En dan ga je FOK!enquote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:01 schreef wickedmen het volgende:
Wajooow gekke fissa hier, net 3 meisjes op de wc geneukt genietend van wat sos onder me creditcard, shots gaan goed, wodka brandt, iedereen in de hens.
Swag swag swag
Gr gr Haan
Paap is wel oke. De Supermarkt is op Donderdag vaak wel tof als ze bandjes hebben. Soms ook toffe techno avonden.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
Kan nie slapen nie. Had beter met haan me kunnen gaan
Man de paapquote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Paap is wel oke. De Supermarkt is op Donderdag vaak wel tof als ze bandjes hebben. Soms ook toffe techno avonden.
Paap moet je ook alleen binnen stappen als je al kutjelam bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Man de paap! Supermarkt is 80/90s altijd wel leuk
sick cuntquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:51 schreef haan33 het volgende:
Ben nu gekke zaal met watimburfs kk trein gemist
Saai verhaalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:06 schreef wickedmen het volgende:
Wajoow net gekke seks gehad met lief/leuk meisje 8/10, handstand standje alles.
Haan weer kwijt geraakt, denk ik weer een muur gemolesteerd zoals bij KLB meet in Uutje.
Nu slapen, kapot.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:51 schreef haan33 het volgende:
Ben nu gekke zaal met watimburfs kk trein gemist
Wat een stoere jongens ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:06 schreef wickedmen het volgende:
Wajoow net gekke seks gehad met lief/leuk meisje 8/10, handstand standje alles.
Haan weer kwijt geraakt, denk ik weer een muur gemolesteerd zoals bij KLB meet in Uutje.
Nu slapen, kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
masala?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteravond nog een discussie over jouw sig
Op donderdagavond kan het daar best leuk zijn toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In agga valt niet veel te stappen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Wat een stoere jongens ditwow!
Echt he, FOK!ken tijdens het uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo triest.
Betwijfel of ze niet gewoon in hun rukkamertje zitten en dit posten om hun e-image 'hoog' te houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt he, FOK!ken tijdens het uitgaanZo triest.
conclusie was dat iemand die te goor is om te neuken waarschijnlijk nog steeds niet neukbaar is als je dr compleet afdekt met een zeil met een klein gaatje er in. omdat dr kut waarschijnlijk ook goor is of omdat je nog steeds dat gore beeld in je hoofd hebtquote:
Ik krijg een naar gevoel hierbij :squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
conclusie was dat iemand die te goor is om te neuken waarschijnlijk nog steeds niet neukbaar is als je dr compleet afdekt met een zeil met een klein gaatje er in. omdat dr kut waarschijnlijk ook goor is of omdat je nog steeds dat gore beeld in je hoofd hebt
en als je enkel de kut aangeboden krijgt, de rest al afgedekt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
conclusie was dat iemand die te goor is om te neuken waarschijnlijk nog steeds niet neukbaar is als je dr compleet afdekt met een zeil met een klein gaatje er in. omdat dr kut waarschijnlijk ook goor is of omdat je nog steeds dat gore beeld in je hoofd hebt
ligt er aan: weet je waar de kut van afkomstig is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
en als je enkel de kut aangeboden krijgt, de rest al afgedekt?
nope, en buiten dat je gelijk al verdenkingen hebt als iemand je een kut aanbied die voor de rest is afgedekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan: weet je waar de kut van afkomstig is?
het ging dan ook over 1 specifiek persoonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
nope, en buiten dat je gelijk al verdenkingen hebt als iemand je een kut aanbied die voor de rest is afgedekt.Wat een discussie onderwerp
is al een tijdje zo gappiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
btw realiseer me net dat mensen uit 1994 al 18 zijn of wordenwtf
Oh jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is al een tijdje zo gappie
Je bedoelt '96
als jij hier nou ook begint te posten dan gooi ik mezelf voor een treinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Paap moet je ook alleen binnen stappen als je al kutjelam bent.
Jezelf doodvermoorden voor iemand op FOK!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als jij hier nou ook begint te posten dan gooi ik mezelf voor een trein
zal mono niet erg vinden zolang hij zelf niet aan het stuur zitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als jij hier nou ook begint te posten dan gooi ik mezelf voor een trein
de zon schijnt toch ..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu al reclame voor zonnebrand
Ehhhh..
Het is maart ...quote:
Ik ben 20 mongol :squote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
btw realiseer me net dat mensen uit 1994 al 18 zijn of wordenwtf
Welke heb je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:15 schreef Murdera het volgende:
nieuwe telefoon.
Gelijk wat dingen beter ingesteld.
Wekker 1, kwart voor 7 Sublime- summertime.
Wekker 2, kwart over 7 (dan moet ik echt opstaan anders kom ik te laat) Slayer - Disciple.
Dat zal wel werken
Wanneer word jij nou eens 17?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[quote:oimg]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 28 maart 2014 10:46 schreef Snowbells het volgende:
1996 = 18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |