Iedereen is er stil van hoor....quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het bij een kast was gebleven was het nog niet zo erg.
Best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, dit was mijn weekend.
en
Jullie ook zo genoten van het mooie weer?
Je weet dattie het er om doet he? Beetje provocerenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:14 schreef DonJames het volgende:
Man man man.. Lekker met ikweetniethoehard door de bebouwde kom, inhalen over dubbele doorgetrokken streep.. Maargoed, dit soort problemen lossen zichzelf doorgaans zelf op
Dat zeg ik toch nergens? Ik snap verder het hele doel van het posten hier niet want er is vrijwel niemand die zich ervoor interesseert.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
Met dat doel ga ik echt op pad. Zo van: jaaaa ik ga me vandaag eens extreem uitleven om Kano op de kast te jagen op Fok.
Ik heb die filmpjes niet bekeken hoor.quote:Vond 't nog best beschaafd gaan over 't algemeen.. alleen dat stukje met al die fietsers op die hele smalle weggetjes was misschien wat lomp maar toen reed ik achteraan dus kon ik niet het tempo bepalen.
Spijtig, dan mis je het prachtige landschap rondom Utrecht: Lekdijk, polders, turfplassen, Hollandse IJssel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Ik snap verder het hele doel van het posten hier niet want er is vrijwel niemand die zich ervoor interesseert.
[..]
Ik heb die filmpjes niet bekeken hoor.
quote:Nikon is doing away with RAW in all consumer end DSLR's in the future. So based on the current lineup the D610 and below would have no option to shoot RAW what so ever. The Nikon D800 and D4s which are the top of the line models would continue to have RAW as an option.
quote:LAKE SUCCESS, N.Y., April 1, 2014 – Canon U.S.A., Inc. once again shows its leadership in digital imaging by introducing the Canon EOS-1D W "Wildlife" Digital SLR camera, the EOS-1D W is the world's first professional DSLR designed specifically for the needs of wildlife photographers and videographers. A new addition to Canon’s arsenal of professional DSLRs, the EOS-1D W is a progressive EOS-1D series camera based on the EOS-1D X, but loaded with exciting new features.
According to Sakuichi Ishizukara, Canon’s Executive Vice President and General Manager, Imaging Technologies & Communications Group, Canon U.S.A., “Wildlife photographers make up a large percentage of DSLR camera users. These photographers have specific needs – needs that have long been overlooked.”
(...)
By utilizing groundbreaking technology first introduced in the EOS 70D, a pair of APS-C format imaging sensors can now be rotated vertically and joined into one very high resolution, near-full frame, 30 x 22.5mm imaging sensor while enjoying the production efficiencies of the smaller sensors. The EOS-1D W natively delivers a 4:3 ratio 7296 x 5472 pixel image for 39.9 megapixels of resolution. Photographers wishing to use the DSLR-conventional 3:2 image ratio can select 7296 x 4864 resolution via an “Aspect Ratio” menu option.
(...)
Wildlife images usually include at least one eye and Canon recognizes that it is critical that your wildlife subjects' eyes are in focus. The EOS 1D W includes two previously unavailable focus modes - Animal Eye Tracking and Zone Animal Eye Tracking. Animal Eye Tracking builds on the EOS iTR (Intelligent Tracking and Recognition) AF technology incorporated into the EOS-1D X. Utilizing the viewfinder light sensor, Canon's newly developed eye recognition technology can recognize the closest animal eye in the frame and automatically assign the correct AF point to obtain a perfectly focused eye every time. Zone Animal Eye Tracking allows restriction of eye selection to one specific AF zone. For even better performance, Dual Pixel CMOS AF II technology is utilized for eye tracking right into frame borders in High and Extreme-High shooting modes.
(...)
Built-in Wildlife Call
Not only can the EOS-1D W remain hidden, it can bring the wildlife to the camera. By inserting a memory card with your favorite wildlife call recorded on it (MP3 and WAV formats supported), the EOS 1D-W can play back the recording. No longer does the photographer need to carry a duck, turkey, predator, deer or other call with them to attract wildlife. Canon will provide open source MP3 wildlife call audio files at a website to be announced.
quote:Canon Inc., the parent company of Canon U.S.A., Inc., a leader in digital imaging solutions, has announced the development of a new super-telephoto zoom lens, the EF 200-600mm f/4 L W IS USM/STM. Designed specifically for use with Canon’s EOS-1D W, the EF 200-600mm f/4 L (W) IS USM/STM will feature:
•Massive 400mm focal range
•4-stop image stabilization system
•User selectable AF mechanisms (USM / STM)
•"Canondrophobic" (Hydrophobic Fluorine) lens coating
•Extreme Weather sealing
•Realtree Outdoors® Camouflage patterns (Hardwood, Waterfowl and Snow)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 01-04-2014 13:38:38 ]
Geen zorgen dat heb ik laatst nog gedaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Spijtig, dan mis je het prachtige landschap rondom Utrecht: Lekdijk, polders, turfplassen, Hollandse IJssel.
Ook leuk om te fietsen, trouwens. Laatst nog met m'n moeder gedaan.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:33 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En Just Announced: Canon EOS-1D W: The Professional DSLR Designed Specifically for Wildlife Photographers
[..]
[ afbeelding ]
Canon Inc. Announces Development of EF 200-600mm f/4 L W IS USM/STM Lens
[..]Hoeveel honderden euro's geef je uit aan zo'n verfbeurtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:33 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
En Just Announced: Canon EOS-1D W: The Professional DSLR Designed Specifically for Wildlife Photographers
[..]
[ afbeelding ]
Canon Inc. Announces Development of EF 200-600mm f/4 L W IS USM/STM Lens
[..]32 maartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
Als je dat weer doet mag je hier wel een bakje koffie komen doen. Of iets anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen zorgen dat heb ik laatst nog gedaan.
Beter kunnen is filmen en uploadenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kijk doe filmpjes ook nooit. Als ik een motor wil zien of whatever trek ik die van mezelf wel uit de schuur.
zou t?quote:
Dat wel, maar gelukkig is het lekker weer buiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Ynske het volgende:
ik haat mensen die in serieuze gesprekken reageren met 'dat wel' om hun eigen reacties te onderstrepen, en totaal niet luisteren naar de onderbouwing van een ander
Misschien wordt dit meer gewaardeerd?quote:
Dan zou ik morgen vrij nemenquote:Op dinsdag 32 maart 2014 14:15 schreef Uncle het volgende:
Dat hele 1 april mogen zo van mij wel weer afschaffen.
Een dag lang slechte grappen wedstrijd, die in het ergste geval al een week eerder beginnen
Ik zie het door m'n zakelijke mailtjes heen sijpelen, zo irritant.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef Uncle het volgende:
Een dag lang slechte grappen wedstrijd, die in het ergste geval al een week eerder beginnen
Dat is idd te ergquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zie het door m'n zakelijke mailtjes heen sijpelen, zo irritant.
Echt? Zo van:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zie het door m'n zakelijke mailtjes heen sijpelen, zo irritant.
Bart heeft zijn extreem hoge gage vorig jaar op 1 april geregeld. Niemand had door dat dat absurde bedrag slechts een grapje wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Echt? Zo van:
Kensington: "Hallootjes, heb je nog tijd voor een klusje vanavond in de Melkweg? We bieden 5% bovenop ons normale tarief."
D_A: Is cool, gaat lukken.
Kensington: "1 april, 5% extra hahahihaho"
Noord utrecht toch ergensquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dat weer doet mag je hier wel een bakje koffie komen doen. Of iets anders.
Ja, en dan twijfelen met het terug mailen hoe je moet reageren. Moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Echt? Zo van:
Kensington: "Hallootjes, heb je nog tijd voor een klusje vanavond in de Melkweg? We bieden 5% bovenop ons normale tarief."
D_A: Is cool, gaat lukken.
Kensington: "1 april, 5% extra hahahihaho"
Geld moet rollen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Bart heeft zijn extreem hoge gage vorig jaar op 1 april geregeld. Niemand had door dat dat absurde bedrag slechts een grapje was
Ik zag afgelopen vrijdag ook foto's van 2 jaar terug bij iemand aan de muur, tijdens het fotograferen van hun bruiloftquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:29 schreef Koelkastje het volgende:
Zag net één van mijn eerste studioshoots terug.
Wat een blamage!
Nooit bang dat je op oud werk word beoordeeld?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen vrijdag ook foto's van 2 jaar terug bij iemand aan de muur, tijdens het fotograferen van hun bruiloft.
muaah niet zo... de eerste foto's met de studio set waren wel wat minder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nooit bang dat je op oud werk word beoordeeld?
Stuntfotograaf mikpunt van parodieėn op internet: http://gwphotoguy.tumblr.com/quote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ograaf_in_G-W__.html
Ik kom er nu pas achter nadat ik die achterlijke nieuwsberichten op de frontpage lees. Verder de gehele dag gelukkig niet in de gaten gehad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef Uncle het volgende:
Dude! Hoe lang is dat geleden?!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:06 schreef Erasmo het volgende:
![]()
Herintreder meldt. FOT-oldbies zullen me waarschijnlijk nog wel herkennen
Hehe twee jaar ofzoquote:
Als het leuk is om te delen: zeker doen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hehe twee jaar ofzoIk fotografeer nog wel aardig wat maar ik deel het meeste in kleine kring. Ben vrij druk met mijn werk(Marine) maar aan de andere kant geeft het wel aardige mogelijkheden.
Ik noem dat awesomeheidquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindbaasquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn niet mijn foto's uiteraard.quote:
TT klopt dus. Mooi.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef freud het volgende:
Ik zie nu pas dat dit een naamtopic is. TT goed gekozen
Raad trouwens eens wat ik vorige week in de vriezer vond, het is geel/rood en heeft de vorm van een baksteenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Ouwesok het volgende:
Wanneer zouden we de eerste foto's mogen verwachten op flicker, feesboek of instakramp of misschien wel eh hier
[ afbeelding ]
Geelrode baksteen? Fosforgranaat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Raad trouwens eens wat ik vorige week in de vriezer vond, het is geel/rood en heeft de vorm van een baksteen
Klinkt als iets Kodakkerigsquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Raad trouwens eens wat ik vorige week in de vriezer vond, het is geel/rood en heeft de vorm van een baksteen
Zover mogelijk weg van die videoquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Susteren het volgende:
Die track en video.
Echt zo'n video waarvan je zin krijgt om op vakantie te gaan!
Correct. Hint 2: Er is een liedje over.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Klinkt als iets Kodakkerigs
Of een zorgvuldig aangedrukt zakje paprikasnippers
[..]
Zover mogelijk weg van die video
Agfa derlief, toe drink niet meerquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Correct. Hint 2: Er is een liedje over.
Ik ook... En de achterbuurman tegen zijn vrouw schreeuwen. De geluiden van de natuurquote:
Bij mijn vriendin thuis zitten er 423423 volgens in de tuin. Vind het maar irritant als je wilt uitslapen.quote:
Je kon ook iedere paar minuten een vliegtuig of trein horen, ik zou wel weten wat ik prefereer.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin thuis zitten er 423423 volgens in de tuin. Vind het maar irritant als je wilt uitslapen.
Ze woont idd ook vlak bij een spoor er een is een militaire vliegveld in de buurtquote:Op woensdag 2 april 2014 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kon ook iedere paar minuten een vliegtuig of trein horen, ik zou wel weten wat ik prefereer.
Ik heb altijd aan het spoor gewoond maar dat geluid hoor je op een gegeven moment niet meer. Vliegveld is daar ook maar die sportvliegtuigje hoor je niet zo goed en gaan pas laat vliegen. Eindhoven airport horen we hier wel heel goed. Zeker die zware militaire bakken. Gebeurt gelukkig maar zelden dat ik er wakker van word. Maandag kwam er een hele zware over. Konden hem niet zien door de bewolking maar horen des te meer. Nog steeds benieuwd wat voor toestel dat was.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze woont idd ook vlak bij een spoor er een is een militaire vliegveld in de buurtAlleen die hoor je niet zo vaak.
Voor het eerst naar een fysiotherapeutquote:Op woensdag 2 april 2014 09:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand nog wat leuks gepland voor vandaag?
Waarvoor?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voor het eerst naar een fysiotherapeut
Vanwege de pijn in je benen?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voor het eerst naar een fysiotherapeut
quote:
Mijn linkerstelt is inderdaad nog steeds niet goed en mijn vriendin begon te dreigen dat ze me aan de haren mee zou slepen als ik niet zelf een afspraak maakte.quote:
Hopelijk ben je er met hulp van je fysio ook zo vanaf :-)quote:Op woensdag 2 april 2014 09:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Mijn linkerstelt is inderdaad nog steeds niet goed en mijn vriendin begon te dreigen dat ze me aan de haren mee zou slepen als ik niet zelf een afspraak maakte.![]()
Kan ik meteen mijn schouder even laten nakijken als ik daar ben.
* Merlijn is 30+ en wordt gammel
Stelt. Poot. Been... Hork. Wat jij wiltquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:26 schreef Merlijn het volgende:
Mijn linkerstelt is inderdaad nog steeds niet goed en mijn vriendin begon te dreigen dat ze me aan de haren mee zou slepen als ik niet zelf een afspraak maakte.![]()
Kan ik meteen mijn schouder even laten nakijken als ik daar ben.
* Merlijn is 30+ en wordt gammel
Zit er over te denken om het op Ebay te gooien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Agfa derlief, toe drink niet meer
Nee, natuurlijk, Kodachrome.
Goed ingevroren houden tot we met zijn allen zo retro zijn dat zelfs Kodak zijn K14-proces weer gaat draaien. Tot die tijd heb je aan Kodachrome bijzonder weinig
Jammer, want het was de nummer-1 karakterfilm
Ik lees net op wikipedia dat 1 van de laatste rolletjes is volgeschoten door een beroemde fotograaf. Zal wel serieus geld waard zijn?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit er over te denken om het op Ebay te gooien.
Gisteren maar eens de daad bij het woord gevoegd en mezelf een lastige opdracht gegeven; de lokale tankstations er interessant op zetten:
[ afbeelding ]
Moet het wit bij de pompen nog wel een beetje aanpassen, beste highlights daar.
Ja die door de ontwikkelmachine zijn gegaan. Waarde is nu denk ik ¤5 per rol ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik lees net op wikipedia dat 1 van de laatste rolletjes is volgeschoten door een beroemde fotograaf. Zal wel serieus geld waard zijn?
Oh, dat valt wel mee dus. Dan zou ik 'm persoonlijk bewaren. Tenzij je die 5 euro nodig hebt.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja die door de ontwikkelmachine zijn gegaan. Waarde is nu denk ik ¤5 per rol ofzo.
Ah, gevonden. Een vergunningsvrije schutting mag niet hoger zijn dan 2 meter. De bestaande schutting is echter 2m30 hoog..quote:Op woensdag 2 april 2014 09:45 schreef DonJames het volgende:
Ruzie met de vergunningscheck (voor een omgevingsvergunning)Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ik voor het vernieuwen van een schutting in m'n (volledig afgesloten) achtertuin een vergunning nodig heb. Maar de check zegt van wel..
En nu? Een schutting van 2 meter of een meetfoutje tijdens het bouwen?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, gevonden. Een vergunningsvrije schutting mag niet hoger zijn dan 2 meter. De bestaande schutting is echter 2m30 hoog..
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 10:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En nu? Een schutting van 2 meter of een meetfoutje tijdens het bouwen?
Bouw een schuur van 4 meter hoog en 10cm diepquote:Op woensdag 2 april 2014 10:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat laatste denk ikPunt is, mijn tuin loopt af vanuit het huis. Als ik dus in mijn keuken sta en de tuin in kijk, zou ik over een schutting van 2 meter heenkijken. 2m30 gaat wel goed.
Wel gaar, die regels voor een omgevingsvergunning. Ik mag zonder vergunning geen schutting neerzettten van 2m01, maar wel een schuur van 4 meter hoog
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit er over te denken om het op Ebay te gooien.
Gisteren maar eens de daad bij het woord gevoegd en mezelf een lastige opdracht gegeven; de lokale tankstations er interessant op zetten:
[ afbeelding ]
Mooie foto; zeker met die kever waar de koffer van open is. (of moet je dat nog wel degelijk motorkap noemen?).quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Had je misschien niet met de photosniper moeten doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef xepera9 het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.
Dat mag toch gewoon? Een bezinepomp fotograferen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef xepera9 het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.
Dat is wel heel zuur. Hopelijk herstel je snel.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Rennen is voor mij ook over voorlopig. Heb waarschijnlijk botvliesontsteking aan beide scheenbenen. Geen rennen, of dansen voor 2-3 maanden. ondertussen alleen wandelen, rekoefeningen en doorbloeding stimuleren. En als kersje op de taart door naar de pododinges...
Dankje, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Als ik te snel weer ga lopen, komt het erger terug...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur. Hopelijk herstel je snel.
Witte licht links gaat weg, broodjes bord is wat lastiger. En ja het is de kofferbakquote:Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooie foto; zeker met die kever waar de koffer van open is. (of moet je dat nog wel degelijk motorkap noemen?).![]()
Als die andere auto en die broodjes-reclame-bord er niet stond (en misschien dat witte licht links) was het écht een toffe foto geworden.
Zekers, alhoewel je als je met je statief naast de weg staat iedereen zich opeens netjes aan de snelheid houdtquote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon? Een bezinepomp fotograferen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zekers, alhoewel je als je met je statief naast de weg staat iedereen zich opeens netjes aan de snelheid houdt
Maar dan mag het herstel nog wel snel zijn dat je er iig in het dagelijks leven geen last van hebt :-)quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dankje, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Als ik te snel weer ga lopen, komt het erger terug...
* Merlijn baalt.
Koop een speedo en ga zwemmen?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Rennen is voor mij ook over voorlopig. Heb waarschijnlijk botvliesontsteking aan beide scheenbenen. Geen rennen, of dansen voor 2-3 maanden. ondertussen alleen wandelen, rekoefeningen en doorbloeding stimuleren. En als kersje op de taart door naar de pododinges...
Kano even mijn speedo laten zienquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Had je misschien niet met de photosniper moeten doen
[ afbeelding ]
Ze mogen vast ook vragen of je dat niet wilt doen. Wist ik veel, was 16 of zo, m'n eerste nachtfoto's.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon? Een bezinepomp fotograferen.
Voorzichtig, anders breek je de boel nog.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Koelkastje het volgende:
Zo, back-up gemaakt van 800GB aan foto/video/muziek en ander spul.
Morgen even mijn oude harde schijf eruit trekken en en nieuwe erin duwen!
sterktequote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Aaah das Kut man!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Succes. Ik ben maar gestopt met hardlopen nav zulks gedoe.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Ga de natuur in, camera mee enzoquote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben vrij vandaag. Maar verveel me dood.
Bijnaquote:Op donderdag 3 april 2014 11:15 schreef Merlijn het volgende:
Beuh... vandaag is niet mijn dag. Is het al weekend ?
Hardlopen dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef over_hedge het volgende:
Ik dacht laat ik gaan skate, enige wat opzich best handig zou zijn is om dan skates te hebben.
Nee dat is saai en word ik moe van.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat is saai en word ik moe van.
Nee beetje zonde want ik heb wel skates ergens. Weet alleen niet waar omdat ik ze al jaren niet gebruikt heb. Denk dat mijn broer ze heeft. Alleen die is niet thuis dus gaat hem niet worden vandaag.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:09 schreef Uncle het volgende:
Eerst shoppen voor nieuwe skates en dan lekker skaten
ja, het is gewoon saai hardlopen.quote:
Dan kijk je niet om je heen. Maar dat mag hoor, geen enkel probleem dat je dat vind.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, het is gewoon saai hardlopen.
Het duurt gewoon te lang voor je iets nieuws ziet. Tijdens skeeleren gaat het een stuk harder dus meer variatie, meer te zien, wind door je haren, allesquote:Op donderdag 3 april 2014 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind ik niet. Vandaag nog vanalles gezien tijdens het lopen.
Ik ben vandaag kapotte eieren en verse kuikentjes tegen gekomenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:39 schreef Uncle het volgende:
[..]
Het duurt gewoon te lang voor je iets nieuws ziet. Tijdens skeeleren gaat het een stuk harder dus meer variatie, meer te zien, wind door je haren, alles
Van op de bank hangen word je ook moe hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan kijk je niet om je heen. Maar dat mag hoor, geen enkel probleem dat je dat vind.
Maar zeggen dat je daar moe van wordt, dan moet je gewoon op de bank gaan hangen of in bed gaan liggen. Dat word je van alle manieren van bewegen.
En kan je ondertussen nog een beetje springen en gekke dingen doenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:39 schreef Uncle het volgende:
[..]
Het duurt gewoon te lang voor je iets nieuws ziet. Tijdens skeeleren gaat het een stuk harder dus meer variatie, meer te zien, wind door je haren, alles
Niks afgebrokenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Voorzichtig, anders breek je de boel nog.
Die tweedequote:Op donderdag 3 april 2014 13:27 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar eens een macrolens kopen denk ik. Krijg ze net niet helemaal scherp nu met mijn extensiontubes.
feliquote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
M'n proeftijd is voorbij en daarna vandaag ook meteen te horen gekregen dat ze graag met mij verder willen. Erg mooi dus.
En ook meteen te horen gekregen dat ze er nog een pand bij willen kopen, dus willen uitbreiden. Dat betekend dat ik voorlopig verzekert ben van een baan.
Tnxquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
M'n proeftijd is voorbij en daarna vandaag ook meteen te horen gekregen dat ze graag met mij verder willen. Erg mooi dus.
En ook meteen te horen gekregen dat ze er nog een pand bij willen kopen, dus willen uitbreiden. Dat betekend dat ik voorlopig verzekert ben van een baan.
Koel, tof om te horen!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Feliquote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha ik twijfelde, tnxquote:
Erg leuk!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook echt een grote jongen, boekhouder in de arm genomen. Laat de belasting voordeeltjes maar komen
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Zeker!quote:
Netjes!quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
goedemorgen! almost weekend
Nog even terugkomen op mijn afval"race"
1 december 89,2kg => 4 april 79,3 kg
Dit met de Weightwatchers, en daarbij gewoon lekker eten en genieten van lekkere dingen.
Heb nu een sport wat ik echt super vind, 1,5 a 2 uur mountainbiken doe ik met plezier.
Daardoor verbrand je ook weer lekker wat calorieėn, dus ik ben tevreden zo
Had nog wat oude kleren liggen in de kast, deze passen weer perfect!
Nog een foto gerelateerd bericht, de bruiloft van vorige week is goed verlopen!
Op het moment van de kus weigerde de camera ff, maar had nog een andere camera omhangen met de 70-200 erop.
Stond gelukkig niet TE dicht erop, dus was nog op tijd voor de kus
Netjes! Eten levert meer op in de kilo-race dan sporten, dus goed in balans houden is wel zo slim. Wel ruk dat je cam op zo'n moment weigert!quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
goedemorgen! almost weekend
Nog even terugkomen op mijn afval"race"
1 december 89,2kg => 4 april 79,3 kg
Dit met de Weightwatchers, en daarbij gewoon lekker eten en genieten van lekkere dingen.
Heb nu een sport wat ik echt super vind, 1,5 a 2 uur mountainbiken doe ik met plezier.
Daardoor verbrand je ook weer lekker wat calorieėn, dus ik ben tevreden zo
Had nog wat oude kleren liggen in de kast, deze passen weer perfect!
Nog een foto gerelateerd bericht, de bruiloft van vorige week is goed verlopen!
Op het moment van de kus weigerde de camera ff, maar had nog een andere camera omhangen met de 70-200 erop.
Stond gelukkig niet TE dicht erop, dus was nog op tijd voor de kus
Maar dat lijkt wel meer op "opslag" dan handig opbergenquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:33 schreef Erasmo het volgende:
Alle oude fototroep die in de weg ligt opgeruimd en op zolder gedaan, had 3 van zulke bakken nodig
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69903214/
Zelden, was vroeger nog wel wat van het verzamelen van Pentax spulletjes. Heb bv 3 spotmatic'squote:Op zaterdag 5 april 2014 10:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar dat lijkt wel meer op "opslag" dan handig opbergen
Dat spul gebruik je zeker niet vaak?
Bij mij zijn het de AF-lenzen die ergens achteraf staan (met uitzondering van de 90mm en de 400mm) en worden mijn gebruikslenzen van steeds vroegere bouwjarenquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelden, was vroeger nog wel wat van het verzamelen van Pentax spulletjes. Heb bv 3 spotmatic's
Het M42 glas wordt af en toe nog wel uit de kast getrokken voor specialistische klusjes.
Waarschijnlijk vanmiddag nog even het struikgewas in voor wat macrospul, als het licht voldoende verbetert misschien nog een poging doen op wat vogels maar eerst mijn monitor vervangen die afgelopen week door onderstaande AKM aandoenlijke kopjesgevende mauwknuffel omver werd gekopt en sindsdien een irritante vlek in beeld heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:20 schreef Xilantof het volgende:
Gaat men nog iets fotografisch doen dit weekend?
Ik heb zojuist, omdat ik mijn camera niet bij mij had toevallig ook een paar foto's geschoten met m'n mobiel van 1 van de katten van een maat van mij. Zijn best goed gelukt voor een telefoon foto. Zal zo eens uploaden ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanmiddag nog even het struikgewas in voor wat macrospul, als het licht voldoende verbetert misschien nog een poging doen op wat vogels maar eerst mijn monitor vervangen die afgelopen week door onderstaande AKM aandoenlijke kopjesgevende mauwknuffel omver werd gekopt en sindsdien een irritante vlek in beeld heeft.
Mųrmel:
[ afbeelding ]
Op zich weer een buitenkansje natuurlijk, de monitoren zijn inmiddels ook aardig verbeterd
Een bmw. Ik weet niet welke type maar wel dat er 185pk onder ligt dus dat gaat wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
Hehe motoren zijn idd snel
Wat voor machine heeft hij?
Net zelf ook een uurtje gereden op mijn motor (suzuki gsx-r750)
Wil ook best vooruit
als het een racer is dan weet ik welke je bedoeldquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een bmw. Ik weet niet welke type maar wel dat er 185pk onder ligt dus dat gaat wel.
Ding is bloed snel ja. Ik had mij aan de beugels vast achterop omdat ik dat fijner vind met het remmen maar op de snelweg tikt ie me aan of ik ff hem vast wil houden en toen wist ik het al. BWAAAAAAAAAAM. Ben ik thuis zeg ik 'dat ging zeker wel een kilometer of 150?' '150? 220 zul je bedoelen' haha niet normaalquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:28 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
als het een racer is dan weet ik welke je bedoeld
Geen verkeerde telefoon foto hoor
Ik vind het ook niks als iemand zo zich vast houd. Heb je het gevoel dat diegene er zo af valtquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ding is bloed snel ja. Ik had mij aan de beugels vast achterop omdat ik dat fijner vind met het remmen maar op de snelweg tikt ie me aan of ik ff hem vast wil houden en toen wist ik het al. BWAAAAAAAAAAM. Ben ik thuis zeg ik 'dat ging zeker wel een kilometer of 150?' '150? 220 zul je bedoelen' haha niet normaal
Is ze nu mooier dan voorheen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]Idd. Daar dacht ik ook meteen aan. Maar klassieker of niet, geen probleem.
Niet slecht moet ik zeggen alleen een beetje een porno actrice hoofd maar dat had ze al maar dat boeit me nietsquote:
Sluipwesp?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:43 schreef Ouwesok het volgende:
Nex5N en Canon FD 3.5/50mm. Het lijkt een combinatie met mogelijkheden.
[ link | afbeelding ]
Kortom weer heerlijk een paar uurtjes frisse lucht genoten
Dit vind ik 1 van mijn beste macro foto's.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik altijd met macro foto's heb, nouja, bijna altijd, ik vind het knap gedaan maar het heeft niet echt een wow factor. In 1 oogopslag heb ik vaak de hele foto wel gezien
Galwespje (tenminste, dat lijkt er het meest opquote:
Het is ook wel veel voor in FOT. Eén hele fotoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik altijd met macro foto's heb, nouja, bijna altijd, ik vind het knap gedaan maar het heeft niet echt een wow factor. In 1 oogopslag heb ik vaak de hele foto wel gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I did fart - come
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Hehe zo zou je het kunnen zien.quote:
Al een maand of 2 geleden ontdekt (lang leve rumor nieuwsbrievenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:37 schreef Iemand91 het volgende:
Chinon Bellami HD-1 another retro style cinema camera
[ afbeelding ]
Het is een camera die maximaal 1080p 30fps opneemt op een sensor ter grootte van een sensor die in een mobiele telefoon zit. En moet zo'n $830 / ¤600 kosten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:39 schreef Susteren het volgende:
Al een maand of 2 geleden ontdekt (lang leve rumor nieuwsbrieven), maar geef het niet echt een kans. Beetje knockoff van de al twijfelachtige Bolex als je het mij vraagt.
Prima, afgelopen zaterdag is de tennis competitie weer begonnenquote:
ja! Zaterdag vooral foto's gemaakt en gister rustig dagje.quote:Op maandag 7 april 2014 06:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Prima, afgelopen zaterdag is de tennis competitie weer begonnen. Gisteren lekker rustig aan gedaan
. Jij ook een goed weekend gehad?
Zo is het!quote:Op maandag 7 april 2014 07:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja! Zaterdag vooral foto's gemaakt en gister rustig dagje.
Nu weer hard aan het werk
Skendel!quote:Op maandag 7 april 2014 08:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar eens een ritje naar het altijd prachtige Schijndel.
Nee, maar het is idd maar stil ja.quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Merlijn het volgende:
Het is hier wel rustig zeg... staat iedereen nog vast in de verkeerschaos in Rotterdam?
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 15:19 schreef J03llV het volgende:
Mooi weer! Iemand die de afgelopen dagen fanatiek wezen foto's schieten?
Nee niet echt tijd voor gehad eigenlijk. Binnenkort maar weer eens doen. Vogels ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 15:19 schreef J03llV het volgende:
Mooi weer! Iemand die de afgelopen dagen fanatiek wezen foto's schieten?
Wide gamut?quote:Op maandag 7 april 2014 16:31 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb nog een shitload foto's die ik moet uitzoeken en nabewerken.. een bruiloft, twee keer azie (Thailand/Indonesie/Vietnam), en twee dagen lang met 20 vuurspuwers opgetrokken. Gigabytes aan foto's in ieder geval, en veel te weinig tijd![]()
Donderdag weer metalbandjes fotograferen, o.a. Gorgoroth [ afbeelding ]
En momenteel in een dillemma of het voor mij nut heeft om een wide-gamut monitor aan te schaffen, of in plaats van een 24" wide-gamut een 27" srgb scherm. Keuzes keuzes..
Ik heb toch mooie plaatjes van je voorbij zien komenquote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja
maar daar praten we hier liever niet over
En nu?quote:
Feestje.quote:
Leuk.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef Uncle het volgende:
[..]
Even je username aanpassen. En die dekselse avatar van je!!
Heb je een osso gehosseld daar?quote:
Hehe tot nu toe alleen een Amerikaans meisje bij het hotel.quote:
Maar zeker weer vergeten een nummer te vragen... -> KLBquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe tot nu toe alleen een Amerikaans meisje bij het hotel.
Hosselaar!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe tot nu toe alleen een Amerikaans meisje bij het hotel.
Hij heeft gewoon zijn FOK! user ID gegevenquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Maar zeker weer vergeten een nummer te vragen... -> KLB
*moest lachenquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zijn FOK! user ID gegeven
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd fijn als het parool mailt dat je ze nog geld mag factureren
Had je nog geen factuur gestuurd?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd fijn als het parool mailt dat je ze nog geld mag factureren
Salarisquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is zeker net zo fijn als dat ik mijn salaris gestort krijg?
Jawel maar ze hebben de foto blijkbaar nog ergens anders gebruikt en mag een zelfde bedrag dus weer factureren. Best netjes!quote:
Alleen als het een zakelijk doel diende. Het flesje cola is een zakenlunch en het blaadje kan als research voor een tekenproject dienen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
Zou ik mijn flesje cola en wielrenblaadje die ik op de terugweg van een zakelijke meeting had gekocht ter vermaak ook kunnen declareren? Immers was het tijdens werktijd!
Heb je een btw bonnetje daarvan ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi, zo effe tegen mijn baas vertellen dat ik geld van 'm krijg.
Zekers!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel maar ze hebben de foto blijkbaar nog ergens anders gebruikt en mag een zelfde bedrag dus weer factureren. Best netjes!
Helaas.quote:
Dan vrees ik dat je daar niet mee verder komt...quote:
Helemaal met wind kracht 6 als je tegenwind in fietstquote:
Jup.. Hagel als in ijsbolletjes die zo lekker pijnlijk tegen je wangen aan petsen.quote:
Ik was de hond aan het uitlaten.. Die sukkel komt met hagel altijd bij mij schuilen.. Had nu geen lange jas aan. Maar anders stopt hij altijd zijn hoofd onder mijn jasquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helemaal met wind kracht 6 als je tegenwind in fietst
Die lucht leende zich daar wel voor ja!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Koelkastje het volgende:
Echt zonde dat ik geen materiaal bij me had voor een timelapse!
[ afbeelding ]
Ohoh.. Blij er niet doorheen te hoeven.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:33 schreef Merlijn het volgende:
Zeaux.... wat een drama verkeer vanochtend
Moodkillerquote:
Ik ben al wakker vanaf 4u vanochtend. Dan krijg ik 3 uur extra en dus is het nu 12 uur. Zaagmans, kom er maar inquote:Op woensdag 9 april 2014 09:04 schreef Uncle het volgende:
[..]
Eerst zaagmans. Dan aan weekend denken![]()
[ afbeelding ]
* Merlijn klok geeft...quote:
K heb late dienst, dus voor mijn gevoel is t nog moggelquote:
Dus nu zit je niet meer in Utrecht?? Ff snel je website aanpassen dan!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef Susteren het volgende:
SES / Geen match, welke studie?
![]()
Misschien toch maar een foto opleiding? Iemand ervaring daarmee?
Ja inderdaad, tenzij ik gewoon een andere studie ga doen in Utrecht natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dus nu zit je niet meer in Utrecht?? Ff snel je website aanpassen dan!
Fashion management?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja inderdaad, tenzij ik gewoon een andere studie ga doen in Utrecht natuurlijk.
Gewoon persvoorlichter bij Canon wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja inderdaad, tenzij ik gewoon een andere studie ga doen in Utrecht natuurlijk.
zijn dat niet die twee van toen was geluk heel gewoon?quote:
Ditquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zijn dat niet die twee van toen was geluk heel gewoon?
Fotograferen heb je geen opleiding voor nodig. Leer een vak, fotografeer erbij, en er zijn er maar een paar die er van kunnen leven en het leuk blijven vinden. D_A is een uitzondering, geen regel.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef Susteren het volgende:
SES / Geen match, welke studie?
![]()
Misschien toch maar een foto opleiding? Iemand ervaring daarmee?
Vet manquote:Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima vermaakt afgelopen twee dagen, vandaag 3FM Awards
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |