De exacte vakken, niet altijd zo'n feest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben van havo 3 naar tl 4 gegaan omdat wiskunde/scheikunde/economie/natuurkunde![]()
.
Rest had ik allemaal gewoon 7/8 gemiddeld voor op tl, vandaar dat ik nu gewoon weer havo ga doen omdat mbo
Nooit meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De exacte vakken, niet altijd zo'n feest.
nee=nee,quote:
Jij wel..ik moet er morgen om 5.00 uur uit. Moet godverdomme helemaal naar maassluis rijden. Klant had het geweldige idee om mij in te huren voor onsite werkzaamheden.quote:
haha moppersmurfquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Jij wel..ik moet er morgen om 5.00 uur uit. Moet godverdomme helemaal naar maassluis rijden. Klant had het geweldige idee om mij in te huren voor onsite werkzaamheden.![]()
Kan toch godverdomme ook remote.
Oh, had gekund hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee dit is een andere BDB. Ik zou nooit haten op Loewa.
onlinerape ja?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee=nee,
ja=ja,
een mysterieuze nee=ja (behalve betreft sex natuurlijk dan is t gewoon nee (voordat ik op dit forum verkracht word door van die gekke kloontjes die meelezen..tegenwoordig schijnt alles online te kunnen hihihaho)
Ja daarom, zoveel mogelijkheden.quote:
Is dit ineens een andere SC ?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit ineens een andere SC ?
Wispelturige meid.quote:
Ze staan toch al allemaal buitenspelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In agga valt niet veel te stappen
Astajeweettog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
party @ paapquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |