En nu? Een schutting van 2 meter of een meetfoutje tijdens het bouwen?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, gevonden. Een vergunningsvrije schutting mag niet hoger zijn dan 2 meter. De bestaande schutting is echter 2m30 hoog..
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 10:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En nu? Een schutting van 2 meter of een meetfoutje tijdens het bouwen?
Bouw een schuur van 4 meter hoog en 10cm diepquote:Op woensdag 2 april 2014 10:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat laatste denk ikPunt is, mijn tuin loopt af vanuit het huis. Als ik dus in mijn keuken sta en de tuin in kijk, zou ik over een schutting van 2 meter heenkijken. 2m30 gaat wel goed.
Wel gaar, die regels voor een omgevingsvergunning. Ik mag zonder vergunning geen schutting neerzettten van 2m01, maar wel een schuur van 4 meter hoog
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit er over te denken om het op Ebay te gooien.
Gisteren maar eens de daad bij het woord gevoegd en mezelf een lastige opdracht gegeven; de lokale tankstations er interessant op zetten:
[ afbeelding ]
Moet het wit bij de pompen nog wel een beetje aanpassen, beste highlights daar.
Mooie foto; zeker met die kever waar de koffer van open is. (of moet je dat nog wel degelijk motorkap noemen?).quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren maar eens de daad bij het woord gevoegd en mezelf een lastige opdracht gegeven; de lokale tankstations er interessant op zetten:
[ afbeelding ]
Moet het wit bij de pompen nog wel een beetje aanpassen, beste highlights daar.
Had je misschien niet met de photosniper moeten doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef xepera9 het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.
Dat mag toch gewoon? Een bezinepomp fotograferen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef xepera9 het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.
Dat is wel heel zuur. Hopelijk herstel je snel.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Rennen is voor mij ook over voorlopig. Heb waarschijnlijk botvliesontsteking aan beide scheenbenen. Geen rennen, of dansen voor 2-3 maanden. ondertussen alleen wandelen, rekoefeningen en doorbloeding stimuleren. En als kersje op de taart door naar de pododinges...
Dankje, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Als ik te snel weer ga lopen, komt het erger terug...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur. Hopelijk herstel je snel.
Witte licht links gaat weg, broodjes bord is wat lastiger. En ja het is de kofferbakquote:Op woensdag 2 april 2014 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mooie foto; zeker met die kever waar de koffer van open is. (of moet je dat nog wel degelijk motorkap noemen?).![]()
Als die andere auto en die broodjes-reclame-bord er niet stond (en misschien dat witte licht links) was het écht een toffe foto geworden.
Zekers, alhoewel je als je met je statief naast de weg staat iedereen zich opeens netjes aan de snelheid houdtquote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon? Een bezinepomp fotograferen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zekers, alhoewel je als je met je statief naast de weg staat iedereen zich opeens netjes aan de snelheid houdt
Maar dan mag het herstel nog wel snel zijn dat je er iig in het dagelijks leven geen last van hebt :-)quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dankje, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Als ik te snel weer ga lopen, komt het erger terug...
* Merlijn baalt.
Koop een speedo en ga zwemmen?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Rennen is voor mij ook over voorlopig. Heb waarschijnlijk botvliesontsteking aan beide scheenbenen. Geen rennen, of dansen voor 2-3 maanden. ondertussen alleen wandelen, rekoefeningen en doorbloeding stimuleren. En als kersje op de taart door naar de pododinges...
Kano even mijn speedo laten zienquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Had je misschien niet met de photosniper moeten doen
[ afbeelding ]
Ze mogen vast ook vragen of je dat niet wilt doen. Wist ik veel, was 16 of zo, m'n eerste nachtfoto's.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon? Een bezinepomp fotograferen.
Voorzichtig, anders breek je de boel nog.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:13 schreef Koelkastje het volgende:
Zo, back-up gemaakt van 800GB aan foto/video/muziek en ander spul.
Morgen even mijn oude harde schijf eruit trekken en en nieuwe erin duwen!
sterktequote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
Aaah das Kut man!quote:Op woensdag 2 april 2014 18:56 schreef Merlijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |