Voor Pinkpop ja, niet Pukkelpopquote:Op donderdag 3 april 2014 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Taymir en Thé Lau / The Scene.
Taymir is best aardig bandje.
Het is nog vroegquote:
Ik wist niet eens dat die nog bestondenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:13 schreef Darkestrah het volgende:
Perfect Pussy.Staan weer prima namen bij.
Snap niet dat Lagwagon nog steeds geboekt wordt trouwens.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet niet of er in Nederland echt een popfestival is. Zeker als je naar de huidige top 40 kijkt waar (volgens mij) een dance-fase bezig is. Misschien dat je op bijvoorbeeld Appelpop, Indian Summer of een bevrijdingsfestival een paar dingen in je straatje gaat vinden.
Daar hebben we toch Groezrock voor enzoquote:Op donderdag 3 april 2014 11:40 schreef ohnikua het volgende:
Lagwagon ja, dat vond ik vroeger ook vet. En No Use For A Name. The Ataris. Millencolin. Zoiets zou uit nostalgie wel weer eens leuk zijn, al kan het bijna alleen maar tegenvallen.
Ken er dus bijna niemand vanquote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Anti-Flag / Darkside / Dave Hause / Deaf Havanna / Fink / Forest Swords / Fritz Kalkbrenner / Gogol Bordello / Gorgon City / The Hell / Icona Pop / Jonathan Wilson / The Kooks / Lagwagon / Lucius / Marmozets / The Neighbourhood / Other Lives / Pendulum / Perfect Pussy / Rustie / Sharon van Etten / Slowdive / St. Lucia / St. Vincent / Temples Thurston Moore / Vance Joy / The War On Drugs / Wild Beasts / You Me At Six /
Voor Pukkelpop
...quote:Het zou natuurlijk ook wel nieuws zijn, Jagger en consorten die in het Goffertpark de mussen uit de bomen komen rocken. Helaas voor de fans: het is onzin.
Een telefoontje naar Mojo Concerts bood uitkomst: de mussen kunnen op 14 juni rustig in hun Nijmeegse bomen blijven zitten.
quote:Saillant is trouwens wel dat de site TicketTribune zelfs al aanbood om kaarten te reserveren voor het concert.
EXTRA CONCERT: The Rolling Stones komen 14 juni naar het Goffertpark, Nijmegen! Reserveer alvast je kaarten hier: http://t.co/7RrEwsYPOB
— TicketTribune (@TicketTribune) April 3, 2014
Dat soort zaken moeten echt dood, of gewoon nu 10 kaarten reserveren en daarna een dikke claim neerleggen als ze niet kunnen leveren.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)ril.htm#.Uz1mSah_tDQ
[..]
...
[..]
quote:Lily Allen, De Dijk, dj’s Michel de Hey, Erick E, Remy, Roog, Andy Jones, Ben Bastion, Dennis Ruyer, René Amesz, Kid Culture, Lucas Gravell, MOTi, René Engel, Roul & Doors, Warren Fellow en stand-up comedians Jan Jaap van der Wal, Henry van Loon, Patrick Laureij, Soundos el Ahmadi, Tex de Wit, René van Meurs, Thijs van Domburg en Tim Fransen zijn toegevoegd aan de line-up van Indian Summer Festival 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |