quote:Net heerlijk gesport, veel calorieën verbrand, nu bij de Subway er weer wat aan eten want we hebben honger
Serieus.. Misschien klopt mijn redenatie niet hoor, maar is het niet beter om als je na het sporten dan tóch honger hebt een appel te eten? Lijkt me een stuk fijner, en als je al sport voor conditie moet je jezelf niet gaan volproppen met subway en dergelijkquote:Braddie, ik sport niet om gewicht kwijt te raken, maar om conditie op te bouwen, dus dat broodje bij de Subway is geen enkel probleem
Word mij gezegdquote:Is het niet veel verstandiger om na het sporten een appel te eten ? Anders sport je voor niks
Klacht: Mensen die geconfronteerd worden met hun rare eetgewoontes na het sporten ( "Ik heb gesport DUS mag ik best wel een brooje bij de subway eten " ) En er dan niet tegen kunnen als je verteld wat jij er van vindquote:Braddie, houd alsjeblieft je mond, ik DOE tenminste iets aan mijn conditie
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen met overgewicht die andere mensen de les lezen over gezond zijn is de echte klacht.
Subway een vette hap?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.
Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
Een paar dagenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
Zucht, typisch Braddie weer.
Doet even een paar dagen ergens aan mee en denkt dan te kunnen dicteren hoe het volgens hem moet.
Dat je je hier druk om kan maken, tering zeg.. Alles voor de aandacht.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef awiebo het volgende:
Onterechte klacht.
Moet ze lekker zelf weten.
Ik vind een subway nou niet echt bepaald gezond.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Subway een vette hap?
En alsof je na het sporten niet meer mag genieten..
jezus,fucking, christusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind een subway nou niet echt bepaald gezond.
Tuurlijk mag je na het sporten wel genieten, maar doe dat dan op een iets gezondere manier, haal dan een broodje gezond, maar geen Subway broodjeDan sport je toch voor Jan Lul?
Zorg er eerst maar dat je een goed lichaam hebt voordat je je met anderen gaat bemoeien, bespaart je een hoop gezeik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.
Ik weet zo niet of je wandelen onder 'sport' kan scharen heur.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een paar dagen
Ik ben al 4 maanden aan het sporten en afvallen, ben al een hoop gewicht kwijt, voel me super.
Jij eet na het sporten vast ook wel meer dan fruit/groente alleen, als is het maar omdat dat meer vult.quote:Een paar dagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |