liefquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde eerst bijna zeggen "dat had jij ook kunnen doen" maar dat ging me wel een brug te ver eigenlijk.
Zo ben ik.quote:
quote:
Waarom lief? Of wat?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als we nieuwe collega's op het werk krijgen, worden ze gewaarschuwd voor mij.Heb twee keer nieuwe collega aan het huilen gemaakt, werkt ook niet echt in m'n voordeel.
wauw, wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als we nieuwe collega's op het werk krijgen, worden ze gewaarschuwd voor mij.Heb twee keer nieuwe collega aan het huilen gemaakt, werkt ook niet echt in m'n voordeel.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
die heldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:26 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het.In de keuken weer uitgevallen tegen haar, zij tranen in d'r ogen en twee minuten later stond ze in de wijnkelder te janken.
Nieuwe leerling-kok voor in de keuken. De chef was even bestelling doen en leerling was in sloom tempo meloen aan het snijden. Ik zie dat beetje aan terwijl ik was afwas wegwerk. Ik zeg tegen haar: "Volgens mij had de chef duidelijk gemaakt dat je tempo moet maken." Zij zo: "Oh, ja, boeiend." Toen werd ik echt woest.Heb haar toen verteld dat ze hier was om te leren, dat ze een derdejaars is en dus wel hoort te weten hoe je een fucking meloen snijdt en dat als het haar niet boeide ze maar moest stoppen en een andere opleiding moest gaan doen. Chef komt binnen, ziet dat zij nog steeds niet klaar is met meloen snijden, kijkt mij aan, begrijpt wat er gaande is, zij begint meteen te janken omdat ik 'dat ook wel aardiger had kunnen zeggen'.
Twee dagen later was ze weg.
Ben echt wel geduldig en kan best begrijpen als mensen moeite hebben met dingen, maar het moet wel van twee kanten komen. Je wordt betaald, doe er dan ook wat moeite voor.quote:
Ja zo denk ik ook idd, en als je al niet snapt dat iemand een notenallergie heeft? Spraken die mensen chinees of wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben echt wel geduldig en kan best begrijpen als mensen moeite hebben met dingen, maar het moet wel van twee kanten komen. Je wordt betaald, doe er dan ook wat moeite voor.
Niet eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook idd, en als je al niet snapt dat iemand een notenallergie heeft? Spraken die mensen chinees of wat?
wat een bitch ben je tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het.In de keuken weer uitgevallen tegen haar, zij tranen in d'r ogen en twee minuten later stond ze in de wijnkelder te janken.
Nieuwe leerling-kok voor in de keuken. De chef was even bestelling doen en leerling was in sloom tempo meloen aan het snijden. Ik zie dat beetje aan terwijl ik was afwas wegwerk. Ik zeg tegen haar: "Volgens mij had de chef duidelijk gemaakt dat je tempo moet maken." Zij zo: "Oh, ja, boeiend." Toen werd ik echt woest.Heb haar toen verteld dat ze hier was om te leren, dat ze een derdejaars is en dus wel hoort te weten hoe je een fucking meloen snijdt en dat als het haar niet boeide ze maar moest stoppen en een andere opleiding moest gaan doen. Chef komt binnen, ziet dat zij nog steeds niet klaar is met meloen snijden, kijkt mij aan, begrijpt wat er gaande is, zij begint meteen te janken omdat ik 'dat ook wel aardiger had kunnen zeggen'.
Twee dagen later was ze weg.
Woehoe puntje voor chlochloquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet eens.Kreeg later wel compliment van die tafel dat ik mijn werk uitstekend doe.
![]()
waarom? het is geen sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wat fijn dat je mensen laat huilen.
Zit je daar niet mee ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |