Jawel maar ze hebben de foto blijkbaar nog ergens anders gebruikt en mag een zelfde bedrag dus weer factureren. Best netjes!quote:
Alleen als het een zakelijk doel diende. Het flesje cola is een zakenlunch en het blaadje kan als research voor een tekenproject dienen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
Zou ik mijn flesje cola en wielrenblaadje die ik op de terugweg van een zakelijke meeting had gekocht ter vermaak ook kunnen declareren? Immers was het tijdens werktijd!
Heb je een btw bonnetje daarvan ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi, zo effe tegen mijn baas vertellen dat ik geld van 'm krijg.
Zekers!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel maar ze hebben de foto blijkbaar nog ergens anders gebruikt en mag een zelfde bedrag dus weer factureren. Best netjes!
Helaas.quote:
Dan vrees ik dat je daar niet mee verder komt...quote:
Helemaal met wind kracht 6 als je tegenwind in fietstquote:
Jup.. Hagel als in ijsbolletjes die zo lekker pijnlijk tegen je wangen aan petsen.quote:
Ik was de hond aan het uitlaten.. Die sukkel komt met hagel altijd bij mij schuilen.. Had nu geen lange jas aan. Maar anders stopt hij altijd zijn hoofd onder mijn jasquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helemaal met wind kracht 6 als je tegenwind in fietst
Die lucht leende zich daar wel voor ja!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Koelkastje het volgende:
Echt zonde dat ik geen materiaal bij me had voor een timelapse!
[ afbeelding ]
Ohoh.. Blij er niet doorheen te hoeven.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:33 schreef Merlijn het volgende:
Zeaux.... wat een drama verkeer vanochtend
Moodkillerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |