Het is een camera die maximaal 1080p 30fps opneemt op een sensor ter grootte van een sensor die in een mobiele telefoon zit. En moet zo'n $830 / ¤600 kosten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:39 schreef Susteren het volgende:
Al een maand of 2 geleden ontdekt (lang leve rumor nieuwsbrieven), maar geef het niet echt een kans. Beetje knockoff van de al twijfelachtige Bolex als je het mij vraagt.
Prima, afgelopen zaterdag is de tennis competitie weer begonnenquote:
ja! Zaterdag vooral foto's gemaakt en gister rustig dagje.quote:Op maandag 7 april 2014 06:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Prima, afgelopen zaterdag is de tennis competitie weer begonnen. Gisteren lekker rustig aan gedaan
. Jij ook een goed weekend gehad?
Zo is het!quote:Op maandag 7 april 2014 07:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja! Zaterdag vooral foto's gemaakt en gister rustig dagje.
Nu weer hard aan het werk
Skendel!quote:Op maandag 7 april 2014 08:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar eens een ritje naar het altijd prachtige Schijndel.
Nee, maar het is idd maar stil ja.quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Merlijn het volgende:
Het is hier wel rustig zeg... staat iedereen nog vast in de verkeerschaos in Rotterdam?
Jaquote:Op maandag 7 april 2014 15:19 schreef J03llV het volgende:
Mooi weer! Iemand die de afgelopen dagen fanatiek wezen foto's schieten?
Nee niet echt tijd voor gehad eigenlijk. Binnenkort maar weer eens doen. Vogels ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 15:19 schreef J03llV het volgende:
Mooi weer! Iemand die de afgelopen dagen fanatiek wezen foto's schieten?
Wide gamut?quote:Op maandag 7 april 2014 16:31 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb nog een shitload foto's die ik moet uitzoeken en nabewerken.. een bruiloft, twee keer azie (Thailand/Indonesie/Vietnam), en twee dagen lang met 20 vuurspuwers opgetrokken. Gigabytes aan foto's in ieder geval, en veel te weinig tijd![]()
Donderdag weer metalbandjes fotograferen, o.a. Gorgoroth [ afbeelding ]
En momenteel in een dillemma of het voor mij nut heeft om een wide-gamut monitor aan te schaffen, of in plaats van een 24" wide-gamut een 27" srgb scherm. Keuzes keuzes..
Ik heb toch mooie plaatjes van je voorbij zien komenquote:Op maandag 7 april 2014 15:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja
maar daar praten we hier liever niet over
En nu?quote:
Feestje.quote:
Leuk.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 21:29 schreef Uncle het volgende:
[..]
Even je username aanpassen. En die dekselse avatar van je!!
Heb je een osso gehosseld daar?quote:
Hehe tot nu toe alleen een Amerikaans meisje bij het hotel.quote:
Maar zeker weer vergeten een nummer te vragen... -> KLBquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe tot nu toe alleen een Amerikaans meisje bij het hotel.
Hosselaar!quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe tot nu toe alleen een Amerikaans meisje bij het hotel.
Hij heeft gewoon zijn FOK! user ID gegevenquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Maar zeker weer vergeten een nummer te vragen... -> KLB
*moest lachenquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zijn FOK! user ID gegeven
quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd fijn als het parool mailt dat je ze nog geld mag factureren
Had je nog geen factuur gestuurd?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd fijn als het parool mailt dat je ze nog geld mag factureren
Salarisquote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is zeker net zo fijn als dat ik mijn salaris gestort krijg?
Jawel maar ze hebben de foto blijkbaar nog ergens anders gebruikt en mag een zelfde bedrag dus weer factureren. Best netjes!quote:
Alleen als het een zakelijk doel diende. Het flesje cola is een zakenlunch en het blaadje kan als research voor een tekenproject dienen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
Zou ik mijn flesje cola en wielrenblaadje die ik op de terugweg van een zakelijke meeting had gekocht ter vermaak ook kunnen declareren? Immers was het tijdens werktijd!
Heb je een btw bonnetje daarvan ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi, zo effe tegen mijn baas vertellen dat ik geld van 'm krijg.
Zekers!quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel maar ze hebben de foto blijkbaar nog ergens anders gebruikt en mag een zelfde bedrag dus weer factureren. Best netjes!
Helaas.quote:
Dan vrees ik dat je daar niet mee verder komt...quote:
Helemaal met wind kracht 6 als je tegenwind in fietstquote:
Jup.. Hagel als in ijsbolletjes die zo lekker pijnlijk tegen je wangen aan petsen.quote:
Ik was de hond aan het uitlaten.. Die sukkel komt met hagel altijd bij mij schuilen.. Had nu geen lange jas aan. Maar anders stopt hij altijd zijn hoofd onder mijn jasquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helemaal met wind kracht 6 als je tegenwind in fietst
Die lucht leende zich daar wel voor ja!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef Koelkastje het volgende:
Echt zonde dat ik geen materiaal bij me had voor een timelapse!
[ afbeelding ]
Ohoh.. Blij er niet doorheen te hoeven.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:33 schreef Merlijn het volgende:
Zeaux.... wat een drama verkeer vanochtend
Moodkillerquote:
Ik ben al wakker vanaf 4u vanochtend. Dan krijg ik 3 uur extra en dus is het nu 12 uur. Zaagmans, kom er maar inquote:Op woensdag 9 april 2014 09:04 schreef Uncle het volgende:
[..]
Eerst zaagmans. Dan aan weekend denken![]()
[ afbeelding ]
* Merlijn klok geeft...quote:
K heb late dienst, dus voor mijn gevoel is t nog moggelquote:
Dus nu zit je niet meer in Utrecht?? Ff snel je website aanpassen dan!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef Susteren het volgende:
SES / Geen match, welke studie?
![]()
Misschien toch maar een foto opleiding? Iemand ervaring daarmee?
Ja inderdaad, tenzij ik gewoon een andere studie ga doen in Utrecht natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dus nu zit je niet meer in Utrecht?? Ff snel je website aanpassen dan!
Fashion management?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja inderdaad, tenzij ik gewoon een andere studie ga doen in Utrecht natuurlijk.
Gewoon persvoorlichter bij Canon wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja inderdaad, tenzij ik gewoon een andere studie ga doen in Utrecht natuurlijk.
zijn dat niet die twee van toen was geluk heel gewoon?quote:
Ditquote:Op woensdag 9 april 2014 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zijn dat niet die twee van toen was geluk heel gewoon?
Fotograferen heb je geen opleiding voor nodig. Leer een vak, fotografeer erbij, en er zijn er maar een paar die er van kunnen leven en het leuk blijven vinden. D_A is een uitzondering, geen regel.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef Susteren het volgende:
SES / Geen match, welke studie?
![]()
Misschien toch maar een foto opleiding? Iemand ervaring daarmee?
Vet manquote:Op donderdag 10 april 2014 08:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima vermaakt afgelopen twee dagen, vandaag 3FM Awards
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |