Ik vrees dat ze het over Ted had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
De Lily/Marshall verhaallijn is nu wel klaar. Nu alleen nog Ted/Barney/Robin.
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad zoiemand had als haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Oh mijn god alsjeblieft JAquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Ik ook. Net nadat het ein-de-lijk afgesloten leek te zijn een paar afleveringen terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het over Ted had.
Uuuh wat? Dat stukje heb ik gemist denk ik.. Wat zei die moeder dan? Er kwam toch uit dat Barney precies hetzelfde was als de vader van Robin?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:16 schreef Operc het volgende:
Al hoop ik wel dat toen Robin op het einde zei dat ze inderdaad iemand had zoals haar moeder omschreef, dat ze het over Barney had en niet over Ted. Dat gezeur moet maar een keer klaar zijn nu.
Op het einde vertelde ze wat een man moest hebben (nadat ze de kamer uitgevlucht waren om Lily en Marshall wat privacy te gunnen) en toen vroeg ze of Robin zo'n man had. Robin zei twijfelachtig van wel, maar de vraag is dus of dat over Barney of over Ted gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Uuuh wat? Dat stukje heb ik gemist denk ik.. Wat zei die moeder dan? Er kwam toch uit dat Barney precies hetzelfde was als de vader van Robin?
Voor Ted is het inderdaad afgesloten nu, nu nog voor Robin misschien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:51 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik ook. Net nadat het ein-de-lijk afgesloten leek te zijn een paar afleveringen terug.
Mwah, ze gaan maar voor een jaar, valt wel mee denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan echt naar Italië? Het wordt toch geen Friends-einde he?
Nee, want je zag YM met de babysquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:36 schreef honkeytonk het volgende:
Ik blijf erbij dat het eindigt met dat Ted toegeeft dat hij de naam had veranderd in het verhaal om het spannen te maken, maar dat uiteindelijk blijkt dat Robin gewoon zijn vrouw wordt.
Ik vond die moeder sowieso erg irritant. Dat hele verhaal over vliegangst ging ook nergens over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat stukje met die moeder die precies dezelfde karakteristieken opnoemt van Barney en Robin's vader vond ik wat saai, echt té flut-sitcom-ig.
Ik miste Ranjit!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:22 schreef Operc het volgende:
Toffe afleveringvooral de vooruitblik van allerlei bijpersonages vond ik tof gedaan.
Het is al 2 seizoenen fillerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk, bijna de laatste aflevering en dan gewoon een fillerepisode. Op de laatste vijf minuten na dan schoten we helemaal niets op qua verhaal. Zeer matige aflevering.
De laatste keer wilde hij barneys vaders vrouw vermoordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Was inderdaad al weer een tijdje geleden ja.
De vorige 2-3 afleveringen waren juist weer echt mooi en goed. Daar schoten ze qua verhaal tenminste een beetje op.quote:
Waarom ook alweer?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De laatste keer wilde hij barneys vaders vrouw vermoorden
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Ongelooflijk, bijna de laatste aflevering en dan gewoon een fillerepisode. Op de laatste vijf minuten na dan schoten we helemaal niets op qua verhaal. Zeer matige aflevering.
Ohja, dat was niet serieus toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat Barney wilde dat zn vader met zn moeder zou eindigen
Geen probleem. Nu gewoon je bek weer houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jep. Even vergeten dat je op FOK! geen eigen mening mag hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Geen probleem. Nu gewoon je bek weer houden
Nee hoor, gewoon dit:quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef GGMM het volgende:
Al 2 jaar lang lopen mensen hier te klagen.![]()
Wat een bijzonder interessant leven moet je wel niet hebben om toch gewoon stug door te kijken.
Ik heb in de negen jaar nog geen negatieve reactie over de serie geplaatst. Dus omdat ik toevallig even iets negatiefs zeg over een aflevering die ik toevallig niet zo leuk vind als jij, besluit jij maar om los te gaan op iemand die je totaal niet kent? Ga dan haten op iemand die al seizoenen lang loopt te klagen en niet op de eerste de beste die het niet met jou eens is.quote:
Gast je moet gewoon niet zeiken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb in de negen jaar nog geen negatieve reactie over de serie geplaatst. Dus omdat ik toevallig even iets negatiefs zeg over een aflevering die ik toevallig niet zo leuk vind als jij, besluit jij maar om los te gaan op iemand die je totaal niet kent? Ga dan haten op iemand die al seizoenen lang loopt te klagen en niet op de eerste de beste die het niet met jou eens is.
Puber.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gast je moet gewoon niet zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |