Hardlopen dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef over_hedge het volgende:
Ik dacht laat ik gaan skate, enige wat opzich best handig zou zijn is om dan skates te hebben.
Nee dat is saai en word ik moe van.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat is saai en word ik moe van.
Nee beetje zonde want ik heb wel skates ergens. Weet alleen niet waar omdat ik ze al jaren niet gebruikt heb. Denk dat mijn broer ze heeft. Alleen die is niet thuis dus gaat hem niet worden vandaag.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:09 schreef Uncle het volgende:
Eerst shoppen voor nieuwe skates en dan lekker skaten
ja, het is gewoon saai hardlopen.quote:
Dan kijk je niet om je heen. Maar dat mag hoor, geen enkel probleem dat je dat vind.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, het is gewoon saai hardlopen.
Het duurt gewoon te lang voor je iets nieuws ziet. Tijdens skeeleren gaat het een stuk harder dus meer variatie, meer te zien, wind door je haren, allesquote:Op donderdag 3 april 2014 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind ik niet. Vandaag nog vanalles gezien tijdens het lopen.
Ik ben vandaag kapotte eieren en verse kuikentjes tegen gekomenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:39 schreef Uncle het volgende:
[..]
Het duurt gewoon te lang voor je iets nieuws ziet. Tijdens skeeleren gaat het een stuk harder dus meer variatie, meer te zien, wind door je haren, alles
Van op de bank hangen word je ook moe hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan kijk je niet om je heen. Maar dat mag hoor, geen enkel probleem dat je dat vind.
Maar zeggen dat je daar moe van wordt, dan moet je gewoon op de bank gaan hangen of in bed gaan liggen. Dat word je van alle manieren van bewegen.
En kan je ondertussen nog een beetje springen en gekke dingen doenquote:Op donderdag 3 april 2014 12:39 schreef Uncle het volgende:
[..]
Het duurt gewoon te lang voor je iets nieuws ziet. Tijdens skeeleren gaat het een stuk harder dus meer variatie, meer te zien, wind door je haren, alles
Niks afgebrokenquote:Op donderdag 3 april 2014 00:26 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Voorzichtig, anders breek je de boel nog.
Die tweedequote:Op donderdag 3 april 2014 13:27 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar eens een macrolens kopen denk ik. Krijg ze net niet helemaal scherp nu met mijn extensiontubes.
feliquote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
M'n proeftijd is voorbij en daarna vandaag ook meteen te horen gekregen dat ze graag met mij verder willen. Erg mooi dus.
En ook meteen te horen gekregen dat ze er nog een pand bij willen kopen, dus willen uitbreiden. Dat betekend dat ik voorlopig verzekert ben van een baan.
Tnxquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
M'n proeftijd is voorbij en daarna vandaag ook meteen te horen gekregen dat ze graag met mij verder willen. Erg mooi dus.
En ook meteen te horen gekregen dat ze er nog een pand bij willen kopen, dus willen uitbreiden. Dat betekend dat ik voorlopig verzekert ben van een baan.
Koel, tof om te horen!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Feliquote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha ik twijfelde, tnxquote:
Erg leuk!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook echt een grote jongen, boekhouder in de arm genomen. Laat de belasting voordeeltjes maar komen
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |