Misschien ambieerde je een echte baan, weenie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar anders zou ik een positief gesprek kunnen hebben?
ja ik geef mijn mooie salaris en vrijheid graag op om 40 uur per week op kantoor achter een bureau te gaan zitten in een nietsbetekenende managementfunctie waar de enige persoon die denkt dat ik wat toevoeg ikzelf benquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ambieerde je een echte baan, weenie.
Bijna weekendquote:
Alles is nsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar weiger ik een stap binnen te zettenbovendien is dat ook gewoon NS
Hoeft niet per se een kantoorbaan te zijn natuurlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik geef mijn mooie salaris en vrijheid graag op om 40 uur per week op kantoor achter een bureau te gaan zitten in een nietsbetekenende managementfunctie waar de enige persoon die denkt dat ik wat toevoeg ikzelf ben
ik wil dat mensen die vraag minder gaan gebruikenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Salatrel het volgende:
IK VRAAG HET JULLIE DAAROM NU: WILLEN JULLIE MEER OF MINDER VERTRAGING EN UITVAL VAN TREINEN?
MINDER! MINDER! MINDER!
jaquote:
anywho werken bij NS betaald een stuk beter dan veel mensen denkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een kantoorbaan te zijn natuurlijk, maar goed.
So evil.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna 26, het leven raast aan me voorbij. Het feit dat jij ouder bent troost me wel een beetje. Haha.
Nou ja, of je nou 300 euro meer verdient bij een baan die je kut vindt of dat je 300 euro minder verdient en wel enigszins met plezier naar je werk gaat, is ook wel van belang. Misschien wilde je ergens anders gaan werken, had gekund.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anywho werken bij NS betaald een stuk beter dan veel mensen denkende gemiddelde nederlander werkt een stuk harder voor minder geld inb4datlaatstetwijfeliknietaan
Klopt. Maak er zelf al paar jaar gebruik van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeie actie bij ns .. Dalvoordeelkaart
Zat toch te dollen met je, gekkie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
maar chloro defineer een echte baan eens dan?
ik heb het zo erg naar mijn zin bij deze werkgever dat ik mezelf niet meer vrijwillig weg zie gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou 300 euro meer verdient bij een baan die je kut vindt of dat je 300 euro minder verdient en wel enigszins met plezier naar je werk gaat, is ook wel van belang. Misschien wilde je ergens anders gaan werken, had gekund.
jaja, dat zeg je nu, maar die van binnen heb je totaal geen respect voor conducteurs en vind je ze compleet nutteloos net als stadswachten en parkeerwachtersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat toch te dollen met je, gekkie.
misschien dacht werkgever dat ze ook wel openstond (hihi) voor de categorie gangbangquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan die werkgever dat nou niet weten, op google allemaal van die 88 shirts aan op foto's
Nou, mooi dan toch. Wat voor functie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb het zo erg naar mijn zin bij deze werkgever dat ik mezelf niet meer vrijwillig weg zie gaanhet gaat dus om een andere functie bij dezelfde werkgever
Oftewel ze hebben geen achtergrond informatie gezocht. Ik denk dat ze dat vanaf nu wel vel gaan doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kan die werkgever dat nou niet weten, op google allemaal van die 88 shirts aan op foto's
machinist. mocht je dus ooit met de trein gaan bedenk dan dat er een KLB'er achter de knoppen kan zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, mooi dan toch. Wat voor functie?
Parkeerwachters mogen allemaal kapot ja. Buiten die lui heb ik geen problemen met mensen die hun werk doen en al helemaal niet als ze daar plezier in hebben. Of dat nou een conducteur, buschauffeur of vuilnisman is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, dat zeg je nu, maar die van binnen heb je totaal geen respect voor conducteurs en vind je ze compleet nutteloos net als stadswachten en parkeerwachters
Hoe oud ben jij eigenlijk? En stuur eens een foto, wil weten als jij me controleert.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
machinist. mocht je dus ooit met de trein gaan bedenk dan dat er een KLB'er achter de knoppen kan zitten
Oh mi got, durf nooit meer met de trein nu.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
machinist. mocht je dus ooit met de trein gaan bedenk dan dat er een KLB'er achter de knoppen kan zitten
parkeerwachters zijn dan ook het uitschot van de maatschappijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Parkeerwachters mogen allemaal kapot ja. Buiten die lui heb ik geen problemen met mensen die hun werk doen en al helemaal niet als ze daar plezier in hebben. Of dat nou een conducteur, buschauffeur of vuilnisman is.
28 nee en ik heb je al eens gecontroleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? En stuur eens een foto, wil weten als jij me controleert.
Ja, echt ook. Krijg 100 keer liever de verkeerspolitie over me heen dan zo'n kkparkeerwacht.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
parkeerwachters zijn dan ook het uitschot van de maatschappij
Wow Veer! Eng!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
28 nee en ik heb je al eens gecontroleerd
Leuk man, succes alvast met zelfmoordenaars.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
28 nee en ik heb je al eens gecontroleerd
ohwquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
inb4 over je heen hahahaha gangbang haha sletje xd
hahaha ja het is niet alsof ik daar in mijn huidige functie niet mee te maken krijg haha het is niet de machinist die naar een aanrijding naar buiten stapt met een ehbo doos (nee niet een zuster) en een afdekzeiltjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk man, succes alvast met zelfmoordenaars.
Dat kan, wie ben ik dan en wie ben jij?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zou jij reageren als er opeens iemand voor je stond: hoi, ik ken je van fok ?
Het lijkt me in elk geval logisch dat je achteraf dan hier het gewoon zegtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zou jij reageren als er opeens iemand voor je stond: hoi, ik ken je van fok ?
al eens gebeurd?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan, wie ben ik dan en wie ben jij?
Ja hihaho ik geloof niet dat je mij al een x gecontroleerd hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben echt 28 hoor. vraag maar aan bobby/dqod
ik waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het lijkt me in elk geval logisch dat je achteraf dan hier het gewoon zegtIs toch weird om gewoon maar helemaal niks te zeggen. En tja als ik iemand zou herkennen uit de SC zou ik diegene sowieso aanspreken hoor
Wel ziek. Heb je dat eigenlijk al een keer meegemaakt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hahaha ja het is niet alsof ik daar in mijn huidige functie niet mee te maken krijg haha het is niet de machinist die naar een aanrijding naar buiten stapt met een ehbo doos (nee niet een zuster) en een afdekzeiltje
nee meestal ben ik er of net voorbij of zit ik er vlak achterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel ziek. Heb je dat eigenlijk al een keer meegemaakt?
Dude zeg nou ff serieus, je hebt mij/Vas toch niet daadwerkelijk een x gezien in de trein of station? TOE NOU FFquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Salatrel het volgende:
ik heb vas ook al eens gespot toen ze naar krommenie ging
Weet ik maar nu zie je het echt live gebeuren zegmaar. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er minder moeite mee zou hebben om het afdekzeiltje erop te leggen dan echt iemand zien knallen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hahaha ja het is niet alsof ik daar in mijn huidige functie niet mee te maken krijg haha het is niet de machinist die naar een aanrijding naar buiten stapt met een ehbo doos (nee niet een zuster) en een afdekzeiltje
Idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik maar nu zie je het echt live gebeuren zegmaar. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er minder moeite mee zou hebben om het afdekzeiltje erop te leggen dan echt iemand zien knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |