...quote:Het zou natuurlijk ook wel nieuws zijn, Jagger en consorten die in het Goffertpark de mussen uit de bomen komen rocken. Helaas voor de fans: het is onzin.
Een telefoontje naar Mojo Concerts bood uitkomst: de mussen kunnen op 14 juni rustig in hun Nijmeegse bomen blijven zitten.
quote:Saillant is trouwens wel dat de site TicketTribune zelfs al aanbood om kaarten te reserveren voor het concert.
EXTRA CONCERT: The Rolling Stones komen 14 juni naar het Goffertpark, Nijmegen! Reserveer alvast je kaarten hier: http://t.co/7RrEwsYPOB
— TicketTribune (@TicketTribune) April 3, 2014
Dat soort zaken moeten echt dood, of gewoon nu 10 kaarten reserveren en daarna een dikke claim neerleggen als ze niet kunnen leveren.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)ril.htm#.Uz1mSah_tDQ
[..]
...
[..]
quote:Lily Allen, De Dijk, dj’s Michel de Hey, Erick E, Remy, Roog, Andy Jones, Ben Bastion, Dennis Ruyer, René Amesz, Kid Culture, Lucas Gravell, MOTi, René Engel, Roul & Doors, Warren Fellow en stand-up comedians Jan Jaap van der Wal, Henry van Loon, Patrick Laureij, Soundos el Ahmadi, Tex de Wit, René van Meurs, Thijs van Domburg en Tim Fransen zijn toegevoegd aan de line-up van Indian Summer Festival 2014
Ah zo, het staat er een beetje cryptisch, ik las het alsof Kasabian de 'special guests' waren. Ik gok dan Muse, die zouden 1 US / 1 UK festival doen toch? Wellicht Coachella en Glasto dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je hebt best kans dat dat de enige Europese show van Muse gaat worden. (special guest dan)
Ik ben ooit op een zondagavond op Lowlands die tent binnen gelopen en toen was die kale belg Geubels bezig. En ook wat langer geleden dat de Lama's samen met Bonny st. Claire iets aan het doen waren, maar beide keren ging ik eigenlijk alleen daar zitten om even uit te rusten en wat te eten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Serieus, is er hier ooit iemand naar een comedian geweest tijdens een festival?
Er is ook verder niets mis mee, Geubels vond ik erg grappig in de Slimste Mens. Maar ik heb gewoon het idee dat het geen hond trekt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:22 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik ben ooit op een zondagavond op Lowlands die tent binnen gelopen en toen was die kale belg Geubels bezig. En ook wat langer geleden dat de Lama's samen met Bonny st. Claire iets aan het doen waren, maar beide keren ging ik eigenlijk alleen daar zitten om even uit te rusten en wat te eten.
Volgens mij ook niet, alhoewel het mij altijd verbaasde hoeveel mensen er voor de Juliet in de rij stonden als Dolf Jansen er voor de 20e keer kwam optreden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Er is ook verder niets mis mee, Geubels vond ik erg grappig in de Slimste Mens. Maar ik heb gewoon het idee dat het geen hond trekt.
Stephen Lynch op Lowlandsquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat zo anders dan? Bij een combi van die festivals denk ik aan een paar gevestigde, commerciele namen zoals je op PP ziet, aangevuld met wat spannendere programmering zoals op LWL, die kant zie je Paaspop toch ook wel een beetje opgaan. Goed, al die Nederlandse meuk past er totaal niet in, maar verder proberen ze wel aardig te mixen volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:33 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, alhoewel het mij altijd verbaasde hoeveel mensen er voor de Juliet in de rij stonden als Dolf Jansen er voor de 20e keer kwam optreden.
Maar dat Indian Summer zou toch een soort kruising van PP en LWL moeten worden, het is nu meer een paaspop light.
Paaspop gaat ook wel die kant op ja, maar ik dacht eigenlijk dat Skorpio wel wat meer ambitie had met Indian Summer als festival dan met de acts die er nu staan. Of zijn er echt zoveel mensen die speciaal voor Lily Allen naar een festival gaan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat zo anders dan? Bij een combi van die festivals denk ik aan een paar gevestigde, commerciele namen zoals je op PP ziet, aangevuld met wat spannendere programmering zoals op LWL, die kant zie je Paaspop toch ook wel een beetje opgaan. Goed, al die Nederlandse meuk past er totaal niet in, maar verder proberen ze wel aardig te mixen volgens mij.
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek waren al eerder bekend gemaakt he..quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:40 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Paaspop gaat ook wel die kant op ja, maar ik dacht eigenlijk dat Skorpio wel wat meer ambitie had met Indian Summer als festival dan met de acts die er nu staan. Of zijn er echt zoveel mensen die speciaal voor Lily Allen naar een festival gaan?
Na het zien van deze namen neem ik mijn woorden terug, top festival!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek waren al eerder bekend gemaakt he..
Mijn sarcasme sensor tintelt lichtjes maar weet niet als het waar isquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Na het zien van deze namen neem ik mijn woorden terug, top festival!
Is wel een beetje droevig ja, 80% is al op tig andere festivals te zien of op het gratis / bevrijdings / koningsdag / weetikwat festival bij u in de buurtquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek waren al eerder bekend gemaakt he..
Ik heb pas één van die bands gezien, dat zegt wel wat over die bands. Die band (Kensington) zag ik 2 jaar terug op Indian Summer, samen met De Dijk die er dit jaar ook weer staat. Alleen twee jaar terug hadden ze MADNESSquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is wel een beetje droevig ja, 80% is al op tig andere festivals te zien of op het gratis / bevrijdings / koningsdag / weetikwat festival bij u in de buurt
Serieus? De Di-rects, Sjakkelien / Krezip, Niels Geusebroek, JvTW zijn toch wel bands die ik op menig affiche van bv gratis dingen als Parkpop, Wantijpop of een bevrijdingfestival heb zien staan, en de Kensingtons, Jett Rebel's, Taymir's en Chef'Specialss'sszzz zijn toch een beetje de hedendaagse variant daarvan volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb pas één van die bands gezien, dat zegt wel wat over die bands. Die band (Kensington) zag ik 2 jaar terug op Indian Summer, samen met De Dijk die er dit jaar ook weer staat. Alleen twee jaar terug hadden ze MADNESS
Voor dat soort bands ga ik niet naar Den Haag of Amsterdam of weet ik het waar die gratis festivals worden gehouden, hier niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? De Di-rects, Sjakkelien / Krezip, Niels Geusebroek, JvTW zijn toch wel bands die ik op menig affiche van bv gratis dingen als Parkpop, Wantijpop of een bevrijdingfestival heb zien staan, en de Kensingtons, Jett Rebel's, Taymir's en Chef'Specialss'sszzz zijn toch een beetje de hedendaagse variant daarvan volgens mij.
Alleen als andré manuel telt maar eh nee dus!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik! Op Lowlands vorig jaar. Het Monica Da Silva Trio heette ze volgens mij. Was best lachenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Alleen voor Nas - Illmatic zou ik al gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven toch wel hele coole namen steeds.
quote:Conor Oberst komt naar het Valkhofpark en neemt Dawes mee als begeleidingsband.
Nonchalante popsongs komen van het Australische Blank Realm, spacy lo-fipop van TEEN en slacker garagepop van SKATERS.
M. Ward en Hiss Golden Messenger bedienen de liefhebbers van folk, roots en singer-songwriter.
De temperatuur in het Valkhofpark wordt een paar graden opgeschroefd door de hiphopfunkbrass van Hackney Colliery Band, de Touaregblues van Mdou Moctar en de rauwe tropicalia van Fumaça Preta.
Fortarock presenteert grof gitaargeweld met de meedogenloze punkmetal van Pro-Pain, de metalmashup van Turbowolf en de spacy stonersound van Monomyth.
Pompeya, met disco en new wave uit Moskou, speelt haar eerste Nederlandse show tijdens het Valkhof Festival en ook de pyschosoul culthelden King Khan & The Shrines komen langs in het park.
Met The Kevin Costners (catchy popsongs), Villa Zeno (dansbare retrorock) en Mountain States (dreampop) hebben we weer fijne lokale pareltjes op het podium.
Arthur Beatrice (indiepop), Celebral Ballzy (NY skatepunk), Jara (indiefolk), Klaus Johann Grobe (krautrock) en The Bots (jonge honden blues) vullen de line-up van het festival aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |