Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:09 schreef LostFormat het volgende:
Nieuwsgierig.
Gewoon omdat het zinnetje "ein abend in wien" gewoon erg vaak voorbij komt/kwam. Als je naar de VPRO luisterde dan werd vaak gezegd "na hun geweldige concert op ein abend in wien" etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:10 schreef PankPinther het volgende:
Zal ff kijken voor je...
Vanwaar die interesse in zo'n oud festival als ik vragen mag?
Oh ja, dat is waar ook, Nirvana was er toen ook. Maar ze werden blijkbaar niet belangrijk of representatief genoeg geacht om op de cd te komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
het lijkt me dat het soort van het grunge festival was. Toen dacht ik laat ik de line-up eens opzoeken maar dat bleek niet te vinden.
ah het was dus het alternatieve festivalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, Nirvana was er toen ook. Maar ze werden blijkbaar niet belangrijk of representatief genoeg geacht om op de cd te komen.
Dit stond er op de cd:
http://musicbrainz.org/re(...)ab-953217ff7d9b.html
Precies. Een beetje een staalkaart van waar Oor-medewerkers van hielden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah het was dus het alternatieve festival
In de jaren daarvoor had je van dezelfde organisatoren de Pandora's Box-festivals, dat was ook helemaal te waus. Echt iedereen die iets voorstelde, was daar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
whaaaa N.W.A. en808state
OMG wat een festival moet dat geweest zijn
All tomorrows parties komt in de buurtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
In de jaren daarvoor had je van dezelfde organisatoren de Pandora's Box-festivals, dat was ook helemaal te waus. Echt iedereen die iets voorstelde, was daar.
Bestaan zulke legendarische festivals tegenwoordig niet meer, of zijn ze er wel maar krijg ik er gewoon niks meer van mee? Ik moet toegeven dat ik de muziek al jaren niet meer echt volg.
ohnee 1 dag zie ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
fl52,50 dat was best wel prijzig![]()
was het trouwens meerdaags ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:30 schreef ranja het volgende:
Magnapop, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Frank Black waren er ook.
Nirvana inderdaad, die toerde dat jaar als voorprogramma van Sonic Youth .
Ja maar daar komen dan de bands die je overal kunt zien 2manydjs royksopp etcquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef ranja het volgende:
Nou ja, toen waren het allemaal nog beginnende bands of nog niet bekende bands.
Sonic Youth was niet meer beginnend maar echt bekend werden ze pas in 1992 met Dirty.
Ik denk dat je het met een beetje fantasie een voorloper van Motel Mozaique kunt noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |