Jepquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dafuq? Toen was die kel al achttien
Ja maar jij bekijkt het nu vanuit het sporten. Je kan het ook omdraaien. Ik denk dat zij gewoon zin had in een vette hap en dacht: dan ga ik eerst ff sporten....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Braddie het volgende:
Maar het is nog ongeloofwaardiger als je gaat sporten en na het sporten jezelf BELOOND met een vette hap. Waarom sport je dan!?
bulken op mcdoublesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik at vaak een triple cheeseburger toen ze in de aanbieding waren na het sporten. 190cm 85kg
U mad fatty?
[ afbeelding ]
mooie comeback inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Dit topic had gewoon met enkel de OP een slotje kunnen krijgen. Het laatste commentaar van de gesprekspartner is daar een goede reden voor.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:07 schreef Toto69 het volgende:
Braddie
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!
Goed topic, TS = Braddie. Enjoy!
Als die een verhaal vertellen beschrijven ze het op precies dezelfde manierquote:
Hij is daar al 17. 5-12-1990quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Als die een verhaal vertellen beschrijven ze het op precies dezelfde manier!
En ook over dat filmpje: tieten hahaha
Nee. Straks fietst hij zo hard als kij kan (13 km/u!!!!) naar je toe en ramt je kop door de muur.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:45 schreef Geelman het volgende:
Net een eierkoek gegeten na de sportschool, mag dat Bradley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |