abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138264945
Naar een Subway of Mc Donalds gaan :')
Vanmiddag zie ik op Facebook de status:

quote:
Net heerlijk gesport, veel calorieën verbrand, nu bij de Subway er weer wat aan eten want we hebben honger
:') X oneindig.

Dus ik raak even in gesprek met dat persoon in kwestie, word er mij gezegd:
quote:
Braddie, ik sport niet om gewicht kwijt te raken, maar om conditie op te bouwen, dus dat broodje bij de Subway is geen enkel probleem
Serieus.. Misschien klopt mijn redenatie niet hoor, maar is het niet beter om als je na het sporten dan tóch honger hebt een appel te eten? Lijkt me een stuk fijner, en als je al sport voor conditie moet je jezelf niet gaan volproppen met subway en dergelijk :')

Vervolgens zeg ik dat ook tegen die meid in kwestie
quote:
Is het niet veel verstandiger om na het sporten een appel te eten ? Anders sport je voor niks
Word mij gezegd
quote:
Braddie, houd alsjeblieft je mond, ik DOE tenminste iets aan mijn conditie
Klacht: Mensen die geconfronteerd worden met hun rare eetgewoontes na het sporten ( "Ik heb gesport DUS mag ik best wel een brooje bij de subway eten " ) En er dan niet tegen kunnen als je verteld wat jij er van vind :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:47:10 #2
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_138264992
Is ze raakbaar? Pics?

in afwachting van: Onterechte klacht.

Moet ze lekker zelf weten.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_138264998
Mensen met overgewicht die andere mensen de les lezen over gezond zijn is de echte klacht.
pi_138265013
Waar maak jij je druk om?

Ik ben nu aan het bulken dus als ik heb getraind vreet ik ook zo een broodje van de subway weg.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:48:28 #5
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_138265021
Een appel heeft amper voedingswaarde of vulling. Een appel bestaat voornamelijk uit water...

Het is ook niet zo dat een subway broodje echt ongezond is (afhankelijk van de inhoud natuurlijk). Beter dan 2 mac menu's gaan kanen na het sporten, of de 3e helft in het café...

onterechte klacht dus.
To doom or not to doom
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:48:40 #6
338319 ZarB
Piña colada
pi_138265027
Subway hoeft niet eens per se ongezond te zijn ^O^
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_138265048
Zucht, typisch Braddie weer.

Doet even een paar dagen ergens aan mee en denkt dan te kunnen dicteren hoe het volgens hem moet.

Dat je je hier druk om kan maken, tering zeg. :{. Alles voor de aandacht.
pi_138265050
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
Mensen met overgewicht die andere mensen de les lezen over gezond zijn is de echte klacht.
Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.

Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
pi_138265060
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben er wat aan aan`t doen, ben al een hoop gewicht kwijt en ik snap dat het heel erg ongeloofwaardig overkomt om als iemand met overgewicht iemand anders die gewoon een gezond gewicht heeft te vertellen over eetgewoontes.

Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
Subway een vette hap?

En alsof je na het sporten niet meer mag genieten. :').

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 15:50:22 ]
pi_138265061
Kijk lekker naar jezelf zeg
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:49:57 #11
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_138265063
Je moet gewoon je eiwittenshake nemen dan!
pi_138265073
uhm, ik sport ook een aantal keer per week, om conditie op te bouwen en massa op te bouwen. verder kan ik eten wat ik wil, ik sport namelijk niet om gewicht te verliezen (sterker nog, ben 12 kilo zwaarder geworden door het sporten). Dus.....waar bemoei je je mee, ga zelf eens een rondje rennen en salade vreten
pi_138265080
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
Zucht, typisch Braddie weer.

Doet even een paar dagen ergens aan mee en denkt dan te kunnen dicteren hoe het volgens hem moet.

Dat je je hier druk om kan maken, tering zeg. :{. Alles voor de aandacht.
Een paar dagen _O-
Ik ben al 4 maanden aan het sporten en afvallen, ben al een hoop gewicht kwijt, voel me super.

Een paar dagen _O- _O-
pi_138265084
quote:
:').
pi_138265087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

:') X oneindig.

If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138265088
die meid heeft gewoon gelijk.
braddie is dom
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:51:01 #17
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138265096
En het dan gek vinden dat je geen vrienden hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138265101
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef awiebo het volgende:
Onterechte klacht.

Moet ze lekker zelf weten.
pi_138265106
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Subway een vette hap?

En alsof je na het sporten niet meer mag genieten. :').
Ik vind een subway nou niet echt bepaald gezond.
Tuurlijk mag je na het sporten wel genieten, maar doe dat dan op een iets gezondere manier, haal dan een broodje gezond, maar geen Subway broodje :') Dan sport je toch voor Jan Lul?
pi_138265139
Mensen die anderen geconfronteerdren worden met hun rare eetgewoontes na het sporten ( "Ik heb gesport DUS mag ik best wel een brooje bij de subway eten " ) En er dan niet tegen kunnen als men je verteld wat jij er van vind niet luistert naar de grote allesweter :')

fixed
pi_138265141
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik vind een subway nou niet echt bepaald gezond.
Tuurlijk mag je na het sporten wel genieten, maar doe dat dan op een iets gezondere manier, haal dan een broodje gezond, maar geen Subway broodje :') Dan sport je toch voor Jan Lul?
jezus,fucking, christus :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_138265145
Wat is 'Gezond'. Veel micro nutrienten of weinig kcal? of veel eiwitten.

Gezond is zo'n vage term.

Als je wil afvallen kan je beter iets met weinig kcal nemen dan met veel ja als je dat soms bedoeld. Daarnaast is het ook sterk afhankelijk wat die persoon de rest van de dag nog gegeten heeft.

Maar ik snap je gedachte gang wel hoor.
pi_138265153
quote:

[..]

Zorg er eerst maar dat je een goed lichaam hebt voordat je je met anderen gaat bemoeien, bespaart je een hoop gezeik.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:53:00 #24
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138265156
#FreeHat
pi_138265160
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Een paar dagen _O-
Ik ben al 4 maanden aan het sporten en afvallen, ben al een hoop gewicht kwijt, voel me super.
Ik weet zo niet of je wandelen onder 'sport' kan scharen heur.

quote:
Een paar dagen _O- _O-
Jij eet na het sporten vast ook wel meer dan fruit/groente alleen, als is het maar omdat dat meer vult.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')