SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Festival Agenda 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle festivals van A tot ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene festival sites:
http://www.festivalinfo.nl
http://www.efestivals.co.uk/
http://www.counterculture.nl
http://www.virtualfestivals.com/latest/news
http://festileaks.com/
Deze OP is samengesteld door Dark_Angelus & indiaantje89|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is wel een degelijk lichting. Hier mag wel wat van naar Lowlands komen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
deadmau5 / Axwell / Bombay Bicycle club / Crystal Fighters / Anti Flag / Wild Beasts / The Kooks / Mount Kimbie / Girls In Hawaii / Djaikovski ft. TK Wonder & MC Wasp
voor Sziget erbij.![]()
Leuke 1 april grap Paasop!quote:Paaspop zal dit jaar extra aandacht vestigen op een gezonde lifestyle door de festival area’s verder uit elkaar te spreiden. Op deze manier zullen de bezoekers gedwongen worden om grotere stukken te lopen op een hoger tempo om de acts te kunnen zien. Tevens zullen er enkele obstakels op de paden worden gezet om het parkour extra avontuurlijk te maken. De organisatie zegt hierover “De obstakels passen helemaal bij het imago van Paaspop om een avontuurlijk festival te zijn”
Paaspop zal tevens het gebruik van onverzadigde vetten, zoals friet en hamburgers verbannen van het festival. in plaats hiervan worden gerechten als bloemkoolcurry en advocado-spinaziepasta aangeboden. Bier zal vervangen worden door havermoutsmoothies. Meer informatie vind je op http://bit.ly/1pFZrFv![]()
Zal vast iets met Dave Grohl te maken hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zat die eend trouwens ineens te lapo hunten?![]()
Ik was gewoon blij dus plaatste ik een smiley, en toen zat het topic vol.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zat die eend trouwens ineens te lapo hunten?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Twee al
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Het zomerfestivalseizoen danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar uh.. TT klopt nietheb mijn eerste festival van het jaar al een maand achter de rug
De meeste moeten nog komen! Niet zeuren! Als het sneeuwt in augustus is het ook nog geen winter!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan niet wachten
Neil Young
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooie line-up ja. Zeker met The National daar nog bijquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
Kan niet wachten
[ afbeelding ]
Neil Young![]()
![]()
Eurosonic / Noorderslag.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Audition now for Roy Division, the musicalquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver
The Beatles komen trouwens naar Glastonbury.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Overratedquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver
The Beatles komen trouwens naar Glastonbury.
Poll: Naar welk festival ga jij dit jaar?
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
• Rock Werchter
• Pukkelpop
• Rock Am Ring
• Sziget
• Overig
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Van dat lijstje maar 1quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
• Rock Werchter
• Pukkelpop
• Rock Am Ring
• Sziget
• Overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
జ్ఞా![]()
Lowlands en Defqon.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
• Rock Werchter
• Pukkelpop
• Rock Am Ring
• Sziget
• Overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierHello, my name is Oliver![]()
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
+ nog een paar.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Paaspop, 7thSunday, Awakenings (zaterdags), WiSh Outdoor, Extrema Outdoor, (Solar Weekend, maar moet kaartje nog kopen) en Lowlands.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Nicequote:Op dinsdag 1 april 2014 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
+ nog een paar..
జ్ఞా![]()
+ London Calling, Kingsday, Dauwpop, Indian Summer, Down The Rabbit Hole, Pitch, De Wereld draait buiten, North Sea Jazz, Zwarte Cross, Sky City Festival, Incubate, ADE, Songbirdquote:
Overig heeft dit jaar een bazen line-up alles komt daar bijnaquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
• Rock Werchter
• Pukkelpop
• Rock Am Ring
• Sziget
• Overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Luxepositie heb je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ London Calling, Kingsday, Dauwpop, Indian Summer, Down The Rabbit Hole, Pitch, De Wereld draait buiten, North Sea Jazz, Zwarte Cross, Sky City Festival, Incubate, ADE, Songbirdజ్ఞా![]()
Werken we hard voor.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Noem het luxe. De keren dat ik D_A rustig een band heb zien staan bekijken zijn op één hand te tellen.quote:
klopt die zin?![]()
![]()
Wat leuk dat je dat vraagt! Normaliter luister ik vaak top 40 muziek, dus ik zou zeggen een beetje pop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoi! Waar gaat je voorkeur naar uit?![]()
Haha, prima zin.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Noem het luxe. De keren dat ik D_A rustig een band heb zien staan bekijken zijn op één hand te tellen.
klopt die zin?
Maar idd, ik probeer het wel duidelijk te scheiden. Ga best regelmatig naar bands toe om te bekijken en te luisteren maar in de zomer moet ik m'n centen verdienen en dan is het voornamelijk rennen en maar bar weinig slapen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Bepaalt iemand anders waar je foto's gaat schieten? Of heb je daar zelf ook wel een keuze in?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, prima zin.
Maar idd, ik probeer het wel duidelijk te scheiden. Ga best regelmatig naar bands toe om te bekijken en te luisteren maar in de zomer moet ik m'n centen verdienen en dan is het voornamelijk rennen en maar bar weinig slapen.![]()
Beetje van beide.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bepaalt iemand anders waar je foto's gaat schieten? Of heb je daar zelf ook wel een keuze in?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik weet niet of er in Nederland echt een popfestival is. Zeker als je naar de huidige top 40 kijkt waar (volgens mij) een dance-fase bezig is. Misschien dat je op bijvoorbeeld Appelpop, Indian Summer of een bevrijdingsfestival een paar dingen in je straatje gaat vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:38 schreef GroeneThee het volgende:
Wat leuk dat je dat vraagt! Normaliter luister ik vaak top 40 muziek, dus ik zou zeggen een beetje pop.
[..]![]()
Nieuwe namen DTRH, o.a. Temples.
Zit op mobile dus kan even de poster niet knippen plakken
Deze strijd lijkt BKS dus duidelijk te winnen. Is Foals daar dan echt headliner?Voor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Hele goede en volwassen band geworden.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:37 schreef WoD het volgende:
Deze strijd lijkt BKS dus duidelijk te winnen. Is Foals daar dan echt headliner?
Uncle Acid is wel tof overigens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Drake, Stevie Wonder, Deftones, Bastille, Kasabian, Diplo, Manu Chao, Sleigh Bells toegevoegd.quote:
Prima bezig daar.![]()
![]()
Duurt dat festival een weekquote:Nooit geweten.
Yep, 4 dagen bands. Camping is een week open.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt dat festival een weekNooit geweten.
Ben er twee keer geweest, er is geen beter festival
Als Foo Fighters er weer eens staan, volgend jaar bijvoorbeeld ga ik heenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yep, 4 dagen bands. Camping is een week open.
Ben er twee keer geweest, er is geen beter festival
Zeker doen. Vrij goedkoop vliegen op Kopenhagen en treintje naar Roskilde. Mocht je een auto hebben is een roadtrip ook echt awesome.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als Foo Fighters er weer eens staan, volgend jaar bijvoorbeeld ga ik heen
Kratten Tuborg die op de camping verkocht worden, het skatepark, de mooie dames.
Gewoon vier dagen gaan danquote:Op woensdag 2 april 2014 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Staat ook nog eens op mijn verlanglijstje, maar denk dat ik zoveel dagen niet trek.
Afgelopen mei naar SPOT festival geweest, in Aarhus. En dit kan ik beamen hoor, hele leuke vrouwen daar.quote:![]()
![]()
Mwah als je gaat moet je het wel goed doen. Hoe is het festival verder kwa aankleding? De mainstage is neem ik aan zoals Pinkpop? En dan wat tenten er omheen?quote:![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwah als je gaat moet je het wel goed doen. Hoe is het festival verder kwa aankleding? De mainstage is neem ik aan zoals Pinkpop? En dan wat tenten er omheen?
MainStage is kleiner dan op PP maar veel toffer qua aankleding. Aankleding van het festival is prima in orde, je hebt diverse plekken waar je lekker kan zitten en de podia liggen prima uit elkaar zodat je even een stukje kan wandelen en juist weer andere mensen tegenkomt die bij diverse area's zitten.
Dus zoals je links van MainStage ziet een heel dorpje met winkeltjes, etc.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Coachella lijkt mij dan weer niet zoveel aan, behalve dan dat het in Amerika is en de lineup in orde is.
Ik zou graag de dynamiek van SXSW willen meemaken, heb nog steeds niet echt een idee hoe dat in elkaar steekt. verder inderdaad Roskilde, en Primavera (voor de lineup, uiteraard)![]()
Coachella is wel een festival omgeving die je hier niet ziet. En ze komen vaak met een goede line-up. En ook nog regelmatig met een exclusieve headliner ook.
Primavera Spanje lijkt me ook heel tof, maar daar zal ik nooit iemand mee naartoe krijgen vrees ik.
![]()
Goed, alles wat Lowlands neer zou moeten zetten aan leuke nieuwe bands, staat dus al op DTRH.
Ik verwacht echt helemaal niks meer van LL dit jaar.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bwa ik had dit niet willen ruilen voor Lowlands hoor. BKS is vele malen sterker dan DTRH imo.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, alles wat Lowlands neer zou moeten zetten aan leuke nieuwe bands, staat dus al op DTRH.
Ik verwacht echt helemaal niks meer van LL dit jaar.![]()
Zie mijn uitleg in het LL-topicquote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bwa ik had dit niet willen ruilen voor Lowlands hoor. BKS is vele malen sterker dan DTRH imo.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat nog op mijn verlanglijstje staat is ATP (gehost door een of andere toffe band) of ein abend in wien maar dat soort dingen gaat niet meer lukkenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:13 schreef Darkestrah het volgende:
Coachella lijkt mij dan weer niet zoveel aan, behalve dan dat het in Amerika is en de lineup in orde is.
Ik zou graag de dynamiek van SXSW willen meemaken, heb nog steeds niet echt een idee hoe dat in elkaar steekt. verder inderdaad Roskilde, en Primavera (voor de lineup, uiteraard)
MUZ / Ein abend in Wien (De Doelen, R'dam in 1991)quote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar moet je dan aan denken?
Bands, Bier en Wienerschnitzels ?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ein Abend in Wien was eigenlijk de eerste Lowlands nieuwe stijl (dus niet die uit de jaren 60), maar dan indoor.
Zelfde organisatie.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
NirFUCKINGvanaquote:Op woensdag 2 april 2014 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
MUZ / Ein abend in Wien (De Doelen, R'dam in 1991)
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ein Abend in Wien was eigenlijk de eerste Lowlands nieuwe stijl (dus niet die uit de jaren 60), maar dan indoor.
Zelfde organisatie.![]()
Ik vind tegenwoordig trouwens de leukste festivals meer de indoor festivals. Dat ik een outdoor festival echt super tof vind is al jaren niet meer voorgekomen, en als ik dit topic zie merk ik ook dat de markt behoorlijk verzadigd is, elk subgroepje heeft zijn eigen eclectische festivalletje... Misschien moeten een stel organisaties eens de koppen bij elkaar steken en eens iets heel erg goeds organiseren.
Aan de andere kant denk ik ook dat ik gewoon te oud word en zelf ook verzadigd ben... je moet met heel wat komen wil ik er nog heeeeeel warm van worden. Aan de andere kant ben ik voor bijna elk leuk festival nog wel te porren (hoe kleiner hoe beter).En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Die band ken ik niet. Zeker weer zo'n modern groepje met hun hoofdlettergebruik en zulks.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Heldenplatz
31 augustus: Wedding Present, An Emotional Fish, Wonder Stuff, Dinosaur Jr, Paris
1 september: World of Twist, Son of Bazerk, Smashing Pumpkins, Black Francis, Sonic Youth
Trabanthalle
31 augustus: Hi Ho Silver, Swell Dopa/ Magnapop, Miranda Sex Garden, Michel Waisvisz, Bob Mould, Charles et Les Lulus
1 september: Loose, Chapterhouse, Paradogs, Nirvana, Caspar Brötzmann
Manege
31 augustus: Jeffrey Lee Pierce, Lee Ranaldo (lezing), Freedy Johnston, Mark Eitzel
1 september: Paris (toespraak), Hubert Selby (lezing), Don Bajema (lezing), Nick Cave (lezing)
Ballhause
31 augustus: DJ DNA, Into Paradise, Last Crack, Blur, Milltown Brothers, Galliano, For Mosa, Quazar
1 september: D-Shake, Charmin' Children, Carter U.S.M., Nine Inch Nails, Beats Int., Eton Crop
nice..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Indie is het volgens mijquote:Op woensdag 2 april 2014 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die band ken ik niet. Zeker weer zo'n modern groepje met hun hoofdlettergebruik en zulks.
Ik dacht dat 808state er ook stond, samen heb ik dan toch al 6 van die bandjes al gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heldenplatz
31 augustus: Wedding Present, An Emotional Fish, Wonder Stuff, Dinosaur Jr, Paris
1 september: World of Twist, Son of Bazerk, Smashing Pumpkins, Black Francis, Sonic Youth
Trabanthalle
31 augustus: Hi Ho Silver, Swell Dopa/ Magnapop, Miranda Sex Garden, Michel Waisvisz, Bob Mould, Charles et Les Lulus
1 september: Loose, Chapterhouse, Paradogs, Nirvana, Caspar Brötzmann
Manege
31 augustus: Jeffrey Lee Pierce, Lee Ranaldo (lezing), Freedy Johnston, Mark Eitzel
1 september: Paris (toespraak), Hubert Selby (lezing), Don Bajema (lezing), Nick Cave (lezing)
Ballhause
31 augustus: DJ DNA, Into Paradise, Last Crack, Blur, Milltown Brothers, Galliano, For Mosa, Quazar
1 september: D-Shake, Charmin' Children, Carter U.S.M., Nine Inch Nails, Beats Int., Eton Crop
nice..(maar dan wel in hun na-dagen)
Er staan iig een hoop artiesten op de CD die niet op het festival stondenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht dat 808state er ook stond, samen heb ik dan toch al 6 van die bandjes al gezien(maar dan wel in hun na-dagen)
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het is zo achteraf beschouwd wel een bizarre line-up, ook met NiN er al bij, Dinosaur Jr, Black Francis etc. Maar ja, dat is wel vaker als je achteraf line-ups bekend, dan staan er soms bandjes op die nu heel groot zijn, en destijds wellicht als opvulling dienden![]()
![]()
Black Francis was toen iig al wel op zijn hoogtepunt qua bekendheid denk ik (wasnet voor de release van Trompe le Monde) NIN werden later wel iets bekender, Dinosaur was ook al wel erg bekend.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Lezingje van Nick Cave erbij, wel grappig om dat zo terug te zien.True, wellicht dat het destijds allemaal wat makkelijker was om de wat grotere namen te pakken, ik heb het idee dat het grote aanbod aan festivals ook wel aardig wat met de prijs doet. Ik lees soms over gages dat ik echt denk 'waar gaat het heen...'.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Black Francis was toen iig al wel op zijn hoogtepunt qua bekendheid denk ik (wasnet voor de release van Trompe le Monde) NIN werden later wel iets bekender, Dinosaur was ook al wel erg bekend.![]()
Leuke eerste naam. En Joris Voorn gaat de Technostage op zaterdag hosten.quote:If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Oh, dan zal ik toch maar gaan denk ik. Officieel bevestigd?quote:
Edit: Ja dus
[ Bericht 11% gewijzigd door theodoor9 op 02-04-2014 19:58:25 ]![]()
Die heeft inmiddels ook al wel vijf keer in elke jeugdsoos van Nederland gestaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik toch maar gaan denk ik. Officieel bevestigd?
Edit: Ja dus![]()
Okee, daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels ook al wel vijf keer in elke jeugdsoos van Nederland gestaan.![]()
![]()
Om 11:00 nieuwe namen voor Pukkelpop(ik zou zeggen: maak alles bekend, is toch uitverkocht? Of zou de line-up serieus nog niet compleet zijn?)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Denk nog niet dat die compleet is, maar wel voor 80/90%.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:39 schreef EDMAN- het volgende:
Om 11:00 nieuwe namen voor Pukkelpop(ik zou zeggen: maak alles bekend, is toch uitverkocht? Of zou de line-up serieus nog niet compleet zijn?)
![]()
Voor Pinkpop ja, niet Pukkelpopquote:Op donderdag 3 april 2014 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Taymir en Thé Lau / The Scene.
Taymir is best aardig bandje.![]()
Het is nog vroegquote:.
Heb Taymir al paar keertjes gezien en vind ze alleraardigst spelen. Ook leuk dat ze The Strokes coveren (Barely Legal).![]()
Anti-Flag / Darkside / Dave Hause / Deaf Havanna / Fink / Forest Swords / Fritz Kalkbrenner / Gogol Bordello / Gorgon City / The Hell / Icona Pop / Jonathan Wilson / The Kooks / Lagwagon / Lucius / Marmozets / The Neighbourhood / Other Lives / Pendulum / Perfect Pussy / Rustie / Sharon van Etten / Slowdive / St. Lucia / St. Vincent / Temples Thurston Moore / Vance Joy / The War On Drugs / Wild Beasts / You Me At Six /
Voor Pukkelpop![]()
Ik wist niet eens dat die nog bestondenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:13 schreef Darkestrah het volgende:
Perfect Pussy.Staan weer prima namen bij.
Snap niet dat Lagwagon nog steeds geboekt wordt trouwens.dat was echt 15 jaar geleden hip ofzo, toen liepen alle puberpunkertjes met truien van Lagwagon
![]()
Ahh bedankt voor de suggesties! Ik zat zelf ook al een beetje te kijken naar Dancevalley of Amsterdam Open Air. Opties genoeg toch!quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet niet of er in Nederland echt een popfestival is. Zeker als je naar de huidige top 40 kijkt waar (volgens mij) een dance-fase bezig is. Misschien dat je op bijvoorbeeld Appelpop, Indian Summer of een bevrijdingsfestival een paar dingen in je straatje gaat vinden.![]()
Lagwagon ja, dat vond ik vroeger ook vet. En No Use For A Name. The Ataris. Millencolin. Zoiets zou uit nostalgie wel weer eens leuk zijn, al kan het bijna alleen maar tegenvallen.![]()
Daar hebben we toch Groezrock voor enzoquote:Op donderdag 3 april 2014 11:40 schreef ohnikua het volgende:
Lagwagon ja, dat vond ik vroeger ook vet. En No Use For A Name. The Ataris. Millencolin. Zoiets zou uit nostalgie wel weer eens leuk zijn, al kan het bijna alleen maar tegenvallen.![]()
![]()
NIEUW BEVESTIGD: Very special guest Go Back To The Zoo (in plaats van Nashville Pussy) | De Sluwe Vos (vervanger van Breach) | The Silverfaces | Dr. Lektroluv | Nympho | Traumahelikopter
Voor Paaspop![]()
Ken er dus bijna niemand vanquote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Anti-Flag / Darkside / Dave Hause / Deaf Havanna / Fink / Forest Swords / Fritz Kalkbrenner / Gogol Bordello / Gorgon City / The Hell / Icona Pop / Jonathan Wilson / The Kooks / Lagwagon / Lucius / Marmozets / The Neighbourhood / Other Lives / Pendulum / Perfect Pussy / Rustie / Sharon van Etten / Slowdive / St. Lucia / St. Vincent / Temples Thurston Moore / Vance Joy / The War On Drugs / Wild Beasts / You Me At Six /
Voor Pukkelpop
Uitleg:
The Kooks are joining our list of British giants, along with Editors, Jake Bugg and Ed Sheeran. On Thursday, August 14, they present their second album in the Marquee. In the Boiler Room, on the same day, Fritz Kalkbrenner whips up the swinging crowd, and Pendulum hits the dance floor on Saturday.
Also coming soon to Kiewit: the gypsy punks Gogol Bordello, the electronic adventurers Darkside, the legendary band Slowdive, and Sonic Youth chief Thurston Moore.
Indie-lovers are gonna have a great time, thanks to acts like The War On Drugs, St. Vincent, Temples, Forest Swords, Jonathan Wilson, Other Lives, Wild Beasts, Sharon van Etten and Lucius.
We also expect top performances from Fink, The Neighbourhood, Vance Joy and St. Lucia.
If you like to get down, enjoy the energetic live set of the Icona Pop duo, the exciting DJ set of Gorgon City or the dark beats of Rustie, who plays a live set as well.
And if you're into heavy stuff, then get your kicks from Lagwagon, Anti-Flag, You Me At Six, Deaf Havana, Dave Hause, Perfect Pussy, The Hell and Marmozets.
British dance company Clean Bandit has moved its show from Friday, August 15, to Thursday, August 14.Wir tanzen im viereck
Pitch:
Banks, FKA twigs, Theo Parrish Live, Tinariwen, Ta-ku, Dorian Concept, Kate Boy, Tourist, Phon.o, Awanto3 Live, Cloud Boat.
Cload Boat en Theo Parrish.Stond Tourist niet afgelopen jaar op BKS? Kan me er niet zoveel meer van herinneren.
![]()
Oeh, als dat waar is gaat Jantje een storm van kritiek krijgen van de oudere Stones fans die nu met frisse tegenzin naar Pinkpop gaan. Ook wel beetje slinks het zo te presenteren, eerst Pinkpop en ontkennen dat er wat anders speelt, en zodra dat uitverkocht is ineens 'tadaaa toch ook de Goffert!'![]()
![]()
Het staat er echt;
Of is het een slechte 1 april grap die nu pas aan het licht komt? Ze spelen verder nooit 2 dagen achter elkaar...
Ik vermoed een matige grap van de Goffert, die een beetje te laat het publiek vindt...
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2014 14:26:44 ]![]()
Het schijnt nu ook om een 1 april te kunnen gaan. Maar werd net wel op 3fm genoemd. Beetje vaag allemaal.![]()
Dan was er toch wel iets van een persbericht uitgegaan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
http://www.omroepgelderla(...)ril.htm#.Uz1mSah_tDQ...quote:Het zou natuurlijk ook wel nieuws zijn, Jagger en consorten die in het Goffertpark de mussen uit de bomen komen rocken. Helaas voor de fans: het is onzin.
Een telefoontje naar Mojo Concerts bood uitkomst: de mussen kunnen op 14 juni rustig in hun Nijmeegse bomen blijven zitten.quote:Saillant is trouwens wel dat de site TicketTribune zelfs al aanbood om kaarten te reserveren voor het concert.
EXTRA CONCERT: The Rolling Stones komen 14 juni naar het Goffertpark, Nijmegen! Reserveer alvast je kaarten hier: http://t.co/7RrEwsYPOB
— TicketTribune (@TicketTribune) April 3, 2014
Dat soort zaken moeten echt dood, of gewoon nu 10 kaarten reserveren en daarna een dikke claim neerleggen als ze niet kunnen leveren.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)ril.htm#.Uz1mSah_tDQ
[..]
...
[..]![]()
Ardentes.
quote:Lily Allen, De Dijk, dj’s Michel de Hey, Erick E, Remy, Roog, Andy Jones, Ben Bastion, Dennis Ruyer, René Amesz, Kid Culture, Lucas Gravell, MOTi, René Engel, Roul & Doors, Warren Fellow en stand-up comedians Jan Jaap van der Wal, Henry van Loon, Patrick Laureij, Soundos el Ahmadi, Tex de Wit, René van Meurs, Thijs van Domburg en Tim Fransen zijn toegevoegd aan de line-up van Indian Summer Festival 2014![]()
Paolo NutiniJe moet echt moeite doen wil je hem NIET zien deze zomer.
Verder uiteraard degelijke line-up, zoals verwacht.![]()
Netjes hoor! Zal het nou zijn dat de 3e headliner die special guest is (naast Kasabian en Arcade Fire), of is Jack White headliner?![]()
Je hebt best kans dat dat de enige Europese show van Muse gaat worden. (special guest dan)[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Of iets ala McCartney[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ah zo, het staat er een beetje cryptisch, ik las het alsof Kasabian de 'special guests' waren. Ik gok dan Muse, die zouden 1 US / 1 UK festival doen toch? Wellicht Coachella en Glasto dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je hebt best kans dat dat de enige Europese show van Muse gaat worden. (special guest dan)![]()
Ik ben ooit op een zondagavond op Lowlands die tent binnen gelopen en toen was die kale belg Geubels bezig. En ook wat langer geleden dat de Lama's samen met Bonny st. Claire iets aan het doen waren, maar beide keren ging ik eigenlijk alleen daar zitten om even uit te rusten en wat te eten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Serieus, is er hier ooit iemand naar een comedian geweest tijdens een festival?![]()
Er is ook verder niets mis mee, Geubels vond ik erg grappig in de Slimste Mens. Maar ik heb gewoon het idee dat het geen hond trekt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ben ooit op een zondagavond op Lowlands die tent binnen gelopen en toen was die kale belg Geubels bezig. En ook wat langer geleden dat de Lama's samen met Bonny st. Claire iets aan het doen waren, maar beide keren ging ik eigenlijk alleen daar zitten om even uit te rusten en wat te eten.![]()
Volgens mij ook niet, alhoewel het mij altijd verbaasde hoeveel mensen er voor de Juliet in de rij stonden als Dolf Jansen er voor de 20e keer kwam optreden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er is ook verder niets mis mee, Geubels vond ik erg grappig in de Slimste Mens. Maar ik heb gewoon het idee dat het geen hond trekt.
Maar dat Indian Summer zou toch een soort kruising van PP en LWL moeten worden, het is nu meer een paaspop light.![]()
Ik ben op Lowlands regelmatig naar theater, dans, comedy etc. gegaan. Vind het wel leuk voor de afwisseling (en ga sowieso wel graag naar theater en cabaret, dus waarom niet op een festival?)![]()
Stephen Lynch op Lowlandsquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Serieus, is er hier ooit iemand naar een comedian geweest tijdens een festival?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Is dat zo anders dan? Bij een combi van die festivals denk ik aan een paar gevestigde, commerciele namen zoals je op PP ziet, aangevuld met wat spannendere programmering zoals op LWL, die kant zie je Paaspop toch ook wel een beetje opgaan. Goed, al die Nederlandse meuk past er totaal niet in, maar verder proberen ze wel aardig te mixen volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, alhoewel het mij altijd verbaasde hoeveel mensen er voor de Juliet in de rij stonden als Dolf Jansen er voor de 20e keer kwam optreden.
Maar dat Indian Summer zou toch een soort kruising van PP en LWL moeten worden, het is nu meer een paaspop light.![]()
Paaspop gaat ook wel die kant op ja, maar ik dacht eigenlijk dat Skorpio wel wat meer ambitie had met Indian Summer als festival dan met de acts die er nu staan. Of zijn er echt zoveel mensen die speciaal voor Lily Allen naar een festival gaan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat zo anders dan? Bij een combi van die festivals denk ik aan een paar gevestigde, commerciele namen zoals je op PP ziet, aangevuld met wat spannendere programmering zoals op LWL, die kant zie je Paaspop toch ook wel een beetje opgaan. Goed, al die Nederlandse meuk past er totaal niet in, maar verder proberen ze wel aardig te mixen volgens mij.![]()
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek waren al eerder bekend gemaakt he..quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:40 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Paaspop gaat ook wel die kant op ja, maar ik dacht eigenlijk dat Skorpio wel wat meer ambitie had met Indian Summer als festival dan met de acts die er nu staan. Of zijn er echt zoveel mensen die speciaal voor Lily Allen naar een festival gaan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Na het zien van deze namen neem ik mijn woorden terug, top festival!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek waren al eerder bekend gemaakt he..![]()
Mijn sarcasme sensor tintelt lichtjes maar weet niet als het waar isquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Na het zien van deze namen neem ik mijn woorden terug, top festival!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Is wel een beetje droevig ja, 80% is al op tig andere festivals te zien of op het gratis / bevrijdings / koningsdag / weetikwat festival bij u in de buurtquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek waren al eerder bekend gemaakt he..![]()
Ik heb pas één van die bands gezien, dat zegt wel wat over die bands. Die band (Kensington) zag ik 2 jaar terug op Indian Summer, samen met De Dijk die er dit jaar ook weer staat. Alleen twee jaar terug hadden ze MADNESSquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is wel een beetje droevig ja, 80% is al op tig andere festivals te zien of op het gratis / bevrijdings / koningsdag / weetikwat festival bij u in de buurt
Serieus? De Di-rects, Sjakkelien / Krezip, Niels Geusebroek, JvTW zijn toch wel bands die ik op menig affiche van bv gratis dingen als Parkpop, Wantijpop of een bevrijdingfestival heb zien staan, en de Kensingtons, Jett Rebel's, Taymir's en Chef'Specialss'sszzz zijn toch een beetje de hedendaagse variant daarvan volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb pas één van die bands gezien, dat zegt wel wat over die bands. Die band (Kensington) zag ik 2 jaar terug op Indian Summer, samen met De Dijk die er dit jaar ook weer staat. Alleen twee jaar terug hadden ze MADNESS![]()
Voor dat soort bands ga ik niet naar Den Haag of Amsterdam of weet ik het waar die gratis festivals worden gehouden, hier niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? De Di-rects, Sjakkelien / Krezip, Niels Geusebroek, JvTW zijn toch wel bands die ik op menig affiche van bv gratis dingen als Parkpop, Wantijpop of een bevrijdingfestival heb zien staan, en de Kensingtons, Jett Rebel's, Taymir's en Chef'Specialss'sszzz zijn toch een beetje de hedendaagse variant daarvan volgens mij.
Alleen als andré manuel telt maar eh nee dus!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Serieus, is er hier ooit iemand naar een comedian geweest tijdens een festival?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Op de zwarte cross staan alle smaakmakers op de theaterweide, daar was ik toen dan ook vaak te vinden
Robert Moog died for our synths![]()
hier even kijken wat t gaat worden qua festivals dit jaar, in ieder geval lowlands en het Duitse festival Eier mit speck (3 dagen, 49euro inc. camping en 2x ontbijt, niet gekhoewel het maar 25min rijden is vanaf mn vriend)
![]()
Jive Music verzorgt in samenwerking met Buro Pinkpop de programmering voor Pinkpop Classic. Momenteel zijn er nog geen namen voor de aankomende editie bekend. Daar zal de organisatie later mee naar buiten komen.
Pinkpop Classic vindt plaats op zaterdag 23 augustus op festivalterrein Megaland in Landgraaf.![]()
Ik! Op Lowlands vorig jaar. Het Monica Da Silva Trio heette ze volgens mij. Was best lachenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Serieus, is er hier ooit iemand naar een comedian geweest tijdens een festival?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
![]()
Paar daagjes oud al, maar prima line up al so far.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dour heeft altijd wel leuke dingen er tussen staan. Maar hoor over het festival zelf niets dan slechte verhalen.![]()
Dekmantel:
Jeff Mills
Ben Klock x Ryan Elliott
MARCEL DETTMANN x Luke Slater (OFFICIAL)
Nina Kraviz
Julio Bashmore
Feel my Bicep
Surgeon
Andrew Weatherall
Marcel Fengler (Official) x Efdemin (Official)
Boddika
Steffi x Answer Code Request
Jimmy Edgar
Kyle Hall x Jay Daniel
Atom Heart x Tobias (live
Joey Anderson
Young Marco
Mark du Mosch
Interstellar Funk![]()
![]()
Leuke programma iddWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Alleen voor Nas - Illmatic zou ik al gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven toch wel hele coole namen steeds.
maar kga toch maar niet.Wir tanzen im viereck
Valkhoffestival, voorheen festival De Affairequote:Conor Oberst komt naar het Valkhofpark en neemt Dawes mee als begeleidingsband.
Nonchalante popsongs komen van het Australische Blank Realm, spacy lo-fipop van TEEN en slacker garagepop van SKATERS.
M. Ward en Hiss Golden Messenger bedienen de liefhebbers van folk, roots en singer-songwriter.
De temperatuur in het Valkhofpark wordt een paar graden opgeschroefd door de hiphopfunkbrass van Hackney Colliery Band, de Touaregblues van Mdou Moctar en de rauwe tropicalia van Fumaça Preta.
Fortarock presenteert grof gitaargeweld met de meedogenloze punkmetal van Pro-Pain, de metalmashup van Turbowolf en de spacy stonersound van Monomyth.
Pompeya, met disco en new wave uit Moskou, speelt haar eerste Nederlandse show tijdens het Valkhof Festival en ook de pyschosoul culthelden King Khan & The Shrines komen langs in het park.
Met The Kevin Costners (catchy popsongs), Villa Zeno (dansbare retrorock) en Mountain States (dreampop) hebben we weer fijne lokale pareltjes op het podium.
Arthur Beatrice (indiepop), Celebral Ballzy (NY skatepunk), Jara (indiefolk), Klaus Johann Grobe (krautrock) en The Bots (jonge honden blues) vullen de line-up van het festival aan.![]()
Lowlands dus.
Stromae | Volbeat | St. Vincent | Jonathan Wilson | Royal Blood | The Asteroids Galaxy Tour | Larry And His Flask | Neck Deep | Josef Salvat | Congo Natty | The Growlers | The Barons of Tang | Bongo Botrako | Marmozets[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wow, wat een wisselvallige line-up. Paar érg goede dingen (Death cab, Spoon, Flaming Lips, Local Natives, Warpaint en ook wel Arctic Monkeys), maar dan ook dingen als Macklemore, Tiësto, Duck Sauce en Tegen & Sara... terwijl er toch ook weer niet zóveel namen staan.![]()
Typhoon is a name used by at least four artists.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Doet ie netjes die Typhoon, lijkt me een naamgenoot?
[ afbeelding ]
1. An indie rock band from the United States
2. A rapper from the Netherlands
3. A psychedelic trance group from France
4. A gothic/trance metal band from Poland
5. An alternate name for 타이푼![]()
Hipster much?
http://www.wakestock.co.uk/line-up/Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hipsters luisteren toch wel naar veel hippere dingen dan Tom Odell en Razorlight hoor. Dat kennen mijn ouders zelfs..![]()
't is vooral die lijst Similar artists to Disclosure eronder.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:47 schreef ohnikua het volgende:
Hipsters luisteren toch wel naar veel hippere dingen dan Tom Odell en Razorlight hoor. Dat kennen mijn ouders zelfs..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik kan me er nooit toe zetten om bandjes met namen als joy orbison of goldierocks te luisteren. Mis ik iets?
Waar is de tijd gebleven met gewoon goede namen zoals the Samuel L. Jackson Five
Iceland Airwaves ():
War on Drugs, Flaming Lips, Caribou, Future Islands, Oyama, Farao, Kaleo, Zhala, Spray Paint, Rökkurró, Emilie Nicolas, Endless Dark, Kippi Kaninus, King Gizzard & The Lizzard Wizard, Brain Police, Beneath, Þórir Georg, Fufanu, Epic Rain, Skurken, AMFJ, Kontinuum, Ophidian I, Var, Atónal Blús, Mafama, Vio, Lucy in Blue en Conflictions.
Paaspop:
Circa Waves ,Bells Of Youth, Hunting the Robot, Tommy Ebben, Town of Saints, Jay Hardway, Paceshifters, Twenty Sicks en AC in DC.
Sonisphere UK:
Therapy?, Atari Teenage Riot, Bo Ningen, Trash Talk, Canterbury, LostAlone, Bleed From Within, Dregen, TRC, Beastmilk, Malefice en Glass City Vice![]()
Iceland Airwaves zal er wegens tijd en geld wel nooit van komen, maar lijkt me wel een unieke ervaring zeg.![]()
VIER NIEUWE NAMEN EN START LOKALE VVK
Afgelopen week toverde de organisatie van Jera On Air weer enkele aansprekende en tevens verrassende namen uit de hoge hoed. De week begon sowieso goed voor het festival, dat op vrijdag een gloednieuwe website lanceerde. Later in de week deed het daar nog een schepje bovenop met de bekendmaking van vier nieuwe bands die het festival aan zullen doen.
De meest in het oog springende naam is die van Zebrahead. De punkers uit Californië zullen als één van de headliners op vrijdagavond het Jera On Air-podium beklimmen. Na bijna twintig jaar, tien albums, tientallen tours én een grammy nominatie voor hun cover van Metallica’s ‘Enter Sandman’ is deze band nog steeds vernieuwend en ziet het de fanbase nog elke dag groeien.
Wie Zebrahead zegt, zegt automatisch ‘Playmate of the year’. En dat is misschien wel onterecht. Deze kneiter van een hit, welke in 2000 zorgde voor de definitieve doorbraak van het vijftal, is namelijk niet de enige parel die de punkers produceerden. In de nazomer van 2013 kwam met ‘Call Your Friends’ alweer het tiende album op de markt. Een passende titel; bel al je vrienden en kom op vrijdag 13 juni genieten van deze rasartiesten op Jera On Air.
Met de bekendmaking van Zebrahead was de koek echter nog lang niet op. Bij de editie van 2012 zagen we met The Charm The Fury een toen nog erg talentvolle band op de planken in Ysselsteyn. Intussen is de band het stempel ‘talentvol’ al lang en breed ontgroeid. Met optredens op onder andere Groezrock, Fortarock en clubshows in onder meer de Heineken Music Hal hebben de Amsterdammers met Caroline Westendorp als vrouwelijke screamer een ongekende groei doorgemaakt. De organisatie van Jera On Air is dan ook trots om tezien dat de band die ooit werd aangekondigd als talent, zich heeft ontwikkeld tot gevestigde naam uit het metalcore-genre. Op zaterdag 14 juni zal The Charm The Fury wederom het podium in Ysselsteyn betreden, ditmaal op de Impericon Main Stage.
Nog een oude bekende zijn the 101’s. De band die we vorig jaar al zagen op het Ysselsteynse festival, komt ook dit jaar langs. Eerder al werd bekendgemaakt dat White Russian Records op vrijdag een showcase verzorgt met onder meer Note to Amy en Screw Houston Start Screaming!. Afgelopen week werden ook the 101’s aan deze showcase toegevoegd. De jonge punkers uit Eindhoven, die afgelopen jaar ook in Meerhout op de planken stonden tijdens Groezrock, kwamen eerder dit jaar met het goed ontvangen album ‘For The Years’ naar buiten.
Daarnaast zal er voor de aanstaande editie, speciaal voor Jera On Air, een band worden opgericht die na de punkrockkaraoke op zaterdag een volledige coverset van de legendarische punkrock band NOFX ten gehore zal brengen in de Punkbrockbar. Deze (volledig Belgische) band zal bestaan uit leden van oa. Gino’s Eyball en Arizona.
Tot slot kondigde de organisatie van het festival aan dat aanstaande maandag 14 april de lokale voorverkoop van Jera on Air 2014 begint, wat op 13 en 14 juni plaats zal vinden. De kaarten zijn o.a. te verkrijgen bij; Kwalitaria Forest en COOP van der Leij in Ysselsteyn, Cafetaria Old Dutch in Venray en Ster Videotheek in Horst aan de Maas. Kaarten zijn natuurlijk ook online verkrijgbaar.![]()
Een nieuwe festival op hetzelfde terrein als BKS:tsja...quote:Lekker nakend feesten? Op het nieuwe festival Itchy Feet in Hilvarenbeek zijn géén regels!
HILVARENBEEK - Lekker in je nakie het water in, hutten bouwen, een kampvuurtje stoken of een raveparty in het bos. In de eerste week van september kunnen 'reizigers en vrije geesten' hun hart ophalen op een nieuw festival in de Beekse Bergen: Itchy Feet. "Alles kan en mag", aldus de organisatie van het 'kampeer-evenement'.
De organisatie noemt het festival een sociaal experiment. Op een terrein van 175.000 vierkante meter is plaats voor vijfduizend reizigers. Zijn vormen van vijf tot en met acht september een soort tijdelijke samenleving. Zelfexpressie, kunst, muziek, eten en spiritualiteit zijn enkele belangrijke ingrediënten voor het slagen van het festival.
Afrika Burn en Boom Festival
Het evenement is een combinatie van het Afrika Burn in Zuid Afrika en het Boom Festival in Portugal. Op die festivals komen jaarlijks duizenden mensen bij elkaar om vrijheid en creativiteit te vieren.
Wat er gebeurt op Itchy Feet in Hilvarenbeek beslist de deelnemer zelf. "Een paraplu ballet op het strand of het verkopen van zelfgemaakte producten, alles kan en mag. De samenleving floreert het beste onder zo min mogelijk regels", laat de organisatie weten.
De bedenkers van het festival zijn onder meer betrokken bij Tilburg Cowboys, Greenpeace, Mundial Productions en de Beekse Bergen.
Toegangsprijs
De toegang tot de Itchy Feet nederzetting is niet zo vrij als het festival zelf. Een kaartje kost 79 euro. Maar dan mag je ook nakend hè!![]()
Outkast, Manic Street Preachers, R3HAB, The 1975 & Madeon naar Sziget.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Werk op Kingsday (Olympisch stadion)quote:Op maandag 14 april 2014 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
En naar welk festival gaan de heren/dames van Fok! heen met Koningsdag?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
lekker met z'n allen aan de acid idee?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:04 schreef JackHerrer het volgende:
Een nieuwe festival op hetzelfde terrein als BKS:
[..]
tsja...Wir tanzen im viereck
aller- aller- allerlaatste namen voor Paaspop:quote:Toegegeven: vorige week kondigde de organisatie van Paaspop aan dat het
programma compleet was. Dat blijkt nu iets te voorbarig te zijn geweest.
Want intussen zijn er tóch nog een aantal energieke acts toegevoegd die
garant staan voor FEEST-met-hoofdletters: *Klavan Gadjé*, *TenTemPiés*,
*MadMixMustang*, *Broken Brass Ensemble*, *Mr. Wallace *en *Bazzookas*.J
Ralee *en
**J De Rooie Neger *wakkeren de feestvreugde tussen de optredens verder
aan.
Verder worden naast deze concerten ook een popquiz, pubquiz en Pro
Wrestling Holland worstelen georganiseerd.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ik heb kaartjes voor 538 Q-Day festival (om de hoek, that's why). Maar denk dat het daar veel te druk gaat worden en dat we optredens krijgen van 5 minuten. Ben op zoek naar wat spannenders
![]()
![]()
Ik ga sowieso weer naar Metropolis in Rotterdam. Elk jaar weer leukquote:Op maandag 14 april 2014 12:17 schreef Miniem het volgende:
Ook nog leuke gratis festivals deze zomer in NL?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Queensday Festival is het enige wat ik heb kunnen vinden met o.a. Cheatahs en Eugulls.quote:Op maandag 14 april 2014 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb kaartjes voor 538 Q-Day festival (om de hoek, that's why). Maar denk dat het daar veel te druk gaat worden en dat we optredens krijgen van 5 minuten. Ben op zoek naar wat spannenders
EDIT: Hier de timetable : http://www.queensday.info(...)%20-%20Timetable.jpgVoor relevante muziek: An Unknown Sound![]()
Paaspop-zaterdag 2014 = Lelijk-T-Shirt-Paas-Zaterdag
-------------------------------------------------------------------------
Lelijk-T-Shirt-Paas-Zaterdag op Feesboek
Lelijk-T-Shirt-Paas-Zaterdag op Twitter
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 06:16:18 ]![]()
ADE gaat dit jaar ook wat organiseren in de ArenA. Denk dat ze steeds meer gebruik maken van de driehoek ZiggoDome, HMH, ArenA.![]()
AMF verplaatst zich van Rai naar ArenA idd.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
TAG festivalquote:Op maandag 14 april 2014 12:17 schreef Miniem het volgende:
Ook nog leuke gratis festivals deze zomer in NL?
www.tagfestival.nlWir tanzen im viereck
Live at Amsterdamse bos komt terug.
http://www.liveatamsterdamsebos.nl/concerten/
Met Midlake Band, Milow, Novastar, Angus and Julia Stone e.a.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Waarom staat Beck daar op Spotifyquote:Op woensdag 16 april 2014 12:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Live at Amsterdamse bos komt terug.
http://www.liveatamsterdamsebos.nl/concerten/
Met Midlake Band, Milow, Novastar, Angus and Julia Stone e.a.?
![]()
Coldplay e.a. staan er ook inquote:Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarom staat Beck daar op Spotify?
Zeker en Beck verzorgt de drankjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die doen toch het voorprogramma van Milow ?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Daar ben ik ja en daar zal ik ze waarschijnlijk ook wel gaan zien, maar dit had me alsnog ook zeer mooi geleken!![]()
Ik houd niet echt van Beck'squote:Op woensdag 16 april 2014 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker en Beck verzorgt de drankjes.![]()
Het Oostenrijkse festival Frequency heeft onlangs weer een aantal namen aan het huidige programma toegevoegd. Aan het Daypark-programma staan vanaf heden ook Dub FX, Crystal Fighters (foto) en Bear Hands op het affiche en The Glitch Mob, Goldfish, Kele Okereke, Darkstar, IIISkillz, Fourward, Body & Soul + Disaszt, Wax Wreckaz en DaxtaMC op die van Nightpark.
http://www.festivalinfo.n(...)rs_Goldfish_en_meer/![]()
Eerste namen Metropolis Festival in Rotterdam: Bear's Den (UK), The Jezabels (AU), Woman's Hour (UK), Blank Realm (AU), The Sore Losers (BE), The Vagary (NL), The Bohicas (UK) en The Benelux (NL)![]()
Weet iemand of je op Dauwpop ook bekers kan verzamelen voor drankbonnen?
Line-up Best Kept Secret Festival compleet; blokkenschema staat online
Amsterdam, 22 april 2013 - Met de toevoeging van I Am Oak, Trust, TOKiMONSTA, Cosmonauts, Peter Matthew Bauer (ex-Walkmen), The Haxan Cloak, Woman’s Hour, Amatorski, Honeyblood en het programma van stage FOUR is de line-up van Best Kept Secret compleet. Het blokkenschema, met daarin wie wanneer waar speelt, staat inmiddels op BestKeptSecret.nl. Eerder werden o.a. Elbow, Franz Ferdinand, James Blake, George Ezra, The War On Drugs, Lykke Li, CHVRCHES, Slowdive en Pixies bevestigd. De tweede editie van Best Kept Secret vindt plaats op 20, 21 en 22 juni 2014 in Hilvarenbeek. Kaarten zijn te koop via de website van het festival.
Best Kept Secret draait om muziek. Naast een aantal bekende bands en artiesten presenteert het festival vooral veel spannende, nieuwe namen, op een prachtig terrein, met gezond en vooral lekker eten en drinken.
Nieuw podium FIVE
Van het rijtje nieuwe namen zullen Honeyblood, Trust, I Am Oak en The Haxan Cloak optreden op FIVE, het nieuwe podium dat Best Kept Secret afgelopen week introduceerde. Evenals vorig jaar is dj St. Paul de host van stage FOUR. Hij ontvangt o.a. Tim Knol, Falco Benz, Y’skid, Bombay Show Pig, Leroy Rey, Nuno Dos Santos, De Dupe, Al Lover, Fitz en Maarten Wagemakers als gast-dj's dat weekend. Falco Benz en Bombay Show Pig treden ook op tijdens Best Kept Secret. Alle speeltijden zijn terug te vinden in het blokkenschema.
Ticketinfo
Weekendtickets voor Best Kept Secret kosten ¤119, dagtickets ¤64, een campingticket voor het gehele weekend ¤20 (alle prijzen excl. servicekosten). Best Kept Secret tickets worden uitsluitend verkocht via bestkeptsecret.nl/tickets.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nieuwe namen voor Pukkelpop:
Tinie Tempah, Jimmy Eat World, American Authors, Dan Croll, FKA Twigs, Horse Thief, Kwabs, Oscar And The Wolf, Ryan Hemsworth en Wallace Vanborn, Actress, Arcane Roots, The Bohicas, Cage The Elephant, Drenge, Kadavar, Eyedress, Kurt Vile & The Violators, Joris Delacroix DJ Set, Raving George, The Van Jets en Wovenwar, Amatorski, BRNS, Float Fall, James Vincent McMorrow en Mapei.![]()
Tent Stage
Gojira daar nog wel, netjes. Voor RaR hebben ze afgezegd, of nou ja, ze zijn miraculeus uit de line-up verdwenen.
2 uur Iron Maiden![]()
![]()
Coldplay gaat touren.
En wel Radio 1 big weekend Glasgow. 24 Mei.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Coldplay gaat touren.
En wel Radio 1 big weekend Glasgow. 24 Mei.
Maar niet in Europa zeker?'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ze doen een paar kleine clubshows, maar er gaat ongetwijfeld een groot festival kijken of ze deze vis binnen kunnen hengelen.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Voor Reading/Leeds:
Blood Red Shoes, Crossfaith, Dry the River, Pulled Apart By Horses, Gnarwolves, Papa Roach, Young Guns, Tonight Alive, The Story So Far.
Twin Atlantic, Mallory Knox, Lonely The Brave, The Horrors, The Kooks, Twin Shadow,
Duke Dumont Live, AlunaGeorge, Gesaffelstein, The Glitch Mob, Borgore, Adventure Club, Snakehips, Electric Youth, Gogol Bordello, Jimmy Eat World, Brody Dalle, Möngöl Hörde, Architects, Band Of Skulls, Palma Violets, Augustines.
A Wilhelm Scream, Baby Godzilla, Bear Hands, Bipolar Sunshine, Catfish And The Bottlemen, Darlia, Dave Hause, Every Time I Die, Hudson Taylor, Marika Hackman, Mayday Parade, Meridian Dan, P Money, PUP, Slaves, The Districts, The Flatliners, The Front Bottoms, The Orwells, The Skints, The Wonder Years, Touché Amoré en Wovenwar.![]()
![]()
Gesaffelstein door naar Lowlands. Hup.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gesaffelstein door naar Lowlands. Hup.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Blood Red Shoes was fucking awesome afgelopen zondag in Melkweg!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor Reading/Leeds:
Blood Red Shoes, Crossfaith, Dry the River, Pulled Apart By Horses, Gnarwolves, Papa Roach, Young Guns, Tonight Alive, The Story So Far.
Twin Atlantic, Mallory Knox, Lonely The Brave, The Horrors, The Kooks, Twin Shadow,
Duke Dumont Live, AlunaGeorge, Gesaffelstein, The Glitch Mob, Borgore, Adventure Club, Snakehips, Electric Youth, Gogol Bordello, Jimmy Eat World, Brody Dalle, Möngöl Hörde, Architects, Band Of Skulls, Palma Violets, Augustines.
A Wilhelm Scream, Baby Godzilla, Bear Hands, Bipolar Sunshine, Catfish And The Bottlemen, Darlia, Dave Hause, Every Time I Die, Hudson Taylor, Marika Hackman, Mayday Parade, Meridian Dan, P Money, PUP, Slaves, The Districts, The Flatliners, The Front Bottoms, The Orwells, The Skints, The Wonder Years, Touché Amoré en Wovenwar.
[ afbeelding ]
Blijft leuk bandje, maar al iets te vaak gezien. Op Paaspop waren ze ook zeker niet onaardig. Maar tijd voor wat andersquote:Op woensdag 23 april 2014 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blood Red Shoes was fucking awesome afgelopen zondag in Melkweg!.
![]()
Ik ontdekte ze pas afgelopen januariquote:Op woensdag 23 april 2014 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blijft leuk bandje, maar al iets te vaak gezien. Op Paaspop waren ze ook zeker niet onaardig. Maar tijd voor wat anders.
Volgens de statistieken in 2011 wel een keer geluisterd maar niet blijven hangen. Oh en in 2010 ook al eens.
Wie gaat even alle namen van de poster af of er al een band gelekt heeft dat het ook naar het vaste land komt?
http://www.dolfjansen.com/quote:Op woensdag 23 april 2014 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie gaat even alle namen van de poster af of er al een band gelekt heeft dat het ook naar het vaste land komt?
Ga je gang!![]()
Zet het in de agenda.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja Paaspop 2015 zal plaats vinden op 3, 4 en 5 april. Dat jullie het alvast weten.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Iemand nog een slaapplekje tijdens Pinkpop over?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand nog een slaapplekje kaartje tijdens Pinkpop over?![]()
Wel voor RaRquote:![]()
Reading niet veel bijzonders, Paramore staat wel erg hoog op de bill?
EDIT: Ah hun enige EU (festival)shows zo te zien, na Reading/Leeds verkassen ze gelijk weer naar de US om daar tot eind augustus shows te hebben
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2014 13:54:46 ]![]()
Soberso Blink & Paramore laten headlinenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel voor RaR![]()
Reading niet veel bijzonders, Paramore staat wel erg hoog op de bill?
EDIT: Ah hun enige EU (festival)shows zo te zien, na Reading/Leeds verkassen ze gelijk weer naar de US om daar tot eind augustus shows te hebben
Daar ga ik morgen heen!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
http://www.dolfjansen.com/
Ga je gang!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jup, het is allemaal niet zoveel meer daar, ze hebben toch best weleens wat leuke jaren gehad, maar de afgelopen paar jaar zijn de headliners nogal droevig.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Soberso Blink & Paramore laten headlinenquote:2014: Blink-182, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age/Paramore (Co-headline)
2013: Green Day, Eminem, Biffy Clyro
2012: The Cure, Kasabian, Foo Fighters
2011: My Chemical Romance, The Strokes, Pulp, Muse
2010: Guns N' Roses, Arcade Fire, Blink-182
2009: Kings of Leon, Arctic Monkeys, Radiohead
2008: Rage Against The Machine, The Killers, Metallica
2007: Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Smashing Pumpkins
2006: Franz Ferdinand, Muse, Pearl Jam
2005: Pixies, Foo Fighters, Iron Maiden![]()
Foo Fightersquote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, het is allemaal niet zoveel meer daar, ze hebben toch best weleens wat leuke jaren gehad, maar de afgelopen paar jaar zijn de headliners nogal droevig.
[..]
Wie had jij daar laten headlinen dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel redelijke jaren gehad, maar als je de afgelopen 3 / 4 jaar ziet|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is dat relevant?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie had jij daar laten headlinen dan?
iggy & the stooges, trouwens.![]()
Er is rond die tijd niet zoveel spannends volgens mij, qua grote namen, als je naar Lowlands / Pukkelpop kijkt is het net zo. Maar Paramore co-headlinen met QOTSA vind ik niet echt heel sterk voor een festival wat zich toch vaak ook wel op de grote namen richt. Beide meer sub-headliners. Zelfde geldt voor Blink-182. Had dan Muse of Coldplay proberen aan te trekken ofzo, of gewoon een klassieke Engelse acts, die willen misschien ff een one time thing doen, als je niet echt iets kan vinden wat rond je festival tourt is dat misschien een oplossing.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie had jij daar laten headlinen dan?![]()
Relevant ten opzichte van wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat relevant?
iggy & the stooges, trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Huh? okéquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Loveless doelde op Foo Fighters.
The Hives / Mac Miller / Freddie Gibbs / Tale of Us / Mr. Carmack / Addison Groove live / Boddika / Majistrate / Trippy Turtle / Audio feat. MC GQ / The Offenders / Clinton Fearon & Boogie Brown Band / Congo Natty feat. Congo Dubz & Tenor Fly / Rocket Ship / Dalton Télégramme / Deap Vally / Apaches / Romano Nervoso / Psycho 44 / Punish Yourself / Aborted / Stick To Your Guns / Tagada Jones / Resistance.
Voor Dour![]()
![]()
Alleen dit al he, en dan die 200 kleine namen niet te vergeten
Wat is Manu Chao La Ventura? Gewoon Manu Chao?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dit al he, en dan die 200 kleine namen niet te vergeten|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Liam is aan het spammen op de twitter en ik verwacht eigenlijk dat Oasis de special guest op Glastonbury gaat zijn.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Oasis, als in; beide broers? Dacht dat ze geen mogelijkheid onbenut lieten te roepen dat dat echt NOOIT zou gebeuren...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liam is aan het spammen op de twitter en ik verwacht eigenlijk dat Oasis de special guest op Glastonbury gaat zijn.![]()
Oasis zou alleen bij elkaar komen met beide broers. Dus ik verwacht van wel ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oasis, als in; beide broers? Dacht dat ze geen mogelijkheid onbenut lieten te roepen dat dat echt NOOIT zou gebeuren...[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Jajajaja snap ik, ik bedoel meer; ik kan me niet echt voorstellen aangezien ze altijd zo uitgesproken warenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oasis zou alleen bij elkaar komen met beide broers. Dus ik verwacht van wel ja.Zou wel vet zijn.
![]()
![]()
Eavis heeft aangegeven dat de headliner pas deze maand rond is gemaakt, er staat een special guest op de bill. Ik zie het wel gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajajaja snap ik, ik bedoel meer; ik kan me niet echt voorstellen aangezien ze altijd zo uitgesproken warenZou wel vet zijn.
En daarnaast moet je de uitspraken van de broertjes niet zo serieus nemen. Zou mooi zijn. Jaartje later dan maar ook op Pinkpop.![]()
De namen voor Incubate die hier nog niet voorbij gekomen zijn:
Goat | Angel Olsen | Chad VanGaalen | Exivious | Natural Child | The Cosmic Dead | Nadja | Raum | Moon Duo | Electric Eye | Mick Turner | Black Wizard | Bored Nothing | The Ocean | Bardo Pond | Kadavar | Krallice | Gareth Dickson | Thisquietarmy | Black Oak | Aidan Baker | High Wolf | Coilguns | Crown | Dodecahedron | Hornss | Nadja + Uochi Toki | Ancient Ocean | Aidan Baker/Thisquietarmy | Hypnodrone Ensemble | Caudal | Geryon | Mick Barr | Woodsman.![]()
Nice wel benieuwd hoe ze dat dan gaan doen met Babyshambles?quote:
6 juli staan die namelijk op Werchter.![]()
Happy to announce the additions of Red Light Radio, Quilt, Petrels & Talvihorros to the Le Guess Who? May Day program!![]()
![]()
Je schijnt in één dag van Londen naar Werchter te kunnen reizenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nice wel benieuwd hoe ze dat dan gaan doen met Babyshambles?
6 juli staan die namelijk op Werchter.![]()
Ten tijde van Live 8 destijds waren er ook diverse bands (bv. Velvet Revolver) die de ene dag op Live 8 stonden, en de andere dag op Werchter.![]()
Maar hij zal ook moeten reperteren enzulksquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je schijnt in één dag van Londen naar Werchter te kunnen reizen![]()
Ten tijde van Live 8 destijds waren er ook diverse bands (bv. Velvet Revolver) die de ene dag op Live 8 stonden, en de andere dag op Werchter..
![]()
Het is toch nog geen Juli, en ik neem aan dat hij voor een Babyshambles concert geen weken voorbereiding nodig heeft, alleen voor The Libertines er weer ff in komenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar hij zal ook moeten reperteren enzulks.
![]()
+ geen Antwon, AUN en The Entrance Band.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Happy to announce the additions of Red Light Radio, Quilt, Petrels & Talvihorros to the Le Guess Who? May Day program!
[ afbeelding ]![]()
MELT festivalMELT FESTIVAL!!!quote:Mijn naam, zoals je al verwacht, is Fred BenjFred Benjaminsamins, 30jaar oud en geboren en getogen in Rotterdam. Werkzaam als Freelance Salesagent![]()
Aan het programma van Feest In Het Park zijn onlangs weer een reeks nieuwe namen toegevoegd. Nieuw in de line-up zijn CeeLo Green, Aloe Blacc, Booka Shade, Flip Kowlier, Dr. Lektroluv, Mike Skinner, Tanya Stephens, Mintzkov en Altrego.
Vanaf vandaag is tevens de voorverkoop voor het festival van start gegaan. Deze verloopt via de website van het festival. Dagtickets worden voor 37 euro per stuk verkocht, 2-dagen tickets voor 69 euro en de eerste 1000 combitickets gaan voor de gereduceerde prijs van 72 euro over de toonbank.
Feest in het Park vindt plaats van 21 tot en met 24 augustus op het festivalterrein bij Donkvijver, gelegen vlakbij het centrum van Oudenaarde (België).![]()
Nieuwe namen: Blink 182, Cee Lo Green, Jimmy Eat World, Casper, A Day To Remember en Fedde LeGrand
Voor Sziget![]()
Mike Skinner mag wel naar Nederland komen!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Aan het programma van Feest In Het Park zijn onlangs weer een reeks nieuwe namen toegevoegd. Nieuw in de line-up zijn CeeLo Green, Aloe Blacc, Booka Shade, Flip Kowlier, Dr. Lektroluv, Mike Skinner, Tanya Stephens, Mintzkov en Altrego.
Vanaf vandaag is tevens de voorverkoop voor het festival van start gegaan. Deze verloopt via de website van het festival. Dagtickets worden voor 37 euro per stuk verkocht, 2-dagen tickets voor 69 euro en de eerste 1000 combitickets gaan voor de gereduceerde prijs van 72 euro over de toonbank.
Feest in het Park vindt plaats van 21 tot en met 24 augustus op het festivalterrein bij Donkvijver, gelegen vlakbij het centrum van Oudenaarde (België).![]()
Als ze maar geen hoedjes gaan verkopen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Mike Skinner mag wel naar Nederland komen!![]()
Nieuwe namen Down The Rabbit Hole:
James Vincent McMorrow
Balthazar
Admiral Freebee
The Strypes
Eaves
Greg Wilson
Hallo Venray
Superfood![]()
Skycity
Hou ik van, dus win.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mehhh teveel de platte house kant aan het opgaan imo.
Ieder zijn ding.quote:
Maar acts als Afrojack, Blasterjaxx, Quintino, Shermanology, Gregor Salto, Sander Kleinenberg, Apster en Bart B More heeft iedere house liefhebber toch al regelmatig gezien op de gratis Dancetour events en dergelijke.![]()
Hoop met name dat er een bulk geld naar de aankleding gaat. Een goed podium en aankleding zorgt al voor enorm veel meer sfeer op het terrein daar. Vergelijk het met een ultra stage midden in de business wijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Maar acts als Afrojack, Blasterjaxx, Quintino, Shermanology, Gregor Salto, Sander Kleinenberg, Apster en Bart B More heeft iedere house liefhebber toch al regelmatig gezien op de gratis Dancetour events en dergelijke.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ach zal zeker voor de liefhebbers leuk zijn, heb die tijd een beetje achter me liggen. Nu is Avicii de grote headliner, maar benieuwd wat ze ander jaren gaan doen. In deze scene zullen ze vrees toch snel terugvallen op een Hardwell of Tiësto.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoop met name dat er een bulk geld naar de aankleding gaat. Een goed podium en aankleding zorgt al voor enorm veel meer sfeer op het terrein daar. Vergelijk het met een ultra stage midden in de business wijk.![]()
Deadmau5 is nog nergens aangekondigd dus is nog een optie voor o.a. LL.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach zal zeker voor de liefhebbers leuk zijn, heb die tijd een beetje achter me liggen. Nu is Avicii de grote headliner, maar benieuwd wat ze ander jaren gaan doen. In deze scene zullen ze vrees toch snel terugvallen op een Hardwell of Tiësto.
Qua opzet van dit festival is het compleet gissen naar een volgende editie, bij evaluatie wordt pas gesproken over andere opzet / headliners om het toch tot een succes te maken. Althans dat zou ik doen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Appelpop:
Kaiser Chiefs + Jett Rebel
Amsterdam Dance Event (ADE):
Green Velvet, Gary Beck, Stacey Pullen, Daniel Miller, Clouds, Pfirter, Estroe, Jeff Rushin & Nicole Rosie en Mister Jones.
Breda Barst:
Flip en de Noormannen, Gingerpig, Green Lizard, Red Vultures, Dotan, Taymir, Jett Rebel, Hallo Venray, The Rifles en Arno op het festival.
Mundial:
Los Elasticos, Carla Morrison en DJ Klang
Lokerse Feesten (BE):
Jessie J, Sean Paul, Within Temptation, Patti Smith, Novastar, Intergalactic Lovers en Girls In Hawaii.![]()
Nieuwe namen Pukkelpop:
James Holden, Nick Mulvey, Nick Waterhouse, NOFX, Pup, Superdiscount 3 Live, Tonight Alive, Touché Amoré en Yung Lean & Sad Boys.![]()
![]()
Ugh, dan mogen daar nog Broken Bells, Tune Yards, Arcade Fire en James Vincent McMorrow staan, je wil toch niet op een festival zijn waar fucking Bruno Mars headliner is![]()
![]()
Daryll-Ann, Asko|Schonberg & Nora Fischer, Damien Jurado, Daniel Romano, Moon Duo, Benjamin Clementine, Bird Courage, Woods, Dans Dans, Depedro, Lonnie Holley, Moonface, Unknown Mortal Orchestra, Hallo Venray, Chad VanGaalen, Neneh Cherry with RocketNumberNine, Audacity, Buffalo Tom, Ásgeir, Nick Mulvey. voor Into Great Wide Open.![]()
Nieuw nieuw nieuw.
In volgorde van belangrijkheid: Maiden, Anthrax, Slayer, Alter Bridge.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:31 schreef iAvani het volgende:
[..]
Inderdaad! Naar welke bands ga jij? Waren best een paar nare overlappingen
Anthrax loopt waarschijnlijk in de soep dus want dan sta ik al bij Maiden te wachten, megakut !!!![]()
Underworld sluit zaterdag 14 juni af. Daarnaast zijn Showtek, Shermanology, Mightyfools, Yellow Claw, Ronnie Flex, Lucien Foort, Steve Rachmad, Benny Rodrigues, Darko Esser, Ramon Tapia, Michael Mendoza, Prok & Fitch, Jimmy Carris, MC Haits, Elédi, Jon Gurd, Bram Fidder, Ricardos Raphie, Eskea b2b Bienfait, Rob Hes, Holistic Matter, Heiko Laux en Invite toegevoegd aan het programma.
At Indian Summer Festival.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Underworld sluit zaterdag 14 juni af. Daarnaast zijn Showtek, Shermanology, Mightyfools, Yellow Claw, Ronnie Flex, Lucien Foort, Steve Rachmad, Benny Rodrigues, Darko Esser, Ramon Tapia, Michael Mendoza, Prok & Fitch, Jimmy Carris, MC Haits, Elédi, Jon Gurd, Bram Fidder, Ricardos Raphie, Eskea b2b Bienfait, Rob Hes, Holistic Matter, Heiko Laux en Invite toegevoegd aan het programma.
At Indian Summer Festival.
జ్ఞా![]()
Lekkere dans namen erbij, happy
De rest is ook meteen om te janken zeg.. (het gros in ieder geval)quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
At Indian Summer Festival.![]()
Totaal geen boeiende line-up idd, jammer dat zo'n Underworld dan aan zo'n festival word versleten. Had beter op Pitch, LL of BKS kunnen staan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:35 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
De rest is ook meteen om te janken zeg.. (het gros in ieder geval)![]()
En nu we het toch over Pitch hebben:
Seun Anikulapo Kuti & Egypt 80
Aufgang
Clark
Evian Christ
SHIGETO
Makam
Rangleklods
Cinnaman & Boye
Branko
Ganz
Jameszoo
SirOJ
Sevdeliza
CHEATERS
David Douglas
Julien Mier![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
En nu we het toch over Pitch hebben:
Seun Anikulapo Kuti & Egypt 80
Aufgang
Clark
Evian Christ
SHIGETO
Makam
Rangleklods
Cinnaman & Boye
Branko
Ganz
Jameszoo
SirOJ
Sevdeliza
CHEATERS
David Douglas
Julien Mier![]()
![]()
Geen verrassingen - op Yoko Ono na misschien - maar zien jullie effe dat Caro Emerald de Pyramid-stage zal betreden?![]()
![]()
Yep, netjes hoor
Dat is een nieuwe single zeker? Ik heb ze vorig jaar in de Melkweg (mei) en Paradiso (december) toen speelden ze dat nummer ook. Paradiso was echt briljantquote:Iedereen ging helemaal los!
Staat ook op die nieuwe single ja. Minuut of tien duurt 'ie, fijn hoor.quote:![]()
![]()
Matthijs van Nieuwkerk heeft zojuist via 3FM de volledige line-up voor De Wereld Draait Buiten prijsgegeven. Dit muzikale programma is nu compleet met de komst van Michael Prins, Douwe Bob, Jett Rebel (foto), Mister and Mississippi, Het Concertgebouw Kamerorkest, Liza Ferschtman, Afterpartees, Singlefeestje, The Black Marble Selection, Zo! Gospel Choir en Small Time Crooks.
Binnenkort maakt de organisatie tevens het blokkenschema bekend.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: