Had de TT dan aangepast naar iets vrolijkersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef ArtistA het volgende:
Mensen toch, iedere keer als ik in dit topic kijk lees ik alleen maar negativiteit en pessimisme. Ja, seizoen 9 heeft z'n mindere afleveringen, maar samengevat is hij toch wel leuk vind ik. De voorlaatste heb ik twee keer gekeken vandaag, echt leuk.
True story, zag 't pas toen ik in Myat keek... grrr, maar ja, ik leer het toch nooit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Had de TT dan aangepast naar iets vrolijkers
Bedenkt er een en vraag een modje het even aan te passen anders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
True story, zag 't pas toen ik in Myat keek... grrr, maar ja, ik leer het toch nooit.
Challenge accepted!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Bedenkt er een en vraag een modje het even aan te passen anders.
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Boehoe. Pas de TT nou maar aan naar:
Please.
Sowieso Lillyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef Rosario het volgende:
Er zitten wel wat leuke dingen in seizoen 9, maar het is vooral behoorlijk kut.
Nu weer "Ghost Lily" met d'r irritante gezwets.
Wat!? Phoebe is één van de grappigste personages all time, mijn inziens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Inderdaad, zij is sowieso al de Phoebe van HIMYM.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Wat!? Phoebe is één van de grappigste personages all time, mijn inziens.
In het begin was zij echt niet leuk in friends, vond ik. De latere seizoenen wel (iets menselijker, minder karikatuur).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Oh. Ik vond haar héél irritant.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Friends was sowieso weinig aan in mijn optiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het begin was zij echt niet leuk in friends, vond ik. De latere seizoenen wel (iets menselijker, minder karikatuur).
quote:How I Met Your Mother
S09E18
Rally
5 days to go
We're almost done with it.quote:How I Met Your Mother
S09E23
Last Forever
40 days to go
Ja, beetje relatieproblemen creëren tussen Lily en Marshall om het seizoen wat op te vullen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef Rosario het volgende:
Er zitten wel wat leuke dingen in seizoen 9, maar het is vooral behoorlijk kut.
Nu weer "Ghost Lily" met d'r irritante gezwets.
Zet de TV hier eens aan. Ik denk iets met een dorpje in Rusland...quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zijn er geen afleveringen eigenlijk?
Oh, serieus? Om de spelen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Zet de TV hier eens aan. Ik denk iets met een dorpje in Rusland...
Ach, om het dan juist tegen je eigen zoon te zeggen vond ik wel grappig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Gruisman het volgende:
Leuke ep, Lilly met haar son of a bitch grapje was wel weer echtmaar voor de rest erg leuk!
Yeaaahquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Yeaaah![]()
[ afbeelding ]
Ik moest er gewoon een gif van maken
Ik denk dat ik net zo moet huilen als bij de laatste van Friends.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef shiznuts het volgende:
5. http://tvcountdown.com/s/how-i-met-your-mother
[ afbeelding ]
The end is nigh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
De laatste is een dubbele toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef shiznuts het volgende:
5. http://tvcountdown.com/s/how-i-met-your-mother
[ afbeelding ]
The end is nigh...
Jup. Last Forever Part 1 en een Part 2 (E24).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan weet ik het ook niet meer.
Ouderwets goede aflevering, Bob Dylan <3
[ Bericht 6% gewijzigd door glannie op 04-03-2014 07:16:43 ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:03 schreef glannie het volgende:
Ik heb het eeuwen geleden al gecalld, maar als de aflevering van vanavond je niet overtuigt datHoeft natuurlijk niet er stond geen jaartal bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan weet ik het ook niet meer.
Bekijk de eerste paar seconden nog eensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet er stond geen jaartal bij
Ah niet gezien excuses. Dan zou ze natuurlijk alsnog dood kunnen zijn op het moment dat hij met de kinderen praat. Maar ik vind het zo een kut theorie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:17 schreef glannie het volgende:
[..]
Bekijk de eerste paar seconden nog eens
Het diner speelde in 2024. Dat is zes jaar voor het moment dat Ted de kinderen op de bank spreekt.
Misschien hebben die kinderen ook een ernstige ziekte waardoor ze aan het ijlen zijn. En vervolgens gaan ze dood. Nee even zonder gekheid, ik zou het een goede zet vinden om de moeder 'dood te maken', het zou voor mij het verhaal alleen nog maar belangrijker en betekenisvoller maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:31 schreef glannie het volgende:
Dat zou raar zijn, want in eerdere seizoenen reageerden de kinderen op vragen van Ted.
Wat wel zou kunnen is dat de moeder in 2024 aan een ernstige ziekte lijdt. Of ze in de daarop volgende zes jaar komt te overlijden is nog niet met zekerheid te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Er was nooit echte interactie tussen de kids en Ted, ze kunnen ook naar de tv roepen zoals wij doen bij voetbal ofzo
De trailer telt niet, plus dat ze ook niet ouder zijn geworden in 9 jaarquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:03 schreef glannie het volgende:
Ik heb het eeuwen geleden al gecalld, maar als de aflevering van vanavond je niet overtuigt datWaarom is de aflevering van vanavond zo vol bewijs volgens jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan weet ik het ook niet meer.
Al hoop ik ergens dat je gelijk hebt omdat het de serie zo veel krachtiger zou maken.![]()
Wat ik al zei:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarom is de aflevering van vanavond zo vol bewijs volgens jou dan?
Al hoop ik ergens dat je gelijk hebt omdat het de serie zo veel krachtiger zou maken.
• Hoe ze tegen elkaar zeggen dat ze het niet over vervelende dingen moeten hebben, maar van elkaar moeten genieten.quote:I love your yarns, I hope you never stop spinning them. Youre the love of my life, pooh bear. I just worry about you. I dont want you to be the guy who lives in his stories. Life only moves forward.
Er zit vast nog wel meer in, de aflevering heet Vesuvius, vulkaan, eruptie van emotie?quote:If you see her, say hello, she might be in Tangier
She left here last early spring, is livin' there, I hear
Say for me that I'm all right though things get kind of slow
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
Goede punten. Enige wat ik nog even niet snap is de speech uit s08e20. Volgend wikipedia is dat een speech die Ted in gedachte houdt bij de moeder thuis 45 dagen voor ze elkaar ontmoeten, maar is tegelijkertijd de 'future Ted' maar 5 jaar in de toekomst, terwijl de moeder wel langer leeft dan 5 jaar (2024 volgens de huidige aflevering). Mis ik iets?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef glannie het volgende:
[..]
Wat ik al zei:
• Ze zegt:
[..]
• Hoe ze tegen elkaar zeggen dat ze het niet over vervelende dingen moeten hebben, maar van elkaar moeten genieten.
• Dat Ted volschiet als ze het hebben over een moeder die aanwezig moet zijn op de bruiloft van haar dochter.
• De Bob Dylan track op het eind duidt mijns inziens ook op dat er een ernstige break-up aanstaande is.
Bob Dylan - If You See Her, Say Hello
[..]
Er zit vast nog wel meer in, de aflevering heet Vesuvius, vulkaan, eruptie van emotie?
quote:Ted then tells Barney that he is going home and Barney tells him that he understands. Ted is surprised as he thought Barney would stop him. Barney asks him how he would do that, and Ted says that he would tell him that life is short and he should seize every moment before it's gone. Barney tells him that this moment is already gone. The "Minnesota Tidal wave" thing happened five years ago and is just a memory, and the rest of it was Ted's imagination. His friends were too busy to come out, and he has just been sitting here with a single ticket to Robots vs Wrestlers. He tells Ted that he is all alone. Saddened, Ted walks outside.
Future Ted tell his kids that it has been twenty years from that night, and if he could relive it he wouldn't go to Robots vs Wrestlers, but visit his old apartment and see his friends. But the first thing he would do is visit the mother at her apartment. He imagines himself rushing to her and telling her that they will meet 45 days from now and will fall in love, get married and have two kids. But he is here now because he wants the extra 45 days with her because he loves her and will love her till his death. Just then the mother's boyfriend comes and punches Ted in the face when he tells him that he loves his girlfriend and they will get married.
Ted snaps back to reality, still standing in front of MacLaren's. He pockets the Robots vs. Wrestlers ticket and silently heads for home.
Dat verklaart, bedanktquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:36 schreef glannie het volgende:
Volgens mij is die future Ted gewoon in 2030 en vertelt de 2030 Ted over dat hij als hij de tijd terug kon nemen niet naar de worstelwedstrijd zou gaan met Barney, maar naar het huis waar de moeder, die hij 45 dagen later zou ontmoeten, op dat moment woonde. Als de moeder dood zou zijn in 2030, zou dat natuurlijk heel logisch zijn dat hij die extra 45 dagen met haar wilde beleven.
http://how-i-met-your-mother.wikia.com/wiki/The_Time_Travelers
[..]
Ergens aan het begin van het seizoen zien we hoe Ted een kruiswoord puzzel maakt. De precieze aflevering weet ik niet. Hier denkt hij dat Vesuvius het juiste antwoord is. Echter blijkt het een fout antwoord te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef glannie het volgende:
[..]
Wat ik al zei:
• Ze zegt:
[..]
• Hoe ze tegen elkaar zeggen dat ze het niet over vervelende dingen moeten hebben, maar van elkaar moeten genieten.
• Dat Ted volschiet als ze het hebben over een moeder die aanwezig moet zijn op de bruiloft van haar dochter.
• De Bob Dylan track op het eind duidt mijns inziens ook op dat er een ernstige break-up aanstaande is.
Bob Dylan - If You See Her, Say Hello
[..]
Er zit vast nog wel meer in, de aflevering heet Vesuvius, vulkaan, eruptie van emotie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar is het teveel sitcom voor. Helaas.
Dat dacht ik eerst ook.quote:
Dat dacht ik ook inderdaad. Maar door de manier waarop 'de moeder' reageerde twijfel ik ook weer. Maarja, shall seequote:
Ik had het idee dat ze een beetje schrok van het feit dat ze Ted er onbedoeld aan herinnerde dat zijn moeder er niet bij hun bruiloft was. Wat dus inderdaad door een overlijden zou kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Maar door de manier waarop 'de moeder' reageerde twijfel ik ook weer. Maarja, shall see
ja of de moeder weet dat ze doodgaat en niet bij de bruiloft van haar eigen kinderen kan zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze een beetje schrok van het feit dat ze Ted er onbedoeld aan herinnerde dat zijn moeder er niet bij hun bruiloft was. Wat dus inderdaad door een overlijden zou kunnen.
Des te logischer dat de moeder van de bruid er niet bij kan zijn, toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Of de moeder van de moeder.
Of was die al dood?
Nouja, aangezien Ted best een klassiek iemand is, lijkt het me sterk dat hij niet eerst getrouwd is, voor hij aan kinderen begon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef Phyxcius het volgende:
Het zou overigens Teds moeder kunnen zijn.
Teds tweede naam is natuurlijk Evelyn. Dit zou het daughter-deel kunnen verklaren
Ik denk dat ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd heb.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, aangezien Ted best een klassiek iemand is, lijkt het me sterk dat hij niet eerst getrouwd is, voor hij aan kinderen begon.
Mja, aan de andere kant. Haast elke poging tot humor dit laatste seizoen faalt (mweh, sinds het afstappen van de brocode/playbook eigenlijk al), zijn ze overgegaan in het wat serieuzere afronden. Dus op zich zou het wel passen bij de stijl van de laatste tijd, want een lachen-gieren-brullen sitcom is het allang niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Phyxcius het volgende:
Haha, dat is zeker waar ja.
Maar dat is mijn stelling m.b.t. tot de naam van de episode ook.
Ik wil gewoon niet dat de moeder doodgaat. Arme Ted
De inspiratie lijkt ver te zoeken te zijn dit laatste seizoen.Dus de trein mag onderhand wel aankomen ja. Maar laat ze nou niet de moeder naar buiten gooien vlak voordat het station bereikt isquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant. Haast elke poging tot humor dit laatste seizoen faalt (mweh, sinds het afstappen van de brocode/playbook eigenlijk al), zijn ze overgegaan in het wat serieuzere afronden. Dus op zich zou het wel passen bij de stijl van de laatste tijd, want een lachen-gieren-brullen sitcom is het allang niet meer.
Hoe dan ook. I didn't take the train to get out somewhere half way to the destination, so let's get there already!
Same here.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:25 schreef Seam het volgende:
Eerlijk gezegd als de moeder (of Ted eigenlijk ook) dood blijkt te zijn/gaan, gaat die serie finale bij mijn favoriete aller tijden. Wat een impact zou dat zijn zeg, zoiets blijft je nog jaren bij en is in mijn ogen precies hoe je een geweldige serie afrondt. Met een memorabele klap in het gezicht waardoor je naar adem moet happen.
De serie heeft zich echt herpakt in de laatste afleveringen, continu verwijzingen naar eerdere verhalen, goede humor gemengd met emotionele momenten. Heb echt zin in de laatste afleveringen gekregen en dat had ik aan het begin van het seizoen absoluut niet meer verwacht.
Evelyn is in Engelstalige landen (ook) een jongensnaam. Evelyn Waugh bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:15 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd heb.
Ted's volledige naam is : Theodore Evelyn Mosby. En evelyn is een meisjesnaam.
De moeder (Ted's vrouw) Zei : ''No mother would miss het daughters wedding'', waarna Ted begon te huilen.
Evelyn --> Meisjesnaam--> dochter.
Zoiets.
Toch meer een meisjesnaam hoor, daarom maakt Barney 'm ook altijd belachelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Evelyn is in Engelstalige landen (ook) een jongensnaam. Evelyn Waugh bijvoorbeeld.
Misschien ben ik een van de weinige, maar ik vind de moeder eigenlijk allesbehalve knap...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef vinnypassy het volgende:
De moeder heeft wel haar eigen mening over of ze dood gaat of niet: http://www.hollywoodrepor(...)ow-i-met-your-686668. Hier ziet ze er trouwens nóg leuker uit.
Ze is niet drop-dead-gorgeous maar ik vind haar ook niet lelijk. Gewoon, normaal, met een vleugje "cute".quote:Op maandag 10 maart 2014 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien ben ik een van de weinige, maar ik vind de moeder eigenlijk allesbehalve knap...
Toevallig dat je haar noemt, JLH hadden ze voor de Robin rol willen hebben in het begin.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Heeft een beetje wat weg van Jennifer Love Hewitt en had ook een zus van de Charmed sisters kunnen zijn.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel leuk, omdat ze meer karakter en fun uitstraalt dan je typische modelbimbo.
Dit inderdaad, een fotomodel was ook wel erg onrealistisch geweest en had ook niet echt bij de serie gepast.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:32 schreef vinnypassy het volgende:
Super knap vind ik haar ook niet, maar ze past wel erg goed bij Ted in de serie. Meer normaal leuk met een vleugje cuteness inderdaad, maar in dit interview vond ik haar wel errug leuk.
Zo ver hoef je niet te denken daarvoor, Ted heeft een zus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Phyxcius het volgende:
Haha, dat is zeker waar ja.
Maar dat is mijn stelling m.b.t. tot de naam van de episode ook.
Ik wil gewoon niet dat de moeder doodgaat. Arme Ted
Had ook wel wat geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Toevallig dat je haar noemt, JLH hadden ze voor de Robin rol willen hebben in het begin.
Klopt, al heeft ze niet echt een heel erg prominente rol.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zo ver hoef je niet te denken daarvoor, Ted heeft een zus.
Ik vind Robin juist niet mooiquote:Op maandag 10 maart 2014 21:32 schreef vinnypassy het volgende:
Super knap vind ik haar ook niet, maar ze past wel erg goed bij Ted in de serie. Meer normaal leuk met een vleugje cuteness inderdaad, maar in dit interview vond ik haar wel errug leuk.
Ik vrees dat ze het over Ted had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
De Lily/Marshall verhaallijn is nu wel klaar. Nu alleen nog Ted/Barney/Robin.
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad zoiemand had als haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Oh mijn god alsjeblieft JAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Ik ook. Net nadat het ein-de-lijk afgesloten leek te zijn een paar afleveringen terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het over Ted had.
Uuuh wat? Dat stukje heb ik gemist denk ik.. Wat zei die moeder dan? Er kwam toch uit dat Barney precies hetzelfde was als de vader van Robin?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Op het einde vertelde ze wat een man moest hebben (nadat ze de kamer uitgevlucht waren om Lily en Marshall wat privacy te gunnen) en toen vroeg ze of Robin zo'n man had. Robin zei twijfelachtig van wel, maar de vraag is dus of dat over Barney of over Ted gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Uuuh wat? Dat stukje heb ik gemist denk ik.. Wat zei die moeder dan? Er kwam toch uit dat Barney precies hetzelfde was als de vader van Robin?
Voor Ted is het inderdaad afgesloten nu, nu nog voor Robin misschien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik ook. Net nadat het ein-de-lijk afgesloten leek te zijn een paar afleveringen terug.
Mwah, ze gaan maar voor een jaar, valt wel mee denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan echt naar Italië? Het wordt toch geen Friends-einde he?
Nee, want je zag YM met de babysquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:36 schreef honkeytonk het volgende:
Ik blijf erbij dat het eindigt met dat Ted toegeeft dat hij de naam had veranderd in het verhaal om het spannen te maken, maar dat uiteindelijk blijkt dat Robin gewoon zijn vrouw wordt.
Ik vond die moeder sowieso erg irritant. Dat hele verhaal over vliegangst ging ook nergens over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat stukje met die moeder die precies dezelfde karakteristieken opnoemt van Barney en Robin's vader vond ik wat saai, echt té flut-sitcom-ig.
Ik miste Ranjit!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:22 schreef Operc het volgende:
Toffe afleveringvooral de vooruitblik van allerlei bijpersonages vond ik tof gedaan.
Het is al 2 seizoenen fillerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk, bijna de laatste aflevering en dan gewoon een fillerepisode. Op de laatste vijf minuten na dan schoten we helemaal niets op qua verhaal. Zeer matige aflevering.
De laatste keer wilde hij barneys vaders vrouw vermoordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Was inderdaad al weer een tijdje geleden ja.
De vorige 2-3 afleveringen waren juist weer echt mooi en goed. Daar schoten ze qua verhaal tenminste een beetje op.quote:
Waarom ook alweer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De laatste keer wilde hij barneys vaders vrouw vermoorden
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk, bijna de laatste aflevering en dan gewoon een fillerepisode. Op de laatste vijf minuten na dan schoten we helemaal niets op qua verhaal. Zeer matige aflevering.
Ohja, dat was niet serieus toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat Barney wilde dat zn vader met zn moeder zou eindigen
Geen probleem. Nu gewoon je bek weer houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jep. Even vergeten dat je op FOK! geen eigen mening mag hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen probleem. Nu gewoon je bek weer houden
Nee hoor, gewoon dit:quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef GGMM het volgende:
Al 2 jaar lang lopen mensen hier te klagen.![]()
Wat een bijzonder interessant leven moet je wel niet hebben om toch gewoon stug door te kijken.
Ik heb in de negen jaar nog geen negatieve reactie over de serie geplaatst. Dus omdat ik toevallig even iets negatiefs zeg over een aflevering die ik toevallig niet zo leuk vind als jij, besluit jij maar om los te gaan op iemand die je totaal niet kent? Ga dan haten op iemand die al seizoenen lang loopt te klagen en niet op de eerste de beste die het niet met jou eens is.quote:
Gast je moet gewoon niet zeiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb in de negen jaar nog geen negatieve reactie over de serie geplaatst. Dus omdat ik toevallig even iets negatiefs zeg over een aflevering die ik toevallig niet zo leuk vind als jij, besluit jij maar om los te gaan op iemand die je totaal niet kent? Ga dan haten op iemand die al seizoenen lang loopt te klagen en niet op de eerste de beste die het niet met jou eens is.
Puber.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gast je moet gewoon niet zeiken.
Zeikerd.quote:
Dat wordt echt een filler, 2 minuten leuk materiaal, maar goed, iki heb 7 jaar van m'n leven verneukt dus dat uur kan er ook nog wel bij.quote:
dat is de enige reden dat ik ook nog kijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt echt een filler, 2 minuten leuk materiaal, maar goed, iki heb 7 jaar van m'n leven verneukt dus dat uur kan er ook nog wel bij.
Ik schreeuwde 'Nooooo!' toen het gebeurde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
Ik heb ook dat vermoedenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
dat is de enige reden dat ik ook nog kijk
En wil nu wel weten of mijn theorie klopt dat Ted dood is en alles vanaf DVD vertelt
Huh, waarom zou Ted dood zijn? Heb ik iets gemist?quote:
Wat ik interessanter vind aan dat stuk is dat, hoewel er hier nogal wat kritiek op is, het laatste seizoen blijkbaar de hoogste ratings krijgt. Oh, en dat het gastoptreden van Brtiney Spears de show heeft 'gered'..quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef Gruisman het volgende:
Zeer interessant stuk over wie allemaal the Mother hadden kunnen zijn
Victoria
Victoria uit seizoen 1 ja, toen ze weer teurg kwam was er niets meer aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:36 schreef Gruisman het volgende:
Zeer interessant stuk over wie allemaal the Mother hadden kunnen zijn
Victoria
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepastquote:
Inderdaad, prima afsluiting van die verhaallijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik schreeuwde 'Nooooo!' toen het gebeurde.
Gelukkig hebben ze het goed opgelost nu.
En dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepast
Omdat er geen einde aankomtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vaak genoeg interactie tussen de kinderen en Ted. En als hij daadwerkelijk dood zou zijn, waarom zouden die kinderen dan zo verveeld en boos reageren elke keer.. lijkt me een beetje ongepast
Na 10.000 keerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef glannie het volgende:
Ted die eindelijk over Robin heen is, maar nu echt.
Ringbearquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef glannie het volgende:
Vind het onzin dit filler te noemen.
Afronding van het hangertje van Robin
Ted die eindelijk over Robin heen is, maar nu echt.
Laatste slap van de slapbet
Robin ontmoet de moeder
Barney en Robin trouwen
Binnen 24 uur van de trouwerijquote:
Ik ook niet, doe ik nooit trouwens. Ik vind een promo kijken van een comedy echt bijzonder zinloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Verdomd goede aflevering! Vergelijken met de oude kwaliteit
Ik ga trouwens geen promo's kijken voor volgende week.
Ken je die aflevering met die handpop niet? die hij zelfs voor de camera houdt? Kan de naam niet meer voor me halen.. maar dat soort interactie heb ik nooit met mijn dvd spelerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef SunChaser het volgende:
Nee serieus, ik denk dat dat de clou is, ze kijken naar een DVD en dat ze interactie hebben is gewoon omdat hij zijn kinderen kent wat ze gaan zeggen
En die van Stella als vrolijke moederquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ken je die aflevering met die handpop niet? die hij zelfs voor de camera houdt? Kan de naam niet meer voor me halen.. maar dat soort interactie heb ik nooit met mijn dvd speler
En dan zouden de kinderen de dvd toch allang op pauze hebben gezet en een andere keer weer verder gaan luisteren/kijken..
"Before I was dad" ja...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:25 schreef SunChaser het volgende:
OMG het einde zit al in de pilot!
Kijk de pilot: Ted zegt letterlijk, 25 years ago before I was dead!!!
Wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef Kenju het volgende:
Waarom zat de vader van Marshall trouwens daar? Die is toch dood?
Haha, O ja.....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat?
Die zat daar helemaal niet. De vader van Barney wel.
Nice!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
What TV Will Lose When How I Met Your Mother Goes Off the Air
http://www.theatlantic.co(...)-off-the-air/359788/
Leuk terugblik-artikel
Dat vind ik ook een van de vetse afleveringen met de Viero van Marshallquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef artm het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben dit weekend ook bezig met een How I Met Your Motherthon, de 15 beste afleveringen kijken in aanloop naar de finale!
"aaahw.. not againquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de vetse afleveringen met de Viero van Marshall
Ik ben bezig sinds de helft van seizoen 9 om de hele serie 1 - 9 in één ruk opnieuw af te kijken. Zit nu op de helft van seizoen 7 dus afkijken voor ik morgenochtend de rip van de laatste binnenhaal gaat niet meer lukken denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef artm het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben dit weekend ook bezig met een How I Met Your Motherthon, de 15 beste afleveringen kijken in aanloop naar de finale!
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Mijn voorspelling is dat Ted dood is en het vertelt vanaf dvd ofzo
Twee uur vannacht onze tijd.. Dus duurt nog wel effe.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:43 schreef Gruisman het volgende:
Het gaat zo gebeuren.. de aller laatste HIMYM ooit
Nja ik volg de serie al vier jaar dus die paar uurtjes voelen vrij kortquote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Twee uur vannacht onze tijd.. Dus duurt nog wel effe.
Ted komt ook echt pas na 26 minuten aan het woordquote:
Die host though.quote:
Gelukkig ben ik daarvan nu pas bij aflevering 5, en heb ik nog iets om mijn zwarte gat na vannacht mee op te vangenquote:Op maandag 31 maart 2014 23:11 schreef shiznuts het volgende:
Zo gaat The Big Bang Theory nu ook nog eens drie seizoenen door in ieder geval en die show wordt ook min of meer door een persoon gedragen (Jim/Sheldon) en is allang niet meer zo leuk als het ooit eens was; je moet gewoon weten wanneer je moet nokken. Dus ik vind het wel prima zo. Nog ff fatsoenlijk afsluiten, ik hoop dat ze er iets moois van hebben gemaakt.
Helaas is Psych ook affeloopt.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daarvan nu pas bij aflevering 5, en heb ik nog iets om mijn zwarte gat na vannacht mee op te vangen
Nee joh, dan pas?quote:
Torrents.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:10 schreef FL_Freak het volgende:
torrentz en dan how I met your mother invullen en dan op 'date' selecteren. En dan om de zoveel tijd F5'en
Ik ben nu iets aan het binnenhengelen dat een .avi is een s09e23 en s09e24 heet. Ik hoop dat 't een stiekeme leak ofzo isquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:51 schreef glannie het volgende:
Hij begint bijna. Dus de scene release is te verwachten om ~3:08 onze tijd.
Torrents en usenet volgen vrij snel daarna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol, ik ben nu nog eerder klaar met kijken dan de uitzending klaar is in Amerika
no commercialss woehoe![]()
Nog 6 procent, de 20 minuten bleken te optimistischquote:Op dinsdag 1 april 2014 01:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nu iets aan het binnenhengelen dat een .avi is een s09e23 en s09e24 heet. Ik hoop dat 't een stiekeme leak ofzo isTorrent overigens. Gelukkig gaat mijn internet wel met 100kb/s max, dus ik zal over 20 minuten vertellen of t klopt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door glannie op 01-04-2014 02:56:16 ]![]()
Zo! 't Zit erop. Prima afsluiter wel.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik vond 'm tofEn inderdaad; een te verwachten, maar mooi eind! Jammer dat we niet nog even zagen dat Marvin iets met Ellie kreeg ofzo
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Dit, heel erg tof.quote:
Ook heel tof dat de scene met de kinderen relevant was in plaats van alleen een rare blik ofzo.![]()
![]()
Vond t echt stom dat Ted met Robin eindigt, heb ze nooit bij elkaar vinden passen
Dat de moeder doodging hadden ze ook wel mogen laten zien![]()
Scherp!quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:22 schreef SunChaser het volgende:
Dus t ging nooit over de moeder maar al die negen jaar over RbinIk ga naar huis.![]()
Bah.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Dit maakt het nog briljanterquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef Gruisman het volgende:
Ja je zag in de aflevering Marshall ook echt geld aan Lily gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ie later wel terug hebben gekregen dus
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik vind het wel een tof eindeZoals die kinderen ook zeggen, het gaat eigenlijk over hoe Ted altijd gevoelens heeft gehad voor Robin.
![]()
Ik heb die show een jaar of 5 geleden voor het eerst gezien en zei toen metteen "huh .. tis toch duidelijk dat Ted met Robin eindigt?..."
het lag er toch al die jaren dik boven op.
Vind het een mooi einde.![]()
Misschien als ze na seizoen 5 deze aflevering hadden gedaan was het nog wat geweest. Nu sloeg het nergens meer op.
Sowieso al een paar jaar een bagger serie, ik had niets beters verwacht.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Wat ik wel een beetje raar vind. Er is 22 afleveringen over die bruiloft gedaan en 16 jaar in een uur gepropt![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:36 schreef Phyxcius het volgende:
9 seizoen. 9 lange seizoenen. En dan eindigen we bij Robin?! Wat een kuteinde!!
Een heel seizoen over hoe Robin en Barney echt bij elkaar horen en gaan trouwen, en dat binnen een kwartiertje wegdonderen...omdat Robin en Ted toch bij elkaar moeten komen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Alweer een goeie serie voorbijAlhoewel het sinds een paar seizoenen niet meer zo leuk is.
Ik weet nog dat Friends 10 jaar geleden eindigde en deze een jaar later begon en ik blij was om weer iets te gaan volgen. Nu maak ik gewoon weer een einde mee van een lange serie in ongeveer dezelfde genre/stijl. Het waren 9 leuke jaren en zal de groep erg missen!
The dead ball specialist!![]()
Deze reactie kwam ik tegen op de facebook pagina van HIMYM. Dit legt wel een beetje de vinger op de zere plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De post hierboven legt het goed uit inderdaad. Dit slaat he-le-maal nergens op. Wat een manier om je personages om zeep te helpen.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef Phyxcius het volgende:
Deze reactie kwam ik tegen op de facebook pagina van HIMYM. Dit legt wel een beetje de vinger op de zere plekIk vond dit eigenlijk en vrij goede post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I can't be the only one who actually liked this episode....
EDIT: Ok, seriously y'all. LIFE IS NOT PERFECT. If you were expecting the perfect fairy tale ending where they all live happily ever after, come on now. The writers DIDN'T. HIMYM has always been about breaking stupid sitcom stereotypes. Its done that for a long time. This is a continuation of that. If you think there weren't lingering feelings between Ted and Robin, you are delusional. She wasn't good for the position Ted was in, absolutely. He wanted kids, and to settle down. Now they are older. Ted has had 6 years to get over a wonderful girl that he had two kids with, he got to spend 10 years. Now he's in a different position. Robin has been a part of his kid's lives, they have known her since they were making stupid little crayon drawings as we saw earlier in the series. They like her. She's been there and been involved now, she clearly gave up her constant traveling. But she never settled down, because she still had feelings for Ted. Ted now has a family. He has his kids, and his suburban home. They are growing up. Now, him and Robin CAN WORK. They couldn't work before, but you have to recognize that times change. People die tragically early, and people move on, maybe having a re-re-re-return. Its a reflection of the unexpectedness of life. It breaks the sitcom mold. That's why I like it.
Barney and Robin? It was NOT Barney's fault. Robin had misplaced priorities then. She was not ready for a commitment as much as she thought she was. She put career first, like she always said she would. But, she ended up realizing it did not fulfill her, and she wanted more. She came to the point that Ted and his kids were what she needed and wanted in her life. Barney got his commitment too. He has a daughter. He has grown up. That's his everything now. He has matured and grown greatly. I'd expect he eventually settled down too.
Marshal and Lilly. They had a family. It gets hard to spend time together then. But, they still made a huge effort to keep in touch. To be involved. But the growing apart with different careers is to be expected. They would end up in Albany when Marshal becomes a NY State Supreme Court Justice. Barney and Robin's traveling kept all them apart, and they grew apart. It happens! But when they got back in the same area, they got back together again. They remain friends, even if they grow apart somewhat.
And the mother? Yes, the show was supposed to be about meeting her. MEETING HER. Not happily ever after. They had 10 years together. Their relationship was far from their ideal too. They didn't get married until years in when they had two kids already. Then she passed a few years later. Did you expect Ted to never move on, never try to find happiness with someone else? Like, his closest female friend of nearly a decade who he kept in contact with and who his kids love? Seems like a pretty good person to move on with! He took 6 years to move on, and that makes sense with how Ted is. Robin grew in those in between years, she went from career first before friends and family, to back in her old apartment, back talking to her old friends, being involved in her close friend's life and his kids' lives. She is now in the place for Ted, and he for her.![]()
Te lang om hier neer te plempen, maar deze review geeft wel aan waarom ik het maar zo-zo vond ...
http://www.hitfix.com/wha(...)they-conned-us-all/1I don't trust books. They're all facts and no heart
Ik vond het opzich best een leuke aflevering, maar vind het wel jammer dat Barney en Robin samen niet geëindigd zijn. Ze gingen er inderdaad een beetje snel doorheen, na een seizoenen lange opbouw, oh, pats het werkt toch niet en ze zijn terug waar ze begonnen.
Maar goed, ook wel weer realistisch (als je ziet hoeveel robin twijfelde tijdens haar bruiloftsweekend).![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Wat een vreselijk einde. Dit sloeg echt als een tang op een varken.
Hele seizoen (en afgelopen seizoenen) over de liefde tussen Robin en Barney en de trouwerij, in 15 min om zeep geholpen. Compleet ongeloofwaardig
Barney met zn baby
De moeder die dood gaat
En als klap op de vuurpijl Ted en Robin
Dacht dat het na Lost qua finale niet slechter kon, maar dit was echt bagger.![]()
Gestopt met lezen bij "breaking sitcom stereotypes:. Het feit dat Robin en Ted nu bij elkaar eindigen maakt ze de Ross en Rachel van HIMYM. Cliche dus. En terwijl Ross en Rachel voorbestemd waren om bij elkaar te komen, vind ik Ted en Robin niet op die manier bij elkaar passen. Dat is al meerdere keren pijnlijk duidelijk geworden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk en vrij goede post:
[..]![]()
Dat de moeder doodging vond ik trouwens wel "mooi". Bij die ene episode dat Ted aan haar deur stond met zijn speech vond ik daar al naar hinten. Maar hoe ze het verder hebben geschreven... meh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef Phyxcius het volgende:
Deze reactie kwam ik tegen op de facebook pagina van HIMYM. Dit legt wel een beetje de vinger op de zere plekHaha, wat een fucking jankbek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.![]()
Wat een absolute absolute absolute aids was dit zeg.![]()
![]()
![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Een heel seizoen opbouwen naar die bruiloft en ze na 10 minuten in de finale te laten scheiden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat de moeder doodging vond ik trouwens wel "mooi". Bij die ene episode dat Ted aan haar deur stond met zijn speech vond ik daar al naar hinten. Maar hoe ze het verder hebben geschreven... meh![]()
Barney ineens met een kind van een vrouw die je niet kent en eindigt dus al een dikke faalhaas. Geen idee ook wat er verder met hem gebeurt.. Alles was kut hieraan op Marshal en Lily na dan.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Op zich vond ik het allemaal zo erg nog niet. Het idiote is alleen dat ze dit allemaal in 2 afleverinkjes gestopt hebben. Dat de moeder doodgaat en dat Ted bij Robin eindigt kan ik nog wel mee leven. Maar een heel seizoen alles om de bruiloft laten draaien en daarna een hele serie tenietdoen in 2 afleveringen gaat gewoon nergens over.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Heb heel seizoen 7,8 en grote delen van seizoen 9 nog niet eens gezien, maar wou wel de finale kijken om spoilers voor te zijn. Wou het einde toch zelf ervaren. Ik weet nog niet zo heel goed wat ik er van moet denken. Ik vind het erg treurig dat de moeder dood is ( wat zeer voorspelbaar was..) gezien de hele serie er om draaide hoe hij eindelijk echt gelukkig zou zijn bij iemand..de moeder. En dan gaat ze dood. En we zien niet eens waar aan ze dood gaat...alleen dat ze ziek is. Zielig.
Maar aan de andere kant..ik heb ook altijd wel een zwak gehad voor Robin en Ted. Niet echt een groot fan van Barney/Robin ( al kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen gezien ik nog niet alle afleveringen heb gezien ), en ik wou wel dat vooral Robin gelukkig zou zijn tegen het eind van de serie. Hoe je het ook went of keert..ik denk dat Ted wel haar ware liefde is. Maar hoe het nu gebracht wordt komt het meer over alsof of the moeder, of Robin een soort tweede keus is. Dat vind ik wel erg jammer. We hebben Ted niet zien rouwen, en we hebben hem niet gezien in die jaren tussen de dood, en het bezoekje aan Robin ( wat ik wel erg goed gedaan vind met het exacte plaatje van de pilot ), wat eigenlijk wel had gemoeten.
Barney met die baby was wel heel mooi, en de aflevering zelf was ook heel grappig ( vooral dat oude dametje naast Ted op het treinstation ). De scenes die Ted had met de moeder waren wel enorm mooi.
Dubbel dus. Wel mooi ( even een dit gezien iemand anders het ook benoemd ) dat ze het einde echt al wisten bij seizoen 1, en daar ook gewoon bij zijn gebleven. Knap ook van de kids dat ze zo lang dit geheim hebben gehouden.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2014 12:59:31 ]![]()
Ja, dat is ook mijn kritiekpunt. Het was te veel in 40 minuten, terwijl ze genoeg tijd hadden om dit over het hele seizoen uit te smeren. In plaats van al die verschrikkelijke fillersquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Op zich vond ik het allemaal zo erg nog niet. Het idiote is alleen dat ze dit allemaal in 2 afleverinkjes gestopt hebben. Dat de moeder doodgaat en dat Ted bij Robin eindigt kan ik nog wel mee leven. Maar een heel seizoen alles om de bruiloft laten draaien en daarna een hele serie tenietdoen in 2 afleveringen gaat gewoon nergens over.
Maar ik ben ook wel in dubio over Ted en Robin. Als ze dat aan het begin van de serie hadden gedaan had het gewerkt, maar nu was Robin eigenlijk wel definitief 'overgestapt' naar Barney (hoewel ze nog wel die twijfelmomenten hebben ingebracht bij de bruiloft).
Maar dit hebben ze aan het begin bedacht en dan vind ik het ook wel weer gedurfd om daarbij te blijven. Dat zie je niet vaak bij een succesvolle, Amerikaanse serie.Amen.![]()
Ik snap die haat niet zo eigenlijk.
Vond het wel een goed einde.
Een lange tijd zat ik steeds te denken dat Robin en Barney nooit gescheiden waren dat het een soort prank was en dat het kind dat geboren was van girl 31 eigenlijk van Robin was.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐![]()
Ja maar daarmee doe je de afgelopen jaren echt gewoon teniet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar dit hebben ze aan het begin bedacht en dan vind ik het ook wel weer gedurfd om daarbij te blijven. Dat zie je niet vaak bij een succesvolle, Amerikaanse serie.
Barney is ineens weer same old womanizer (o nee toch niet want ineens een kind), en Ted en Robin, waarvan duidelijk was dat het gewoon echt niet paste, past ineens toch weer want blauwe hoorn en stuff .... Tuurlijk is het leuk, een einde dat je vanaf het begin in je kop had, maar dat werkte voor de characters zoals ze toen waren, niet zoals ze over de jaren heen zijn geworden imo.I don't trust books. They're all facts and no heart
Die makers moeten zichzelf echt weggooien, wat een walgelijk einde.
Gadverdamme zolang gekeken en dan doen ze dit.Baby, Baby, Baby.
Didier Drogba: 'Sometimes I listen to Justin Bieber and cry myself to sleep. That boy is a genius.'![]()
Klopt. Het is gewoon zonde dat de rest van het seizoen compleet los stond van die laatste aflevering.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja maar daarmee doe je de afgelopen jaren echt gewoon teniet.
Barney is ineens weer same old womanizer (o nee toch niet want ineens een kind), en Ted en Robin, waarvan duidelijk was dat het gewoon echt niet paste, past ineens toch weer want blauwe hoorn en stuff .... Tuurlijk is het leuk, een einde dat je vanaf het begin in je kop had, maar dat werkte voor de characters zoals ze toen waren, niet zoals ze over de jaren heen zijn geworden imo.Amen.![]()
Rest van de laatste paar seizoenen ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon zonde dat de rest van het seizoen compleet los stond van die laatste aflevering.
Ted had ook altijd hoop dat hij toch de ware zou vinden, blijkt het niets meer te zijn dan een tussenvrouwtje totdat Robin haar shit op de rails heeft en er achter komt dat alleen maar werken en reizen ook niet alles is.
-
Als ze deze twee eps over het seizoen hadden uitgesmeerd dan zou iedereen daar over klagen dat het te veel uitgekauwd werd enzo. Ik vind t een prima einde!Kwak![]()
Ach, misschien hebben ze de dad uit 'how I met your dad' alvast gecast.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:58 schreef ZodiaX het volgende:
Ik snap die haat niet zo eigenlijk.
Vond het wel een goed einde.
Een lange tijd zat ik steeds te denken dat Robin en Barney nooit gescheiden waren dat het een soort prank was en dat het kind dat geboren was van girl 31 eigenlijk van Robin was.
De kritiek die ik her en der lees dat de moeder een tweede keus zou zijn deel ik niet. Het was duidelijk dat zij de eerste keus was, maar als weduwenaar moet je op een gegeven moment ook verder. Juist dat het niet alleen maar gelukkige momenten zijn die in de finale terugkomen vond ik erg sterk.![]()
![]()
Ik ook. Daarnaast vraag ik me ook af wat ieders verwachtingspatroon is bij zulke series. Hele pleidooien over waarom het zo slecht was, alsof ze het zelf beter zouden schrijven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:05 schreef kwakz0r het volgende:
Als ze deze twee eps over het seizoen hadden uitgesmeerd dan zou iedereen daar over klagen dat het te veel uitgekauwd werd enzo. Ik vind t een prima einde!![]()
Dus als je iets niet zelf kunt, mag je er nooit kritiek op hebben?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ook. Daarnaast vraag ik me ook af wat ieders verwachtingspatroon is bij zulke series. Hele pleidooien over waarom het zo slecht was, alsof ze het zelf beter zouden schrijven.
Mooie wereld zou dat worden.Amen.![]()
Die reactie van die kinderen was ook wel een beetje vreemd als dit werkelijk de eerste keer is dat ze horen hoe Ted bij Tracy terecht is gekomen.Baby, Baby, Baby.
Didier Drogba: 'Sometimes I listen to Justin Bieber and cry myself to sleep. That boy is a genius.'![]()
Beetje jammer einde, de schrijvers hadden te weinig tijd over om uit het graf te klimmen wat ze voor zich zelf gegraven hadden.
Ted en Robin bij elkaar laten komen hadden ze moeten laten varen nadat ze aan de Robin en Barney verhaallijn begonnen, het einde past gewoon niet meer bij de karakters. Als de serie drie seizoenen eerder was gestopt had het nog gekund.
Uiteindelijk was Ted gewoon verliefd op het idee van een gezinnetje en nu die dat uit ze systeem heeft kan die eindelijk met Robin verder.![]()
zal HIMYD verder gaan met 'Number 31' ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Ach, misschien hebben ze de dad uit 'how I met your dad' alvast gecast.![]()
Je beweert nu dat ik beweer dat je geen kritiek mag hebben, wat onzin is. Het is maar een tv serie, geen hogere wiskunde. Als ik hele verhalen van kritiek moet lezen over de ongeloofwaardigheid van een serie, vraag ik me af of mensen de boodschap wel snappen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dus als je iets niet zelf kunt, mag je er nooit kritiek op hebben?
Mooie wereld zou dat worden.![]()
Ik zou het geniaal vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
zal HIMYD verder gaan met 'Number 31' ?Dat die serie dan 5 seizoenen loopt ofzo en dat het eindigt met Barney die in de bar haar vraagt als Number 31.
![]()
![]()
Ja precies. Dat gevoel heb ik ook een beetje. Ted krijgt nog een beetje zijn ding, maar van te voren stond dit al vast dus dan ruimen ze gewoon die moeder uit de weg zodat hij en Robin alsnog bij elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:10 schreef Tweek het volgende:
Uiteindelijk was Ted gewoon verliefd op het idee van een gezinnetje en nu die dat uit ze systeem heeft kan die eindelijk met Robin verder.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Die kinderen die aan het begin met hun ogen rollen en verzuchten wanneer Ted weer over hun moeder begint in seizoen 1 bijvoorbeeld. Dat soort dingen duiden er voor mij op dat hij eindelijk zijn ware heeft gevonden en ze nog steeds zo gek op elkaar zijn dat die kinderen er helemaal moe van worden dat hij er steeds over wil praten, omdat hij nog zoveel van haar houdt terwijl hij dat verhaal nog weer eens vertelt. Iets waar hij altijd in geloofde, het lot dat hij zijn vrouw zou vinden.
Die illusie dat Ted uiteindelijk blij zou zijn met zijn vrouw en waarvan duidelijk werd dat dat niet Robin was, hebben ze heel hard en bruut de grond in gestampt. Letterlijk zelfs, met die dode moeke.
Het is geen Hollywoodeinde en daar zijn veel mensen teleurgesteld in, waaronder ik.
-
Nou ja, er is duidelijk een zekere verdeeldheid over dit einde. Dat geeft aan dat het zeker ter discussie staat en daar mag jij het dan niet mee eens zijn, maar dat betekent niet dat je de kritiek maar moet afserveren als dat men het 'niet snapt'. Want dat is natuurlijk bullshit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je beweert nu dat ik beweer dat je geen kritiek mag hebben, wat onzin is. Het is maar een tv serie, geen hogere wiskunde. Als ik hele verhalen van kritiek moet lezen over de ongeloofwaardigheid van een serie, vraag ik me af of mensen de boodschap wel snappen.Amen.![]()
Je zei eerder zelf dat het verhaal niet over de moeder maar om Robin ging.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Die kinderen zijn klootzakken voor zeggen dat ze gestraft worden met n verhaal over hun dode moeder
Dan heeft je punt dus geen punch.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maakt niks uit. Het hele einde was gewoon kut. Je kan niet 9 seizoenen luchtige comedy met een finale vol harde drama afsluiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je zei eerder zelf dat het verhaal niet over de moeder maar om Robin ging.
Dan heeft je punt dus geen punch.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: