Was ik toch bijna jaloers gewordenquote:
Voor havo hopelijk ook zo'n examen cijfer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was ik toch bijna jaloers geworden.
Tss, minderjarigequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voor havo hopelijk ook zo'n examen cijfer.
7.8quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Voor Nederlands een stukkie lager zeker?
Foutief spatiegebruikquote:
Op welke vakken faal je zo hopeloos dan?quote:
Hoezo deze vraag?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op welke vakken faal je zo hopeloos dan?
Niets te zienquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
wat is het saai vanaaf in klb, hoe is t hier?
Kan wel even.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snobbels, nog CF vanavond, of weer vroeg naar bed?
Nee = ja?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
godver als anderen nee zeggen zeg ik ja mortaxx , nu ben ik nieuwsgierig geworden
Dan kom ik ookquote:
Omdat je het enkel over hoge cijfers hebt. Moeten wel vakken zijn waar je hopeloos in faalt, anders had je wel niveautje hoger gedaan.quote:
den haagquote:
Ben van havo 3 naar tl 4 gegaan omdat wiskunde/scheikunde/economie/natuurkundequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je het enkel over hoge cijfers hebt. Moeten wel vakken zijn waar je hopeloos in faalt, anders had je wel niveautje hoger gedaan.
dit inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen een topic van je
Alleen als het origineel is. Anders kan het verslagje en pics hier ook wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen een topic van je
De exacte vakken, niet altijd zo'n feest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben van havo 3 naar tl 4 gegaan omdat wiskunde/scheikunde/economie/natuurkunde![]()
.
Rest had ik allemaal gewoon 7/8 gemiddeld voor op tl, vandaar dat ik nu gewoon weer havo ga doen omdat mbo
Nooit meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De exacte vakken, niet altijd zo'n feest.
nee=nee,quote:
Jij wel..ik moet er morgen om 5.00 uur uit. Moet godverdomme helemaal naar maassluis rijden. Klant had het geweldige idee om mij in te huren voor onsite werkzaamheden.quote:
haha moppersmurfquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Jij wel..ik moet er morgen om 5.00 uur uit. Moet godverdomme helemaal naar maassluis rijden. Klant had het geweldige idee om mij in te huren voor onsite werkzaamheden.![]()
Kan toch godverdomme ook remote.
Oh, had gekund hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dit is een andere BDB. Ik zou nooit haten op Loewa.
onlinerape ja?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee=nee,
ja=ja,
een mysterieuze nee=ja (behalve betreft sex natuurlijk dan is t gewoon nee (voordat ik op dit forum verkracht word door van die gekke kloontjes die meelezen..tegenwoordig schijnt alles online te kunnen hihihaho)
Ja daarom, zoveel mogelijkheden.quote:
Is dit ineens een andere SC ?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit ineens een andere SC ?
Wispelturige meid.quote:
Ze staan toch al allemaal buitenspelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In agga valt niet veel te stappen
Astajeweettog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
party @ paapquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan ga je FOK!enquote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:01 schreef wickedmen het volgende:
Wajooow gekke fissa hier, net 3 meisjes op de wc geneukt genietend van wat sos onder me creditcard, shots gaan goed, wodka brandt, iedereen in de hens.
Swag swag swag
Gr gr Haan
Paap is wel oke. De Supermarkt is op Donderdag vaak wel tof als ze bandjes hebben. Soms ook toffe techno avonden.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
Kan nie slapen nie. Had beter met haan me kunnen gaan
Man de paapquote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Paap is wel oke. De Supermarkt is op Donderdag vaak wel tof als ze bandjes hebben. Soms ook toffe techno avonden.
Paap moet je ook alleen binnen stappen als je al kutjelam bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Man de paap! Supermarkt is 80/90s altijd wel leuk
sick cuntquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:51 schreef haan33 het volgende:
Ben nu gekke zaal met watimburfs kk trein gemist
Saai verhaalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:06 schreef wickedmen het volgende:
Wajoow net gekke seks gehad met lief/leuk meisje 8/10, handstand standje alles.
Haan weer kwijt geraakt, denk ik weer een muur gemolesteerd zoals bij KLB meet in Uutje.
Nu slapen, kapot.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:51 schreef haan33 het volgende:
Ben nu gekke zaal met watimburfs kk trein gemist
Wat een stoere jongens ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:06 schreef wickedmen het volgende:
Wajoow net gekke seks gehad met lief/leuk meisje 8/10, handstand standje alles.
Haan weer kwijt geraakt, denk ik weer een muur gemolesteerd zoals bij KLB meet in Uutje.
Nu slapen, kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
masala?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteravond nog een discussie over jouw sig
Op donderdagavond kan het daar best leuk zijn toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Wat een stoere jongens ditwow!
Echt he, FOK!ken tijdens het uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo triest.
Betwijfel of ze niet gewoon in hun rukkamertje zitten en dit posten om hun e-image 'hoog' te houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt he, FOK!ken tijdens het uitgaanZo triest.
conclusie was dat iemand die te goor is om te neuken waarschijnlijk nog steeds niet neukbaar is als je dr compleet afdekt met een zeil met een klein gaatje er in. omdat dr kut waarschijnlijk ook goor is of omdat je nog steeds dat gore beeld in je hoofd hebtquote:
Ik krijg een naar gevoel hierbij :squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
conclusie was dat iemand die te goor is om te neuken waarschijnlijk nog steeds niet neukbaar is als je dr compleet afdekt met een zeil met een klein gaatje er in. omdat dr kut waarschijnlijk ook goor is of omdat je nog steeds dat gore beeld in je hoofd hebt
en als je enkel de kut aangeboden krijgt, de rest al afgedekt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
conclusie was dat iemand die te goor is om te neuken waarschijnlijk nog steeds niet neukbaar is als je dr compleet afdekt met een zeil met een klein gaatje er in. omdat dr kut waarschijnlijk ook goor is of omdat je nog steeds dat gore beeld in je hoofd hebt
ligt er aan: weet je waar de kut van afkomstig is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
en als je enkel de kut aangeboden krijgt, de rest al afgedekt?
nope, en buiten dat je gelijk al verdenkingen hebt als iemand je een kut aanbied die voor de rest is afgedekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: weet je waar de kut van afkomstig is?
het ging dan ook over 1 specifiek persoonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
nope, en buiten dat je gelijk al verdenkingen hebt als iemand je een kut aanbied die voor de rest is afgedekt.Wat een discussie onderwerp
is al een tijdje zo gappiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
btw realiseer me net dat mensen uit 1994 al 18 zijn of wordenwtf
Oh jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is al een tijdje zo gappie
Je bedoelt '96
als jij hier nou ook begint te posten dan gooi ik mezelf voor een treinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Paap moet je ook alleen binnen stappen als je al kutjelam bent.
Jezelf doodvermoorden voor iemand op FOK!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als jij hier nou ook begint te posten dan gooi ik mezelf voor een trein
zal mono niet erg vinden zolang hij zelf niet aan het stuur zitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als jij hier nou ook begint te posten dan gooi ik mezelf voor een trein
de zon schijnt toch ..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu al reclame voor zonnebrand
Ehhhh..
Het is maart ...quote:
Ik ben 20 mongol :squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
btw realiseer me net dat mensen uit 1994 al 18 zijn of wordenwtf
Welke heb je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:15 schreef Murdera het volgende:
nieuwe telefoon.
Gelijk wat dingen beter ingesteld.
Wekker 1, kwart voor 7 Sublime- summertime.
Wekker 2, kwart over 7 (dan moet ik echt opstaan anders kom ik te laat) Slayer - Disciple.
Dat zal wel werken
Wanneer word jij nou eens 17?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[quote:oimg]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 28 maart 2014 10:46 schreef Snowbells het volgende:
1996 = 18
6 juli. BIJNA.quote:
quote:
quote:
ripquote:
Echt? omdat hij een vriendin heeft mag die niet meer op foto's reageren?quote:
Snowie is zeker zo een die d'r vriendje aan z'n ballen vastgeketend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? omdat hij een vriendin heeft mag die niet meer op foto's reageren?wow.
Op elke foto in us inclusief s&g? Kijk ik zou er weinig moeite mee hebben, maar hij staat er nu wel om bekendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? omdat hij een vriendin heeft mag die niet meer op foto's reageren?wow.
Natuurlijk, opsluiten in de kelder. Mobiel in beslag nemen, volledige controlequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snowie is zeker zo een die d'r vriendje aan z'n ballen vastgeketend.
Ach laat die jongen toch... hij gaat niet vreemd ofzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op elke foto in us inclusief s&g? Kijk ik zou er weinig moeite mee hebben, maar hij staat er nu wel om bekend
Krampquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snowie is zeker zo een die d'r vriendje aan z'n ballen vastgeketend.
quote:
Ah joh niet overdrijven, tis F1987 niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op elke foto in us inclusief s&g? Kijk ik zou er weinig moeite mee hebben, maar hij staat er nu wel om bekend
Beetje ossobuco en wat rengdangpasteitjes erbij?quote:
zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje ossobuco en wat rengdangpasteitjes erbij?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Natuurlijk, opsluiten in de kelder. Mobiel in beslag nemen, volledige controle
Hèhèquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die bammekes zijn op voordat ze bij je is hoor
2quote:
Bijna 26, het leven raast aan me voorbij. Het feit dat jij ouder bent troost me wel een beetje. Haha.quote:
#saladekkcondoekoegrappenquote:
zal ook altijd ouder blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna 26, het leven raast aan me voorbij. Het feit dat jij ouder bent troost me wel een beetje. Haha.
Heb je al promotie gekregen?quote:
quote:
Bij de NS?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb vorige week wel een positief sollicitatiegesprek gehad
Ik las 'poeslief'quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb vorige week wel een positief sollicitatiegesprek gehad
Kuifje en het mysterie van de kkcondoekoe. Zou lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een titel van een stripverhaal ofzo.
Zonder 'grappen' dan.
Starbucksquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar anders zou ik een positief gesprek kunnen hebben?
Ja, zoeitsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kuifje en het mysterie van de kkcondoekoe. Zou lezen.
Misschien ambieerde je een echte baan, weenie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar anders zou ik een positief gesprek kunnen hebben?
ja ik geef mijn mooie salaris en vrijheid graag op om 40 uur per week op kantoor achter een bureau te gaan zitten in een nietsbetekenende managementfunctie waar de enige persoon die denkt dat ik wat toevoeg ikzelf benquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ambieerde je een echte baan, weenie.
Bijna weekendquote:
Alles is nsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar weiger ik een stap binnen te zettenbovendien is dat ook gewoon NS
Hoeft niet per se een kantoorbaan te zijn natuurlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik geef mijn mooie salaris en vrijheid graag op om 40 uur per week op kantoor achter een bureau te gaan zitten in een nietsbetekenende managementfunctie waar de enige persoon die denkt dat ik wat toevoeg ikzelf ben
ik wil dat mensen die vraag minder gaan gebruikenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Salatrel het volgende:
IK VRAAG HET JULLIE DAAROM NU: WILLEN JULLIE MEER OF MINDER VERTRAGING EN UITVAL VAN TREINEN?
MINDER! MINDER! MINDER!
jaquote:
anywho werken bij NS betaald een stuk beter dan veel mensen denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een kantoorbaan te zijn natuurlijk, maar goed.
So evil.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna 26, het leven raast aan me voorbij. Het feit dat jij ouder bent troost me wel een beetje. Haha.
Nou ja, of je nou 300 euro meer verdient bij een baan die je kut vindt of dat je 300 euro minder verdient en wel enigszins met plezier naar je werk gaat, is ook wel van belang. Misschien wilde je ergens anders gaan werken, had gekund.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anywho werken bij NS betaald een stuk beter dan veel mensen denkende gemiddelde nederlander werkt een stuk harder voor minder geld inb4datlaatstetwijfeliknietaan
Klopt. Maak er zelf al paar jaar gebruik van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeie actie bij ns .. Dalvoordeelkaart
Zat toch te dollen met je, gekkie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
maar chloro defineer een echte baan eens dan?
ik heb het zo erg naar mijn zin bij deze werkgever dat ik mezelf niet meer vrijwillig weg zie gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou 300 euro meer verdient bij een baan die je kut vindt of dat je 300 euro minder verdient en wel enigszins met plezier naar je werk gaat, is ook wel van belang. Misschien wilde je ergens anders gaan werken, had gekund.
jaja, dat zeg je nu, maar die van binnen heb je totaal geen respect voor conducteurs en vind je ze compleet nutteloos net als stadswachten en parkeerwachtersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat toch te dollen met je, gekkie.
misschien dacht werkgever dat ze ook wel openstond (hihi) voor de categorie gangbangquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan die werkgever dat nou niet weten, op google allemaal van die 88 shirts aan op foto's
Nou, mooi dan toch. Wat voor functie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb het zo erg naar mijn zin bij deze werkgever dat ik mezelf niet meer vrijwillig weg zie gaanhet gaat dus om een andere functie bij dezelfde werkgever
Oftewel ze hebben geen achtergrond informatie gezocht. Ik denk dat ze dat vanaf nu wel vel gaan doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan die werkgever dat nou niet weten, op google allemaal van die 88 shirts aan op foto's
machinist. mocht je dus ooit met de trein gaan bedenk dan dat er een KLB'er achter de knoppen kan zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, mooi dan toch. Wat voor functie?
Parkeerwachters mogen allemaal kapot ja. Buiten die lui heb ik geen problemen met mensen die hun werk doen en al helemaal niet als ze daar plezier in hebben. Of dat nou een conducteur, buschauffeur of vuilnisman is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, dat zeg je nu, maar die van binnen heb je totaal geen respect voor conducteurs en vind je ze compleet nutteloos net als stadswachten en parkeerwachters
Hoe oud ben jij eigenlijk? En stuur eens een foto, wil weten als jij me controleert.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
machinist. mocht je dus ooit met de trein gaan bedenk dan dat er een KLB'er achter de knoppen kan zitten
Oh mi got, durf nooit meer met de trein nu.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
machinist. mocht je dus ooit met de trein gaan bedenk dan dat er een KLB'er achter de knoppen kan zitten
parkeerwachters zijn dan ook het uitschot van de maatschappijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Parkeerwachters mogen allemaal kapot ja. Buiten die lui heb ik geen problemen met mensen die hun werk doen en al helemaal niet als ze daar plezier in hebben. Of dat nou een conducteur, buschauffeur of vuilnisman is.
28 nee en ik heb je al eens gecontroleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? En stuur eens een foto, wil weten als jij me controleert.
Ja, echt ook. Krijg 100 keer liever de verkeerspolitie over me heen dan zo'n kkparkeerwacht.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
parkeerwachters zijn dan ook het uitschot van de maatschappij
Wow Veer! Eng!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
28 nee en ik heb je al eens gecontroleerd
Leuk man, succes alvast met zelfmoordenaars.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
28 nee en ik heb je al eens gecontroleerd
ohwquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
inb4 over je heen hahahaha gangbang haha sletje xd
hahaha ja het is niet alsof ik daar in mijn huidige functie niet mee te maken krijg haha het is niet de machinist die naar een aanrijding naar buiten stapt met een ehbo doos (nee niet een zuster) en een afdekzeiltjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk man, succes alvast met zelfmoordenaars.
Dat kan, wie ben ik dan en wie ben jij?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zou jij reageren als er opeens iemand voor je stond: hoi, ik ken je van fok ?
Het lijkt me in elk geval logisch dat je achteraf dan hier het gewoon zegtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zou jij reageren als er opeens iemand voor je stond: hoi, ik ken je van fok ?
al eens gebeurd?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan, wie ben ik dan en wie ben jij?
Ja hihaho ik geloof niet dat je mij al een x gecontroleerd hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben echt 28 hoor. vraag maar aan bobby/dqod
ik waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het lijkt me in elk geval logisch dat je achteraf dan hier het gewoon zegtIs toch weird om gewoon maar helemaal niks te zeggen. En tja als ik iemand zou herkennen uit de SC zou ik diegene sowieso aanspreken hoor
Wel ziek. Heb je dat eigenlijk al een keer meegemaakt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hahaha ja het is niet alsof ik daar in mijn huidige functie niet mee te maken krijg haha het is niet de machinist die naar een aanrijding naar buiten stapt met een ehbo doos (nee niet een zuster) en een afdekzeiltje
nee meestal ben ik er of net voorbij of zit ik er vlak achterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel ziek. Heb je dat eigenlijk al een keer meegemaakt?
Dude zeg nou ff serieus, je hebt mij/Vas toch niet daadwerkelijk een x gezien in de trein of station? TOE NOU FFquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Salatrel het volgende:
ik heb vas ook al eens gespot toen ze naar krommenie ging
Weet ik maar nu zie je het echt live gebeuren zegmaar. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er minder moeite mee zou hebben om het afdekzeiltje erop te leggen dan echt iemand zien knallen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hahaha ja het is niet alsof ik daar in mijn huidige functie niet mee te maken krijg haha het is niet de machinist die naar een aanrijding naar buiten stapt met een ehbo doos (nee niet een zuster) en een afdekzeiltje
Idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik maar nu zie je het echt live gebeuren zegmaar. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er minder moeite mee zou hebben om het afdekzeiltje erop te leggen dan echt iemand zien knallen.
waarom zou ik hierover liegen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude zeg nou ff serieus, je hebt mij/Vas toch niet daadwerkelijk een x gezien in de trein of station? TOE NOU FF
Uitgeest, hell naw dat ik in Krommenie kom.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Salatrel het volgende:
ik heb vas ook al eens gespot toen ze naar krommenie ging
Dat is wel nice. Kan me echt niet indenken hoe ik daarop zou reageren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee meestal ben ik er of net voorbij of zit ik er vlak achterof zit ik nog in de koffiekamer en is mijn trein opgeheven waardoor ik kan blijven zitten
ik rij al 2,5 jaar springervrij
zelfde treinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uitgeest, hell naw dat ik in Krommenie kom.
zelfs als je mensen maar een klein beetje kent is het toch echt heel bizar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Kan me echt niet indenken hoe ik daarop zou reageren.Kreeg gisteren op het werk te horen dat een kerel van een bedrijf dat elke maand bij ons komt vergaderen en dineren zelfmoord gepleegd heeft. Bizar wel.
Ja precies. Maar sowieso gewoon. Hoe erg moet iemand zich voelen om echt de stap te zetten om zelfmoord te plegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelfs als je mensen maar een klein beetje kent is het toch echt heel bizar.
mits het geen impulsief tienertje is wel ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Maar sowieso gewoon. Hoe erg moet iemand zich voelen om echt de stap te zetten om zelfmoord te plegen.
Gelachen om dequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maakt niet uit ik ging niet naar krommenie![]()
![]()
ach zoals ik al zei ik heb het zelf nog niet meegemaakt maar het is nou eenmaal onderdeel van het werk en als het gebeurt gaat over het algemeen de knop om en gaan standaardprocedures in werking.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik maar nu zie je het echt live gebeuren zegmaar. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er minder moeite mee zou hebben om het afdekzeiltje erop te leggen dan echt iemand zien knallen.
moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Salatrel het volgende:
en kan die persoon buiten wat mij betreft creperen voor zover dat niet al zo is.
Vorig jaar heeft een barman van een kroeg waar wij vaak komen poging tot zelfmoord gedaan. Z'n vriendin had 'm bijtijds gevonden. Zie je 'm een week later gewoon door de stad lopen weer. Hoe fucked up moet je je dan voelen, shiit kan echt para worden als ik daarover nadenk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
mits het geen impulsief tienertje is wel ja.
fuckedup shit.
dat is helemaal fucked ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft een barman van een kroeg waar wij vaak komen poging tot zelfmoord gedaan. Z'n vriendin had 'm bijtijds gevonden. Zie je 'm een week later gewoon door de stad lopen weer. Hoe fucked up moet je je dan voelen, shiit kan echt para worden als ik daarover nadenk.
Moet ie gewoon wat ballen groeienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Salatrel het volgende:
als hij dermate aangeslagen is dat hij niet in staat is zijn taken op dat moment uit te voeren
Ziek ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is helemaal fucked ja.
In mijn dorp was een kerel die zijn ex heeft gewurgd en zich toen heeft opgehangen in het trapgat.
Even oud als ik. Twisted fuck.
Dacht eerst dat het meisje een ex van me was maar het bleek een ander meisje met dezelfde naam te zijn. Ik werd echt even para toen ik dat hoorde.quote:
Wow, vreemd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het meisje een ex van me was maar het bleek een ander meisje met dezelfde naam te zijn. Ik werd echt even para toen ik dat hoorde.
InB4 "Dat het een ander bleek te zijn, omdat ze blijkbaar op zulke types viel en jij ook een gestoorde teringlijer bent"quote:
Wilde eerst bijna zeggen "dat had jij ook kunnen doen" maar dat ging me wel een brug te ver eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
InB4 "Dat het een ander bleek te zijn, omdat ze blijkbaar op zulke types valt en jij ook een gestoorde teringlijer bent"
liefquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde eerst bijna zeggen "dat had jij ook kunnen doen" maar dat ging me wel een brug te ver eigenlijk.
Zo ben ik.quote:
quote:
Waarom lief? Of wat?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als we nieuwe collega's op het werk krijgen, worden ze gewaarschuwd voor mij.Heb twee keer nieuwe collega aan het huilen gemaakt, werkt ook niet echt in m'n voordeel.
wauw, wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als we nieuwe collega's op het werk krijgen, worden ze gewaarschuwd voor mij.Heb twee keer nieuwe collega aan het huilen gemaakt, werkt ook niet echt in m'n voordeel.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
die heldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:26 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het.In de keuken weer uitgevallen tegen haar, zij tranen in d'r ogen en twee minuten later stond ze in de wijnkelder te janken.
Nieuwe leerling-kok voor in de keuken. De chef was even bestelling doen en leerling was in sloom tempo meloen aan het snijden. Ik zie dat beetje aan terwijl ik was afwas wegwerk. Ik zeg tegen haar: "Volgens mij had de chef duidelijk gemaakt dat je tempo moet maken." Zij zo: "Oh, ja, boeiend." Toen werd ik echt woest.Heb haar toen verteld dat ze hier was om te leren, dat ze een derdejaars is en dus wel hoort te weten hoe je een fucking meloen snijdt en dat als het haar niet boeide ze maar moest stoppen en een andere opleiding moest gaan doen. Chef komt binnen, ziet dat zij nog steeds niet klaar is met meloen snijden, kijkt mij aan, begrijpt wat er gaande is, zij begint meteen te janken omdat ik 'dat ook wel aardiger had kunnen zeggen'.
Twee dagen later was ze weg.
Ben echt wel geduldig en kan best begrijpen als mensen moeite hebben met dingen, maar het moet wel van twee kanten komen. Je wordt betaald, doe er dan ook wat moeite voor.quote:
Ja zo denk ik ook idd, en als je al niet snapt dat iemand een notenallergie heeft? Spraken die mensen chinees of wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben echt wel geduldig en kan best begrijpen als mensen moeite hebben met dingen, maar het moet wel van twee kanten komen. Je wordt betaald, doe er dan ook wat moeite voor.
Niet eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook idd, en als je al niet snapt dat iemand een notenallergie heeft? Spraken die mensen chinees of wat?
wat een bitch ben je tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het.In de keuken weer uitgevallen tegen haar, zij tranen in d'r ogen en twee minuten later stond ze in de wijnkelder te janken.
Nieuwe leerling-kok voor in de keuken. De chef was even bestelling doen en leerling was in sloom tempo meloen aan het snijden. Ik zie dat beetje aan terwijl ik was afwas wegwerk. Ik zeg tegen haar: "Volgens mij had de chef duidelijk gemaakt dat je tempo moet maken." Zij zo: "Oh, ja, boeiend." Toen werd ik echt woest.Heb haar toen verteld dat ze hier was om te leren, dat ze een derdejaars is en dus wel hoort te weten hoe je een fucking meloen snijdt en dat als het haar niet boeide ze maar moest stoppen en een andere opleiding moest gaan doen. Chef komt binnen, ziet dat zij nog steeds niet klaar is met meloen snijden, kijkt mij aan, begrijpt wat er gaande is, zij begint meteen te janken omdat ik 'dat ook wel aardiger had kunnen zeggen'.
Woehoe puntje voor chlochloquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet eens.Kreeg later wel compliment van die tafel dat ik mijn werk uitstekend doe.
![]()
waarom? het is geen sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wat fijn dat je mensen laat huilen.
Zit je daar niet mee ofzo.
Nee. Het is niet dat ik naar m'n werk ga met het idee om mensen te laten huilen, maar als je niet tegen kritiek kunt moet je niet in de horeca gaan werken. Als je niet tegen mijn uitval kunt, dan kun je ook niet tegen kritiek van je gasten. Mensen kunnen heel bot en asociaal doen naar bedienend personeel, ook als het onterecht is, maar daar moet je ook tegen kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wat fijn dat je mensen laat huilen.
Zit je daar niet mee ofzo.
Jij vindt het normaal dat er tegen je geschreeuwd wordt en iemand je laat huilen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? het is geen sociale werkplaats
jij kent mijn baas schijnbaar nog nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat er tegen je geschreeuwd wordt en iemand je laat huilen?
[..]
Pubers zijn gevoelig en je kunt ze daarmee kwetsen. Had een stagebegeleider en dat wijf was O onaardig dat ik haar iets aan wilde doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Het is niet dat ik naar m'n werk ga met het idee om mensen te laten huilen, maar als je niet tegen kritiek kunt moet je niet in de horeca gaan werken. Als je niet tegen mijn uitval kunt, dan kun je ook niet tegen kritiek van je gasten. Mensen kunnen heel bot en asociaal doen naar bedienend personeel, ook als het onterecht is, maar daar moet je ook tegen kunnen.
Overigens kan bedienend personeel ook heel bot doen naar gasten, dat besef ik, maar daar heb ik echt een hekel aan. Je werkt in de horeca, dus gewoon blijven lachen met je kut.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
dus gewoon blijven lachen met je kut.
Nee jij bent aardig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat er tegen je geschreeuwd wordt en iemand je laat huilen?
For real? Tegen mij is ook geschreeuwd, maar dat kap ik in 1 x af. Als ze daarna excuses komen makenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij kent mijn baas schijnbaar nog niet
Je kunt mij niet beoordelen op fok gedrag. Irl ben ik aardig. Ik zou me rot voelen als ik iemand laat huilen.quote:
Dit waren geen pubers, maar meiden van 20 en 21. Er werd ook niet geschreeuwd. Boosheid kun je ook op andere manieren laten blijken. En daarbij blijf ik: als je niet tegen mijn kritiek kunt, dan kun je ook niet tegen de kritiek van de gasten. Wat dat betreft is horeca wel een apart iets.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pubers zijn gevoelig en je kunt ze daarmee kwetsen. Had een stagebegeleider en dat wijf was O onaardig dat ik haar iets aan wilde doen.
Je kunt mensen ook harder maken door ze dit normaal mee te delen.
Maar goed, ieder zijn ding blijkbaar. Misschien is de horeca anders, ik pik geen geschreeuw.
Precies, maar dat doe jij ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt mij niet beoordelen op fok gedrag.
Ik snap wel dat jij lerarenopleiding doet dan. Bril op en gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit waren geen pubers, maar meiden van 20 en 21. Er werd ook niet geschreeuwd. Boosheid kun je ook op andere manieren laten blijken. En daarbij blijf ik: als je niet tegen mijn kritiek kunt, dan kun je ook niet tegen de kritiek van de gasten. Wat dat betreft is horeca wel een apart iets.
Nee ik heb het over haar gedrag in haar post.quote:
Raar Dat je hier dan zon kuthoer bentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt mij niet beoordelen op fok gedrag. Irl ben ik aardig. Ik zou me rot voelen als ik iemand laat huilen.
Je moet sterk in je schoenen staan om voor een vmbo-klas met rellende pubers te staan, daar heeft m'n werk in de horeca wel aan bijgedragen ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij lerarenopleiding doet dan. Bril op en gaan.
[..]
Klopt. Zwakke leraren overleven het niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet sterk in je schoenen staan om voor een vmbo-klas met rellende pubers te staan, daar heeft m'n werk in de horeca wel aan bijgedragen ja.Al kun jij natuurlijk niet oordelen over hoe ik mijn werk doe, zowel voor de klas als in het restaurant.
Ik heb het ook niet daarover maar over het algemeen dat je wel beoordeeld op FOK! gedrag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ik heb het over haar gedrag in haar post.
Chloro zal in het echt heus anders zijn. Daar zeg ik niets over.
ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet sterk in je schoenen staan om voor een vmbo-klas met rellende pubers te staan, daar heeft m'n werk in de horeca wel aan bijgedragen ja.Al kun jij natuurlijk niet oordelen over hoe ik mijn werk doe, zowel voor de klas als in het restaurant.
Dat ik jou hier een kutwijf/lieverd zou kunnen vinden zegt niets over irl.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet daarover maar over het algemeen dat je wel beoordeeld op FOK! gedrag.
Nee, die worden echt levend opgegeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt. Zwakke leraren overleven het niet.
Ik oordeelde over je post trouwens. De rest ken ik niet.
Wat is dit nou weer?quote:
Pik jij z'n geschreeuw?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij kent mijn baas schijnbaar nog niet
Dat eerste voorbeeld is iemand die niet in de horeca thuis hoort. Tweede voorbeeld is een verwend krengetje die het niet kan hebben als ze op haar lakse houding wordt aangesproken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, die worden echt levend opgegeten.
Ja, daarom. Wat jij leest zijn momentopnames. Wat je niet leest is dat ik daarvoor al 25 uur heb besteed aan dat meisje inwerken. Met geduld en begrip. Ik ben leidinggevende en doe mijn werk goed. Dat zeg ik niet omdat ik arrogant wil doen, maar omdat ik dat van de mensen die boven, naast en onder mij staan te horen krijg. Ik ben eerlijk en direct en dat is nodig. Als een collega het verprutst, mag ik het oplossen. Als problemen voorkomen hadden kunnen worden, dan krijgen ze dat ook te horen. Op een normale manier. Als jij niet wíl leren, dan moet je een ander baantje gaan zoeken.
Grapje toch Aad300. Hopelijk heb ik je niet aan het huilen gebracht.quote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat eerste voorbeeld is iemand die niet in de horeca thuis hoort. Tweede voorbeeld is een verwend krengetje die het niet kan hebben als ze op haar lakse houding wordt aangesproken.
Ik vind jou geen bitch eigenlijk.
Aad300?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grapje toch Aad300. Hopelijk heb ik je niet aan het huilen gebracht.
Leraren bekogelen met propjes, mentos, trots zijn omdat ik de leraar liet janken en die andere overspannen kreeg. Die zwakkeren pikte je er zo uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, die worden echt levend opgegeten.
Ja, daarom. Wat jij leest zijn momentopnames. Wat je niet leest is dat ik daarvoor al 25 uur heb besteed aan dat meisje inwerken. Met geduld en begrip. Ik ben leidinggevende en doe mijn werk goed. Dat zeg ik niet omdat ik arrogant wil doen, maar omdat ik dat van de mensen die boven, naast en onder mij staan te horen krijg. Ik ben eerlijk en direct en dat is nodig. Als een collega het verprutst, mag ik het oplossen. Als problemen voorkomen hadden kunnen worden, dan krijgen ze dat ook te horen. Op een normale manier. Als jij niet wíl leren, dan moet je een ander baantje gaan zoeken.
we zijn het gewend hier. gewoon ff laten schreeuwen, niet op reageren.half uurtje later kun je gewoon normaal met hem praten.quote:
Dude..... Srs...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn het gewend hier. gewoon ff laten schreeuwen, niet op reageren.half uurtje later kun je gewoon normaal met hem praten.
maar ja, hopelijk binnenkort een nieuwe baas
Zo ging dat er bij ons op school ook aan toe. Leerlingen voelen dat aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leraren bekogelen met propjes, mentos, trots zijn omdat ik de leraar liet janken en die andere overspannen kreeg. Die zwakkeren pikte je er zo uit.
je post geeft trouwens wel enige nuance zo
Hou je bek, ik breek je.quote:
Damn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn het gewend hier. gewoon ff laten schreeuwen, niet op reageren.half uurtje later kun je gewoon normaal met hem praten.
Nope. Gewoon normaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ging dat er bij ons op school ook aan toe. Leerlingen voelen dat aan.![]()
Ben je nou sarcastisch?
Gebeurt ook bij onze bazin. Als je ziet dat ze stress heeft, moet je haar echt even met rust laten. En na het werk is het gewoon met z'n allen een biertje drinken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fijn dat je het begrijpt.quote:
Ik moest aan Aad300 denken door die rekensom van jou, dat mensen uit 1994 bijna 18 waren of zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aad300?
Jawel, je weet best dat jij 1 van de weinigen bent die die macht wel in hand hebben.
ja precies, hij heeft gewoon zn momentenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gebeurt ook bij onze bazin. Als je ziet dat ze stress heeft, moet je haar echt even met rust laten. En na het werk is het gewoon met z'n allen een biertje drinken.
Nee.quote:
Precies, gewoon even laten razen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja precies, hij heeft gewoon zn momenten
dan er tegenin gaan heeft toch weinig zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |