Nee, die worden echt levend opgegeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt. Zwakke leraren overleven het niet.
Ik oordeelde over je post trouwens. De rest ken ik niet.
Wat is dit nou weer?quote:
Pik jij z'n geschreeuw?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij kent mijn baas schijnbaar nog niet
Dat eerste voorbeeld is iemand die niet in de horeca thuis hoort. Tweede voorbeeld is een verwend krengetje die het niet kan hebben als ze op haar lakse houding wordt aangesproken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, die worden echt levend opgegeten.
Ja, daarom. Wat jij leest zijn momentopnames. Wat je niet leest is dat ik daarvoor al 25 uur heb besteed aan dat meisje inwerken. Met geduld en begrip. Ik ben leidinggevende en doe mijn werk goed. Dat zeg ik niet omdat ik arrogant wil doen, maar omdat ik dat van de mensen die boven, naast en onder mij staan te horen krijg. Ik ben eerlijk en direct en dat is nodig. Als een collega het verprutst, mag ik het oplossen. Als problemen voorkomen hadden kunnen worden, dan krijgen ze dat ook te horen. Op een normale manier. Als jij niet wíl leren, dan moet je een ander baantje gaan zoeken.
Grapje toch Aad300. Hopelijk heb ik je niet aan het huilen gebracht.quote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat eerste voorbeeld is iemand die niet in de horeca thuis hoort. Tweede voorbeeld is een verwend krengetje die het niet kan hebben als ze op haar lakse houding wordt aangesproken.
Ik vind jou geen bitch eigenlijk.
Aad300?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grapje toch Aad300. Hopelijk heb ik je niet aan het huilen gebracht.
Leraren bekogelen met propjes, mentos, trots zijn omdat ik de leraar liet janken en die andere overspannen kreeg. Die zwakkeren pikte je er zo uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, die worden echt levend opgegeten.
Ja, daarom. Wat jij leest zijn momentopnames. Wat je niet leest is dat ik daarvoor al 25 uur heb besteed aan dat meisje inwerken. Met geduld en begrip. Ik ben leidinggevende en doe mijn werk goed. Dat zeg ik niet omdat ik arrogant wil doen, maar omdat ik dat van de mensen die boven, naast en onder mij staan te horen krijg. Ik ben eerlijk en direct en dat is nodig. Als een collega het verprutst, mag ik het oplossen. Als problemen voorkomen hadden kunnen worden, dan krijgen ze dat ook te horen. Op een normale manier. Als jij niet wíl leren, dan moet je een ander baantje gaan zoeken.
we zijn het gewend hier. gewoon ff laten schreeuwen, niet op reageren.half uurtje later kun je gewoon normaal met hem praten.quote:
Dude..... Srs...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn het gewend hier. gewoon ff laten schreeuwen, niet op reageren.half uurtje later kun je gewoon normaal met hem praten.
maar ja, hopelijk binnenkort een nieuwe baas
Zo ging dat er bij ons op school ook aan toe. Leerlingen voelen dat aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leraren bekogelen met propjes, mentos, trots zijn omdat ik de leraar liet janken en die andere overspannen kreeg. Die zwakkeren pikte je er zo uit.
je post geeft trouwens wel enige nuance zo
Hou je bek, ik breek je.quote:
Damn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn het gewend hier. gewoon ff laten schreeuwen, niet op reageren.half uurtje later kun je gewoon normaal met hem praten.
Nope. Gewoon normaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ging dat er bij ons op school ook aan toe. Leerlingen voelen dat aan.![]()
Ben je nou sarcastisch?
Gebeurt ook bij onze bazin. Als je ziet dat ze stress heeft, moet je haar echt even met rust laten. En na het werk is het gewoon met z'n allen een biertje drinken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fijn dat je het begrijpt.quote:
Ik moest aan Aad300 denken door die rekensom van jou, dat mensen uit 1994 bijna 18 waren of zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aad300?
Jawel, je weet best dat jij 1 van de weinigen bent die die macht wel in hand hebben.
ja precies, hij heeft gewoon zn momentenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gebeurt ook bij onze bazin. Als je ziet dat ze stress heeft, moet je haar echt even met rust laten. En na het werk is het gewoon met z'n allen een biertje drinken.
Nee.quote:
Precies, gewoon even laten razen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja precies, hij heeft gewoon zn momenten
dan er tegenin gaan heeft toch weinig zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |