Wel voor RaRquote:
Soberso Blink & Paramore laten headlinenquote:Op woensdag 23 april 2014 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel voor RaR![]()
Reading niet veel bijzonders, Paramore staat wel erg hoog op de bill?
EDIT: Ah hun enige EU (festival)shows zo te zien, na Reading/Leeds verkassen ze gelijk weer naar de US om daar tot eind augustus shows te hebben
Daar ga ik morgen heen!quote:Op woensdag 23 april 2014 13:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
http://www.dolfjansen.com/
Ga je gang!
Jup, het is allemaal niet zoveel meer daar, ze hebben toch best weleens wat leuke jaren gehad, maar de afgelopen paar jaar zijn de headliners nogal droevig.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Soberso Blink & Paramore laten headlinen
quote:2014: Blink-182, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age/Paramore (Co-headline)
2013: Green Day, Eminem, Biffy Clyro
2012: The Cure, Kasabian, Foo Fighters
2011: My Chemical Romance, The Strokes, Pulp, Muse
2010: Guns N' Roses, Arcade Fire, Blink-182
2009: Kings of Leon, Arctic Monkeys, Radiohead
2008: Rage Against The Machine, The Killers, Metallica
2007: Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Smashing Pumpkins
2006: Franz Ferdinand, Muse, Pearl Jam
2005: Pixies, Foo Fighters, Iron Maiden
Foo Fightersquote:Op woensdag 23 april 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, het is allemaal niet zoveel meer daar, ze hebben toch best weleens wat leuke jaren gehad, maar de afgelopen paar jaar zijn de headliners nogal droevig.
[..]
Wie had jij daar laten headlinen dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel redelijke jaren gehad, maar als je de afgelopen 3 / 4 jaar ziet
Is dat relevant?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie had jij daar laten headlinen dan?
Er is rond die tijd niet zoveel spannends volgens mij, qua grote namen, als je naar Lowlands / Pukkelpop kijkt is het net zo. Maar Paramore co-headlinen met QOTSA vind ik niet echt heel sterk voor een festival wat zich toch vaak ook wel op de grote namen richt. Beide meer sub-headliners. Zelfde geldt voor Blink-182. Had dan Muse of Coldplay proberen aan te trekken ofzo, of gewoon een klassieke Engelse acts, die willen misschien ff een one time thing doen, als je niet echt iets kan vinden wat rond je festival tourt is dat misschien een oplossing.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie had jij daar laten headlinen dan?
Relevant ten opzichte van wat?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat relevant?
iggy & the stooges, trouwens.
Huh? okéquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat Loveless doelde op Foo Fighters.
Wat is Manu Chao La Ventura? Gewoon Manu Chao?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dit al he, en dan die 200 kleine namen niet te vergeten
Oasis, als in; beide broers? Dacht dat ze geen mogelijkheid onbenut lieten te roepen dat dat echt NOOIT zou gebeuren...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Liam is aan het spammen op de twitter en ik verwacht eigenlijk dat Oasis de special guest op Glastonbury gaat zijn.
Oasis zou alleen bij elkaar komen met beide broers. Dus ik verwacht van wel ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oasis, als in; beide broers? Dacht dat ze geen mogelijkheid onbenut lieten te roepen dat dat echt NOOIT zou gebeuren...
Jajajaja snap ik, ik bedoel meer; ik kan me niet echt voorstellen aangezien ze altijd zo uitgesproken warenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oasis zou alleen bij elkaar komen met beide broers. Dus ik verwacht van wel ja.
Eavis heeft aangegeven dat de headliner pas deze maand rond is gemaakt, er staat een special guest op de bill. Ik zie het wel gebeurenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajajaja snap ik, ik bedoel meer; ik kan me niet echt voorstellen aangezien ze altijd zo uitgesproken warenZou wel vet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |