http://www.cbc.ca/news/ca(...)-owners-sue-1.821130quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou vooruit, krijg je die "neus" van mij kado![]()
![]()
Maar dat die vleugels in zijn geheel in het gebouw verdwijnen, dat ken nie hé![]()
Trouwens nog effe wat anders, ook frappant dat dhr. Larry Silverstein 6 weken voor de aanslag WTC had gekocht of geleased. En toen direct ervoor gezorgd heeft dat de verzekering terrorisme zou dekken.
HIer een stukje van een interessant stukje![]()
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=2039
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou vooruit, krijg je die "neus" van mij kado![]()
![]()
Maar dat die vleugels in zijn geheel in het gebouw verdwijnen, dat ken nie hé![]()
Trouwens nog effe wat anders, ook frappant dat dhr. Larry Silverstein 6 weken voor de aanslag WTC had gekocht of geleased. En toen direct ervoor gezorgd heeft dat de verzekering terrorisme zou dekken.
HIer een stukje van een interessant stukje![]()
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=2039
[..]
Joh, meen je niet! Man, je had wel dood kunnen zijn dus. Bizar als je erover nadenkt :Squote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
off-topic
Ik was hier op zaterdag aan bijklussen etektra aansluiten 1 of 2 gangppaden verderop, collega schopte de trap onderuit anders had ik het volledige systeemplafon op mijn harses gekregen
mja fake he je ziet de explosie niet
Jah ik had nog geluk de kassa miepjes zaten onder glas een opa op straat kreeg een stuk dakpan op zijn hoofd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, meen je niet! Man, je had wel dood kunnen zijn dus. Bizar als je erover nadenkt :S
Dan weet ik precies waar je woonde. Ben een jaar of twee later in Enschede gaan studeren. Toen was er nog genoeg over van krater + puinhopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah ik had nog geluk de kassa miepjes zaten onder glas een opa op straat kreeg een stuk dakpan op zijn hoofd.
Als je voor de winkel stond was het bijna alleen maar puin wat je zag, alsof je even omdraaid en het is in 1x weg
Heel bizarIk woonde toen ook naast de grolsch fabriek ongeveer 100 meter en de op de ketels stond door de hitte veel druk dus mocht 2 dagen niet naar huis.
de Flatwaar ik woonde had het geluk gehad dat de Grolsch ervoor stond en het gebouw met de smalle zijde richting de ramp stond
Hekje wat denk jij is het Plausible dat vlucht 93 neergeschoten zou kunnen zijn?quote:
Zou kunnen, maar waarom zouden ze dat niet naar buiten brengen? Lijkt me een prachtige kans voor de US gov. om zich nog iets te redeemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hekje wat denk jij is het Plausible dat vlucht 93 neergeschoten zou kunnen zijn?
think about it.
Er zijn maar 2 mensen voor nodig.
1 de president en de piloot.
9:14 Bush gaat telefoneren na te zijn ingelicht op scchool.
9:37 vlucht 93 crashed
23 minuten window en meen 2 f15's in de lucht.
Simpel hoe denk je dat het publiek reageerd als een vliegtuig met 44 burgers neer geschoten is door hun eigen luchtmacht.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom zouden ze dat niet naar buiten brengen? Lijkt me een prachtige kans voor de US gov. om zich nog iets te redeemen.
Kan je ook weer een mooie draai aan gevenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel hoe denk je dat het publiek reageerd als een vliegtuig met 44 burgers neer geschoten is door hun eigen luchtmacht.
Denk dat vooral de nabestaanden, dit heel hoog gaan opnemen tegen de VS, ik denk ook niet dat het ooit eerder gebeurd is.
Het vliegtuig was vermoedelijk onderweg naar het witte huis.
Beter scenario.
De passagiers komen heldhaftig in opstand.
Beide kan ook in combinatie.
Ook weer zo, maar goed een keuze moet snel gemaakt worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan je ook weer een mooie draai aan gevenHet voorkomen van veel meer doden op de grond, terroristen dwarszitten etc.
Maar 15?Er waren 59 staal balken van 36x36cm (met maar 65cm tussen) op elke kant van beide toren dus ik denk dat die lichte holle alu buis moet door tenminste 40 balken,ALS we noeten de bellden geloven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een solide scheermes eventjes een stuk of 15 stalen balken en 8 betonnen vloeren doorsnijden. Knap!
Je maakt hier een denkfout Tingo. Die holle buis ziet er maar een stuk of 10. De vleugels pakken de rest.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar 15?Er waren 59 staal balken van 36x36cm (met maar 65cm tussen) op elke kant van beide toren dus ik denk dat die lichte holle alu buis moet door tenminste 40 balken,ALS we noeten de bellden geloven.
De beelden zijn onmogelijk, dus fake.
Als jij wil onmogelijk beelden geloven moet je zelf weten en het boeite me echt niet wat voor wetenschappelijk opleiding je heb gedaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je maakt hier een denkfout Tingo. Die holle buis ziet er maar een stuk of 10. De vleugels pakken de rest.
Waar schreef ik dat?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij wil onmogelijk beelden geloven moet je zelf weten en het boeite me echt niet wat voor wetenschappelijk opleiding je heb gedaan.
Over ' denkfouten' gesproken-begin van deze thread heb jij gezegd dat er waren geen balken op de buiten kant dus jij moet ook beter opletten.
Sorry, ik lurk hier alleen, maar hier moest ik hardop om lachen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
en het boeite me echt niet wat voor wetenschappelijk opleiding je heb gedaan.
dat is dan weer volledig onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Sorry, ik lurk hier alleen, maar hier moest ik hardop om lachen.
Stel je voor ja, dat je absurdistische fantasieën geremd worden omdat je zo nu en dan iets moet lezen van iemand met kennis die zijn verhaal wel kan onderbouwen.
Lijkt me helder dat types zoals jij vooral in dit soort zaken geloven omdat jullie geen enkele kennis van het onderwerp hebben en alleen afgaan op je onderbuik en de onderbuiken van anderen. Jammer, want je houdt jezelf nog harder voor de gek dan de US-government de wereld voor de gek houdt.
hmm zit wat in maar dit betekend, dat iemand deze technieken al had voor dat Adobe, de wereldleider van deze technieken ... vooral degene die de commentator aanhalt al 5 maanden voor handen had..quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
Nette en uitgebreide overzichtsvideo van hoe en wat er gebeurd zou kunnen zijn met de "vliegtuigen"
Beter wellicht wel ja, maar nog steeds vol fouten.. Dat gezever bijvoorbeeld weer over die neus, terwijl ze in in dit filmpje de beelden zelfs laten zien dat dit onzin is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm zit wat in maar dit betekend, dat iemand deze technieken al had voor dat Adobe, de wereldleider van deze technieken ... vooral degene die de commentator aanhalt al 5 maanden voor handen had..
of.. adobe zat ook in het complot.
eindelijk een van de betere filmpjes.
Ik heb geen idee wat je hier nou mee wil zeggen, er staat geen enkele inhoud in je post.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat gezever bijvoorbeeld weer over die neus, terwijl ze in in dit filmpje de beelden zelfs laten zien dat dit onzin is.
Ik weet niet of je van "het complot" moet spreken. Het is natuurlijk goed mogelijk dat het VSAmerikaanse overheidsapparaat vergevorderder software heeft gehad dan er commercieel op de markt was, dat is nu ook het geval.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm zit wat in maar dit betekend, dat iemand deze technieken al had voor dat Adobe, de wereldleider van deze technieken ... vooral degene die de commentator aanhalt al 5 maanden voor handen had..
of.. adobe zat ook in het complot.
eindelijk een van de betere filmpjes.
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat er geen inhoud is...quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier nou mee wil zeggen, er staat geen enkele inhoud in je post.
Mogelijke verklaring 1: verstoringen in het stroomnet door massale kortsluiting op het moment van inslaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van "het complot" moet spreken. Het is natuurlijk goed mogelijk dat het VSAmerikaanse overheidsapparaat vergevorderder software heeft gehad dan er commercieel op de markt was, dat is nu ook het geval.
Nog een punt wat gemaakt wordt; de zwarte frames, nu vanuit 3 verschillende hoeken, geclaimd wordt dat het de enige livebeelden zijn, wat wij natuurlijk niet kunnen controleren...
Hoe groot is de kans dat er -bij toeval- op 3 verschillende filmpjes van 3 "verschillende" bronnen, op hetzelfde moment, zwarte frames in de opname terecht komen? Exact, maar dan ook exact op HET TV-moment van het jaar; de "dramatische" impact van een vliegtuig in een wolkenkrabber. Juist het moment dat je niet mag missen, die ene seconde waar het om gaat. In alledrie de "live"-opnamen op zwart.
Ockhams scheermes volgend is hier geen enkele andere passende verklaring voor dan opzet.
Beide erg plausibel. Wel grappig, toen ik het van El_Matador las dacht 'ja, dat is wel apart'. Ik kwam niet zo ver, om te denken aan jou verklaringen terwijl ze vrij voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mogelijke verklaring 1: verstoringen in het stroomnet door massale kortsluiting op het moment van inslaan.
Mogelijke verklaring 2: Ze gebruikten radio relays die op de torens stonden.
Zomaar wat ik nu even snel kan bedenken. Dat je geen alternatieven voor kan stellen maakt het complot niet gelijk waar
1 zou kunnen als de stroomvoorziening van de beelden van 3 (!) camera's allemaal via precies de wand van het WTC zou lopen. Wederom; Ockhams scheermes; die kans is onnoemelijk klein.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mogelijke verklaring 1: verstoringen in het stroomnet door massale kortsluiting op het moment van inslaan.
Mogelijke verklaring 2: Ze gebruikten radio relays die op de torens stonden.
Zomaar wat ik nu even snel kan bedenken. Dat je geen alternatieven voor kan stellen maakt het complot niet gelijk waar
Ik heb het niet over de stroomvoorziening van de toren zelf he. Ik zit meer te denken aan de wijk, of zelfs de hele stad. Een schommeling kan er prima voor zorgen dat wat cruciale computers een spontane reboot doen en ze moeten wisselen van verbinding.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 zou kunnen als de stroomvoorziening van de beelden van 3 (!) camera's allemaal via precies de wand van het WTC zou lopen. Wederom; Ockhams scheermes; die kans is onnoemelijk klein.
Vanaf helicopters etc direct naar de satelliet? Dat denk ik niet.quote:Het is bovendien niet waar; die beelden worden verstuurd via satellieten naar de studio.
Hoezo zou dat verklaart moeten worden? Als dat via een andere link gaat die niet beinvloed werd...quote:Bovendien verklaart het niet de afwezigheid van zwarte frames op het moment dat het 2e "vliegtuig" de toren raakt op de video geschoten vanaf de onbekende plek, met de bekende scheermes-gif.
Dat lijkt me duidelijk ja. Daarom kan het nog wel dat de automatische systemen op een backup over zijn geschakeld op het moment dat hij wegviel tijdens de inslag! Dat weerlegt de mogelijkheid helemaal niet.quote:Dat ze geen radio relays gebruikten die op de torens stonden, blijkt wel uit het feit dat de zwarte frames niet te zien zijn als de torens instorten. Waarmee ook gelijk punt 1 wordt weerlegd.
Hoe kan dat dan tot zwarte frames op het camerabeeld leiden? En niet tot massale berichtgeving van getuigen die een stroomstorinkje ervaren?quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de stroomvoorziening van de toren zelf he. Ik zit meer te denken aan de wijk, of zelfs de hele stad. Een schommeling kan er prima voor zorgen dat wat cruciale computers een spontane reboot doen en ze moeten wisselen van verbinding.
Automatische systemen, back-up van wat?quote:Dat lijkt me duidelijk ja. Daarom kan het nog wel dat de automatische systemen op een backup over zijn geschakeld op het moment dat hij wegviel tijdens de inslag! Dat weerlegt de mogelijkheid helemaal niet.
Zo moeilijk is het niet... De data van die camera's gaat via een uplink. Als die uplink verstoord wordt schakelt deze automatisch over op een andere route/alternatief/backup.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan tot zwarte frames op het camerabeeld leiden? En niet tot massale berichtgeving van getuigen die een stroomstorinkje ervaren?
Die computers staan niet in New York Manhattan, maar op de hoofdkantoren van de mediabedrijven.
[..]
Hoezo zou dat verklaart moeten worden? Als dat via een andere link gaat die niet beinvloed werd...
[..]
Automatische systemen, back-up van wat?
Wederom; je stapelt met je verklaring nóg meer -vermeend- toeval in het verhaal.
Via een uplink? Hoe werkt dat precies?quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet... De data van die camera's gaat via een uplink. Als die uplink verstoord wordt schakelt deze automatisch over op een andere route/alternatief/backup.
Dat mag je zelf uitzoeken als je dat zo graag wil weten... Is een vrij algemeen begrip.quote:Op zondag 27 april 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Via een uplink? Hoe werkt dat precies?
Ja zeg, jij beweert het als sluitende mogelijkheid, ik hoor wat termen vallen, maar je legt niets uit. Je hebt die zwarte frames daarmee dus niet verklaard en er zijn ook geen getuigenverslagen bekend die van een stroomstoring spreken. Een stroomstoring vertoont ook geen zwarte frames, maar sneeuw.quote:Op zondag 27 april 2014 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat mag je zelf uitzoeken als je dat zo graag wil weten... Is een vrij algemeen begrip.
Je vraagt ook zulke simpele dingen dat ik niet weet of je nou aan het trollen bent of nietquote:Op zondag 27 april 2014 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja zeg, jij beweert het als sluitende mogelijkheid, ik hoor wat termen vallen, maar je legt niets uit. Je hebt die zwarte frames daarmee dus niet verklaard en er zijn ook geen getuigenverslagen bekend die van een stroomstoring spreken. Een stroomstoring vertoont ook geen zwarte frames, maar sneeuw.
Ja, die grote lijn volg ik, dat is het punt niet. Het gaat juist om de specifieke details:quote:Op zondag 27 april 2014 00:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je vraagt ook zulke simpele dingen dat ik niet weet of je nou aan het trollen bent of nietHet is echt zo simpel. Je hebt data op punt A, dat gaat naar een relais op punt B om uiteindelijk bij punt C uit te komen. Punt B valt uit, waardoor je over moet stappen op een backup route via punt D.
Nee, die grote lijnen volg je duidelijk niet. De camera's zijn punt A, de thuisbasis punt C. De steunzenders die ze gebruiken om de data daar te krijgen punt B. Punt B is waar het mis ging.quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die grote lijn volg ik, dat is het punt niet. Het gaat juist om de specifieke details:
• waarom zou er precies op dat moment, en met meerdere camera's waarvan sowieso 1tje op 5 km afstand (de ingezoomde video) een kortsluiting plaatsvinden?
• waarom is diezelfde "kortsluiting" niet te zien in de video en de gif
• waarom zijn de logo's en beeld na de zwarte frames bij verschillende nieuwskanalen anders dan de live show sie uitgezonden werd
Ja, die volg ik duidelijk wel, mijn vraag is dus: "wat ging er precies mis? En waar is punt B? En waarom ging punt B niet mis met de instorting van die gebouwen (veel grotere impact dan zo'n licht vliegtuigje) en niet bij het filmen van het beroemde gifje?quote:Op zondag 27 april 2014 00:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, die grote lijnen volg je duidelijk niet. De camera's zijn punt A, de thuisbasis punt C. De steunzenders die ze gebruiken om de data daar te krijgen punt B. Punt B is waar het mis ging.
Simpel: punt B zat op de toren, en bij de inslag zijn ze al overgeschakeld op punt D.quote:Op zondag 27 april 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die volg ik duidelijk wel, mijn vraag is dus: "wat ging er precies mis? En waar is punt B? En waarom ging punt B niet mis met de instorting van die gebouwen (veel grotere impact dan zo'n licht vliegtuigje) en niet bij het filmen van het beroemde gifje?
En dat is de stroomvoorziening, die loopt precies via WTC-2? Hoe kan het dat jij dat wel weet en dat dat in nog geen enkel filmpje naar voren is gekomen?quote:Op zondag 27 april 2014 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Simpel: punt B zat op de toren, en bij de inslag zijn ze al overgeschakeld op punt D.
Joh, dat weet de halve wereldquote:Op zondag 27 april 2014 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat is de stroomvoorziening, die loopt precies via WTC-2? Hoe kan het dat jij dat wel weet en dat dat in nog geen enkel filmpje naar voren is gekomen?
"de halve wereld" weet dat de stroomvoorziening van de camera's draaiend vanuit helikopters loopt door WTC-2 en door de impact van het 2e "vliegtuig" wordt die onderbroken en krijg je zwarte frames? Vat ik jouw verklaring voor de zwarte frames zo goed samen?quote:Op zondag 27 april 2014 01:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Joh, dat weet de halve wereldWeet je die antenne nog op 1 van de torens? Dat was nou niet bepaald de enige antenne op die daken. Wordt vrij vaak gedaan op hoge gebouwen, om de voor de hand liggende redenen qua coverage etc.
Nee dat vat je niet goed samen...Moet ik je nou nog een keer vertellen dat de stroomstoring niets met de camera's te maken had?quote:Op zondag 27 april 2014 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"de halve wereld" weet dat de stroomvoorziening van de camera's draaiend vanuit helikopters loopt door WTC-2 en door de impact van het 2e "vliegtuig" wordt die onderbroken en krijg je zwarte frames? Vat ik jouw verklaring voor de zwarte frames zo goed samen?
Wat heeft WTC-1 ermee te maken? Dat is een andere toren die al geraakt was. Volgens jouw verklaring zou er dus al naar punt D overgesprongen moeten zijn toen WTC-1 geraakt werd en was B al uit de running toen WTC-2 geraakt werd...
De stroomstoring ( als ie er al was) heeft dan slechts te maken met het uploaden van de beelden naar de server van de mediabedrijven en door de stroomstoring (die niet bewezen is), zijn net die cruciale beelden zwart.quote:Op zondag 27 april 2014 01:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat vat je niet goed samen...Moet ik je nou nog een keer vertellen dat de stroomstoring niets met de camera's te maken had?
Vrij groot, gezien de hoogte en positie van de gebouwen. Als je met servers de steunzenders bedoelt iig. De link in de route van camera naar mediabedrijven.quote:Op zondag 27 april 2014 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De stroomstoring ( als ie er al was) heeft dan slechts te maken met het uploaden van de beelden naar de server van de mediabedrijven en door de stroomstoring (die niet bewezen is), zijn net die cruciale beelden zwart.
Hoe groot acht jij de kans dat:
• de server van 3 verschillende nieuwskanalen alledrie in WTC-2 stonden
Are you kidding me? Natuurlijk is die kans grootquote:• dat precies gebeurt op het moment van inslaan en precies alledrie de servers uitgeschakeld worden
en dat moet dus in WTC-2 zijn. Van alle hoge gebouwen in Manhattan precies daar. Voor jou verklaart dat de zwarte frames, maar waarom:quote:Op zondag 27 april 2014 01:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vrij groot, gezien de hoogte en positie van de gebouwen. Als je met servers de steunzenders bedoelt iig. De link in de route van camera naar mediabedrijven.
quote:Op zondag 27 april 2014 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"de halve wereld" weet dat de stroomvoorziening van de camera's draaiend vanuit helikopters loopt door WTC-2 en door de impact van het 2e "vliegtuig" wordt die onderbroken en krijg je zwarte frames? Vat ik jouw verklaring voor de zwarte frames zo goed samen?
Wat heeft WTC-1 ermee te maken? Dat is een andere toren die al geraakt was. Volgens jouw verklaring zou er dus al naar punt D overgesprongen moeten zijn toen WTC-1 geraakt werd en was B al uit de running toen WTC-2 geraakt werd...
simpel pak 3 tv's en 3 providers schotel xs4all en ziggo sluit zet ze allemaal op NL1 en kijk ff of het exact gelijk loopt..quote:Op zondag 27 april 2014 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en dat moet dus in WTC-2 zijn. Van alle hoge gebouwen in Manhattan precies daar. Voor jou verklaart dat de zwarte frames, maar waarom:
• zou een helikopter op 5 km afstand contact hebben met die toren en niet met een andere steunzender?
• zijn de logo's na de break anders dan ervoor, op verschillende nieuwskanalen?
Omdat 5km, zeker in de lucht, niets voorsteld... Geen reden om het niet te doen, zeker als die helicopter doorgaans boven een groot deel van NY werkt.quote:Op zondag 27 april 2014 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en dat moet dus in WTC-2 zijn. Van alle hoge gebouwen in Manhattan precies daar. Voor jou verklaart dat de zwarte frames, maar waarom:
• zou een helikopter op 5 km afstand contact hebben met die toren en niet met een andere steunzender?
Geen idee, zou je aan de mensen van de nieuwskanalen moeten vragen. Waarom maakt het uit? Hoe bewijst een ander logo voor jou dat het nep is?quote:• zijn de logo's na de break anders dan ervoor, op verschillende nieuwskanalen?
Ockham draait hierdoor zo snel in z'n graf om dat je er een heel dorp van energie mee kan voorzien. Leer alsjeblieft hoe je het toepast voordat je hier moeilijke woorden komt gebruiken om je posts op te vijzelen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:47 schreef El_Matador het volgende:
Ockhams scheermes volgend is hier geen enkele andere passende verklaring voor dan opzet.
Toen ik vorige jaar voor het eerst de Bijlmer foto was ik compleet verrast,zeker als je bedenkt dat een Boeing 747 cargo vliegtuig dwars doorheen vloog.......in de vroege donkere avond van Oktober 1992! Met een volle tank(paar uur daarvoor tussenstop op Schiphol)!quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
dan zijn de volgende foto's ook onmogelijk!
lockerbie!
[ afbeelding ]
Bijlmer
[ afbeelding ]
New York's Upper East Side
[ afbeelding ]
Austin
[ afbeelding ]
Hemdon
[ afbeelding ]
empire state building
[ afbeelding ]
Glasgow
[ afbeelding ]
Oshawa
[ afbeelding ]
Basel
[ afbeelding ]
Virginia
[ afbeelding ]
Richmond
[ afbeelding ]
Wat denk(en) jij/jullie van het opmerkelijk feit dat er in feite verschillende opnames zijn van United Airlines 175 (het tweede vliegtuig) wat de South Tower raakt, waar bij een deel van de opnames het vliegtuig recht naar binnen vliegt en waarbij de cockpit onbeschadigd aan de andere kant eruit lijkt te schieten!quote:
Het laatste filmpje dat de CGI uitlegt, geeft daar een -in mijn ogen logische- verklaring voor. Het is niet echt de neus die doorschiet, het is CGI.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Being het volgende:
[..]
Wat denk(en) jij/jullie van het opmerkelijk feit dat er in feite verschillende opnames zijn van United Airlines 175 (het tweede vliegtuig) wat de South Tower raakt, waar bij een deel van de opnames het vliegtuig recht naar binnen vliegt en waarbij de cockpit onbeschadigd aan de andere kant eruit lijkt te schieten!
In vergelijking met de befaamde opnames waarbij het vliegtuig schuin naar binnen vliegt en waarbij slechts de motor zijdelings eruit schiet.
Ik heb talloze 9/11 opnames gezien, maar nooit hieraan gedacht. Dimitri Khalezov attendeert terecht op dit feit.
Eh nee, 2 paginas terug volgens mij. Judy Wood zou je naast Khalezov moeten leggen, de twee meest uitgebreide behandelingen door mensen die iets weten, geen amateurtjes. Als je haar filmpje gezien hebt, hebben we het erover, ok?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef Being het volgende:
Ik ga het eens kijken, kan het bijna niet geloven, niet dat ik een schaapje ben, maar hoe kun je zonder dat anderen het weten 9/11 video materiaal manipuleren en uitzenden...
...maar goed, ik ga eens serieuzer naar je OP kijken.
PS: Je bedoelt dus die van Judy Wood. Daar moet ik serieus eens tijd voor nemen in het weekend bijvoorbeeld.
yep die. zit mobiel.quote:
Ja.Het is moellijk.En dan is er veel disinfo. 911 truth zoals Alex Jones,Judy Wood,David Icke et al etc.Nukes,beam weapons etc. zijn afwijkingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef Being het volgende:
Ik ga het eens kijken, kan het bijna niet geloven, niet dat ik een schaapje ben, maar hoe kun je zonder dat anderen het weten 9/11 video materiaal manipuleren en uitzenden...
...maar goed, ik ga eens serieuzer naar je OP kijken.
PS: Je bedoelt dus die van Judy Wood. Daar moet ik serieus eens tijd voor nemen in het weekend bijvoorbeeld.
Met de nadruk op lijkt ja. Als je 1-2 frames verder kijkt zie je dat het helemaal geen neus is maar het begin van de kegel stof die er uit ploft.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Being het volgende:
[..]
Wat denk(en) jij/jullie van het opmerkelijk feit dat er in feite verschillende opnames zijn van United Airlines 175 (het tweede vliegtuig) wat de South Tower raakt, waar bij een deel van de opnames het vliegtuig recht naar binnen vliegt en waarbij de cockpit onbeschadigd aan de andere kant eruit lijkt te schieten!
Eerste 10 a 20 seconden en bij elk stuk wat ie zegt not confirmd, believed etc .. weet je wat het betekend?quote:
Dus een militair vliegtuig kan er wel door heen vliegen maar een passagiers vliegtuig niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:18 schreef El_Matador het volgende:
Hier wordt duidelijk gesteld dat er wel vliegtuigen waren, maar geen jetliners. Live impact op een video en een vrouw die wegrent gillend dat het geen American Airlines was, een camera op afstand, de impact is van die camera niet opgenomen... of althans niet vrijgegeven, vreemd...
Wat zou kunnen is een grijs militair vliegtuig dat middels dat ding eronder het interne bommensysteem van de WTCs activeert, dat de kolommen doorsnijdt als het vliegtuig binnenvliegt. Het is de enige mogelijkheid om zonder vertraging zo rechtdoor te vliegen; je neemt de weerstand weg.
Ook wordt een melding gemaakt en een bevestiging van American Airlines dat Flight 93 in Cleveland, Ohio was geland...
Hmm, blijft een moeilijk punt, die vliegtuigen.
Kom je ook weer bij de vraag terecht: Waarom zouden ze? Als ze toch een vliegtuig die toren in laten vliegen, pak dan de juiste.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus een militair vliegtuig kan er wel door heen vliegen maar een passagiers vliegtuig niet?
en die laatste regel, is begrijpelijk, vliegtuigen lijken veel op elkaar vergissen is mogelijk, er staat genoeg vliegtuig spotters bij een vliegveld die dingen noteren en veel foto's maken, helaas heb ik nog niet een foto of filmbeelden of een bevestiging gehad van een spotter die hier melding van heeft gemaakt.
precies in een stad met zoveel inwoners, .. het nadeel is vliegtuig gaat hard, je hersenen kunnen het proces maken dat het een vliegtuig is maar niet snel wat er bijvoorbeeld nog op de zijkant staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom je ook weer bij de vraag terecht: Waarom zouden ze? Als ze toch een vliegtuig die toren in laten vliegen, pak dan de juiste.
Ja, goeie. Dat denk ik ook vaak. Waarom de verkeerde kiezen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom je ook weer bij de vraag terecht: Waarom zouden ze? Als ze toch een vliegtuig die toren in laten vliegen, pak dan de juiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het NOS journaal van 12 september 2001. Puur uit verveling, maar ook een vreemde interesse om het in retroperspectief nog eens allemaal te beleven. Ik ben eigenlijk verrast dat Colin Powell en Bush meteen al zeggen dat het 'geen militaire acties worden tegen enkele personen, maar een langdurige nieuwe oorlog'. Onvoorstelbaar dat ze waarschijnlijk al één dag na de aanslagen waarschijnlijk voor ogen hadden dat ze meerdere landen zouden binnenvallen (Afghanistan en Irak) en niet slechts de betrokken terroristische elementen zouden uitschakelen, maar waarschijnlijk aan bezetting en regime change dachten. Als dit geen onderdeel van een complot is, dan weet ik het niet meer.
Bron: http://nos.nl/video/199898-2001-the-day-after-12-september.htmlWe must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:39 schreef Being het volgende:
Ben momenteel aan het kijken naarDit plan werd al onmiddelijk bedacht na GW Bush eed in Januari 2001.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het NOS journaal van 12 september 2001. Puur uit verveling, maar ook een vreemde interesse om het in retroperspectief nog eens allemaal te beleven. Ik ben eigenlijk verrast dat Colin Powell en Bush meteen al zeggen dat het 'geen militaire acties worden tegen enkele personen, maar een langdurige nieuwe oorlog'. Onvoorstelbaar dat ze waarschijnlijk al één dag na de aanslagen waarschijnlijk voor ogen hadden dat ze meerdere landen zouden binnenvallen (Afghanistan en Irak) en niet slechts de betrokken terroristische elementen zouden uitschakelen, maar waarschijnlijk aan bezetting en regime change dachten. Als dit geen onderdeel van een complot is, dan weet ik het niet meer.
Bron: http://nos.nl/video/199898-2001-the-day-after-12-september.html
Als ik het goed heb waren er 4 zenders live aan het uitzenden en 36 amateur beelden, van de eerste impact was er maar 1 dat waren de documenten makers die bij de brandweer waren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef Being het volgende:
Dankje Tingo voor je tip en Tuinhek, er zit iets in je reactie. @El Matador: Ik heb een beetje gemengde gevoelens over the Key.
Gruwelijk irritante gast met zijn zelfingenomen stem en manier van presenteren en dat zielige liedje wat hij zingt om die debunker af te zeiken. Los daarvan heb ik mijn best gedaan om er naar te kijken.
Hij heeft wel degelijk goede punten die mij nooit eerder opgevallen zijn. De lange schaduw die ontstaat bij het verlaten van de neus van het vliegtuig uit de South Tower, zichtbaar in de Naudet beelden, niet in de helikopter beelden. De stofwolken aan de hand van de inslag van de motoren die op verschillende hoogtes zijn in verschillende videos. In retroperspectief realiseer ik me inderdaad dat er destijds maar drie live tv beelden waren van de tweede crash. Dat biedt de mogelijkheid om het een en ander te manipuleren. Maar de vraag is waarom? Als je een gekaapt/omgebouwd vliegtuig gebruikt voor een false flag (of zelfs holograms) waarom ga je dan beelden manipuleren? Je filmpt het originele zaakje gewoon, punt!
Desalnittemin zijn er veel getuigen die werkelijk een tweede vliegtuig hebben zien crashen in het WTC, die dat tevens gefilmd hebben met amateur beelden of gefotografeerd. Het complot wordt te omvangrijk en te ongeloofwaardig om al die mensen en beelden in een soort complot te verwerken. Je kunt mensen ook niet massaal manipuleren door achteraf tegen hun te zeggen dat ze een vliegtuig hebben zien crashen, in plaats van een explosie.
Ik weet niet wat ik van de docu moet denken, enkele goede punten, maar ook vaak vergezocht...
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:39 schreef Being het volgende:
Ben momenteel aan het kijken naardit is het nadeel, toen kwamen er namelijk al veel berichten van verschillende terroristische organisaties binnen die de aanslagen claimden meen een aantal palasteinse groeperingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het NOS journaal van 12 september 2001. Puur uit verveling, maar ook een vreemde interesse om het in retroperspectief nog eens allemaal te beleven. Ik ben eigenlijk verrast dat Colin Powell en Bush meteen al zeggen dat het 'geen militaire acties worden tegen enkele personen, maar een langdurige nieuwe oorlog'. Onvoorstelbaar dat ze waarschijnlijk al één dag na de aanslagen waarschijnlijk voor ogen hadden dat ze meerdere landen zouden binnenvallen (Afghanistan en Irak) en niet slechts de betrokken terroristische elementen zouden uitschakelen, maar waarschijnlijk aan bezetting en regime change dachten. Als dit geen onderdeel van een complot is, dan weet ik het niet meer.
Bron: http://nos.nl/video/199898-2001-the-day-after-12-september.html
gooi er tegenaan nog een paar gillende jala jalla moslima's en de VS zinde op wraak.
Wie werd er verdacht van het herbergen van Terrosristen Irak en Afghanistan, maar dat kwam even goed uit, nadat de eerste Irak oorlog was geweest was er nog veel ophef over het niet doorzetten en het afzetten van S hoesein dit kwam mooi uit, ook was er een regime aan de macht gekomen in Afghanistan die geen zaken wou doen met de VS dus, was het makkelijk doelwit kiezen.
Irak wou gewoon wapen controleurs en besprekingen mogelijk maken, ditto Afghanistan, de VS niet die wou wraak, mja dat weten we pas achteraf!Er staat nog een vraag voor u open!!
Juist en dat vader Bush en veel kabinetsleden er persoonlijk winst mee maakten (o.a. van hun nevenfuncties in bedrijven zoals Halliburton) is een leuke toevalligheid. Uiteindelijk konden ze via Unocal ook hun plan realiseren in Afghanistan voor het bouwen van een olie- en gaspijplijn. Markante stelling, beschreven door David Ray Griffin, is dat het militair strategisch goed uit zo komen om de eerste aanvallen op Afghanistan in de herfst uit te voeren, vlak voor de ingesneeuwde strenge winters. De aanleiding voor een militaire aanval zou moeten plaatsvinden omstreeks eind augustus/begin september, zodat vervolgens binnen een paar weken de troepen gemobiliseerd konden worden naar Afghanistan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:10 schreef theguyver het volgende:
maar dat kwam even goed uit, nadat de eerste Irak oorlog was geweest was er nog veel ophef over het niet doorzetten en het afzetten van S hoesein dit kwam mooi uit, ook was er een regime aan de macht gekomen in Afghanistan die geen zaken wou doen met de VS dus, was het makkelijk doelwit kiezen.
Hamid Karzai (Pasjtoe: حامد کرزی, Perzisch: حامد کرزی) (Kandahar, 24 december 1957) is sinds 2002 president van Afghanistan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:21 schreef Being het volgende:
[..]
Juist en dat vader Bush en veel kabinetsleden er persoonlijk winst mee maakten (o.a. van hun nevenfuncties in bedrijven zoals Halliburton) is een leuke toevalligheid. Uiteindelijk konden ze via Unocal ook hun plan realiseren in Afghanistan voor het bouwen van een olie- en gaspijplijn. Markante stelling, beschreven door David Ray Griffin, is dat het militair strategisch goed uit zo komen om de eerste aanvallen op Afghanistan in de herfst uit te voeren, vlak voor de ingesneeuwde strenge winters. De aanleiding voor een militaire aanval zou moeten plaatsvinden omstreeks eind augustus/begin september, zodat na een paar weken de troepen gemobiliseerd konden worden naar Afganistan.
Die kollums zijn niet door gesneden.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:46 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rood vak de uitgesorteerde vliegtuig onderdelen , althans wat er nog van over is.
blauw.. verklaard zichzelf, word niet eens getoont op jou foto.
plus alle foto's boven tonen duidelijk rechts volledig doorsneden kollums.
waarom zouden ze deze weeer recht hebben gezet, we zien duidelijk dat deze foto, veeel en veel later is gemaakt.
dus... doe eens een wilde gok?
[ afbeelding ]
BTW bedankt voor de mooie update van de OP![]()
ow en kleine slaapt dus ga ook weer poging doen,
Denk dat ik een probleem met mijn internet heb, ik zie geen plaatjes..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die kollums zijn niet door gesneden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de linkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat ik een probleem met mijn internet heb, ik zie geen plaatjes..
site geeft deze melding
Hotlinking Error
We have detected a hotlinking error. Hotlinking is when you link to images or NON html files on 0catch.com from another host. Hotlinking is not allowed for our FREE Accounts. Hotlinking is allowed for our paid accounts. Your account can be upgraded in the user section when you have logged in.
If you would like your own 100 MB FREE WEB SITE with a long list of features simply sign up at 0catch.com.
Welke foto's bedoelde jij? Want deze heb ik zelf ook al eens geplaatst paar topics terug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit is de link![]()
http://no757.0catch.com/
Foto's 3 tm 6 naar mijn mening kijken we naar een draagbalk ofzo geen doorgesneden kollums.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke foto's bedoelde jij? Want deze heb ik zelf ook al eens geplaatst paar topics terug.
hmm probleem is, van het wtc kan je alle schema's vinden en er naast leggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Foto's 3 tm 6 naar mijn mening kijken we naar een draagbalk ofzo geen doorgesneden kollums.
Ja daar heb je gelijk in, ik ga nog wat verder speuren voor betere kwaliteit foto'squote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm probleem is, van het wyc kanje alle schema's vinden en er naast leggen.
Pentagon niet, die zouden zomaar opgeslagen hebben kunnen liggen op die lokatie ( de ironie)
Er is duidelijk wat weg geslagen, niet goed is te zien verder in het gebouw wat weg is.
Ben ook al wezen zoeken, vlak na deze foto's storte een gedeelte in, plus de eerste camera ploegen die daar aanwezig waren, kwamen net na het instorten, de meeste camera ploegen waren onderweg naar New Yorkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, ik ga nog wat verder speuren voor betere kwaliteit foto's
beetje jammer dat de spreker zo'n tien minuten uit moet leggen dat hij niet gek is en wat voor hem waarheid is, maar goed zijn 2 technici keer wat anders dan de gebruikelijke filmpje, ik ga straks ff verder kijken,quote:
Er is toch met grote kracht een vliegtuig in geknald? En met die hitte en explosies zou dat heus wel mogelijk moeten zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:19 schreef BertV het volgende:
Ik vond het in 2001 gelijk al onwaarschijnlijk dat de top van een wolkenkrabber de kracht had om door de onderste 75% te breken.
Tientallen jaren daarvoor was dat gedeelte namelijk verantwoordelijk voor het tegenhouden van die bovenste helft.
Laat er nu iets raars gebeuren bij toren 1, dat gaat nooit nog eens gebeuren bij toren 2, en later blijkt bij ook WTC7.
ja, die laag waar het vliegtuig in is gegaan is (maximaal) compleet verdwenen... maar dan nog is er niet genoeg energie om die 25% door die 75% heen te werken. Het krijgt hooguit wat extra energie door de verdwenen verdiepingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is toch met grote kracht een vliegtuig in geknald? En met die hitte en explosies zou dat heus wel mogelijk moeten zijn
De top bouwt meer energie op door het vallen, vergeet dat niet. Dat is de klap die er voor zorgt dat de verdieping er onder het begeeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:19 schreef BertV het volgende:
Ik vond het in 2001 gelijk al onwaarschijnlijk dat de top van een wolkenkrabber de kracht had om door de onderste 75% te breken.
Tientallen jaren daarvoor was dat gedeelte namelijk verantwoordelijk voor het tegenhouden van die bovenste helft.
Laat er nu iets raars gebeuren bij toren 1, dat gaat nooit nog eens gebeuren bij toren 2, en later blijkt bij ook WTC7.
Dat is niet wat je ziet. Er storten geen verdiepingen in.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De top bouwt meer energie op door het vallen, vergeet dat niet. Dat is de klap die er voor zorgt dat de verdieping er onder het begeeft.
Die foto's van het Pentagon heb ik moeite mee: D'r past geen vliegtuig in dat gat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm probleem is, van het wtc kan je alle schema's vinden en er naast leggen.
Pentagon niet, die zouden zomaar opgeslagen hebben kunnen liggen op die lokatie ( de ironie)
Er is duidelijk wat weg geslagen, niet goed is te zien verder in het gebouw wat weg is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet wat je ziet. Er storten geen verdiepingen in.
Wat je wel ziet is dat het hele gebouw op een paar delen na tot stof vergaat, dustificeert.
Wat begrijp je niet aan "op een paar delen na"?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stofdeeltjes die je met een kraan pas kan optillen
foutje sorry, again bril niet op en moequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "op een paar delen na"?
Waar zijn al die verdiepingen toch gebleven? Geen hardhouten tafel, geen airco, geen stukje vloer. Niets. Alles verpulverd, tot stof vergaan.
Wel een paspoortsnippertje, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menselijke resten daarom spoiler.
Puin ging veel over een lopende band heen
sleutels
politie cap
pistolenEr staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pagers en telefoonsZie jij alle inhoud van 100 verdiepingen wolkenkrabber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menselijke resten daarom spoiler.
[ afbeelding ]
Puin ging veel over een lopende band heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sleutels
[ afbeelding ]
politie cap
[ afbeelding ]
pistolen
Deze dingen kunnen allemaal uit het onderste en bovenste gedeelte komen. Je ziet die pilaren uitsteken. Dat gedeelte is inderdaad niet verpulverd. Alles erboven op de top van de torens na wel.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat kan van de laagste etage zijn, er zijn ook wel genoeg deleen van de bovenste etage wat grotendeels intact is, kwestie van zoeken en gij vind, maar dat ga ik wel andere keer opzoeken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie jij alle inhoud van 100 verdiepingen wolkenkrabber?
Deze dingen kunnen allemaal uit het onderste en bovenste gedeelte komen. Je ziet die pilaren uitsteken. Dat gedeelte is inderdaad niet verpulverd. Alles erboven op de top van de torens na wel.
Precies; de top was "intact" (ingestort), de basis bleef deels intact (in hoeken, wat Khalezovs verhaal geloofwaardigheid geeft), alles ertussen was volledig tot enorme wolken stof vergaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat kan van de laagste etage zijn, er zijn ook wel genoeg deleen van de bovenste etage wat grotendeels intact is, kwestie van zoeken en gij vind, maar dat ga ik wel andere keer opzoeken.
Dan moet je beter kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet wat je ziet. Er storten geen verdiepingen in.
Wat je wel ziet is dat het hele gebouw op een paar delen na tot stof vergaat, dustificeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |