Was ik toch bijna jaloers gewordenquote:
Voor havo hopelijk ook zo'n examen cijfer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was ik toch bijna jaloers geworden.
Tss, minderjarigequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voor havo hopelijk ook zo'n examen cijfer.
7.8quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Voor Nederlands een stukkie lager zeker?
Foutief spatiegebruikquote:
Op welke vakken faal je zo hopeloos dan?quote:
Hoezo deze vraag?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op welke vakken faal je zo hopeloos dan?
Niets te zienquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef madeliefff het volgende:
wat is het saai vanaaf in klb, hoe is t hier?
Kan wel even.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snobbels, nog CF vanavond, of weer vroeg naar bed?
Nee = ja?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
godver als anderen nee zeggen zeg ik ja mortaxx , nu ben ik nieuwsgierig geworden
Dan kom ik ookquote:
Omdat je het enkel over hoge cijfers hebt. Moeten wel vakken zijn waar je hopeloos in faalt, anders had je wel niveautje hoger gedaan.quote:
den haagquote:
Ben van havo 3 naar tl 4 gegaan omdat wiskunde/scheikunde/economie/natuurkundequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat je het enkel over hoge cijfers hebt. Moeten wel vakken zijn waar je hopeloos in faalt, anders had je wel niveautje hoger gedaan.
dit inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen een topic van je
Alleen als het origineel is. Anders kan het verslagje en pics hier ook wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen een topic van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |