zou t?quote:
Dat wel, maar gelukkig is het lekker weer buiten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Ynske het volgende:
ik haat mensen die in serieuze gesprekken reageren met 'dat wel' om hun eigen reacties te onderstrepen, en totaal niet luisteren naar de onderbouwing van een ander
Misschien wordt dit meer gewaardeerd?quote:
Dan zou ik morgen vrij nemenquote:Op dinsdag 32 maart 2014 14:15 schreef Uncle het volgende:
Dat hele 1 april mogen zo van mij wel weer afschaffen.
Een dag lang slechte grappen wedstrijd, die in het ergste geval al een week eerder beginnen
Ik zie het door m'n zakelijke mailtjes heen sijpelen, zo irritant.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef Uncle het volgende:
Een dag lang slechte grappen wedstrijd, die in het ergste geval al een week eerder beginnen
Dat is idd te ergquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zie het door m'n zakelijke mailtjes heen sijpelen, zo irritant.
Echt? Zo van:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zie het door m'n zakelijke mailtjes heen sijpelen, zo irritant.
Bart heeft zijn extreem hoge gage vorig jaar op 1 april geregeld. Niemand had door dat dat absurde bedrag slechts een grapje wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Echt? Zo van:
Kensington: "Hallootjes, heb je nog tijd voor een klusje vanavond in de Melkweg? We bieden 5% bovenop ons normale tarief."
D_A: Is cool, gaat lukken.
Kensington: "1 april, 5% extra hahahihaho"
Noord utrecht toch ergensquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dat weer doet mag je hier wel een bakje koffie komen doen. Of iets anders.
Ja, en dan twijfelen met het terug mailen hoe je moet reageren. Moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Echt? Zo van:
Kensington: "Hallootjes, heb je nog tijd voor een klusje vanavond in de Melkweg? We bieden 5% bovenop ons normale tarief."
D_A: Is cool, gaat lukken.
Kensington: "1 april, 5% extra hahahihaho"
Geld moet rollen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Bart heeft zijn extreem hoge gage vorig jaar op 1 april geregeld. Niemand had door dat dat absurde bedrag slechts een grapje was
Ik zag afgelopen vrijdag ook foto's van 2 jaar terug bij iemand aan de muur, tijdens het fotograferen van hun bruiloftquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:29 schreef Koelkastje het volgende:
Zag net één van mijn eerste studioshoots terug.
Wat een blamage!
Nooit bang dat je op oud werk word beoordeeld?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen vrijdag ook foto's van 2 jaar terug bij iemand aan de muur, tijdens het fotograferen van hun bruiloft.
muaah niet zo... de eerste foto's met de studio set waren wel wat minder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nooit bang dat je op oud werk word beoordeeld?
Stuntfotograaf mikpunt van parodieën op internet: http://gwphotoguy.tumblr.com/quote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ograaf_in_G-W__.html
Ik kom er nu pas achter nadat ik die achterlijke nieuwsberichten op de frontpage lees. Verder de gehele dag gelukkig niet in de gaten gehad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef Uncle het volgende:
Dude! Hoe lang is dat geleden?!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:06 schreef Erasmo het volgende:
![]()
Herintreder meldt. FOT-oldbies zullen me waarschijnlijk nog wel herkennen
Hehe twee jaar ofzoquote:
Als het leuk is om te delen: zeker doen!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hehe twee jaar ofzoIk fotografeer nog wel aardig wat maar ik deel het meeste in kleine kring. Ben vrij druk met mijn werk(Marine) maar aan de andere kant geeft het wel aardige mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |