abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138259754
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
starbucks caramel machiatto
#4ebe
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:48:02 #252
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_138259789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wat fijn dat je mensen laat huilen.
Zit je daar niet mee ofzo.
Nee. Het is niet dat ik naar m'n werk ga met het idee om mensen te laten huilen, maar als je niet tegen kritiek kunt moet je niet in de horeca gaan werken. Als je niet tegen mijn uitval kunt, dan kun je ook niet tegen kritiek van je gasten. Mensen kunnen heel bot en asociaal doen naar bedienend personeel, ook als het onterecht is, maar daar moet je ook tegen kunnen.

Overigens kan bedienend personeel ook heel bot doen naar gasten, dat besef ik, maar daar heb ik echt een hekel aan. Je werkt in de horeca, dus gewoon blijven lachen met je kut.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_138259791
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waarom? het is geen sociale werkplaats
Jij vindt het normaal dat er tegen je geschreeuwd wordt en iemand je laat huilen? :)
pi_138259839
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij vindt het normaal dat er tegen je geschreeuwd wordt en iemand je laat huilen? :)
jij kent mijn baas schijnbaar nog niet :')
pi_138259847
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het. :') In de keuken weer uitgevallen tegen haar, zij tranen in d'r ogen en twee minuten later stond ze in de wijnkelder te janken. :')

Nieuwe leerling-kok voor in de keuken. De chef was even bestelling doen en leerling was in sloom tempo meloen aan het snijden. Ik zie dat beetje aan terwijl ik was afwas wegwerk. Ik zeg tegen haar: "Volgens mij had de chef duidelijk gemaakt dat je tempo moet maken." Zij zo: "Oh, ja, boeiend." Toen werd ik echt woest. :') Heb haar toen verteld dat ze hier was om te leren, dat ze een derdejaars is en dus wel hoort te weten hoe je een fucking meloen snijdt en dat als het haar niet boeide ze maar moest stoppen en een andere opleiding moest gaan doen. Chef komt binnen, ziet dat zij nog steeds niet klaar is met meloen snijden, kijkt mij aan, begrijpt wat er gaande is, zij begint meteen te janken omdat ik 'dat ook wel aardiger had kunnen zeggen'.
Twee dagen later was ze weg. :')
_O-
pi_138259887
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nee. Het is niet dat ik naar m'n werk ga met het idee om mensen te laten huilen, maar als je niet tegen kritiek kunt moet je niet in de horeca gaan werken. Als je niet tegen mijn uitval kunt, dan kun je ook niet tegen kritiek van je gasten. Mensen kunnen heel bot en asociaal doen naar bedienend personeel, ook als het onterecht is, maar daar moet je ook tegen kunnen.

Overigens kan bedienend personeel ook heel bot doen naar gasten, dat besef ik, maar daar heb ik echt een hekel aan. Je werkt in de horeca, dus gewoon blijven lachen met je kut.
Pubers zijn gevoelig en je kunt ze daarmee kwetsen. Had een stagebegeleider en dat wijf was O onaardig dat ik haar iets aan wilde doen.

Je kunt mensen ook harder maken door ze dit normaal mee te delen.

Maar goed, ieder zijn ding blijkbaar. Misschien is de horeca anders, ik pik geen geschreeuw.
pi_138259894
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
dus gewoon blijven lachen met je kut.
:D ^O^
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:51:40 #258
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_138259915
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee jij bent aardig. :)
pi_138259916
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

jij kent mijn baas schijnbaar nog niet :')
For real? Tegen mij is ook geschreeuwd, maar dat kap ik in 1 x af. Als ze daarna excuses komen maken :') gtfo.
pi_138259959
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee jij bent aardig. :)
Je kunt mij niet beoordelen op fok gedrag. Irl ben ik aardig. Ik zou me rot voelen als ik iemand laat huilen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:53:27 #261
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_138259979
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Pubers zijn gevoelig en je kunt ze daarmee kwetsen. Had een stagebegeleider en dat wijf was O onaardig dat ik haar iets aan wilde doen.

Je kunt mensen ook harder maken door ze dit normaal mee te delen.

Maar goed, ieder zijn ding blijkbaar. Misschien is de horeca anders, ik pik geen geschreeuw.
Dit waren geen pubers, maar meiden van 20 en 21. Er werd ook niet geschreeuwd. Boosheid kun je ook op andere manieren laten blijken. En daarbij blijf ik: als je niet tegen mijn kritiek kunt, dan kun je ook niet tegen de kritiek van de gasten. Wat dat betreft is horeca wel een apart iets.
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:53:54 #262
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_138259994
Fucked up G
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:54:03 #263
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_138259998
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kunt mij niet beoordelen op fok gedrag.
Precies, maar dat doe jij ook :)
pi_138260023
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Dit waren geen pubers, maar meiden van 20 en 21. Er werd ook niet geschreeuwd. Boosheid kun je ook op andere manieren laten blijken. En daarbij blijf ik: als je niet tegen mijn kritiek kunt, dan kun je ook niet tegen de kritiek van de gasten. Wat dat betreft is horeca wel een apart iets.
Ik snap wel dat jij lerarenopleiding doet dan. Bril op en gaan.
pi_138260053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Precies, maar dat doe jij ook :)
Nee ik heb het over haar gedrag in haar post.

Chloro zal in het echt heus anders zijn. Daar zeg ik niets over.
pi_138260079
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kunt mij niet beoordelen op fok gedrag. Irl ben ik aardig. Ik zou me rot voelen als ik iemand laat huilen.
Raar Dat je hier dan zon kuthoer bent :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:57:03 #267
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_138260082
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik snap wel dat jij lerarenopleiding doet dan. Bril op en gaan.
Je moet sterk in je schoenen staan om voor een vmbo-klas met rellende pubers te staan, daar heeft m'n werk in de horeca wel aan bijgedragen ja. :) Al kun jij natuurlijk niet oordelen over hoe ik mijn werk doe, zowel voor de klas als in het restaurant.
pi_138260085
Doet me wel denken aan mijn stagebegeleider. Heb haar adres opgezocht toentertijd voor na mn stage. :)
pi_138260087
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nieuwe collega in bediening had een zooitje gemaakt van de bestelling van een tafel. De keuken snapte niets van die bon. Had haar al zeven keer verteld dat ze dingen moest vragen als ze het niet wist. Ik sta in de keuken te controleren welke bestellingen lopen en zie die bon van haar binnenkomen. Ik bekijk 'm, wacht even met de hoop dat ze de keuken in komt om uit te leggen, maar ze kwam niet. Ik roep haar de keuken in en ben uitgevallen omdat ze zelf ook niks meer begreep van die bestelling. Heb haar terug naar tafel gestuurd om duidelijk te krijgen wat die mensen nou willen. Zij komt terug en weet nog steeds niet wat die mensen nou precies bedoelden. Ben zelf naar tafel gegaan en bleek dus dat een iemand notenallergie had. Zo simpel was het. :') In de keuken weer uitgevallen tegen haar, zij tranen in d'r ogen en twee minuten later stond ze in de wijnkelder te janken. :')

Nieuwe leerling-kok voor in de keuken. De chef was even bestelling doen en leerling was in sloom tempo meloen aan het snijden. Ik zie dat beetje aan terwijl ik was afwas wegwerk. Ik zeg tegen haar: "Volgens mij had de chef duidelijk gemaakt dat je tempo moet maken." Zij zo: "Oh, ja, boeiend." Toen werd ik echt woest. :') Heb haar toen verteld dat ze hier was om te leren, dat ze een derdejaars is en dus wel hoort te weten hoe je een fucking meloen snijdt en dat als het haar niet boeide ze maar moest stoppen en een andere opleiding moest gaan doen. Chef komt binnen, ziet dat zij nog steeds niet klaar is met meloen snijden, kijkt mij aan, begrijpt wat er gaande is, zij begint meteen te janken omdat ik 'dat ook wel aardiger had kunnen zeggen'.
Twee dagen later was ze weg. :')
:D
pi_138260115
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Je moet sterk in je schoenen staan om voor een vmbo-klas met rellende pubers te staan, daar heeft m'n werk in de horeca wel aan bijgedragen ja. :) Al kun jij natuurlijk niet oordelen over hoe ik mijn werk doe, zowel voor de klas als in het restaurant.
Klopt. Zwakke leraren overleven het niet.

Ik oordeelde over je post trouwens. De rest ken ik niet.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:58:24 #271
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_138260123
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee ik heb het over haar gedrag in haar post.

Chloro zal in het echt heus anders zijn. Daar zeg ik niets over.
Ik heb het ook niet daarover maar over het algemeen dat je wel beoordeeld op FOK! gedrag.
pi_138260128
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

ik zou het niet kunnen :P
pi_138260157
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik zou het niet kunnen :P
ik ook niet :') zitten Echt zoo veel kkidioten tussen
pi_138260169
Damn Chloro. :') Er hadden gewoon mensen ziek kunnen worden door dat domme kind! :o Goed ingegrepen.
pi_138260181
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet daarover maar over het algemeen dat je wel beoordeeld op FOK! gedrag.
Dat ik jou hier een kutwijf/lieverd zou kunnen vinden zegt niets over irl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')