Voor het eerst naar een fysiotherapeutquote:Op woensdag 2 april 2014 09:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand nog wat leuks gepland voor vandaag?
Waarvoor?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voor het eerst naar een fysiotherapeut
Vanwege de pijn in je benen?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Voor het eerst naar een fysiotherapeut
quote:
Mijn linkerstelt is inderdaad nog steeds niet goed en mijn vriendin begon te dreigen dat ze me aan de haren mee zou slepen als ik niet zelf een afspraak maakte.quote:
Hopelijk ben je er met hulp van je fysio ook zo vanaf :-)quote:Op woensdag 2 april 2014 09:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Mijn linkerstelt is inderdaad nog steeds niet goed en mijn vriendin begon te dreigen dat ze me aan de haren mee zou slepen als ik niet zelf een afspraak maakte.![]()
Kan ik meteen mijn schouder even laten nakijken als ik daar ben.
* Merlijn is 30+ en wordt gammel
Stelt. Poot. Been... Hork. Wat jij wiltquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:26 schreef Merlijn het volgende:
Mijn linkerstelt is inderdaad nog steeds niet goed en mijn vriendin begon te dreigen dat ze me aan de haren mee zou slepen als ik niet zelf een afspraak maakte.![]()
Kan ik meteen mijn schouder even laten nakijken als ik daar ben.
* Merlijn is 30+ en wordt gammel
Zit er over te denken om het op Ebay te gooien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Agfa derlief, toe drink niet meer
Nee, natuurlijk, Kodachrome.
Goed ingevroren houden tot we met zijn allen zo retro zijn dat zelfs Kodak zijn K14-proces weer gaat draaien. Tot die tijd heb je aan Kodachrome bijzonder weinig
Jammer, want het was de nummer-1 karakterfilm
Ik lees net op wikipedia dat 1 van de laatste rolletjes is volgeschoten door een beroemde fotograaf. Zal wel serieus geld waard zijn?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit er over te denken om het op Ebay te gooien.
Gisteren maar eens de daad bij het woord gevoegd en mezelf een lastige opdracht gegeven; de lokale tankstations er interessant op zetten:
[ afbeelding ]
Moet het wit bij de pompen nog wel een beetje aanpassen, beste highlights daar.
Ja die door de ontwikkelmachine zijn gegaan. Waarde is nu denk ik ¤5 per rol ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik lees net op wikipedia dat 1 van de laatste rolletjes is volgeschoten door een beroemde fotograaf. Zal wel serieus geld waard zijn?
Oh, dat valt wel mee dus. Dan zou ik 'm persoonlijk bewaren. Tenzij je die 5 euro nodig hebt.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja die door de ontwikkelmachine zijn gegaan. Waarde is nu denk ik ¤5 per rol ofzo.
Ah, gevonden. Een vergunningsvrije schutting mag niet hoger zijn dan 2 meter. De bestaande schutting is echter 2m30 hoog..quote:Op woensdag 2 april 2014 09:45 schreef DonJames het volgende:
Ruzie met de vergunningscheck (voor een omgevingsvergunning)Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ik voor het vernieuwen van een schutting in m'n (volledig afgesloten) achtertuin een vergunning nodig heb. Maar de check zegt van wel..
En nu? Een schutting van 2 meter of een meetfoutje tijdens het bouwen?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, gevonden. Een vergunningsvrije schutting mag niet hoger zijn dan 2 meter. De bestaande schutting is echter 2m30 hoog..
Dat laatste denk ikquote:Op woensdag 2 april 2014 10:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En nu? Een schutting van 2 meter of een meetfoutje tijdens het bouwen?
Bouw een schuur van 4 meter hoog en 10cm diepquote:Op woensdag 2 april 2014 10:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat laatste denk ikPunt is, mijn tuin loopt af vanuit het huis. Als ik dus in mijn keuken sta en de tuin in kijk, zou ik over een schutting van 2 meter heenkijken. 2m30 gaat wel goed.
Wel gaar, die regels voor een omgevingsvergunning. Ik mag zonder vergunning geen schutting neerzettten van 2m01, maar wel een schuur van 4 meter hoog
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit er over te denken om het op Ebay te gooien.
Gisteren maar eens de daad bij het woord gevoegd en mezelf een lastige opdracht gegeven; de lokale tankstations er interessant op zetten:
[ afbeelding ]
Mooie foto; zeker met die kever waar de koffer van open is. (of moet je dat nog wel degelijk motorkap noemen?).quote:Op woensdag 2 april 2014 09:47 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Had je misschien niet met de photosniper moeten doenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef xepera9 het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.
Dat mag toch gewoon? Een bezinepomp fotograferen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef xepera9 het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Netjes! Ben ooit weggestuurd toen ik een benzinepomp aan het fotograferen was... waren ze niet blij mee. Was héél lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |