stoutequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik denk dat Braddie binnen een uur weer een topic post dat hij van FOK! gaat en nooit meer terug komt. Om volgende week z'n volgende kut topic te openen.
Zeg dat nou niet, nu doet hij dat niet...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
Haha ik denk dat Braddie binnen een uur weer een topic post dat hij van FOK! gaat en nooit meer terug komt. Om volgende week z'n volgende kut topic te openen.
Dat denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:48 schreef ZarB het volgende:
Subway hoeft niet eens per se ongezond te zijn
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef G.R.S. het volgende:
Calorieën 304
Totaal Vet(g) 3.7
Verz. Vet(g) 1.6
Zout(g) 1.50
Koolhydraten(g) 46.3
Vezels(g) 4.1
Suikers(g) 6.6
Proteïne(g) 24.0
[ afbeelding ]
Braddie maakt veel los bij mensen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kan dat nou dat altijd als ik een Braddie topic zie, hij ALTIJD al op de 2e of 3e pagina zit, voordat ik hem heb gezien.
Eh ja. Er zijn tig soorten broodjes die je helemaal zelf kunt beleggen dus in welk opzicht zou dat per definitie allemaal ongezond zijn?quote:
Ik beleg mijn brood altijd met pindakaas, dan hagelslag, dan jam en nutella en dan nog een plakje kokosbrood. En dat frituur ik dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef ZarB het volgende:
Eh ja. Er zijn tig soorten broodjes die je helemaal zelf kunt beleggen dus in welk opzicht zou dat per definitie allemaal ongezond zijn?
Nou, echt ongezond is het niet maar ze hebben bijvoorbeeld geen volkoren broodjes of nog beter speltbroodjes dus echt gezond kun je het ook weer niet noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eh ja. Er zijn tig soorten broodjes die je helemaal zelf kunt beleggen dus in welk opzicht zou dat per definitie allemaal ongezond zijn?
maar Braddie laat graag aan iedereen weten dat hij gewicht verloren isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:58 schreef BlueMage het volgende:
Braddie toch.Prima dat je nu echt aan het afvallen bent maar haal 't niet in je bolle hoofd om je met anderen te gaan bemoeien.
Overigens doet Braddie wel aan downhillbureaustoelracen.
Er zit heel weinig vet in, is beter dan maccie of kfcquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
als je fitness/krachtsport doet, en je doet dat voor extra kracht en/of betere conditie, zonder vetpercentage-fobie, dan kan en mag je eten wat je wilt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:44 schreef Braddie het volgende:
Ik heb gesport DUS mag ik best wel een brooje bij de subway eten
Ik jou ook een keerquote:
Wel. Je hebt blond haar lichte wenkbrauwen en een klein mondjequote:
Oke het haar klopt welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel. Je hebt blond haar lichte wenkbrauwen en een klein mondje
De rest ook, orakel eend112 zegt niet zomaar ietsquote:
Ik ben alziend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe kan je Braddie anders daar gezien hebben?
Zwijgen is toegevenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik ben alziend.
Alzienderella noemen ze mij ook wel.
De dikke FOK!Belg heeft gesproken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet elke dag fastfood eten
Sporten
Sporten in de sportschool![]()
![]()
Geen BMI hebben van 30+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |