Van dat lijstje maar 1quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Poll: Naar welk festival ga jij dit jaar?
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
• Rock Werchter
• Pukkelpop
• Rock Am Ring
• Sziget
• Overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lowlands en Defqon.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
• Rock Werchter
• Pukkelpop
• Rock Am Ring
• Sziget
• Overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 1 april 2014 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
+ nog een paar.
+ London Calling, Kingsday, Dauwpop, Indian Summer, Down The Rabbit Hole, Pitch, De Wereld draait buiten, North Sea Jazz, Zwarte Cross, Sky City Festival, Incubate, ADE, Songbirdquote:
Overig heeft dit jaar een bazen line-up alles komt daar bijnaquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
• Pinkpop
• Lowlands
• Best Kept Secret
• Paaspop
• Fortarock
• Rock Werchter
• Pukkelpop
• Rock Am Ring
• Sziget
• Overig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Luxepositie heb je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ London Calling, Kingsday, Dauwpop, Indian Summer, Down The Rabbit Hole, Pitch, De Wereld draait buiten, North Sea Jazz, Zwarte Cross, Sky City Festival, Incubate, ADE, Songbird
Werken we hard voor.quote:
Noem het luxe. De keren dat ik D_A rustig een band heb zien staan bekijken zijn op één hand te tellen.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoi! Waar gaat je voorkeur naar uit?
Haha, prima zin.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Noem het luxe. De keren dat ik D_A rustig een band heb zien staan bekijken zijn op één hand te tellen.
klopt die zin?
Bepaalt iemand anders waar je foto's gaat schieten? Of heb je daar zelf ook wel een keuze in?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, prima zin.
Maar idd, ik probeer het wel duidelijk te scheiden. Ga best regelmatig naar bands toe om te bekijken en te luisteren maar in de zomer moet ik m'n centen verdienen en dan is het voornamelijk rennen en maar bar weinig slapen.
Beetje van beide.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bepaalt iemand anders waar je foto's gaat schieten? Of heb je daar zelf ook wel een keuze in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |