Denk dat ik een probleem met mijn internet heb, ik zie geen plaatjes..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die kollums zijn niet door gesneden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de linkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat ik een probleem met mijn internet heb, ik zie geen plaatjes..
site geeft deze melding
Hotlinking Error
We have detected a hotlinking error. Hotlinking is when you link to images or NON html files on 0catch.com from another host. Hotlinking is not allowed for our FREE Accounts. Hotlinking is allowed for our paid accounts. Your account can be upgraded in the user section when you have logged in.
If you would like your own 100 MB FREE WEB SITE with a long list of features simply sign up at 0catch.com.
Welke foto's bedoelde jij? Want deze heb ik zelf ook al eens geplaatst paar topics terug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit is de link![]()
http://no757.0catch.com/
Foto's 3 tm 6 naar mijn mening kijken we naar een draagbalk ofzo geen doorgesneden kollums.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke foto's bedoelde jij? Want deze heb ik zelf ook al eens geplaatst paar topics terug.
hmm probleem is, van het wtc kan je alle schema's vinden en er naast leggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Foto's 3 tm 6 naar mijn mening kijken we naar een draagbalk ofzo geen doorgesneden kollums.
Ja daar heb je gelijk in, ik ga nog wat verder speuren voor betere kwaliteit foto'squote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm probleem is, van het wyc kanje alle schema's vinden en er naast leggen.
Pentagon niet, die zouden zomaar opgeslagen hebben kunnen liggen op die lokatie ( de ironie)
Er is duidelijk wat weg geslagen, niet goed is te zien verder in het gebouw wat weg is.
Ben ook al wezen zoeken, vlak na deze foto's storte een gedeelte in, plus de eerste camera ploegen die daar aanwezig waren, kwamen net na het instorten, de meeste camera ploegen waren onderweg naar New Yorkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, ik ga nog wat verder speuren voor betere kwaliteit foto's
beetje jammer dat de spreker zo'n tien minuten uit moet leggen dat hij niet gek is en wat voor hem waarheid is, maar goed zijn 2 technici keer wat anders dan de gebruikelijke filmpje, ik ga straks ff verder kijken,quote:
Er is toch met grote kracht een vliegtuig in geknald? En met die hitte en explosies zou dat heus wel mogelijk moeten zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:19 schreef BertV het volgende:
Ik vond het in 2001 gelijk al onwaarschijnlijk dat de top van een wolkenkrabber de kracht had om door de onderste 75% te breken.
Tientallen jaren daarvoor was dat gedeelte namelijk verantwoordelijk voor het tegenhouden van die bovenste helft.
Laat er nu iets raars gebeuren bij toren 1, dat gaat nooit nog eens gebeuren bij toren 2, en later blijkt bij ook WTC7.
ja, die laag waar het vliegtuig in is gegaan is (maximaal) compleet verdwenen... maar dan nog is er niet genoeg energie om die 25% door die 75% heen te werken. Het krijgt hooguit wat extra energie door de verdwenen verdiepingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is toch met grote kracht een vliegtuig in geknald? En met die hitte en explosies zou dat heus wel mogelijk moeten zijn
De top bouwt meer energie op door het vallen, vergeet dat niet. Dat is de klap die er voor zorgt dat de verdieping er onder het begeeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:19 schreef BertV het volgende:
Ik vond het in 2001 gelijk al onwaarschijnlijk dat de top van een wolkenkrabber de kracht had om door de onderste 75% te breken.
Tientallen jaren daarvoor was dat gedeelte namelijk verantwoordelijk voor het tegenhouden van die bovenste helft.
Laat er nu iets raars gebeuren bij toren 1, dat gaat nooit nog eens gebeuren bij toren 2, en later blijkt bij ook WTC7.
Dat is niet wat je ziet. Er storten geen verdiepingen in.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De top bouwt meer energie op door het vallen, vergeet dat niet. Dat is de klap die er voor zorgt dat de verdieping er onder het begeeft.
Die foto's van het Pentagon heb ik moeite mee: D'r past geen vliegtuig in dat gat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm probleem is, van het wtc kan je alle schema's vinden en er naast leggen.
Pentagon niet, die zouden zomaar opgeslagen hebben kunnen liggen op die lokatie ( de ironie)
Er is duidelijk wat weg geslagen, niet goed is te zien verder in het gebouw wat weg is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet wat je ziet. Er storten geen verdiepingen in.
Wat je wel ziet is dat het hele gebouw op een paar delen na tot stof vergaat, dustificeert.
Wat begrijp je niet aan "op een paar delen na"?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stofdeeltjes die je met een kraan pas kan optillen
foutje sorry, again bril niet op en moequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "op een paar delen na"?
Waar zijn al die verdiepingen toch gebleven? Geen hardhouten tafel, geen airco, geen stukje vloer. Niets. Alles verpulverd, tot stof vergaan.
Wel een paspoortsnippertje, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menselijke resten daarom spoiler.
Puin ging veel over een lopende band heen
sleutels
politie cap
pistolenEr staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pagers en telefoonsZie jij alle inhoud van 100 verdiepingen wolkenkrabber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Menselijke resten daarom spoiler.
[ afbeelding ]
Puin ging veel over een lopende band heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sleutels
[ afbeelding ]
politie cap
[ afbeelding ]
pistolen
Deze dingen kunnen allemaal uit het onderste en bovenste gedeelte komen. Je ziet die pilaren uitsteken. Dat gedeelte is inderdaad niet verpulverd. Alles erboven op de top van de torens na wel.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat kan van de laagste etage zijn, er zijn ook wel genoeg deleen van de bovenste etage wat grotendeels intact is, kwestie van zoeken en gij vind, maar dat ga ik wel andere keer opzoeken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie jij alle inhoud van 100 verdiepingen wolkenkrabber?
Deze dingen kunnen allemaal uit het onderste en bovenste gedeelte komen. Je ziet die pilaren uitsteken. Dat gedeelte is inderdaad niet verpulverd. Alles erboven op de top van de torens na wel.
Precies; de top was "intact" (ingestort), de basis bleef deels intact (in hoeken, wat Khalezovs verhaal geloofwaardigheid geeft), alles ertussen was volledig tot enorme wolken stof vergaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat kan van de laagste etage zijn, er zijn ook wel genoeg deleen van de bovenste etage wat grotendeels intact is, kwestie van zoeken en gij vind, maar dat ga ik wel andere keer opzoeken.
Dan moet je beter kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet wat je ziet. Er storten geen verdiepingen in.
Wat je wel ziet is dat het hele gebouw op een paar delen na tot stof vergaat, dustificeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |