Ik noem dat awesomeheidquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindbaasquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn niet mijn foto's uiteraard.quote:
TT klopt dus. Mooi.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:51 schreef freud het volgende:
Ik zie nu pas dat dit een naamtopic is. TT goed gekozen
Raad trouwens eens wat ik vorige week in de vriezer vond, het is geel/rood en heeft de vorm van een baksteenquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:58 schreef Ouwesok het volgende:
Wanneer zouden we de eerste foto's mogen verwachten op flicker, feesboek of instakramp of misschien wel eh hier
[ afbeelding ]
Geelrode baksteen? Fosforgranaat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Raad trouwens eens wat ik vorige week in de vriezer vond, het is geel/rood en heeft de vorm van een baksteen
Klinkt als iets Kodakkerigsquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Raad trouwens eens wat ik vorige week in de vriezer vond, het is geel/rood en heeft de vorm van een baksteen
Zover mogelijk weg van die videoquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Susteren het volgende:
Die track en video.
Echt zo'n video waarvan je zin krijgt om op vakantie te gaan!
Correct. Hint 2: Er is een liedje over.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Klinkt als iets Kodakkerigs
Of een zorgvuldig aangedrukt zakje paprikasnippers
[..]
Zover mogelijk weg van die video
Agfa derlief, toe drink niet meerquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Correct. Hint 2: Er is een liedje over.
Ik ook... En de achterbuurman tegen zijn vrouw schreeuwen. De geluiden van de natuurquote:
Bij mijn vriendin thuis zitten er 423423 volgens in de tuin. Vind het maar irritant als je wilt uitslapen.quote:
Je kon ook iedere paar minuten een vliegtuig of trein horen, ik zou wel weten wat ik prefereer.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin thuis zitten er 423423 volgens in de tuin. Vind het maar irritant als je wilt uitslapen.
Ze woont idd ook vlak bij een spoor er een is een militaire vliegveld in de buurtquote:Op woensdag 2 april 2014 08:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kon ook iedere paar minuten een vliegtuig of trein horen, ik zou wel weten wat ik prefereer.
Ik heb altijd aan het spoor gewoond maar dat geluid hoor je op een gegeven moment niet meer. Vliegveld is daar ook maar die sportvliegtuigje hoor je niet zo goed en gaan pas laat vliegen. Eindhoven airport horen we hier wel heel goed. Zeker die zware militaire bakken. Gebeurt gelukkig maar zelden dat ik er wakker van word. Maandag kwam er een hele zware over. Konden hem niet zien door de bewolking maar horen des te meer. Nog steeds benieuwd wat voor toestel dat was.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze woont idd ook vlak bij een spoor er een is een militaire vliegveld in de buurtAlleen die hoor je niet zo vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |