waarom zou ik hierover liegen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude zeg nou ff serieus, je hebt mij/Vas toch niet daadwerkelijk een x gezien in de trein of station? TOE NOU FF
Uitgeest, hell naw dat ik in Krommenie kom.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Salatrel het volgende:
ik heb vas ook al eens gespot toen ze naar krommenie ging
Dat is wel nice. Kan me echt niet indenken hoe ik daarop zou reageren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee meestal ben ik er of net voorbij of zit ik er vlak achterof zit ik nog in de koffiekamer en is mijn trein opgeheven waardoor ik kan blijven zitten
ik rij al 2,5 jaar springervrij
zelfde treinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uitgeest, hell naw dat ik in Krommenie kom.
zelfs als je mensen maar een klein beetje kent is het toch echt heel bizar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Kan me echt niet indenken hoe ik daarop zou reageren.Kreeg gisteren op het werk te horen dat een kerel van een bedrijf dat elke maand bij ons komt vergaderen en dineren zelfmoord gepleegd heeft. Bizar wel.
Ja precies. Maar sowieso gewoon. Hoe erg moet iemand zich voelen om echt de stap te zetten om zelfmoord te plegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelfs als je mensen maar een klein beetje kent is het toch echt heel bizar.
mits het geen impulsief tienertje is wel ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Maar sowieso gewoon. Hoe erg moet iemand zich voelen om echt de stap te zetten om zelfmoord te plegen.
Gelachen om dequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maakt niet uit ik ging niet naar krommenie![]()
![]()
ach zoals ik al zei ik heb het zelf nog niet meegemaakt maar het is nou eenmaal onderdeel van het werk en als het gebeurt gaat over het algemeen de knop om en gaan standaardprocedures in werking.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik maar nu zie je het echt live gebeuren zegmaar. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er minder moeite mee zou hebben om het afdekzeiltje erop te leggen dan echt iemand zien knallen.
moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Salatrel het volgende:
en kan die persoon buiten wat mij betreft creperen voor zover dat niet al zo is.
Vorig jaar heeft een barman van een kroeg waar wij vaak komen poging tot zelfmoord gedaan. Z'n vriendin had 'm bijtijds gevonden. Zie je 'm een week later gewoon door de stad lopen weer. Hoe fucked up moet je je dan voelen, shiit kan echt para worden als ik daarover nadenk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
mits het geen impulsief tienertje is wel ja.
fuckedup shit.
dat is helemaal fucked ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft een barman van een kroeg waar wij vaak komen poging tot zelfmoord gedaan. Z'n vriendin had 'm bijtijds gevonden. Zie je 'm een week later gewoon door de stad lopen weer. Hoe fucked up moet je je dan voelen, shiit kan echt para worden als ik daarover nadenk.
Moet ie gewoon wat ballen groeienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Salatrel het volgende:
als hij dermate aangeslagen is dat hij niet in staat is zijn taken op dat moment uit te voeren
Ziek ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is helemaal fucked ja.
In mijn dorp was een kerel die zijn ex heeft gewurgd en zich toen heeft opgehangen in het trapgat.
Even oud als ik. Twisted fuck.
Dacht eerst dat het meisje een ex van me was maar het bleek een ander meisje met dezelfde naam te zijn. Ik werd echt even para toen ik dat hoorde.quote:
Wow, vreemd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het meisje een ex van me was maar het bleek een ander meisje met dezelfde naam te zijn. Ik werd echt even para toen ik dat hoorde.
InB4 "Dat het een ander bleek te zijn, omdat ze blijkbaar op zulke types viel en jij ook een gestoorde teringlijer bent"quote:
Wilde eerst bijna zeggen "dat had jij ook kunnen doen" maar dat ging me wel een brug te ver eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
InB4 "Dat het een ander bleek te zijn, omdat ze blijkbaar op zulke types valt en jij ook een gestoorde teringlijer bent"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |