MUZ / Ein abend in Wien (De Doelen, R'dam in 1991)quote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar moet je dan aan denken?
Bands, Bier en Wienerschnitzels ?
NirFUCKINGvanaquote:Op woensdag 2 april 2014 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
MUZ / Ein abend in Wien (De Doelen, R'dam in 1991)
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ein Abend in Wien was eigenlijk de eerste Lowlands nieuwe stijl (dus niet die uit de jaren 60), maar dan indoor.
Zelfde organisatie.
Die band ken ik niet. Zeker weer zo'n modern groepje met hun hoofdlettergebruik en zulks.quote:
Indie is het volgens mijquote:Op woensdag 2 april 2014 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die band ken ik niet. Zeker weer zo'n modern groepje met hun hoofdlettergebruik en zulks.
Ik dacht dat 808state er ook stond, samen heb ik dan toch al 6 van die bandjes al gezienquote:Op woensdag 2 april 2014 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heldenplatz
31 augustus: Wedding Present, An Emotional Fish, Wonder Stuff, Dinosaur Jr, Paris
1 september: World of Twist, Son of Bazerk, Smashing Pumpkins, Black Francis, Sonic Youth
Trabanthalle
31 augustus: Hi Ho Silver, Swell Dopa/ Magnapop, Miranda Sex Garden, Michel Waisvisz, Bob Mould, Charles et Les Lulus
1 september: Loose, Chapterhouse, Paradogs, Nirvana, Caspar Brötzmann
Manege
31 augustus: Jeffrey Lee Pierce, Lee Ranaldo (lezing), Freedy Johnston, Mark Eitzel
1 september: Paris (toespraak), Hubert Selby (lezing), Don Bajema (lezing), Nick Cave (lezing)
Ballhause
31 augustus: DJ DNA, Into Paradise, Last Crack, Blur, Milltown Brothers, Galliano, For Mosa, Quazar
1 september: D-Shake, Charmin' Children, Carter U.S.M., Nine Inch Nails, Beats Int., Eton Crop
nice..
Er staan iig een hoop artiesten op de CD die niet op het festival stondenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht dat 808state er ook stond, samen heb ik dan toch al 6 van die bandjes al gezien(maar dan wel in hun na-dagen)
True, wellicht dat het destijds allemaal wat makkelijker was om de wat grotere namen te pakken, ik heb het idee dat het grote aanbod aan festivals ook wel aardig wat met de prijs doet. Ik lees soms over gages dat ik echt denk 'waar gaat het heen...'.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Black Francis was toen iig al wel op zijn hoogtepunt qua bekendheid denk ik (wasnet voor de release van Trompe le Monde) NIN werden later wel iets bekender, Dinosaur was ook al wel erg bekend.
Leuke eerste naam. En Joris Voorn gaat de Technostage op zaterdag hosten.quote:
Oh, dan zal ik toch maar gaan denk ik. Officieel bevestigd?quote:
Die heeft inmiddels ook al wel vijf keer in elke jeugdsoos van Nederland gestaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik toch maar gaan denk ik. Officieel bevestigd?
Edit: Ja dus
Okee, daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op woensdag 2 april 2014 21:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels ook al wel vijf keer in elke jeugdsoos van Nederland gestaan.
Denk nog niet dat die compleet is, maar wel voor 80/90%.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:39 schreef EDMAN- het volgende:
Om 11:00 nieuwe namen voor Pukkelpop(ik zou zeggen: maak alles bekend, is toch uitverkocht? Of zou de line-up serieus nog niet compleet zijn?)
Voor Pinkpop ja, niet Pukkelpopquote:Op donderdag 3 april 2014 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Taymir en Thé Lau / The Scene.
Taymir is best aardig bandje.
Het is nog vroegquote:
Ik wist niet eens dat die nog bestondenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:13 schreef Darkestrah het volgende:
Perfect Pussy.Staan weer prima namen bij.
Snap niet dat Lagwagon nog steeds geboekt wordt trouwens.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet niet of er in Nederland echt een popfestival is. Zeker als je naar de huidige top 40 kijkt waar (volgens mij) een dance-fase bezig is. Misschien dat je op bijvoorbeeld Appelpop, Indian Summer of een bevrijdingsfestival een paar dingen in je straatje gaat vinden.
Daar hebben we toch Groezrock voor enzoquote:Op donderdag 3 april 2014 11:40 schreef ohnikua het volgende:
Lagwagon ja, dat vond ik vroeger ook vet. En No Use For A Name. The Ataris. Millencolin. Zoiets zou uit nostalgie wel weer eens leuk zijn, al kan het bijna alleen maar tegenvallen.
Ken er dus bijna niemand vanquote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Anti-Flag / Darkside / Dave Hause / Deaf Havanna / Fink / Forest Swords / Fritz Kalkbrenner / Gogol Bordello / Gorgon City / The Hell / Icona Pop / Jonathan Wilson / The Kooks / Lagwagon / Lucius / Marmozets / The Neighbourhood / Other Lives / Pendulum / Perfect Pussy / Rustie / Sharon van Etten / Slowdive / St. Lucia / St. Vincent / Temples Thurston Moore / Vance Joy / The War On Drugs / Wild Beasts / You Me At Six /
Voor Pukkelpop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |