quote:Net heerlijk gesport, veel calorieën verbrand, nu bij de Subway er weer wat aan eten want we hebben honger
Serieus.. Misschien klopt mijn redenatie niet hoor, maar is het niet beter om als je na het sporten dan tóch honger hebt een appel te eten? Lijkt me een stuk fijner, en als je al sport voor conditie moet je jezelf niet gaan volproppen met subway en dergelijkquote:Braddie, ik sport niet om gewicht kwijt te raken, maar om conditie op te bouwen, dus dat broodje bij de Subway is geen enkel probleem
Word mij gezegdquote:Is het niet veel verstandiger om na het sporten een appel te eten ? Anders sport je voor niks
Klacht: Mensen die geconfronteerd worden met hun rare eetgewoontes na het sporten ( "Ik heb gesport DUS mag ik best wel een brooje bij de subway eten " ) En er dan niet tegen kunnen als je verteld wat jij er van vindquote:Braddie, houd alsjeblieft je mond, ik DOE tenminste iets aan mijn conditie
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen met overgewicht die andere mensen de les lezen over gezond zijn is de echte klacht.
Subway een vette hap?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.
Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
Een paar dagenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
Zucht, typisch Braddie weer.
Doet even een paar dagen ergens aan mee en denkt dan te kunnen dicteren hoe het volgens hem moet.
Dat je je hier druk om kan maken, tering zeg.. Alles voor de aandacht.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef awiebo het volgende:
Onterechte klacht.
Moet ze lekker zelf weten.
Ik vind een subway nou niet echt bepaald gezond.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Subway een vette hap?
En alsof je na het sporten niet meer mag genieten..
jezus,fucking, christusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind een subway nou niet echt bepaald gezond.
Tuurlijk mag je na het sporten wel genieten, maar doe dat dan op een iets gezondere manier, haal dan een broodje gezond, maar geen Subway broodjeDan sport je toch voor Jan Lul?
Zorg er eerst maar dat je een goed lichaam hebt voordat je je met anderen gaat bemoeien, bespaart je een hoop gezeik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.
Ik weet zo niet of je wandelen onder 'sport' kan scharen heur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een paar dagen
Ik ben al 4 maanden aan het sporten en afvallen, ben al een hoop gewicht kwijt, voel me super.
Jij eet na het sporten vast ook wel meer dan fruit/groente alleen, als is het maar omdat dat meer vult.quote:Een paar dagen![]()
Ik eet na het sporten niks, ik drink tijdens het sporten heel veel water, dat vult prima, en ik wacht daarna gewoon tot mijn avond eten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of je wandelen onder 'sport' kan scharen heur.
[..]
Jij eet na het sporten vast ook wel meer dan fruit/groente alleen, als is het maar omdat dat meer vult.
Gezond... Vager kan niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
http://www.consumentenbon(...)aak-ongezonde-keuze/.quote:Tuurlijk mag je na het sporten wel genieten, maar doe dat dan op een iets gezondere manier, haal dan een broodje gezond, maar geen Subway broodjeDan sport je toch voor Jan Lul?
Alsof afvallen het enige doel kan zijn van sporten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je na het sporten wel genieten, maar doe dat dan op een iets gezondere manier, haal dan een broodje gezond, maar geen Subway broodjeDan sport je toch voor Jan Lul?
Hoe weet je of die gene voor lul sport als je alleen weet wat hij/zij na een training eet en als je daarbij ook nog eens die gene zijn/haar doel niet weet...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een valse opmerking.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga nu hopen dat braddie aan het eind van het jaar weer 40 kilo erbij heeft
Wat ben jij een walgelijk naar persoon, zeg. En ook nog eens oliedom. Allemachtig nog aan toe, zelfs een facepalm x100000 is hier nog niet genoeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij 'sport' om af te vallen, anderen sporten juist om spieren te kweken (om maar wat te noemen). En gok eens: in dat geval moet je je juist volstoppen met voedsel, vooral met eiwit. En zo'n Subway-broodje (met kip) kan dan een goede bron van eiwit zijn. Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet na het sporten niks, ik drink tijdens het sporten heel veel water, dat vult prima, en ik wacht daarna gewoon tot mijn avond eten.
Kan m`n lichaam prima hebben.
Precies dit. 'Zondigen' kan makkelijk als je geregeld sport.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef -0- het volgende:
Daarnaast eet ik over het algemeen zeer gezond dus met een subway na het sporten hoeft helemaal niks mis te zijn.
Vooral met eiwitten en koolhydratenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij 'sport' om af te vallen, anderen sporten juist om spieren te kweken (om maar wat te noemen). En gok eens: in dat geval moet je je juist volstoppen met voedsel, vooral met eiwit. En zo'n Subway-broodje (met kip) kan dan een goede bron van eiwit zijn. Om maar wat te noemen.
Je denkt zoals altijd alleen vanuit je eigen referentiekader.
Dat ligt het doel dat je voor ogen hebt. Wil je afvallen, dan sport je inderdaad voor jan lul. Wil je spieropbouw zul je toch moeten zorgen dat je lichaam voldoende bouwstoffen heeft. En ben je in shape dan kan een vette hap af en toe niet zoveel kwaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
304 calorieën is ook echt niet veel voor een ruim belegd broodje. Braddie heeft gewoon (wederom) geen flauw benul waar de fuck hij over lult, wat een faalhaas is het toch ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef G.R.S. het volgende:
Calorieën 304
Totaal Vet(g) 3.7
Verz. Vet(g) 1.6
Zout(g) 1.50
Koolhydraten(g) 46.3
Vezels(g) 4.1
Suikers(g) 6.6
Proteïne(g) 24.0
[ afbeelding ]
hahaaahaha zo hard weer dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
304 calorieën is ook echt niet veel voor een ruim belegd broodje. Braddie heeft gewoon (wederom) geen flauw benul waar de fuck hij over lult, wat een faalhaas is het toch ook.
Misschien zouden mensen niet zo reageren als Braddie eens een x zijn superieure, arrogante en onwetende waffel houdt en niet zo belachelijk uit de hoogte doet naar iedereen die iets anders doet of zegt of vindt dan hijzelf.quote:
Karma, jongen. Denk om je karma.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga nu hopen dat braddie aan het eind van het jaar weer 40 kilo erbij heeft
stoutequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik denk dat Braddie binnen een uur weer een topic post dat hij van FOK! gaat en nooit meer terug komt. Om volgende week z'n volgende kut topic te openen.
Zeg dat nou niet, nu doet hij dat niet...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik denk dat Braddie binnen een uur weer een topic post dat hij van FOK! gaat en nooit meer terug komt. Om volgende week z'n volgende kut topic te openen.
Dat denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:48 schreef ZarB het volgende:
Subway hoeft niet eens per se ongezond te zijn
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef G.R.S. het volgende:
Calorieën 304
Totaal Vet(g) 3.7
Verz. Vet(g) 1.6
Zout(g) 1.50
Koolhydraten(g) 46.3
Vezels(g) 4.1
Suikers(g) 6.6
Proteïne(g) 24.0
[ afbeelding ]
Braddie maakt veel los bij mensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kan dat nou dat altijd als ik een Braddie topic zie, hij ALTIJD al op de 2e of 3e pagina zit, voordat ik hem heb gezien.
Eh ja. Er zijn tig soorten broodjes die je helemaal zelf kunt beleggen dus in welk opzicht zou dat per definitie allemaal ongezond zijn?quote:
Ik beleg mijn brood altijd met pindakaas, dan hagelslag, dan jam en nutella en dan nog een plakje kokosbrood. En dat frituur ik dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef ZarB het volgende:
Eh ja. Er zijn tig soorten broodjes die je helemaal zelf kunt beleggen dus in welk opzicht zou dat per definitie allemaal ongezond zijn?
Nou, echt ongezond is het niet maar ze hebben bijvoorbeeld geen volkoren broodjes of nog beter speltbroodjes dus echt gezond kun je het ook weer niet noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eh ja. Er zijn tig soorten broodjes die je helemaal zelf kunt beleggen dus in welk opzicht zou dat per definitie allemaal ongezond zijn?
maar Braddie laat graag aan iedereen weten dat hij gewicht verloren isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:58 schreef BlueMage het volgende:
Braddie toch.Prima dat je nu echt aan het afvallen bent maar haal 't niet in je bolle hoofd om je met anderen te gaan bemoeien.
Overigens doet Braddie wel aan downhillbureaustoelracen.
Er zit heel weinig vet in, is beter dan maccie of kfcquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
als je fitness/krachtsport doet, en je doet dat voor extra kracht en/of betere conditie, zonder vetpercentage-fobie, dan kan en mag je eten wat je wilt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:44 schreef Braddie het volgende:
Ik heb gesport DUS mag ik best wel een brooje bij de subway eten
Ik jou ook een keerquote:
Wel. Je hebt blond haar lichte wenkbrauwen en een klein mondjequote:
Oke het haar klopt welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel. Je hebt blond haar lichte wenkbrauwen en een klein mondje
De rest ook, orakel eend112 zegt niet zomaar ietsquote:
Ik ben alziend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe kan je Braddie anders daar gezien hebben?
Zwijgen is toegevenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik ben alziend.
Alzienderella noemen ze mij ook wel.
De dikke FOK!Belg heeft gesproken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet elke dag fastfood eten
Sporten
Sporten in de sportschool![]()
![]()
Geen BMI hebben van 30+
hardloopstats?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:45 schreef Aiciu het volgende:
Mijn conditie is sowieso beter dan iedereen hier op op fok.
Training zegt niets, pr's op afstanden wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dagelijks duurloop en 3x per week sprinten.
Die is wss nepquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Braddie
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!
Goed topic, TS = Braddie. Enjoy!
Een subway met kipfilet is echt geen vette hap.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je op de kipfilet gooit natuurlijk. Gooi je er kaas, mayonaise en weet ik het wat op, dan wordt het al snel een vette hap.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een subway met kipfilet is echt geen vette hap.
Oh ja, ik doe er nooit kaas op eigenlijk. Maar zelfs een vette hap is niks mis mee als je daar gewoon zin in hebt en toch niet wilt afvallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je op de kipfilet gooit natuurlijk. Gooi je er kaas, mayonaise en weet ik het wat op, dan wordt het al snel een vette hap.
Dat zeker niet hoor. Je kunt van die vettigheid alleen nog weleens last van je maag krijgen vind ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe er nooit kaas op eigenlijk. Maar zelfs een vette hap is niks mis mee als je daar gewoon zin in hebt en toch niet wilt afvallen.
Het seizoen is nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Training zegt niets, pr's op afstanden wel.
Ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen met overgewicht die andere mensen de les lezen over gezond zijn is de echte klacht.
Jepquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dafuq? Toen was die kel al achttien
Ja maar jij bekijkt het nu vanuit het sporten. Je kan het ook omdraaien. Ik denk dat zij gewoon zin had in een vette hap en dacht: dan ga ik eerst ff sporten....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
bulken op mcdoublesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik at vaak een triple cheeseburger toen ze in de aanbieding waren na het sporten. 190cm 85kg
U mad fatty?
[ afbeelding ]
mooie comeback inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Dit topic had gewoon met enkel de OP een slotje kunnen krijgen. Het laatste commentaar van de gesprekspartner is daar een goede reden voor.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Braddie
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!
Goed topic, TS = Braddie. Enjoy!
Als die een verhaal vertellen beschrijven ze het op precies dezelfde manierquote:
Hij is daar al 17. 5-12-1990quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Als die een verhaal vertellen beschrijven ze het op precies dezelfde manier!
En ook over dat filmpje: tieten hahaha
Nee. Straks fietst hij zo hard als kij kan (13 km/u!!!!) naar je toe en ramt je kop door de muur.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef Geelman het volgende:
Net een eierkoek gegeten na de sportschool, mag dat Bradley?
Fuuuuuu...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Straks fietst hij zo hard als kij kan (13 km/u!!!!) naar je toe en ramt je kop door de muur.
RIP
Waarom probeer je jezelf aan andere dikzakken op te drukken? Wat ik nu lees is: ''Ik ben zó veel beter bezig dan andere dikke mensen, kijk mij nou, ik ben geweldig.''quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn god wat was ik erg/naief toenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij kwam in ieder geval een stuk leuker over, toen.
Toen was je geestelijk 11, nu 14. Wat dat betreft heb je nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn god wat was ik erg/naief toen
Nu nogsteeds maar toch
Wel goed van je dat je dat inziet, probeer eens vaker naar jezelf te kijken, kan nooit kwaad toch? Braddiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu nogsteeds maar toch
Jij bent weer het andere uiterste en bent geestelijk 61.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen was je geestelijk 11, nu 14. Wat dat betreft heb je nog een lange weg te gaan.
Toen zat je tenminste niet op anderen superhypocriet af te geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu nogsteeds maar toch
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij bent weer het andere uiterste en bent geestelijk 61.
Ik wou een grap over jezelf zien en dik zijn maken, maar ik kon er geen verzinnenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:25 schreef ThePast het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je dat inziet, probeer eens vaker naar jezelf te kijken, kan nooit kwaad toch? Braddie
Creativiteit op de zaterdag avond is ook niet alles.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou een grap over jezelf zien en dik zijn maken, maar ik kon er geen verzinnen
Dan is ie dik tevreden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou een grap over jezelf zien en dik zijn maken, maar ik kon er geen verzinnen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of je wandelen onder 'sport' kan scharen heur.
[..]
Jij eet na het sporten vast ook wel meer dan fruit/groente alleen, als is het maar omdat dat meer vult.
Dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 05:08 schreef Ambicioso het volgende:
Het gaat om totale kcall inname. Dus als je na het sporten MD pakt kan je alsnog afvallen.
TS is dom
ja anders word je dik hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 19:59 schreef Robophatt het volgende:
Een appel eten na het sporten raap me op
heb tog net gesport kan net zo goed zak chips eten nou xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |