden ze ook moeilijk omheen. Dan zou het verhaal afgesloten worden zonder enige reactie van de kinderen. Of ze moeten nieuwe opnamen maken terwijl die kids al volwassen zijn, dat werkt ook niet.
Neil Degrasse Tyson
pi_138421791
Toch als ik het zo lees, met alle verwijzingen en me alle afleveringen herinner is het toch een bijzondere serie geweest. Je kunt hem lastig onder de noemer sitcom scharen. Het zit net iets beter in elkaar vind ik.
pi_138422069
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef vinnypassy het volgende:

[..]

Dit. En het is ineens wel heel erg afgeraffeld. Prima dat de makers aan het begin al wisten hoe het ging eindigen (de beelden van dochter en zoon waren volgens mij al veel eerder opgenomen aan hun uiterlijk te zien), dus dan heb je 9 seizoenen om daar naartoe te werken. Dan moet je niet 8 jaar in 8 seizoenen stoppen, vervolgens een weekend in 22 afleveringen en dan 20 jaar in 2 afleveringen. Beetje krom. Nu wordt de opbouw van de moeder (hele fijne en waardevolle toevoeging aan de serie) eigenlijk teniet gedaan.

Jammer, maar het einde symboliseert wel een beetje mijn mening over de serie: heeft zijn ups, maar helaas iets teveel downs en vooral naar het einde toe is het schrijfwerk gewoon een flink pak minder geworden. Maar goed, ik keek het voor de fun, verstand op nul, niet omdat het nu zo super goed was. Prima nu dat het over is, ik heb er genoeg plezier van gehad.
Mee eens.

HIMYM zal de geschiedenis ingaan als een serie waar de karakters interessanter werden dan het verhaal, en stiekem minstens 2 seizoenen over datum is.

Al en al heb ik me prima vermaakt met de serie. Ik heb bijna geen aflevering gemist, maar een all-time klassieker zoals Friends zal het nimmer worden. Daarvoor was het schrijfwerk te vaak van bedenkelijk niveau.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 2 april 2014 @ 00:08:10 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138422140
:'(
  woensdag 2 april 2014 @ 00:16:35 #103
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_138422469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mee eens.

HIMYM zal de geschiedenis ingaan als een serie waar de karakters interessanter werden dan het verhaal, en stiekem minstens 2 seizoenen over datum is.

Al en al heb ik me prima vermaakt met de serie. Ik heb bijna geen aflevering gemist, maar een all-time klassieker zoals Friends zal het nimmer worden. Daarvoor was het schrijfwerk te vaak van bedenkelijk niveau.
Nou ja eigenlijk is HIMYM een van de weinige comedy series waar echt een doel was over de hele serie genomen. Dus dat maakt niet zoveel uit, bij comedy draait het over het algemeen altijd om de karakters.

Met Friends vergelijken vind ik altijd een heikel puntje, daar waren de laatste seizoenen ook niet briljant. Daarnaast is het één van de laatste series die ik nog op televisie moest volgen, nostalgie enzo, volgende dag op school het over de nieuwste aflevering hebben.

Voorlopig zeg ik Scrubs (minus Scrubs: Interns) als beste, maar zeker ook het beste einde.
  woensdag 2 april 2014 @ 00:18:15 #104
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138422522
Voorbij, over, klaar ;(

Aan de ene kant erg sneu dat de moeder is overleden, eindelijk gevonden waar je zolang naar op zoek bent en dan door onverwachte wendingen is het zo snel voorbij :{ :{

Aan de andere kant, mooi hoe ze het Ted/Robin verhaal in het laatste seizoen zo hebben laten eindigen dat het duidelijk was dat er nog altijd een idee bestaat dat zij voor elkaar gemaakt zijn. Waar ik wel degelijk het idee heb dat voor Ted na het ontmoeten van de moeder Robin een "tweede keus" werd. Uiteraard komt het nu over als of Ted op Robin heeft gewacht, maar 6 jaar na het overlijden van je vrouw bestaat er zeer waarschijnlijk (ik kan er gelukkig niet over mee praten) wel een gevoel van doorgaan met het leven. Robin lijkt mij dan degene waar hij het gelukkigst mee kan zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_138423062
Prima afsluiter vind ik. Met een series final zijn mensen meestal wel ergens ontevreden over dus soit, maar vond wel goed dat ze ipv een standaard happily ever after voor iedereen er realistisch sausje aan hebben gegeven met scheiding Robin en Barney, Barney die er eentje bezwangert, de 'mother' van het verhaal die door ziekte getroffen wordt en overlijd en dat de gang een tijdje niet de gang was door hoe dingen nu eenmaal gaan in het leven.

Een hilarische komedie zoals in eerste paar seizoenen was het al een tijdje niet meer, maar de levensgebeurtenissen zijn opzich wel goed gedaan.
  woensdag 2 april 2014 @ 00:41:42 #106
328189 ArnieAlberts
pi_138423175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Daar konden ze ook moeilijk omheen. Dan zou het verhaal afgesloten worden zonder enige reactie van de kinderen. Of ze moeten nieuwe opnamen maken terwijl die kids al volwassen zijn, dat werkt ook niet.
Nee, ze gebruikten al 6 jaar alsmaar dezelfde beelden. Altijd dezelfde knikjes, 'WHAT?' en dergelijke, en dan ook nog sporadisch. Ze hadden ook gewoon het geluid van die laatste opnames kunnen gebruiken. Of opnieuw laten inspreken.

In feite legt dit artikel het perfect uit wat ik probeer te stellen ermee:
http://www.hitfix.com/wha(...)they-conned-us-all/1
  woensdag 2 april 2014 @ 00:43:58 #107
328189 ArnieAlberts
pi_138423231
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:36 schreef VacaLoca het volgende:
Prima afsluiter vind ik. Met een series final zijn mensen meestal wel ergens ontevreden over dus soit, maar vond wel goed dat ze ipv een standaard happily ever after voor iedereen er realistisch sausje aan hebben gegeven met scheiding Robin en Barney, Barney die er eentje bezwangert, de 'mother' van het verhaal die door ziekte getroffen wordt en overlijd en dat de gang een tijdje niet de gang was door hoe dingen nu eenmaal gaan in het leven.

Een hilarische komedie zoals in eerste paar seizoenen was het al een tijdje niet meer, maar de levensgebeurtenissen zijn opzich wel goed gedaan.
Wat betreft realisme in deze aflevering is het zeker on the head, maar kom op; ringbear, omgaan met 2 ex-vriendjes in 1 groep, tot zover de realisme denk ik dan.

En hier zat ik, hopend dat de finale 'geen smetje zou krijgen omdat de personages uit de mogelijke spin-off erin geïntroduceerd worden' :')
  woensdag 2 april 2014 @ 01:00:07 #108
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138423562
Eindelijk de laatste afleveringen gezien. Eindelijk kan deze serie afgesloten worden.
Ik vind het wel jammer dat de moeder toch dood is gegaan. Ook al had ik het hier gelezen.
Toch wel jammer dat Ted en Robin weer samen zijn. Maar uiteindelijk toch wel enorm genoten en vermaakt met deze serie.

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 2 april 2014 @ 01:26:32 #109
328189 ArnieAlberts
pi_138424012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Om hier nog even op terug te komen: challenge completed.

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar dit is het einde wat ik ga koesteren. :)
  woensdag 2 april 2014 @ 01:43:42 #110
328189 ArnieAlberts
pi_138424289
Nog 1 ding dan: het schijnt dat er 18 minuten(!) geknipt zijn uit deze laatste aflevering.

18 minuten. Dat is gewoon bijna een derde deel aan het geheel :o
pi_138424366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog 1 ding dan: het schijnt dat er 18 minuten(!) geknipt zijn uit deze laatste aflevering.

18 minuten. Dat is gewoon bijna een derde deel aan het geheel :o
Ze hadden wel meer mogen knippen als je het mij vraagt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_138424477
Ik vond het best wel een emotioneel finale... Wel zonde van het laatste beetje over Robin, en het missen van ''the grief''. Ondanks dat de laatste seizoenen niet echt van een enorme kwaliteit waren, ga ik het wel missen ;(
  woensdag 2 april 2014 @ 02:08:14 #113
328189 ArnieAlberts
pi_138424550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ze hadden wel meer mogen knippen als je het mij vraagt.
Ik blijf bij de gealterde final scene hierboven. Maar ben het met je eens, ze hadden meer mogen knippen... Wil alleen zeggen dat ze gewoon echt véél hebben weggelaten.
  woensdag 2 april 2014 @ 04:52:11 #114
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_138425399
Coby Smulders Boobjob?
  woensdag 2 april 2014 @ 08:07:15 #116
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_138425640
Beetje gemengde gevoelens na deze finale. Het laatste seizoen was eigenlijk veel te langzaam al was het fijn dat je de moeder echt leerde kennen (en nog belangrijker vond dat ze echt bij Ted pastte) en dan raffel je even in een finale aflevering plotwending na plotwending (scheiding, banenwisseling, sterfgeval etc.) af alsof het niets is in eigenlijk flashforwards die de serie geen eer aan deden. Leuk dat de cockamouse en de naam van de stripper terug kwamen maar voor mij viel het einde toch tegen :( (en dat zal het ook altijd blijven doen)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar dit is het einde wat ik ga koesteren. :)
Dat was ook het gene wat het einde van de serie had moeten zijn :D

Nou kan ik heel goed begrijpen dat ze in seizoen 2 (toen ze de scene met de kinderen opnamen) zo iets hadden van dit is het verhaal van Ted die op Robin blijft vallen, maar na de gehele trage opbouw van het laatste seizoen (3 dagen in 23 afleveringen, eat that Dragon ball Z) past het gewoon niet meer. Je mocht die moeder echt en dat was echt een prachtige, eindwaardige scene!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 2 april 2014 @ 08:13:12 #117
424705 Kimberley_
MijnBreinTV
pi_138425687
Oke ik had beter niet in dit topic kunnen kijken, maar mijn nieuwsgierigheid won. Heb de finale nog niet gezien, maar de moeder gaat dus dood? Hoewel de beginseizoenen het beste waren vind ik HIMYM één van de leukste series ooit :D Jammer dat het nu voorbij is!
Psychologe in de dop die haar passie deelt op Youtube
  Redactie Frontpage woensdag 2 april 2014 @ 08:22:00 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138425764
Het gaat ook helemaal noet over de moeder, het gaat over Ted en Robin al die jaren
Blegh
pi_138425803
Ik heb heel season 9 geskipt, was er al helemaal klaar mee. Gister toch maar de finale bekeken, omdat ik toch jarenlang wel plezier heb gehad. Beter niet kunnen doen, kut einde. Barney's gedeelte sloeg nergens op en Ted's verhaal was gewoon dramatisch uitgewerkt. Had gewoon moeten eindigen zoals in dat YT-filmpje hierboven.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_138425987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef Loserkid het volgende:

[..]

_O_ Zhenardamus.
Vond het opzich geen verkeerd einde, alleen Tracy is zo schattig, kweet niet had het Teddy Westwide wel gegund om de rest van zijn leven met een voor hem perfecte vrouw door te brengen..
Jammer idd dat het laatste seizoen vooral over de bruiloft ging die verder niet erg relevant was, en dat dat in de eerste aflevering daarna alweer over was.
Maar daarom vind ik het einde nog wel mooi, niet perfect ofzo maar wel een prima einde.

Tracy: "Sorry I know it's bad luck to see the bride in het dress.."
If only you knew Tracy
Echt he, fucking 20 afleveringen over die bruiloft en dan aan het eind ff, "o ja, we zijn gescheiden." _O-
pi_138426704
quote:

[..]

Eens, zo had het moeten zijn
  woensdag 2 april 2014 @ 10:58:39 #122
133369 Jivis
Critikut
pi_138428653
Ik heb wel weer even smakelijk gelachen om de twee plays van Barney.

Living mannequin :').
Amen.
pi_138432423
Aardig alternatief einde, zou het helemaal niet erg hebben gevonden als het zo zou zijn geëindigd.
Maar dan was het een beetje onzin om negen seizoenen lang over Robin te dwepen. Vind het wel leuk dat het hele verhaal gewoon een excuus is om Robin te daten.
pi_138433077

Op zich ook wel een aardige kijk op de finale.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:22:34 #125
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138433134
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich ook wel een aardige kijk op de finale.
Zit wat in..
  woensdag 2 april 2014 @ 13:36:47 #126
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_138433639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Echt he, fucking 20 afleveringen over die bruiloft en dan aan het eind ff, "o ja, we zijn gescheiden." _O-
De bruiloft zelf lieten ze toch ook amper zien? Het moment van het 'ja woord'? Daar skipten ze ook overheen. Die bruiloft moest dus nooit een centraal onderdeel zijn. Wel vreemd dat ze dat hele laatste seizoen in die sfeer hebben gegoten...
pi_138433877
Nooit echt in dit topic gekeken omdat ik pas dit seizoen begonnen was met HIMYM, bijna alles achter elkaar kunnen kijken met uitzondering van het laatste seizoen.

Vind het wel echt een leuke serie, ga hem vast nog een keer kijken ooit.

Het einde is een beetje dubbel. The alternative ending had ik misschien mooier gevonden als serie. Maar vond dit einde ook wel wat hebben.
Ja het is sneu dat die vrouw waar hij al die tijd naar op zoek was overleed na weet ik hoeveel jaar relatie. Maar de serie draaide toch altijd ook wel een beetje om Ted en Robin.
Dus ik vind het wel prima zo.
Misschien was het slimmer geweest om het Robin deel als alternative ending op de DVD/Bluray te zetten ofzo als directors cut of weet ik het.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_138434347
Ik vond het einde niet best. Ik heb seizoenen lang de ontwikkeling van Barney zitten te bekijken sinds we weten dat hij gaat trouwen. Sterker nog, het hele laatste seizoen gaat over zijn bruiloft. Hij ontwikkelt zich van een manipulatief figuur naar een eerlijke echtgenoot. En dan na 15 minuten, ha toch niet. En hij is weer helemaal dezelfde Barney uit seizoen 1... Alleen dan zieliger. En dan bezwangert hij ineens een random vrouw... Zonde om een karakter zo op te bouwen en dan in 1 keer weer af te breken.

Dat geld ook voor Robin en Ted. Robin dumpt blijkbaar gewoon haar vrienden als ze succes heeft en Ted zijn verhaal aan zijn kinderen gaat niet over hoe hij de grote liefde van zijn leven (hun moeder) heeft ontmoet, maar is een manier om goedkeuring te krijgen om Robin weer achter na te zitten... net als in aflevering 1 van seizoen 1. De vrouw die hem heeft afgewezen en zei niet verliefd op hem te zijn...

Wat is de boodschap die we van de schrijvers mee krijgen? Mensen veranderen nooit? Aan het einde van 9 seizoenen en 20 jaar later is alles weer terug bij af? Ik vond het erg teleurstellend en gehaast met een aantal flauwe onthullingen. Dit had zoveel beter gekund.
pi_138434466
Vond de boodschap van de finale juist dat mensen wel kunnen veranderen. Robin is er nu wel klaar voor om een stabiele relatie te hebben waar kinderen bij zijn betrokken ( al zijn ze ouder ), terwijl Ted ook enorm is veranderd door zijn ware liefde te hebben gekend. En denk je echt dat Barney in seizoen 1 zo goed was omgegaan met een baby? No way. Dat heeft Robin ook bij hem losgemaakt. Ik zou zeggen dat Lily en Marshall nog de personages zijn die het minst zijn veranderd.
pi_138434909
Prima einde.Ted's dochter zei het het beste: "This is not the story of how you met our mother. It's the story of how you're in love with aunt Robin".
Dat is het leeuwendeel van de 9 seizoenen natuurlijk wel een belangrijk thema geweest: hoe Ted en Robin steeds weer bij elkaar komen. Juiste observatie dus van de dochter van Ted. Mooi ook hoe blijkbaar dit einde destijds al is opgenomen, dus altijd een optie is geweest en vanaf het begin zo bedacht. De twee voornaamste kritiekpunten die ik heb op de slotaflevering:
-De dood van the mother had meer ruimte mogen krijgen, dit was eerder in het seizoen heel mooi gedaan met een Ted die volschoot, nu vond ik het een beetje "oh ja, inmiddels is ze dood". The mother had meer verdiend.
-Deze laatste aflevering bevat meer plotontwikkeling dan het hele verdere 9de seizoen bij elkaar. Daarbij optellende dat veel van het negende seizoen uit 'filler episodes' bestaat, had dat beter uitgesmeerd kunnen worden.

Maar verder heel knap hoe zoveel plotdraden nog bij elkaar gepakt worden. Niet alles was even geslaagd, maar alles bij elkaar vind ik het een prima slot.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_138435148
Na het terugkijken van enkele scenes valt de dood van Tracy wel op zijn plaats.

In de aflevering Vesuvius waar ze aan het einde zegt ''Like a mother would miss her daughter's wedding'', waarna Ted in huilen uitbarst. De speech van de tijdreisaflevering... Toch erg jammer dat het er zo snel is uitgeschreven. Was toch wel erg van het Tracy-karakter gaan houden.
pi_138435657
quote:

[..]

Sjezus, dat was echt een te zoet en liefkozend einde geweest, had ook totaal niet bij de serie als geheel gepast :r

Vind het huidige einde goed passen bij de serie. Waarom zou je anders vertellen over hoe je 9 jaar lang je vrienden en met name Robin leert kennen? Als het daadwerkelijk ging over hoe hij de moeder ontmoette was het logischer geweest om het verhaal te beginnen bij de bruiloft, of zelfs op het perron en daarna een serie te houden over hoe hij de moeder leert kennen tot de kinderen geboren worden.
pi_138435703
Na je 50ste (?) nog even de ex-vrouw van je beste vriend gaan versieren is niet echt conform aan de bro-code though
pi_138435746
quote:
11s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Na je 50ste (?) nog even de ex-vrouw van je beste vriend gaan versieren is niet echt conform aan de bro-code though
Bro code zegt totaal niets over ex-vrouw of vrouw in het algemeen, enkel vriendin. Daarnaast zijn er uitzonderingen zodra ze een 8 of hoger is. :P
  woensdag 2 april 2014 @ 14:53:16 #135
358523 IkStampOpTacos
pi_138435888
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:00 schreef jcdragon het volgende:
Eindelijk de laatste afleveringen gezien. Eindelijk kan deze serie afgesloten worden.
Ik vind het wel jammer dat de moeder toch dood is gegaan. Ook al had ik het hier gelezen.
Toch wel jammer dat Ted en Robin weer samen zijn. Maar uiteindelijk toch wel enorm genoten en vermaakt met deze serie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat was echt de slechtste aflevering uit de hele serie.

Nee, uit elke serie die ik ooit heb gezien.
-
pi_138436101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lost en Dexter niet afgekeken dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 2 april 2014 @ 15:12:47 #137
358523 IkStampOpTacos
pi_138436496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Daeron het volgende:
had ook totaal niet bij de serie als geheel gepast
Waarom niet? Ted heeft eindelijk datgene waar hij 9 seizoenen naar op zoek is. Het is en blijft een feelgood serie. Geen reality.
-
  woensdag 2 april 2014 @ 15:13:16 #138
358523 IkStampOpTacos
pi_138436512
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lost en Dexter niet afgekeken dan?
Nooit gekeken, konden me beiden niet echt boeien op één of andere reden.
-
pi_138436524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Serieus?

De serie die in vroeger dagen opviel door zijn 'misdirects' doet nog even een ultieme misdirect die m.i. voor het grootste deel helemaal strookt met de karakters zoals we ze kennen. Ik vind het knap.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_138436596
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nooit gekeken, konden me beiden niet echt boeien op één of andere reden.
Kan je iig garanderen dat die eindes (zeker die van Dexter) VELE malen slechter zijn dan wat er hier verzonnen is.

Persoonlijk vind ik het geen slecht einde, dat Ted alsnog eindigt met Robin vind ik niet de meest logische zet maar het is gelukkig niet rainbows & unicorns (wat ook niet bij de serie zou passen).
  woensdag 2 april 2014 @ 15:16:00 #141
358523 IkStampOpTacos
pi_138436606
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:13 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Serieus?

De serie die in vroeger dagen opviel door zijn 'misdirects' doet nog even een ultieme misdirect die m.i. voor het grootste deel helemaal strookt met de karakters zoals we ze kennen. Ik vind het knap.
Je hebt het over Lost? Wilde het kijken, maar toen hoorde ik dat het einde dramatisch was en die serie sowieso erg lang is. Had daar geen zin in. Kost zoveel tijd.
-
pi_138436668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je hebt het over Lost? Wilde het kijken, maar toen hoorde ik dat het einde dramatisch was en die serie sowieso erg lang is. Had daar geen zin in. Kost zoveel tijd.
Ik had het over HIMYM
  woensdag 2 april 2014 @ 15:21:15 #143
358523 IkStampOpTacos
pi_138436774
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:18 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik had het over HIMYM
Ben ik het deels met je eens dan. Vooral dat van Barney is zo sneu gedaan en niet echt iets voor hem.
-
pi_138436947
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ben ik het deels met je eens dan. Vooral dat van Barney is zo sneu gedaan en niet echt iets voor hem.
Dat ging vooral allemaal veel te snel wat mij betreft. Ik vond de eerste keer dat hij zijn kind in zijn armen had bijvoorbeeld nogal tenenkrommend, zo overdreven op gevoel gespeeld.
Verder ligt het prima in de karakters Robin en Barney dat ze het uiteindelijk niet volhouden, en dat Barney daarna terugvalt in zijn oude gedrag. Dat vond ik niet vergezocht. Maar in zo'n korte timeframe is het allemaal wel erg snel. Ik las hier ergens dat er 18 minuten uitgeknipt waren. Ik gok dat die 18 minuten het verhaal wat minder abrupt hadden gemaakt (weet ik natuurlijk niet zeker). Ik hoop dan ook op een uncut ep, om die theorie te testen.
pi_138436977
Het is dus gewoon How I met your stepmother.
  woensdag 2 april 2014 @ 15:32:25 #146
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138437167
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Het is dus gewoon How I met your stepmother.
How i met aunt Robin.
pi_138437286
How I wanted to bang your aunt Robin before and after I met your mother
pi_138437462
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:35 schreef Gruisman het volgende:
How I wanted to bang your aunt Robin before and after I met your mother
Daarvoor had ie het allang gedaan ;)
pi_138437870
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
Prima einde.Ted's dochter zei het het beste: "This is not the story of how you met our mother. It's the story of how you're in love with aunt Robin".
Dat is het leeuwendeel van de 9 seizoenen natuurlijk wel een belangrijk thema geweest: hoe Ted en Robin steeds weer bij elkaar komen. Juiste observatie dus van de dochter van Ted.
Tja... maar aan de andere kant is er door de hele serie heen het motief hoe Ted steeds net 'The Mother' misloopt. Hij stort zich steeds in relaties met vrouwen die niet 'de ware' zijn. En eigenlijk geldt dat ook voor zijn relatie met Robin. Als hij 'The mother' op het station aanspreekt is het zoals hij het altijd wilde (en merken ze hoe ze elkaar door pech steeds net zijn misgelopen). Dat gaf mij juist ook heel erg een 'its meant to be' gevoel. Ik vind dat einde veel beter passen bij de ontwikkeling van Ted dan dat hij nadat zijn liefde is overleden (helemaal met je eens dat dit veel te snel ging!) hij weer achter Robin aan gaat. De zoektocht en de vondst van 'the mother' voelt daardoor een beetje betekenisloos...
  woensdag 2 april 2014 @ 18:29:03 #150
207863 Obama
Barack Hussein
pi_138442931
Wat een gezeik, het was een leuke finale. Alle losse eindjes zijn aan elkaar geknoopt, vond de emoties (vooral lilly) zeer mooi, veel humor (judge fudge en supreme fudge) en het einde was positief.

woensdag 2 april 2014 @ 19:31:01 #151
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_138445389
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:33 schreef Meke het volgende:

[..]

Zal wel een dag zijn geweest waarop er iets anders heel belangrijks werd uitgezonden. Iets met hoge nieuwswaarde ofzo. Of dat die aflevering tijdens de Superbowl is uitgezonden?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 2 april 2014 @ 19:40:25 #152
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138445898
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Zal wel een dag zijn geweest waarop er iets anders heel belangrijks werd uitgezonden. Iets met hoge nieuwswaarde ofzo. Of dat die aflevering tijdens de Superbowl is uitgezonden?
Je moet even goed kijken voor het op valt maar het zijn geen kijkcijfers maar IMDB score. Dus met andere uitzendingen zal het niet veel te maken hebben gok ik.
Neil Degrasse Tyson
pi_138455411
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef Zhenar het volgende:

[..]

"Scrubs" My Night to Remember (TV Episode 2007) - IMDb
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_138465757
quote:
3s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
Dat is het leeuwendeel van de 9 seizoenen natuurlijk wel een belangrijk thema geweest: hoe Ted en Robin steeds weer bij elkaar komen. Juiste observatie dus van de dochter van Ted. Mooi ook hoe blijkbaar dit einde destijds al is opgenomen, dus altijd een optie is geweest en vanaf het begin zo bedacht. De twee voornaamste kritiekpunten die ik heb op de slotaflevering:
-De dood van the mother had meer ruimte mogen krijgen, dit was eerder in het seizoen heel mooi gedaan met een Ted die volschoot, nu vond ik het een beetje "oh ja, inmiddels is ze dood". The mother had meer verdiend.
-Deze laatste aflevering bevat meer plotontwikkeling dan het hele verdere 9de seizoen bij elkaar. Daarbij optellende dat veel van het negende seizoen uit 'filler episodes' bestaat, had dat beter uitgesmeerd kunnen worden.

Maar verder heel knap hoe zoveel plotdraden nog bij elkaar gepakt worden. Niet alles was even geslaagd, maar alles bij elkaar vind ik het een prima slot.
Het was iets te rommelig en chaotisch. Dat geflits tussen die jaren had iets minder gemogen in het laatste seizoen, wat mij betreft. Laatste seizoen had wat dat betreft gewoon een seizoen met de bruiloft, de scheiding en daarna een aantal afleveringen van de maanden daarna, met Tracy.

Overigens vind ik het eigenlijk wel een beetje een soort van minachtend richting Tracy/de moeder, alsof het uiteindelijk niet zo relevant was hoe Ted haar ontmoette.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:54:03 #155
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_138466235
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Het was iets te rommelig en chaotisch. Dat geflits tussen die jaren had iets minder gemogen in het laatste seizoen, wat mij betreft. Laatste seizoen had wat dat betreft gewoon een seizoen met de bruiloft, de scheiding en daarna een aantal afleveringen van de maanden daarna, met Tracy.

Overigens vind ik het eigenlijk wel een beetje een soort van minachtend richting Tracy/de moeder, alsof het uiteindelijk niet zo relevant was hoe Ted haar ontmoette.
Maar dat is dan ook niet de reden waarom hij het verhaal verteld aan zijn kinderen. Het gaat er om hoe hij terug wilt naar Robin na een aantal jaar.
pi_138466311
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:22 schreef Evertjan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

die heeft Zach Braff pas nog zelfs gereettweet dus ik denk dat hij S09 ook niet echt goed vond
off topic, maar zo slecht vond ik seizoen 9 van Scrubs niet. Het was niet zo goed als de 8 seizoenen ervoor, maar nog steeds uiterst vermakelijk.
pi_138471442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:54 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Maar dat is dan ook niet de reden waarom hij het verhaal verteld aan zijn kinderen. Het gaat er om hoe hij terug wilt naar Robin na een aantal jaar.
Klopt idd, maar het klonk toch een beetje als: "die Tracy is eigenlijk niet zo boeiend" vond ik :P
pi_138471520
Ik vraag me overigens af of ze dit einde al 8 jaar geleden vast hadden staan. Of zouden ze gewoon gaan kijken hoeveel seizoenen de serie het uithield en er daarna een einde aan schrijven?
pi_138471570
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:09 schreef Qi1 het volgende:
Ik vraag me overigens af of ze dit einde al 8 jaar geleden vast hadden staan. Of zouden ze gewoon gaan kijken hoeveel seizoenen de serie het uithield en er daarna een einde aan schrijven?
Ze hebben de scene met de kinderen 8 jaar geleden opgenomen en daaruit bleek al dat Ted niet meer met de moeder was (ik weet niet zeker of ze ook zeggen dat ze dood is in dat stuk) en dat hij weer voor Robin moest gaan volgens de kinderen. Dus in die zin stond het einde wel vast. Wat er met de rest van de personages gebeurde kunnen ze wel hebben veranderd natuurlijk.
pi_138474451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:11 schreef Operc het volgende:

[..]

Ze hebben de scene met de kinderen 8 jaar geleden opgenomen en daaruit bleek al dat Ted niet meer met de moeder was (ik weet niet zeker of ze ook zeggen dat ze dood is in dat stuk)
Ah, dat wist ik niet meer. Zo lang geleden :P Maar ze zeiden zeker niet dat ze dood was volgens mij. Was ook niet leuk geweest.
quote:
en dat hij weer voor Robin moest gaan volgens de kinderen. Dus in die zin stond het einde wel vast. Wat er met de rest van de personages gebeurde kunnen ze wel hebben veranderd natuurlijk.
En vooral hebben gerekt :X
pi_138474460
Net even de pilot gekeken, alles klopt nu nog beter mijns inziens.
pi_138474746
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Rosario het volgende:
Haha die neiging heb ik ook idd. Is ook echt zo lang geleden.
Ik heb soms al moeite om dingen uit de aflevering van vorige maand te herinneren. :')
pi_138474907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik niet meer. Zo lang geleden :P Maar ze zeiden zeker niet dat ze dood was volgens mij. Was ook niet leuk geweest.

Even gezocht, de dochter zegt:"Mom's been gone for six years now." Ze zegt niet letterlijk dat ze dood is inderdaad.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:57:51 #164
164755 Mss
kutHOEr
pi_138475077
Ik ben nog steeds chagrijnig van die laatste ep _O-
Aids.
pi_138475459
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:57 schreef Mss het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig van die laatste ep _O-
Ik ook... Het voelt gewoon niet als een waardig afsluit.
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:41 schreef Rosario het volgende:
Ik begon met de pilot.. Ben alweer bij aflevering 7. Wat lang niet meer gekeken zeg O+
pi_138476604
Eigenlijk vind ik het gewoon achterlijk je laat ons 9 seizoenen elke keer weer verhaal aan de kinderen horen over de moeder om haar gewoon dood te laten gaan en hem uiteindelijk weer met Robin te laten gaan.

Ik voel me eigenlijk als kijker een beetje in de zeik genomen........
  donderdag 3 april 2014 @ 19:05:26 #167
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_138478854
Sowieso een heel seizoen over een huwelijk en dan in paar minuten "we zijn gescheiden, maarja, het is beter zo..." en verder naar de volgende scenes :')
Ook de dood van de moeder was wel érg snel afgewikkeld :/
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 3 april 2014 @ 20:45:09 #168
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_138482856
Zo, ook eindelijk de laatste aflevering gezien. Op zich kan ik wel leven met dit einde, al stoort het einde van de moeder mij vreselijk. Verdomme negen seizoenen lang op zoek naar haar geweest, te horen gekregen hoe ze soulmates zijn om daarna in een scene van 20 seconden afscheid te nemen?

Heel vreemd.. En dat het laatste seizoen om de bruiloft van Barney en Robin gaat is ook zo vreemd.

Maar verder wel vrede mee
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_138484704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk vind ik het gewoon achterlijk je laat ons 9 seizoenen elke keer weer verhaal aan de kinderen horen over de moeder om haar gewoon dood te laten gaan en hem uiteindelijk weer met Robin te laten gaan.

Serieus? Gezien de historie van de serie had ik het raar gevonden als de serie niet met een plotwending was geëindigd.
pi_138485144
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:45 schreef formerjellybean het volgende:

Het is niet handig om de nadruk op de moeder te leggen. Immers, ze was maar een zeer beperkt onderdeel van een verhaal over 5 vrienden op zoek naar een geschikte partner om mee oud te worden.

Ik ben overigens allang blij dat Lilly nooit met Ted of Barney naar bed is geweest. Dat had de serie geen goed gedaan.
pi_138485416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben overigens allang blij dat Lilly nooit met Ted of Barney naar bed is geweest. Dat had de serie geen goed gedaan.
Hoe verzin je het?
pi_138485446
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:35 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hoe verzin je het?
Dat was 9 seizoenen lang mijn angst :D
pi_138485997
quote:

[..]

Het is niet handig om de nadruk op de moeder te leggen. Immers, ze was maar een zeer beperkt onderdeel van een verhaal over 5 vrienden op zoek naar een geschikte partner om mee oud te worden.

Ja precies , de serie heet zelfs how I met your mother, en dan het einde zo raar want het was eigenlijk dat iedereen toch wel naar ontknoping toelopen , en dan is het gewoon een anti climax.
  donderdag 3 april 2014 @ 21:47:13 #174
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138486029
quote:

[..]

Lilly heeft wel met Robin gekust :P
  donderdag 3 april 2014 @ 21:48:58 #175
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_138486130
Wat een baggereinde.

Op de een of andere manier ben ik bij het kijken van een series finale van langlopende serie toch 'sentimenteel' en geneigd om de aflevering leuker te vinden dan die wellicht objectief bezien is, waarschijnlijk omdat je er veel tijd in hebt gestopt. Maar met dit einde heb ik totaal geen vrede, erg jammer.

Ik vond het knap hoe ze de bruiloft over 22 weken hebben uitgesmeerd en vond er zeker goede afleveringen tussen zitten. Maar om dan als afsluiter een tijdsspanne van 15+ jaar te persen in 43 minuten is echt belachelijk. De 'emotionele' momenten raakten me niet (volgens mij heeft Lily alleen maar gejankt in deze aflevering), de grappen waren slecht geschreven én geacteerd (met name door Marshall), karakters worden nog even snel om zeep geholpen (Barney die in twee seizoenen verandert en in tien minuten teruggaat naar een ontzettend sneue versie van zijn vorige zelf, Robin die zich compleet losmaakt van de groep) en als klap op de vuurpijl eindigt Ted nog met Robin ook, terwijl in vorige afleveringen toch zo duidelijk was gemaakt dat ze beiden vrede hadden met hoe het ging.

Barney en z'n dochter deed ook verschrikkelijk gekunsteld aan, niet alleen hoe het gebeurde maar met name die scène in het ziekenhuis. Verschrikkelijk cliché en out-of-character. En die scènes met Ted die zogenaamd zijn kinderen direct toespreekt, wat een armoede...

Het moment suprème, waar je toch de hele serie naar uitkijkt, werd ook afgeraffeld. Ted ziet haar staan en krijgt een dromerige blik in zijn ogen, maar verder niets. Ook nog eens in de eerste vijf minuten. Had dat moment dan uitgesteld tot op het station, had er dan iets sentimenteels van gemaakt. Ted die de gele paraplu ziet en de puzzelstukjes zelf op de plaats legt in plaats van een seniele, oude vrouw op een bankje.

Dat die moeder sterft: bijzonder jammer, maar prima. Had het daar dan echter bij gelaten, waarom moet Robin - die zichzelf zo nadrukkelijk uit de groep trok - dan zo nodig weer terugkomen? Vanwege de emotionele spanning die er in eerdere seizoenen tussen hen bestond? Werk dan niet twee seizoenen toe naar een bruiloft, om daar vervolgens weer op terug te komen. Besteed dan twee seizoenen (of liever, één) aan een andere oplossing, zonder tien plottwists in twintig minuten.

Stiekem hoop ik dat ze nog een alternate ending hebben opgenomen, want dit was slecht.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_138486265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:47 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Lilly heeft wel met Robin gekust :P
Dat mag _O_
  donderdag 3 april 2014 @ 21:51:36 #177
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_138486270
Prima einde. Overige officiele endings heb ik verdrongen.

pi_138486924
quote:
13s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een baggereinde.

Ik kon het niet meer je post eens zijn. Vond het einde werkelijk slechter dan dat van Dexter.

Hoewel ik het grootste gedeelte van dit seizoen al niet sterk vond, zaten er vooral richting het einde toch wel leuke afleveringen tussen. Die zijn echter compleet teniet gedaan door dit einde.
Ik heb gewoon geen woorden voor hoe slecht ik dit vind :').
"The problem with common sense is that most people are morons."
  donderdag 3 april 2014 @ 22:14:36 #179
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_138487550
Wel weer jammer dat de spullen op het bureau niet kloppen met de spullen die op het bureau bij de kinderen staan. Terwijl het toch hetzelfde bureau behoort te zijn :P
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_138490816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef GooseFM het volgende:
Wel weer jammer dat de spullen op het bureau niet kloppen met de spullen die op het bureau bij de kinderen staan. Terwijl het toch hetzelfde bureau behoort te zijn :P
Ik snap die setting sowieso niet. Hij achter een bureau die voor de bank staat?
pi_138490910
Leuke dingetje van Google: Als je zoekt naar Maclaren's Pub krijgt je McGee's te zien, de écht pub die inspiratie was voor de seriepub
  Public Relations / Redactie Film donderdag 3 april 2014 @ 23:48:48 #182
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138491857
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:24 schreef iBenny het volgende:
Leuke dingetje van Google: Als je zoekt naar Maclaren's Pub krijgt je McGee's te zien, de écht pub die inspiratie was voor de seriepub
Heerlijk gegeten daar, en per toeval de seizoen 7 finale daar bekeken!
pi_138493352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:53 schreef Operc het volgende:

[..]

Even gezocht, de dochter zegt:"Mom's been gone for six years now." Ze zegt niet letterlijk dat ze dood is inderdaad.
Ah, ok. Dat kan idd zowel 'dood' als '(tijdelijk) weg' betekenen. Hoewel in dit zinsverband de kans groter is dat ze het eerste bedoelen denk ik. Maar dan zijn het dus best wel respectloze kutkinderen zeg, als je zo verveelt en ongeïnteresseerd reageert op een belangrijk verhaal over je overleden moeder :P Hun reactie was meer alsof ze d'r nog elke week spraken. Waar je een scenario van had kunnen maken dat Ted na het vertellen van het verhaal alsnog naar Tracy rent (zoals ie nu dus bij Robin deed) wanneer ie weer beseft hoe leuk ze is. Had ik ook mee kunnen leven, Tracy was leuk O+ en paste vind ik beter bij Ted dan Robin dat deed.
pi_138493388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:40 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat kan idd zowel 'dood' als '(tijdelijk) weg' betekenen. Hoewel in dit zinsverband de kans groter is dat ze het eerste bedoelen denk ik. Maar dan zijn het dus best wel respectloze kutkinderen zeg, als je zo verveelt en ongeïnteresseerd reageert op een belangrijk verhaal over je overleden moeder :P
Hier staat, "lost her battle with an illness"
http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/news/1002215/
pi_138493596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:42 schreef Remzz het volgende:

[..]

Hier staat, "lost her battle with an illness"
http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/news/1002215/
Ja, dat was natuurlijk wel duidelijk toen Ted z'n verhaal eindigde. Was ook een beetje lullig geweest als ze gewoon in de keuken met het eten bezig bleek en Ted door z'n kinderen aangemoedigd werd om naar Robins balkon te rennen en moeders te verlaten ;)

Het staat overigens wel bij unexpected surprises idd, dus blijkbaar was het nog niet zo obvious voor iedereen dat ze terminaal ziek werd. Alleen de zeer oplettende kijkers zagen het wellicht aankomen :)
pi_138493653
Overigens wel ook weer sterk om gewoon een heel sympathiek karakter (uit het laatste seizoen) van de serie zo'n naar einde te geven. Volgens mij was elke kijker in de afgelopen maanden stiekem toch wel een beetje verliefd op d'r geworden O+ Ze past qua levensinstelling ook beter bij Ted dan de broodnuchtere meestal emotioneel volledig afgesloten Robin. Die had toch beter bij Barney gepast. Maar das mijn mening :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 01:01:16 ]
pi_138494134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:50 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ja, dat was natuurlijk wel duidelijk toen Ted z'n verhaal eindigde. Was ook een beetje lullig geweest als ze gewoon in de keuken met het eten bezig bleek en Ted door z'n kinderen aangemoedigd werd om naar Robins balkon te rennen en moeders te verlaten ;)

Het staat overigens wel bij unexpected surprises idd, dus blijkbaar was het nog niet zo obvious voor iedereen dat ze terminaal ziek werd. Alleen de zeer oplettende kijkers zagen het wellicht aankomen :)
Ik was eigenlijk simpelweg te naief om de signalen aan het einde van seizoen 8 en de flashforwards van seizoen 9 zo te interpreteren ;( Dus zo kwam het ''nieuws'' voor mij alsnog als een klap.
pi_138494476
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:23 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk simpelweg te naief om de signalen aan het einde van seizoen 8 en de flashforwards van seizoen 9 zo te interpreteren ;( Dus zo kwam het ''nieuws'' voor mij alsnog als een klap.
Voor mij ook :'(
Maar ze kreeg toch een eigen serie? Of was dat een grap?
  vrijdag 4 april 2014 @ 02:03:42 #189
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138494633
De mama O+

Heb het gehele laatste seizoen in 2 dagen gekeken, en keek erg lekker weg. Alhoewel ik het nog steeds inclusief het laatste seizoen, een van de leukste comedy series vind die ik heb gezien, vind ik de laatste aflevering mooi maar veel te snel afgeraffeld.

Had leukere laatste ep kunnen zijn.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138494700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:48 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Voor mij ook :'(
Maar ze kreeg toch een eigen serie? Of was dat een grap?
Er komt wellicht een spin-off met geen van de oorspronkelijke characters. Hoewel ik me na al deze kritiek afvraag of een netwerk nog met Bays & Thomas in zee wilt gaan (in ieder geval voor dit concept)
pi_138494901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:12 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Er komt wellicht een spin-off met geen van de oorspronkelijke characters.
Dat geeft juist ook weer ruimte en vrijheid voor totaal nieuwe verhaallijnen, typetjes en omgevingen. Het karakter Tracey is zeker nog niet 'uitgewerkt' imo (i.t.t. Lilly en Marshall en zelfs Ted) en als je een nieuwe Barney de serie kan laten dragen zit er zat potentie in. Het is bijna alsof de makers gewoon met een nieuwe serie beginnen, maar dan met 1 iemand die we kennen. Probleem is alleen wel een beetje dat we nu i.t.t. bij HIMYM al weten hoe ze 'the father' ontmoet heeft en wie dat is. Het zou dan eerder 'before i met your father' of 'before i met your dad Ted' ofzo moeten heten :P Maar dat kan ze dus niet aan d'r kinderen meer vertellen, dus dan blijft over: "How i met Ted", wat ze vanuit d'r graf verteld, of vlak voor d'r dood.
quote:
Hoewel ik me na al deze kritiek afvraag of een netwerk nog met Bays & Thomas in zee wilt gaan (in ieder geval voor dit concept)
Zo erg was die kritiek nou ook weer niet toch? Het was geen Breaking Bad-einde nee, maar volgens mij waren gemiddeld gezien mensen redelijk tevreden (en de groep die dat niet was, laat natuurlijk altijd harder van zich horen, zeker op internet). Een groep ontevreden fans had je bij elk soort scenario wel gehad.

[ Bericht 14% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 02:52:03 ]
pi_138494994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:40 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Dat geeft juist ook weer ruimte en vrijheid voor totaal nieuwe verhaallijnen, typetjes en omgevingen. Het karakter Tracey is zeker nog niet 'uitgewerkt' imo (i.t.t. Lilly en Marshall en zelfs Ted) en als je een nieuwe Barney de serie kan laten dragen zit er zat potentie in. Het is bijna alsof de makers gewoon met een nieuwe serie beginnen, maar dan met 1 iemand die we kennen. Probleem is alleen wel een beetje dat we nu i.t.t. bij HIMYM al weten hoe ze 'the father' ontmoet heeft en wie dat is. Het zou dan eerder 'before i met your father' of 'before i met your dad Ted' ofzo moeten heten :P Maar dat kan ze dus niet aan d'r kinderen meer vertellen, dus dan blijft over: "How i met Ted", wat ze vanuit d'r graf verteld, of vlak voor d'r dood.

[..]

Zo erg was die kritiek nou ook weer niet toch? Het was geen Breaking Bad-einde nee, maar volgens mij waren gemiddeld gezien mensen redelijk tevreden (en de groep die dat niet was, laat natuurlijk altijd harder van zich horen, zeker op internet). Een groep ontevreden fans had je bij elk soort scenario wel gehad.
De spin-off bevat geen van de oorspronkelijke characters, dus ook geen Tracey. Haar verhaallijn is met ''How Your Mother Met Me'' zo ongeveer klaar geweest. Dat vind ik zelf ook lastig.
pi_138495168
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:58 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

De spin-off bevat geen van de oorspronkelijke characters, dus ook geen Tracey. Haar verhaallijn is met ''How Your Mother Met Me'' zo ongeveer klaar geweest. Dat vind ik zelf ook lastig.
Huh? Maar de hele definitie van een spin-off is toch dat er minimaal 1 karakter of desnoods een kind daarvan meedoet uit de oorspronkelijke serie? Of in elk geval een belangrijke locatie uit de serie, zoals een school. Anders is het i.m.o. geen spin-off maar gewoon een vervolg of remake ofzo.
pi_138495171
quote:
The show will center on Sally. From TVLine:
SALLY | She’s vibrant, messy and unpredictable — a “female Peter Pan who has never grown up and has no idea of where she’s going in life.” She’s thinking of calling it quits with her husband of a year, Gavin. She’ll lean on her circle of friends for advice and support through the inevitable divorce.
The rest of the characters include her brother, her brother's husband, her best friend who runs a fashion blog, and that blog's IT guy who has a crush on Sally.
Idd een totaal nieuwe cast dus. Maak dan gewoon een compleet nieuwe serie, met een compleet nieuwe naam. "From the makers of How i met your mother" in de promo is dan wel genoeg.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 09:28:56 #195
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138496724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 04:17 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Huh? Maar de hele definitie van een spin-off is toch dat er minimaal 1 karakter of desnoods een kind daarvan meedoet uit de oorspronkelijke serie? Of in elk geval een belangrijke locatie uit de serie, zoals een school. Anders is het i.m.o. geen spin-off maar gewoon een vervolg of remake ofzo.
Wellicht dat McLarens blijft, dat zou mijn inziens dan wel weer voldoende zijn om het een spinoff te noemen :)
  Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2014 @ 09:51:05 #196
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138497214
Spinoffs hebben vaak genoeg louter nieuwe karakters, of krijgen cameos. Empty nest bv na golden girls, alleen cameo van buurvrouw
pi_138499792
Nou... daar hebben we dan op gewacht? Gisteren het einde gezien, wat fucking slap.

En in 5 minuten nog alles compleet omdraaien en zooi, bleh.
pi_138502045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 04:17 schreef Qi1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die mensen waar Marshall tegen praatte in de pub misschien de nieuwe castleden waren, maar dat is misschien wat onwaarschijnlijk.
pi_138502169
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik dacht dat die mensen waar Marshall tegen praatte in de pub misschien de nieuwe castleden waren, maar dat is misschien wat onwaarschijnlijk.
Dat zou me helemaal niet verbazen eigenlijk. Ik vond het zo'n random moment.. Kan best de eerste scene van de nieuwe serie zijn, waarbij het gesprek aan die tafel verder gaat.
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:56:44 #200
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138502269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Operc het volgende:

[..]

Nope, dit is de HIMYD cast zoals die er nu uit ziet.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 4 april 2014 @ 12:59:42 #201
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138502395
quote:
'How I Met Your Mother' finale cut a Robin Sparkles performance

One person missing from Monday’s How I Met Your Mother finale? Robin Sparkles.
Related

Many fans were hoping for an encore performance from Robin’s Canadian pop star, but it wasn’t meant to be. But — as How I Met Your Mother prop guru David Baker showed on Twitter — a musical moment was shot: Wearing a jean jacket over her wedding dress, Robin channeled Ms. Sparkles and broke out her first hit, “Let’s Go to The Mall,” at her wedding reception, complete with The Mother on bass. (Pause for a moment and ponder the cuteness — and the inevitable heartbreak.)

Other moments cut from the hour-long finale? Baker said other scenes included an introduction to Barney’s woman #31, a story about that dang pineapple, and a moment between Ted and Robin. Alyson Hannigan separately revealed on Twitter that a scene discussing Lily owing Marshall money (because Ted and Robin ended up together) was also cut. (EW reached out to a rep for the the studio to find out if there are plans to put these scenes on the season 9 DVD, and was told that’s currently the general plan, but specific deleted scenes haven’t been finalized.)

Josh Radnor seemed to be talking about a future Ted/Robin lunch date when he told Vulture earlier this week, “I thought it was a really important scene, and I talked to Carter [Bays] and Craig [Thomas] about it. I understand why they cut it, but I thought it laid in that Robin had been thinking about Ted all these years more than Ted had been thinking about Robin…It was a scene after they ran into each other on the street. They had lunch the next day. I don’t want to go too much into it because they obviously cut it for a reason, but I thought it was a really sweet and sad and funny scene. It also talked about Robin having a run-in with a bull in Spain.”

Back on Twitter, Baker had more intel to dish: He pointed out that the iconic blue french horn now belongs to Radnor, Neil Patrick Harris got the Playbook and the gang’s MacLaren’s booth (!), and the three yellow umbrellas now reside with director Pamela Fryman, as well as creators Craig Thomas and Carter Bays.

No word on who got Robin Sparkles’ sidekick robot.
Bron
Neil Degrasse Tyson
pi_138530686
Vast al gezegd, maar Barney met dat kind van een random slet was echt goedkoop. :')
De jaren met Robin hadden hem blijkbaar niets veranderd, werd gewoon Barney 2.0 na de scheiding, maar met een kind is hij ineens volwassen... Pff, please.

Ted einde vond ik wel prima, maar had er ook niet veel van verwacht.
pi_138543630
En een alternatief einde is officieel aangekondigd. Wordt op de DVD's uitgebracht. Ben benieuwd.
pi_138553093
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:28 schreef Niles-Crane het volgende:
En een alternatief einde is officieel aangekondigd. Wordt op de DVD's uitgebracht. Ben benieuwd.
Hopelijk krijgen we nu ook die scene van Ted en Robin in dat restaurant te zien.. erg benieuwd wat daar gezegd werd.
pi_138553182
De afgelopen dagen de laatste 12 afleveringen gekeken, na halverwege het seizoen afgehaakt te zijn door de matige kwaliteit. Het viel me eerlijk gezegd best mee, de tweede helft. Geen briljant einde, maar beter dan ik had verwacht o.b.v. de eerste helft van het seizoen.
Nee.
  zondag 6 april 2014 @ 09:53:17 #207
313219 vinnypassy
  zondag 6 april 2014 @ 19:02:49 #208
328189 ArnieAlberts
pi_138580012
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 14:47 schreef Daeron het volgende:

[..]

Sjezus, dat was echt een te zoet en liefkozend einde geweest, had ook totaal niet bij de serie als geheel gepast :r

Vind het huidige einde goed passen bij de serie. Waarom zou je anders vertellen over hoe je 9 jaar lang je vrienden en met name Robin leert kennen? Als het daadwerkelijk ging over hoe hij de moeder ontmoette was het logischer geweest om het verhaal te beginnen bij de bruiloft, of zelfs op het perron en daarna een serie te houden over hoe hij de moeder leert kennen tot de kinderen geboren worden.
De serie heet 'How I met your mother', niet 'How I settled for the girl I had been chasing since 2005 and shot me down a lot of times until I had 10 wonderful years with your mother who got sick so now I have the opportunity to ask out your aunt Robin again because that was such a success in the past'. Ik dacht altijd dat de serie draaide om Ted die, door écht over Robin heen te komen, oftewel moet veranderen (remember 'The olive theory'? Mensen veranderen) om klaargestoomd te worden om de ware vrouw te ontmoeten, oftewel de latere moeder van zijn kinderen.

En dáár hebben Craig Thomas en Carter Bays alle steekjes flink laten vallen. Ze hebben ook duidelijk erover zitten dubben want op Twitter zitten ze nu al hun complete series-boxset dik te promoten doordat ze "Door middel van montage een alternatief einde hebben gecreëerd wat het echt BIJNA (maar net helemaal totaal niet) was geworden!" :') Oftewel, dat is de reden dat dat fan-einde uit mijn eerder geplaatste video inmiddels offline gekickt is; gaat gewoon precies zoiets worden.
pi_138582405
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

De serie heet 'How I met your mother', niet 'How I settled for the girl I had been chasing since 2005 and shot me down a lot of times until I had 10 wonderful years with your mother who got sick so now I have the opportunity to ask out your aunt Robin again because that was such a success in the past'. Ik dacht altijd dat de serie draaide om Ted die, door écht over Robin heen te komen, oftewel moet veranderen (remember 'The olive theory'? Mensen veranderen) om klaargestoomd te worden om de ware vrouw te ontmoeten, oftewel de latere moeder van zijn kinderen.

En dáár hebben Craig Thomas en Carter Bays alle steekjes flink laten vallen. Ze hebben ook duidelijk erover zitten dubben want op Twitter zitten ze nu al hun complete series-boxset dik te promoten doordat ze "Door middel van montage een alternatief einde hebben gecreëerd wat het echt BIJNA (maar net helemaal totaal niet) was geworden!" :') Oftewel, dat is de reden dat dat fan-einde uit mijn eerder geplaatste video inmiddels offline gekickt is; gaat gewoon precies zoiets worden.
Dit is typisch zoiets waar de schrijvers over 5 jaar in een talkshow over zullen zeggen... ''Ja, de finale was misschien inderdaad niet zo goed...''

Die tweets zijn bullshit. Eerst zeggen dat je vanaf het begin hetzelfde eind voor ogen had, nu tweeten dat je tóch nog op het laatste moment overwoog om het script te veranderen. Hou eens op. Zieltjes winnen voor de verkoop van de DVD's, wat gek genoeg nog gaat werken ook want ik wil dat alternatieve einde / extended cut toch wel zien ;(
  zondag 6 april 2014 @ 20:05:04 #210
328189 ArnieAlberts
pi_138582457
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:04 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Dit is typisch zoiets waar de schrijvers over 5 jaar in een talkshow over zullen zeggen... ''Ja, de finale was misschien inderdaad niet zo goed...''

Die tweets zijn bullshit. Eerst zeggen dat je vanaf het begin hetzelfde eind voor ogen had, nu tweeten dat je tóch nog op het laatste moment overwoog om het script te veranderen. Hou eens op. Zieltjes winnen voor de verkoop van de DVD's, wat gek genoeg nog gaat werken ook want ik wil dat alternatieve einde / extended cut toch wel zien ;(
Ik snap u en u snapt mij overduidelijk ook. :)

Carter en Craig zijn gezwicht voor het grote geld. Jammer. Had de serie gestopt na seizoen 4 had het een sitcom van Breaking Bad-proporties kunnen worden. Dan was het pas écht legen, wait for it...
pi_138582603
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:05 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik snap u en u snapt mij overduidelijk ook. :)

Carter en Craig zijn gezwicht voor het grote geld. Jammer. Had de serie gestopt na seizoen 4 had het een sitcom van Breaking Bad-proporties kunnen worden. Dan was het pas écht legen, wait for it...
Nou ja, het is gewoon zo jammer, want ik heb jarenlang zo erg genoten van deze serie. Ik heb ook genoten van seizoen 5 t/m 9. Oké, het fillergehalte was hoog, de kwaliteit soms bedroevend, maar er zitten nog steeds wel pareltjes tussen.

De serie was gewoon te ver doorgegaan voor dit eind. Ik vraag me wel af, of er ook zo gereageerd zou worden als het in seizoen 4 met deze finale was afgelopen.

Maar goed, eerlijk is eerlijk uiteindelijk. C&C hebben ons een mooie serie gegeven waar ik toch iedere dinsdag trouw naar keek (waarschijnlijk zal mijn HIMYM-alarm nog maandenlang afgaan). Daar mogen we ze ook wel voor bedanken.
  zondag 6 april 2014 @ 20:09:58 #212
328189 ArnieAlberts
pi_138582713
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:07 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Nou ja, het is gewoon zo jammer, want ik heb jarenlang zo erg genoten van deze serie. Ik heb ook genoten van seizoen 5 t/m 9. Oké, het fillergehalte was hoog, de kwaliteit soms bedroevend, maar er zitten nog steeds wel pareltjes tussen.

De serie was gewoon te ver doorgegaan voor dit eind. Ik vraag me wel af, of er ook zo gereageerd zou worden als het in seizoen 4 met deze finale was afgelopen.
In seizoen 4 was Robin nog schattig. En was er nog geen sprake van de irritantste running gag uit sitcom-history.

Met als absoluut dieptepunt Robin die in fucking lingerie only bij Barney aan de deur staat (wut?), waar ze Patrice bij Barney ziet (wut x2?) omdat die ineens wat hebben (wut x3? Ookal was het deel van het grote plan) en Robin gaat schreeuwen als een hysterische kuthoer (jup).

pi_138582829
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

In seizoen 4 was Robin nog schattig. En was er nog geen sprake van de irritantste running gag uit sitcom-history.

Die vind ik heel stiekem toch grappig :') (maar 't werd wel te lang doorgezet)
  zondag 6 april 2014 @ 20:15:34 #214
328189 ArnieAlberts
pi_138583023
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:12 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Die vind ik heel stiekem toch grappig :') (maar 't werd wel te lang doorgezet)
Ik in eerste instantie ook, maar in een overvol gimmicky-seizoen (seizoen 7) vond ik het gewoon way too much. En vanaf het punt hieronder was die running gag en alles wat erbij kwam kijken gewoon 50 tinten fout (you hadn't seen the legs yet).

Van familiesitcom ging het toen wel erg naar 'the fuck am I watching'-show.
pi_138583100
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

You son of a bitch van Lilly was echt 100x erger vond ik :P
pi_138583177
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik in eerste instantie ook, maar in een overvol gimmicky-seizoen (seizoen 7) vond ik het gewoon way too much. En vanaf het punt hieronder was die running gag en alles wat erbij kwam kijken gewoon 50 tinten fout (you hadn't seen the legs yet).

[ afbeelding ]

Van familiesitcom ging het toen wel erg naar 'the fuck am I watching'-show.
Na ja... Familiesitcom... Waar het gaat om zoveel seks, relatieproblemen, stripclubs, enzovoorts. Echt een familiesitcom is het nooit geweest imho :P
  zondag 6 april 2014 @ 20:19:14 #217
328189 ArnieAlberts
pi_138583207
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef Gruisman het volgende:

[..]

You son of a bitch van Lilly was echt 100x erger vond ik :P
Mja dat vond ik 1 van die onregelmatige geintjes. In seizoen 2 heel een aflevering over het feit dat Ted Lily een 'grinch' noemde waarna Lily de hele aflevering huillie was, en dan vervolgens Lily zo'n catchphrase geven :') Of Robin's fake waarheidsstemmetje (seizoen 6, aflevering 1, check it) wat ze blijkbaar al jaaaaren deed. Of Marshall's onmogelijkheid fotogeniek op een foto te staan, die pas in gebruik ging na 'Say cheese' in seizoen 5 of 6. Gelukkig is die foto in de finale wel gewoon zonder issues genomen. Al zag Ted er helaas wel op uit als een dikke Chinees.
  zondag 6 april 2014 @ 20:23:01 #218
328189 ArnieAlberts
pi_138583432
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Na ja... Familiesitcom... Waar het gaat om zoveel seks, relatieproblemen, stripclubs, enzovoorts. Echt een familiesitcom is het nooit geweest imho :P
Mwah, de eerste 2-3 seizoenen viel dat wel mee, daar vond ik het wel iets genuanceerder. Friends en al die shows hebben de lat hoger gelegd van wat je met familie kan kijken. Ik heb het nu even over het Nederlandse publiek, hè. Een Nederlandse familiecomedy waarin 3 oude besjes tot 3 keer toe aan elkaar vragen "Zeg op, met wie heb je nou geneu-heukt! :D" schijnt ook een familie-sitcom te zijn. Geen grap, dit is namelijk woord voor woord een quote uit de geweldige absoluut niet te evenaren Nederlandse remake van The Golden Girls die op een zaterdag om 8 uur 's avonds werd uitgezonden op RTL4. Maar dat terzijde :')

Ik geef toe, zo'n zin vind ik net zo fout als een Cobie Smulders, hoewel aantrekkelijk, gehuld in bijna niets dan die lingerie. Het was zó out of character en zó out of place.
  zondag 6 april 2014 @ 21:47:45 #219
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_138589761
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Mja dat vond ik 1 van die onregelmatige geintjes. In seizoen 2 heel een aflevering over het feit dat Ted Lily een 'grinch' noemde waarna Lily de hele aflevering huillie was, en dan vervolgens Lily zo'n catchphrase geven :') Of Robin's fake waarheidsstemmetje (seizoen 6, aflevering 1, check it) wat ze blijkbaar al jaaaaren deed. Of Marshall's onmogelijkheid fotogeniek op een foto te staan, die pas in gebruik ging na 'Say cheese' in seizoen 5 of 6. Gelukkig is die foto in de finale wel gewoon zonder issues genomen. Al zag Ted er helaas wel op uit als een dikke Chinees.
Ik dacht altijd dat grinch cunt was, anders zou ze er vast niet zo boos over zijn.
Ik vond Lily sowieso het minst leuke karakter, veel te dominant tegenover de rest van de groep, zeurderig.. gewoon niet leuk.
  zondag 6 april 2014 @ 23:07:26 #220
328189 ArnieAlberts
pi_138594446
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:47 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat grinch cunt was, anders zou ze er vast niet zo boos over zijn.
Ik vond Lily sowieso het minst leuke karakter, veel te dominant tegenover de rest van de groep, zeurderig.. gewoon niet leuk.
Ooooooh. Maar toch, Grinch, bitch, lijkt meer op elkaar dan cunt. Maar het zou wel een hoop verklaren. En je hebt ergens wel gelijk hoor; toen ik opnieuw begonnen was met de reeks vanaf S01E01 op Netflix viel het me op wat een verwend trutje Lily wel niet is. Ze laat Marshall achter met alle kopzorgen midden in hun verloving, keert dan bij hem terug en gaat hem lopen opgeilen tijdens de brunch (lol), besluit dat ze een kind wil dus gaat irritant-dronken naar het kantoor van Marshall, maakt alle relaties van iedereen stuk, moet zo nodig Aldrin Justice uitvoeren op alles en iedereen, zelfs als er mensen ontslagen kunnen worden, en dringt veel te veel die lesbische actie met Robin op.

Maar Alysson Hannigan is wel O+ O+
pi_138602266
Ik dacht dat de hele grap was dat ze son of a beach zegt omdat bitch niet mag op tv :')
  maandag 7 april 2014 @ 16:23:25 #222
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_138614780
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:51 schreef JDx het volgende:
Ik dacht dat de hele grap was dat ze son of a beach zegt omdat bitch niet mag op tv :')
In de eerste aflevering zegt ze ook duidelijk bitch tegen Ted, iets van so you chickened out like a little bitch
pi_138614943
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef Loserkid het volgende:

[..]

In de eerste aflevering zegt ze ook duidelijk bitch tegen Ted, iets van so you chickened out like a little bitch
I lived a lie for 9 seasons :')
  maandag 14 april 2014 @ 17:15:11 #224
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138872261
Gisteren laatste aflevering gezien ;(

Echt belachelijk dat ze de moeder dood laten gaan. Ouders van zowel Lily, Barney, Ted en Robin zijn gescheiden net als James en Marshalls broer. Vader van Marshall is ook nog overleden. Het is net GTST zo.We volgen Ted 9 seizoenen lang en zien hem vallen en opstaan maar we weten dat hij uiteindelijk het geluk zal vinden. Iemand die met hem de kruiswoordpuzzels doet, die van munten verzamelen houdt en al die andere kleine dingen die Ted leuk vindt.

Waarom moet hij het dan kwijt raken en met Robin eindigen. Een laatste shot met de kinderen, Ted achter het bureau en de moeder die binnenkomt en zegt dat ze moeten eten en er al een eeuwigheid zitten. Een paar laatste woorden over vriendschappen, liefde, mensen die in je leven komen en weer verdwijnen. Het zou goed zijn geweest.

Maar om niet te veel te zeiken, ik ga de serie wel missen. De serie vertoond toch veel parallellen met mijn eigen leven en ik hoop zelf stiekem toch nog wel op een happy end :)

Wat nu overheerst is toch een beetje de teleurstelling maar over een tijd ga ik de geweldige eerste seizoenen weer kijken en dan zit ik toch weer te genieten van al die leuke en droevige afleveringen.

;(
#FreeHat
  donderdag 17 april 2014 @ 06:52:18 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138969006
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:15 schreef DuvelDuvel het volgende:

Wat nu overheerst is toch een beetje de teleurstelling maar over een tijd ga ik de geweldige eerste seizoenen weer kijken en dan zit ik toch weer te genieten van al die leuke en droevige afleveringen.
Toch zou ik minder snel aan een rewatch beginnen, puur vanwege het teleurstellende einde. Dat blijft toch steeds in je achterhoofd zitten.

Is ook een van de redenen waarom ik Lost nooit terug ben gaan kijken. Al die zogenaamde hints en mysteries die uiteindelijk nergens op blijken te slaan :').
Amen.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 april 2014 @ 08:49:39 #227
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138969766
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:38 schreef Jivis het volgende:

[..]

Toch zou ik minder snel aan een rewatch beginnen, puur vanwege het teleurstellende einde. Dat blijft toch steeds in je achterhoofd zitten.

Is ook een van de redenen waarom ik Lost nooit terug ben gaan kijken. Al die zogenaamde hints en mysteries die uiteindelijk nergens op blijken te slaan :').
Kijk het nog maar eens terug. De mysteries worden wel degelijk beantwoord, maar niet hap klaar ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 10:40:10 #228
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138972178
quote:
Zo verkoop je wel wat extra dvd's :')
#FreeHat
pi_138972293
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:38 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dexter scheen toch ook kut te eindigen?

Maar series met hints en shit en mysteries werken ook eigenlijk niet meerdere seizoenen. Het idee erachter is weg en ze moeten doorborduren op 1 ding.

Welke einde's vond je trouwens wel mooi dan? Vaak eindigt een serie omdat er geen zak meer aan is, dus is het sowieso al kut op het einde. Volgens mij stopte alleen Breaking Bad terwijl het nog steeds super goed was, dat was dan ook een satisfying einde.
  donderdag 17 april 2014 @ 11:15:57 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138973146
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:40 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Zo verkoop je wel wat extra dvd's :')
How I Sold Your DVD Box :')
Ik gok dat het alternatieve einde ongeveer is zoals dat YouTube filmpje wat hier laatst stond.
KuikenGuppy
  donderdag 17 april 2014 @ 11:16:56 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_138973169
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef JDx het volgende:[/b

Welke einde's vond je trouwens wel mooi dan?
Six Feet Under O+.
Beste einde van een serie ooit.
KuikenGuppy
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 11:32:30 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138973574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Dexter scheen toch ook kut te eindigen?

belachelijk vooral, laatste 3 seizoenen sowieso
pi_138976300
The Office had ook een leuk einde
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 april 2014 @ 13:39:23 #234
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138977165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef Gruisman het volgende:
The Office had ook een leuk einde
Ik herinner me het echter niet meer. Het einde van HIMYM zal ik voorlopig niet vergeten.
pi_138979458
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Six Feet Under O+.
Beste einde van een serie ooit.
Dit inderdaad! Fantastisch einde van een briljante serie. _O_
pi_138987754
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Kijk het nog maar eens terug. De mysteries worden wel degelijk beantwoord, maar niet hap klaar ;)
Ja, dat zeggen alle fanboys.

Er is een tijd geleden een pitch uitgelekt waaruit blijkt dat ze geen idee hadden waar ze heen wilden.
Amen.
pi_138987908
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Jivis het volgende:

[..]

Er is een tijd geleden een pitch uitgelekt waaruit blijkt dat ze geen idee hadden waar ze heen wilden.
Dat inderdaad. Er was ook een website met een stuk of 30 mysteries die niet nooit zijn uitgelegd. De eerste paar seizoenen van Lost waren leuk, maar daarna was het pure bagger.
pi_138988178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:46 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Er was ook een website met een stuk of 30 mysteries die niet nooit zijn uitgelegd. De eerste paar seizoenen van Lost waren leuk, maar daarna was het pure bagger.
Ze hadden de grens moeten trekken bij Dharma. Dat laatste toverseizoen ging nergens over (en dat zeg ik als fantasy-fan ;))

Maar goed, dit is niet het Lost-topic.
Amen.
pi_138988848
Wat een gejank weer. Als je het niks vind, kijk dan niet :') _O- Ipv hier oeverloos te blijven discusieren over.. naja, over niks eigenlijk :D

:O oO<
*** Nul Dertien ***
pi_138990793
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:13 schreef theKiD het volgende:
Wat een gejank weer. Als je het niks vind, kijk dan niet :') _O- Ipv hier oeverloos te blijven discusieren over.. naja, over niks eigenlijk :D

:O oO<
Je zit hier op een discussieforum, deal with it :).
Amen.
pi_138990867
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je zit hier op een discussieforum, deal with it :).
True, maar waarom elke keer het gejank? Het is niet zo dat het dingen gaat veranderen als er hier 20 man over elk hondsgezeik loopt te janken :')

Lilly dit, lilly dat, Marshal dit, Marshal dat :')
*** Nul Dertien ***
  Public Relations / Redactie Film donderdag 17 april 2014 @ 21:10:48 #242
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138991542
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:43 schreef Jivis het volgende:

[..]

Klopt, dat ga ik niet ontkennen en dat was ook wel duidelijk. Toch ben ik persoonlijk tevreden, en doordat niet alles 100% sluitend is beantwoord is er ruimte voor interpretatie wat een rewatch beter maakt en de serie interessanter houdt (4 jaar na de finale nog steeds discussie ;))

Maar on-topic:
Je geeft als kritiek op Lost aan dat ze niet wisten waar ze heen wilden. Bij HIMYM wisten ze dit duidelijk al jaren, en ook dát was niet goed.

Ik denk dat dat een andere discussie op gaat leveren. Laten we ook de tegenpolen noemen:

- Bij Breaking Bad had men geen idee wat precies het einde was en hoe dit zou lopen. Toch een bejubeld einde.

- Bij Babylon 5 was het plot van te voren uitgeschreven. Hier werkte dit wel.

Genoeg voer voor discussie denk ik zo.
pi_138992985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Maar on-topic:
Je geeft als kritiek op Lost aan dat ze niet wisten waar ze heen wilden. Bij HIMYM wisten ze dit duidelijk al jaren, en ook dát was niet goed.
Het is meer dat bij Lost mysteries werden opgevoerd met het idee dat er 'een groter plan' was. Dat bleek uiteindelijk bullshit te zijn. Dat heeft mij het meest teleurgesteld aan Lost. Als je geen idee hebt, pretendeer dat dan ook niet.

Bij HIMYM is het meer zo dat de karakters zich door de vele seizoenen heen op een andere manier ontwikkeld hebben dan de schrijvers aan het begin voor ogen hadden. Daarom 'klopt' het vooraf bedachte einde gewoon niet.
Amen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 03:17:31 #244
328189 ArnieAlberts
pi_139002445
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef theKiD het volgende:

[..]

True, maar waarom elke keer het gejank? Het is niet zo dat het dingen gaat veranderen als er hier 20 man over elk hondsgezeik loopt te janken :')

Lilly dit, lilly dat, Marshal dit, Marshal dat :')
Het kan erger.

http://www.change.org/pet(...)oot-the-himym-ending

Overigens was dat alternatieve einde al te verwachten, heb er ook een artikeltje over gequote tijdje terug al. Pure uitmelkerij en ze geven ook aan dat het enkel een editing-change is. Oftewel, Barney en Robin blijven gescheiden maar Tracy gaat niet dood. Zou ook verklaren waarom die goedgeslaagde alternatieve fanedit in alle haast offline gehaald is en andere, toch iets minder geslaagde pogingen, nog steeds op YouTube staan. Ik verwacht dus letterlijk een 1 op 1-alternate ending afkomstig van die versie. :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 03:22:36 #245
328189 ArnieAlberts
pi_139002455
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:35 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is meer dat bij Lost mysteries werden opgevoerd met het idee dat er 'een groter plan' was. Dat bleek uiteindelijk bullshit te zijn. Dat heeft mij het meest teleurgesteld aan Lost. Als je geen idee hebt, pretendeer dat dan ook niet.

Bij HIMYM is het meer zo dat de karakters zich door de vele seizoenen heen op een andere manier ontwikkeld hebben dan de schrijvers aan het begin voor ogen hadden. Daarom 'klopt' het vooraf bedachte einde gewoon niet.
Exact dat dus. De schrijvers hebben jarenlang zichzelf alsmaar in hoekjes geschreven en lieten het aan 'Future Craig and Future Carter' over daar wel een oplossing op te vinden. Kijk maar naar de pineapple incident, maar vooral naar 'Now we're even!' met Ted in die groene jurk. Zo rond 2009 hoorde ik voor het eerst dat de laatste scène met de kids al was geschoten en keek er sindsdien serieus naar uit, maar wist ik veel dat dat hun grootste en meest duistere hoekje bleek te zijn. Hier konden ze zich niet uit schrijven en beter hadden ze gewoon op een gegeven moment 'Fuck it' en die beelden gewoon als deleted scenes op de DVD geflikkerd. De moeder dood was nog niet eens het ergste, hoor. True, het was extra wrang nu besloten was dat de kijker de moeder door en door leerde kennen (wat pas vorig seizoen besloten is), en dan had Penny die bijna harteloos "Dad, she's been gone for six years now... It's time to move on" tegen haar pa zei ook niet zo wrang gestaan. Maar het feit dat ze, na ál die talloze afwijzingen en één seizoen van 22 afleveringen onvervalste filler (hoe hebben wij ooit die tijd erin willen steken?), Ted weer naar een van Barney gescheiden Robin laten teruggaan... Bah.

Yellow umbrella hier, yellow umbrella daar, en toch weer eindigen met die smurfenlul.
pi_139209693
Ik heb de finale ook eindelijk gezien.. I kweet neit zo geod wat ik ervan moet vinden.
Ergens is er wel opluchting dat HIMYM klaar is, maar vind ik het erg raar en jammer dat ted toch bij robin eindigt.
Ook jammer dat die moeder dood ging eigenlijk, we zien heel ted z'n leven en over hoeveel shit die wel niet heeft meegemaakt om toch uiteindelijk z'n ware te vinden(wat ze ook zeker was) om die ook weer weg te nemen..

Het voelde mij ook allemaal iets te gehaast aan. seizoen 1 - 4 kijk ik misschien nog wel eens overnieuw, maar de rest laat ik dan links liggen denk ik..
PSN: Metal_Akilla
pi_139210057
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 03:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Yellow umbrella hier, yellow umbrella daar, en toch weer eindigen met die smurfenlul.
_O-
pi_139210339
Is er nou al een alternative ending te zien?
pi_139211080
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:10 schreef theodoor9 het volgende:
Heb je daar behoefte aan? :9
pi_139211381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:37 schreef Max23 het volgende:

[..]

Heb je daar behoefte aan? :9
Ja natuurlijk
  donderdag 24 april 2014 @ 13:21:16 #251
316920 DonnyDarko
It's a mad world
pi_139212223
https://plus.google.com/111342357817375289212/videos

Eerste gedeelde video is eenfan edit vande laatste aflevering met alternative ending :)

[ Bericht 3% gewijzigd door DonnyDarko op 24-04-2014 15:14:17 ]
Tonight Is On Again I Talked To All My Friends Into The Village We Get Down Down Down
  donderdag 24 april 2014 @ 13:23:18 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_139212290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:10 schreef theodoor9 het volgende:
Die komt op de dvd box ;).
KuikenGuppy
  zaterdag 26 april 2014 @ 05:00:34 #253
328189 ArnieAlberts
pi_139271369
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die komt op de dvd box ;).
"How I screwed over all of my loyal fans after 9 seasons and still try and succeed to sell some DVDs".
pi_139277373
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 05:00 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

"How I screwed over all of my loyal fans after 9 seasons and still try and succeed to sell some DVDs".
voordat de DVD uitkomt is het einde wel op internet te vinden
  zaterdag 26 april 2014 @ 20:19:21 #255
328189 ArnieAlberts
pi_139284805
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

voordat de DVD uitkomt is het einde wel op internet te vinden
Hij was 1 dag na het uitzenden van de laatste al op internet te vinden, maar die vonden de makers té goed gelukt en dus heeft 20th Century Fox die snel offline laten halen. Iedereen kan de laatste scène anders monteren, dat is het enige wat voor dat alternatieve einde gebeurd is.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juni 2014 @ 11:25:01 #257
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140662779
Voor wie Barney mist, NPH speelt een soort Barney in A Milion Ways to Die in the West incl Challenge Accepted
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:24:20 #258
164755 Mss
kutHOEr
pi_141486421
Ted's doppelgänger speelt voor Mexico op het WK!! *O*

De doppelgänger uit de serie:
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:15:53 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141486698
_O-
pi_143254729
seizoen 8 is nu ook beschikbaar op Netlfix
pi_143255645
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:40 schreef Evertjan het volgende:
seizoen 8 is nu ook beschikbaar op Netlfix
Wanneer begint seizoen 9?
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:34:08 #263
30560 2Mini
Official Logo
pi_143263320
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Wanneer begint seizoen 9?
Eerst moet hij hier op DVD uitkomen.. dan zijn de rechten voor TV uitzendingen.. en dan pas kan het op Netflix komen..

DVD staat gepland november dit jaar.
Camera 1... 1!
pi_143803490
Heeft iemand een link vd alternate ending? Al tijdje gezocht, geen succes.
  maandag 25 augustus 2014 @ 02:23:15 #265
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_143803633
Er is een fan versie

De officiële moet nog verschijnen als het laatste seizoen om dvd komt.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:17:29 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143824210
Gelukkig lijkt het niks te worden met How I Met Your Dad.
  Admin zaterdag 6 september 2014 @ 11:38:24 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144233849
quote:
Veel mooier. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144233965
quote:
Mooi, laten we deze aanhouden en doen alsof dat andere nooit is gebeurd.
pi_144234138
Veel mooier inderdaad.
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:53:54 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144234172
JA. WAS DAT NOU ZO MOEILIJK? TJONGE JONGE JONGE. :(

:P
pi_144234254
Mooi alternatief einde, hoewel ik het gewone einde ook echt prima vond. Was niks mis mee.
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:06:43 #273
313219 vinnypassy
pi_144234451
Zoveel beter dit. Gewoon simpel gehouden en dat was juist waar het de laatste seizoenen zo aan schortte.
pi_144239476
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:34:45 #275
192683 AMDB
Visionair.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 september 2014 @ 15:34:56 #276
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_144239719
quote:
Dít hadden ze moeten doen als officieel einde potverdikkie zeg. Veel mooier O+ _O_
With four other people
And aliens
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:44:46 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_144240031
Veel mooier einde _O_
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:55:59 #278
358523 IkStampOpTacos
pi_144240407
Leek me niet zo moeilijk om dit einde het officiële te maken
-
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:05:48 #279
192683 AMDB
Visionair.
pi_144240761
Normale einde was lekker absurd, het is geen soap he.
pi_144242882
quote:
Ik vind dit ook echt een lame ass einde eigenlijk. Een beetje heel saai alles opnoemen :{.
pi_144245757
Ik heb nog even de laatste aflevering gekeken na het bekijken van het alternatieve einde, en ik vind het originele einde leuker. De serie gaat toch echt over Ted en Robin, niet over Ted en de moeder (al zit het wel in de titel). Fris om eens een einde te zien waarin niet alles goed komt, niemand had dit verwacht. Een beetje van 'hoe graag je het ook wil, niet alles gaat zoals je wil in het leven'. Realistischer dan het sprookjesachtige alternatieve einde.
pi_144247947
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:57 schreef Brammie1 het volgende:
Ik heb nog even de laatste aflevering gekeken na het bekijken van het alternatieve einde, en ik vind het originele einde leuker. De serie gaat toch echt over Ted en Robin, niet over Ted en de moeder (al zit het wel in de titel). Fris om eens een einde te zien waarin niet alles goed komt, niemand had dit verwacht. Een beetje van 'hoe graag je het ook wil, niet alles gaat zoals je wil in het leven'. Realistischer dan het sprookjesachtige alternatieve einde.
Hier ben ik het wel mee eens. Dat alternatieve einde is op zich best aardig, maar ook heel braaf en degelijk, weinig verrassend. Kan het originele einde nog steeds goed waarderen.
pi_144265709
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:13 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Dat alternatieve einde is op zich best aardig, maar ook heel braaf en degelijk, weinig verrassend. Kan het originele einde nog steeds goed waarderen.
Het alternatieve einde is exact wat iedereen had verwacht
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 11:20:41 #284
187254 Giertje
lets all make believe
pi_144266410
quote:
en weer weg :'(
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_144319092
ActuallyNPH twitterde op maandag 08-09-2014 om 15:18:02 Guess what? @DavidBurtka and I got married over the weekend. In Italy. Yup, we put the 'n' and 'd' in 'husband'. http://t.co/R09ibF41rt reageer retweet
pi_144377884
kut, iemand nieuwe link toevallig?
pi_144377959

:D
pi_144524458
Wat een teleurstellend einde... :'(

En jammer dat de ik de serie eindelijk uitgekeken heb. Ik heb er de laatste maanden met veel plezier naar gekeken! :)
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2014 @ 01:44:47 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144713994
Net alternatief einde gezien. Die is 1000x beter
  zaterdag 20 september 2014 @ 02:37:11 #290
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_144714616
Neil Degrasse Tyson
pi_144714877
quote:
Je snapt wel gelijk waarom ze het niet uitgezonden hebben.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 20 september 2014 @ 03:40:19 #293
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_144715053
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 03:05 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je snapt wel gelijk waarom ze het niet uitgezonden hebben.
Van mij hadden ze hem er ook zeker uit mogen laten. Maar wou hem de HIMYM kijkers niet onthouden.
Neil Degrasse Tyson
pi_144715628
Nou jeej, wat een kutserie, begon zo leuk...
pi_144716820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 01:44 schreef SunChaser het volgende:
Net alternatief einde gezien. Die is 1000x beter
Waar dan?
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2014 @ 10:33:27 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144716935
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:28 schreef Remzz het volgende:

[..]

Waar dan?
Gewoon even zoeken op videos genaamd Alternate ending How I Met your mother die zijn upgeload in september.

Overigens lijkt ie erg op die fanmade ending, behalve dat Bob Saget hier de voice over bijdoet
pi_144718395
Tja hij is misschien wat minder cru. Maar bij het officiële einde hebben de kinderen van Ted gelijk dat het hele verhaal eigenlijk om Robin draait, en het daarom dat een logischer einde is.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2014 @ 11:50:42 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144718529
Het laatste seizoen was vooral over Robin dus ze werkten daarheen terwijl t al 10x uit was
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2014 @ 11:51:15 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144718543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:30 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Waarom was dat gedelete
  Redactie Frontpage zaterdag 20 september 2014 @ 11:51:30 #301
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet