abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138243330
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_138243346
Piemels.
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:54:05 #3
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138243356
Zeester wat een leuk jurkje!

En Hey, CC. klussen voor een beeb kan ook best leuk zijn, met name als je gewoon de pil blijft slikken.
Prrrrr
pi_138243452
Leuk jurkje!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138243504
En omdat de lapo misschien niet gelezen is nog een keer: leuk zeester!! mooie benen heb je ook gekregen.

Ik ga een gigantische wijvenvraag stellen, nu we toch al bezig zijn over eierstokken and what not, en ik het punt van schaamte al lange tijd voorbij ben :').

Ik ben al 17 dagen ongesteld, terwijl ik sinds het zetten van een spiraaltje zo regelmatig als de tering ben. Iemand ervaring mee?
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:58:47 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138243619
Ik heb sinds bijna 10 jaar een Mirena en word alleen ongesteld (en láng! en véél!) als het vervangen moet worden; misschien is dat bij jou ook aan de orde?
Prrrrr
pi_138243635
Bmi o/
bored
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 21:59:02 #8
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138243637
Mooie jurk indd Zeester :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_138243669
Ik had altijd al mooie kuiten, helaas beginnen de dieet-problemen direct boven de knie! Maar bedankt voor het compliment
pi_138243696
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb sinds bijna 10 jaar een Mirena en word alleen ongesteld (en láng! en véél!) als het vervangen moet worden; misschien is dat bij jou ook aan de orde?
Hij is afgelopen september geplaatst :o.
pi_138243725
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat de lapo misschien niet gelezen is nog een keer: leuk zeester!! mooie benen heb je ook gekregen.

Ik ga een gigantische wijvenvraag stellen, nu we toch al bezig zijn over eierstokken and what not, en ik het punt van schaamte al lange tijd voorbij ben :').

Ik ben al 17 dagen ongesteld, terwijl ik sinds het zetten van een spiraaltje zo regelmatig als de tering ben. Iemand ervaring mee?
Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoord
bored
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:00:40 #12
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138243745
Ow nee dan zal het dat niet wezen...
Prrrrr
pi_138243833
Mijn BMI is 31.8 :@
pi_138243851
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef kiki889 het volgende:

[..]

Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoord
Nope, Mirena.

Meh, ik wacht het nog een paar dagen af en dan maar naar de huisarts. Hoi, ben ik weer :').
pi_138243891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn BMI is 31.8 :@
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:05:26 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138244028
Zeester! Wauw, wat een gaaf jurkje en wat zie je er goed uit zeg! _O_

En nu ga ik naar bed, een prima dag zonder bovenmatig snaaiwerk! *O*
Manlief steekt net een paar spritsen in zijn hoofd maar het boeit me niks! *O*

Statjes erbij!

pi_138244032
Even naar de dokter CC, klinkt niet fijn.

Miss C, denk dat het allerbelangrijkste is dat je vindt wat voor jou werkt qua bewegen en dat je het daardoor vol kan houden. Kan wel als een malle gaan basketballen ( noem maar wat) maar dan wordt het een lijdensweg :')

Mijn lijstje voor vandaag:

T: smoothie
L: gemengde salade met kip
T: speltwrap met surinaamse sambal, sla en kip
T: snickers - is geworden Tony caramel zeezout
S: fitness - kettlebell swings HIIT
D: gewokte rijst met groenten en vis- rijstewafels met pindakaas en appelstroop. En later nog broccoli met opgebakken kipstukjes.
T: bak kwark

Vandaag maar een IIFYM dagje, ik ben heel de avond nog aan het werk geweest :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 22:05:57 #18
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138244058
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit klinkt zo makkelijk :D Alsof je even naar de balie kan; "Ja hoi, ik heb een probleem. BMI 40 hier, dat kan niet de bedoeling zijn. Wat hebben jullie nog liggen? O, een 20? Ja doe dat maar, dat past wel bij m'n figuur denk ik! Thanks!" :7

Oh kon het maar O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_138244062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al mee bezig toen ik begon was het 33. Verbetering is in zicht. Maar dacht als we dan toch allemaal ons BMI roepen doe ik even mee :-)
pi_138244259
Leuk jurkje zeester! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:13:19 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138244480
Ik gooi hem gewoon in de herhaling hoor Zeester, omdat hij zo tof is en staat! :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Zeester het volgende:
Clums, supergoed dat je weer aan t werk bent! Ik zou ook wel op een drukke werkdag mijn stappen willen weten, denk dat ik ook wel de 20000 passeer. Maar die gadgets zijn iets te duur voor zo'n dagje meten.

Ik heb morgen een net feestje vanwege de pensioenering van mijn vader, en heb er speciaal nieuw jurkje voor gekocht. Best een succes al zeg ik het zelf ;). En ik verwacht heel veel complimentjes want zijn morgen veel bekenden van ouders die me 30 kilo geleden voor het laatst gezien hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138245306
Wat een leuk jurkje Zeester! En hij staat super! :)
pi_138245920
Staat mooi zeester!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138246220
Heel mooi, inderdaad. O+
Daten?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138247087
1700kcal op vandaag
niet allemaal gezonde dingen maar al een stuk beter dan de laatste dagen
pi_138247112
Als je een knappe man bent wel messina ;)
pi_138247255
Eens met de dames hierboven Zeester :)

Meke, ik las in het vorige topic dat je het zat bent aangesproken te worden op straat. Doen ze dat echt? :o welke omgeving woon je?
My salvation lies in your love..
pi_138247323
Ik heb overigens heerlijk gehockeyd net en ben nu lekker moe en voldaan :)
pi_138247573
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Zeester het volgende:
Als je een knappe man bent wel messina ;)
Noes, join the fun, female side! We have ponies!
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 23:12:11 #30
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138247723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef BananaPancake het volgende:
Meke, ik las in het vorige topic dat je het zat bent aangesproken te worden op straat. Doen ze dat echt? :o welke omgeving woon je?
Jup. Vandaag nog :') Ik woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor :P ), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.

Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.

En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkig :D Maar toch
pi_138247854
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:

*knip*
Je zou mijn blik vol ongeloof en afkeuring moeten zien. :N
pi_138247944
quote:

[..]

Jup. Vandaag nog :') Ik woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor :P ), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.

Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.

En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkig :D Maar toch
Dat meen je niet. :o Gelukkig heb ik dat nooit gehad! Dat lijkt me echt heel vervelend.
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 23:21:51 #33
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138248207
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Messina het volgende:

[..]

Je zou mijn blik vol ongeloof en afkeuring moeten zien. :N
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat meen je niet. :o Gelukkig heb ik dat nooit gehad! Dat lijkt me echt heel vervelend.
Het stomme is dat je er op een gegeven moment immuun voor raakt op een of andere stomme manier ;(

SPOILER
En het stomme is dat dat soort opmerkingen me ergens ook weer tegenhouden om af te vallen, want ik wil niet dat dat soort eikels denken dat ik voor hen afval. Ofzo. Hoewel ik ergens ook altijd het droombeeld hou dat ik over 50 kilo binnenkom en dat ze dan allemaal denken WOW! Wie is dat lekkere wijf? En dat ik het dan ben :7

Sorry voor het extreme geratel trouwens :') Ik word een beetje boos tijdens het typen :+
pi_138248212
quote:

[..]

Mensen. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138248263
Bah, dat soort reacties zijn zo naar. En eindigen bij mij eerder in een emo-volprop-'het komt toch nooooit meer goed' huilbui dan in een goede dieet poging.

Als jullie trouwens foto's willen van mij die mijn 7 minute workout doet in pyjama moet je bij m'n moeder zijn. Net even workout gedaan terwijl beide ouders me Aanmoedigden en m'n moeder druk fotografeerde. Die foto's hoef niet te zien. Buikspieren deden het weer trouwens :D
pi_138248482
Ugh wat een walgelijke mensen die dat soort dingen zo maar zeggen. :r
Het IQ en EQ zal niet erg hoog zijn bij die types die je beschrijft.
pi_138248506
Wat zijn er toch een stel hopeloze figuren op deze wereld.
pi_138248529
Haha Zeester, jouw post roept een erg gezellig beeld op :D
pi_138248951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef BananaPancake het volgende:
Haha Zeester, jouw post roept een erg gezellig beeld op :D
Heb het al eerder gezegd, maar door jouw naam al heel de week zin in pannenkoeken . Volgende week eens bij de lunch een pannenkoek eten.
pi_138249085
Sorry ;(
pi_138251788
Wat een lijntje op die foto, Zeester! :)

En wat een stomme gasten, dat ze zulke opmerkingen naar Meke slingeren. :(

Morgenochtend gesprek met een voedingscoach over mijn eetlijstjes. Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft. :)
pi_138252620
Wat doen jullie trouwens op de dagen dat je sport? Moet je dan meer eten?

Want ik heb nu zo'n app die bij houdt hoeveel calorieën ik op heb en hij zegt ook wat ideaal zou zijn. Maar als ik sport kom ik dus een stuk onder wat ideaal is. Vullen jullie dat dan aan?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138252626
:Y Met donuts, dat gaat het makkelijkst :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 28 maart 2014 @ 06:58:28 #44
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138252701
quote:

[..]

Leiden O+ daar ben ik ook wel eens uitgescholden en nageknord :') en in den haag ook trouwens. Stom hè? Dat het je toch nog raakt?

Op de studenten vereniging vind ik helemaal belachelijk! Alsof die ketels geen kilo's bijkomen door al dat bier!
Kwak
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2014 @ 07:25:07 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138252848
Zeester, leuk jurkje!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138253012
Wow Meke, sommige mensen :X

Qua sport, je hoeft niet altijd meer te eten. Voor een lesje zumba zou ik het niet doen bijv. Maar als je echt een intensieve sport gaat doen, hardlopen/volleybal/fitness etc. Iig iets wat veel vraagt van je lijf en CNS dan zou je kunnen proberen om op die dag iets meer te eten. Denk aan 10% van de kcals die je dagelijks inneemt.

Ik ga straks maar richting sportschool, iig nog wat aan beweging eruitgooien. Gisteraaf tot laat doorgewerkt, vind het wel even best :)

Bij mij gaat het afvallen echt heel langzaam, denk aan een 1/2 cm hier of daar per week. Maar manlief wees me er gister op dat ik niet zo moet mauwen, ben door de jaren heen zo veranderd qua lijf. Mijn bovenlijf is ontzettend veranderd, ben veel vet op mijn rug en buik kwijt, ik heb meer schouder en een smallere taille gekregen. En zelfs mijn onderlijf verandert, al gaat dat "wat" langzamer.

Lang leve het vrouwelijke hormoonstelsel :')
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 07:51:12 #47
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138253027
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Leiden O+ daar ben ik ook wel eens uitgescholden en nageknord :') en in den haag ook trouwens. Stom hè? Dat het je toch nog raakt?

Op de studenten vereniging vind ik helemaal belachelijk! Alsof die ketels geen kilo's bijkomen door al dat bier!

Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is :+

Maar ik vind jullie allemaal lief O+
pi_138253047
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 07:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is :+

quote:

[..]

Omdat we in Roffa natuurlijk niet zo pretentieus zijn *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:00:55 #49
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138253107
Goeiemorgen!

Leuke jurk Zeester!

En Meke, wat een rotgasten bah :r
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:06:45 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138253172
Wel tof dat je man het wel goed ziet en ook zegt Aurum! :Y

Ik ga zometeen juist nog even heel hard aan de slag op mijn vrije dag. Heb de laatste tijd zoveel zitten flierefluiten op mijn werk dat de druk nu wel heel hoog is en een balletje in mijn buik vormt. ;) :@
pi_138253380
Vanmorgen gewogen. 7 ons lichter dan vorige week en voor het eerst sinds tijden weer eens onder de 90kg. Ik ben tevreden :Y
pi_138253529
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen gewogen. 7 ons lichter dan vorige week en voor het eerst sinds tijden weer eens onder de 90kg. Ik ben tevreden :Y
*O*
pi_138253635
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi *O*
pi_138253761
Verdorie ik had in de winkel deze week een smoothie met kiwi (daar ben ik allergisch voor) maar ik had nergens last van. Dus ik maak er net een voor mezelf met kiwi en nu heb ik een jeuk bek ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138253773
En Meke zulke mensen geloof je toch niet......
Eigenlijk te zielig voor woorden
pi_138254543
Straks een weekplanning maken, denk dat het erg creatief gaat zijn want wil de vriezer iets leger hebben.
pi_138254867
Leuk jurkje Zeester! En wat heb je slanke benen.

Ik ben ook eindelijk weer wat afgevallen. Ik heb besloten dat ik er nog12 kg af wil hebben. (Eigenlijk 10 maar nieuwe Weegschaal geeft 2kg meer aan) Nu is er 6 ons af. Het begin is er.

Iemand tips voor vloeibaar of zacht avondeten? Ik heb een flinke keelontsteking, heel mijn keel zit vol zweren. Kan dus niet zo makkelijk eten.
Had zelf al soep bedacht.
pi_138254933
Sinds ik vorige week voor het eerst zelf tomatensoep heb gemaakt ben ik daar helemaal enthousiast over, dus dat zou ik aanraden ;)

Vanavond eten wij zelfgemaakte wraps met mexicaanse groente, rundergehakt en yoghurtknoflooksausje
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:54:37 #59
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138254964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef appelsap het volgende:
Leuk jurkje Zeester! En wat heb je slanke benen.

Ik ben ook eindelijk weer wat afgevallen. Ik heb besloten dat ik er nog12 kg af wil hebben. (Eigenlijk 10 maar nieuwe Weegschaal geeft 2kg meer aan) Nu is er 6 ons af. Het begin is er.

Iemand tips voor vloeibaar of zacht avondeten? Ik heb een flinke keelontsteking, heel mijn keel zit vol zweren. Kan dus niet zo makkelijk eten.
He gets, dat klinkt niet fijn!
Soep zou goed kunnen ja. Yoghurt/vla? Of aardappelpuree zonder stukjes?
pi_138255035
Tomatensoep steekt nogal in een ontstoken keel. Ik zou gaan voor soep van zacht spul als pompoen en bloemkool.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:20:21 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138255616
:Y Courgettesoep is ook een optie.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:24:42 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138255718
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb het al eerder gezegd, maar door jouw naam al heel de week zin in pannenkoeken . Volgende week eens bij de lunch een pannenkoek eten.
Het is nationale Pannenkoekdag vandaag :D Wij eten iets heeeel anders, maar als je dan toch een pannekoek neemt, zou ik het vandaag doen.

Ow, en broccolisoep is ook erg lekker!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138255784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het is nationale Pannenkoekdag vandaag :D Wij eten iets heeeel anders, maar als je dan toch een pannekoek neemt, zou ik het vandaag doen.

Oh nu heb ik ook zin in pannekoeken!!

Maar hier wordt het macaroni. Expeditie vriezer leegeten is begonnen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_138255808
quote:

[..]

Het is nationale Pannenkoekdag vandaag :D

Oh :9 als ik dat op tijd had geweten
pi_138255842
quote:

[..]

Mijn lunch en avondeten zijn helaas al bepaald vandaag. Maar als ik dat had geweten haha.
pi_138255981
Vanaf volgende week eindelijk weer een beetje normale weken. Dus kan weer lekker plannen als het goed is!

Nu het huis nog helemaal opgeruimd en schoon dan is mijn hoofd helemaal leeg en kan ik me hopelijk focussen op gezond eten en wat vaker bewegen.

Van het weekend is het niet veel soeps in verband wel veel afspraken en niet echt tijd om te koken.

Morgen frietjes met salade (wel zelf klaar gemaakt en gebakken) en zondag soep uit blik. Want 1 het moet op en 2 het is zo klaar.

De rest van de week gaat er zo uitzien:

Maandag: Zuurkool
Dinsdag: Chinese roerbakgroente met mie en kip
Woensdag: Boerenkool
Donderdag: Kippensoep
Vrijdag: Macaroni

Voor de rest moet ik mijn diepvriesfruit eens op maken. Zo eens een kan smoothie maken met de besjes en frambozen!

En dan is de vriezer hopelijk ver leeg op vlees na.
pi_138256566
quote:

[..]

Ik woon ook in Leiden en kom uit Den Haag, maar dat verschil merk ik wel hoor. Ik vind Leidenaren echt geen leuke mensen :N
Echt erg dat ze je zo behandelen. Daar word ik echt boos van :(
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 11:10:24 #68
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138257049
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik woon ook in Leiden en kom uit Den Haag, maar dat verschil merk ik wel hoor. Ik vind Leidenaren echt geen leuke mensen :N
Echt erg dat ze je zo behandelen. Daar word ik echt boos van :(
Nee, en het grappige is, ik woon een beetje tussen AH Hooigracht en AH Kooilaan in, en hoewel je het bij die tweede meer zou verwachten vind ik de mensen in de eerste ECHT niet leuk. Ik denk dat half Leiden gewoon een te arrogante air om zich heen heeft hangen ofzo :+

Gelukkig zijn er ook genoeg wel leuke, lieve mensen dus luister ik daar maar naar *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef appelsap het volgende:
Risotto? En als je de groente ed er lang in meekookt en 'm vegetarisch maakt hoef je er nauwelijks op te kauwen :Y
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:10:25 #69
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257050

O: Brinta
L: 2 pompoenpitbroodjes van de Lidl met carpaccio/kaasschaafsels/pijnboompitjes/sla/beetje aioli mayo
T: witte druiven
D: Mexicaanse wraps (Honig pakket)

Ik moest toch nog wat boodschappen halen en kreeg ineens zin in een lekker broodje voor de lunch, dus ben benieuwd :9

Heeft iemand nog tips voor een leuke (relatief simpele) maaltijd die ik morgen kan maken voor een vriendin en mij? Onze mannen gaan bij hen thuis mannenavond doen (FIFA, pizza en bier) en wij doen hier meidenavond. Nu ben ik absoluut geen fan van pizza en friet hoeft van mij op dit moment ook niet echt. Maar ik ben even inspiratieloos wat betreft dingen die ik zelf kan maken..
pi_138257277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

L: 2 pompoenpitbroodjes van de Lidl met carpaccio/kaasschaafsels/pijnboompitjes/sla/beetje aioli mayo

Ik moest toch nog wat boodschappen halen en kreeg ineens zin in een lekker broodje voor de lunch, dus ben benieuwd :9

Heeft iemand nog tips voor een leuke (relatief simpele) maaltijd die ik morgen kan maken voor een vriendin en mij? Onze mannen gaan bij hen thuis mannenavond doen (FIFA, pizza en bier) en wij doen hier meidenavond. Nu ben ik absoluut geen fan van pizza en friet hoeft van mij op dit moment ook niet echt. Maar ik ben even inspiratieloos wat betreft dingen die ik zelf kan maken..
Paella :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:18:47 #71
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257285
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Paella :9
Oh, kleine disclaimer, ik eet geen vis :P :@
pi_138257306
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Oh, kleine disclaimer, ik eet geen vis :P :@
Ik ook niet dus doe er kipfilet bij haha.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:19:44 #73
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257307
Maar ik zag hierboven risotto staan, dan zou ook nog kunnen :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:20:00 #74
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257314
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook niet dus doe er kipfilet bij haha.
:D
pi_138257346
Heerlijke lunch Miss_Congeniality!
Denk wel redelijk hoog in kcal samen met de wraps maar wel een lekker lijstje.
pi_138257380
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:37 schreef Ruby88 het volgende:
[...]
Morgenochtend gesprek met een voedingscoach over mijn eetlijstjes. Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft. :)
Meerrrrr ontbijten was het advies. En over twee weken spreken we nog eens af om mijn eet- en sportpatroon nog wat beter onder de loep te nemen, want volgens haar kon dat afvallen nog best wat sneller, en wel op een verantwoorde manier.

Ik ben benieuwd.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:23:39 #77
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257410
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Heerlijke lunch Miss_Congeniality!
Denk wel redelijk hoog in kcal samen met de wraps maar wel een lekker lijstje.
Heb nu ook al zin in mijn lunch haha!
Alles bij elkaar zou mijn eten uit moeten komen op 1731 kcals als ik FatSecret moet geloven. Maar volgens mijn (geplande) activiteiten van vandaag zou ik 1738 kcals moeten verbranden, dat vond ik wel een mooie balans O-)
pi_138257445
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Heb nu ook al zin in mijn lunch haha!
Alles bij elkaar zou mijn eten uit moeten komen op 1731 kcals als ik FatSecret moet geloven. Maar volgens mijn (geplande) activiteiten van vandaag zou ik 1738 kcals moeten verbranden, dat vond ik wel een mooie balans O-)
Hahaha dat is een mooie balans inderdaad.
Vrijdag is mijn officiële cheatdag dus ben bang dat ik niet zo'n mooie balans ga krijgen.
pi_138257457
quote:

Klinkt lekker allemaal!
Het wordt mooi weer, dus ik zou voor iets zomers gaan. Couscoussalade met munt en citroen, komkommer, paprika, tomaatjes, etc? Met kipspiesjes erbij. Mmm.. O+
pi_138257497
Heel het weekend scouting. Ik hoop dat ik mezelf een beetje kan inhouden.
pi_138257528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel het weekend scouting. Ik hoop dat ik mezelf een beetje kan inhouden.
Scouting klinkt ook wel als veel beweging toch?
pi_138257590
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Scouting klinkt ook wel als veel beweging toch?
Normaal wel idd :) dit weekend gaat dat helaas niet het geval zijn. Er hoort deze keer ontzettend veel auto rijden bij.
pi_138257613
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Zeester het volgende:
Bah, dat soort reacties zijn zo naar. En eindigen bij mij eerder in een emo-volprop-'het komt toch nooooit meer goed' huilbui dan in een goede dieet poging.

Als jullie trouwens foto's willen van mij die mijn 7 minute workout doet in pyjama moet je bij m'n moeder zijn. Net even workout gedaan terwijl beide ouders me Aanmoedigden en m'n moeder druk fotografeerde. Die foto's hoef niet te zien. Buikspieren deden het weer trouwens :D
Wat is je 7 minute workout?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138257615
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee, en het grappige is, ik woon een beetje tussen AH Hooigracht en AH Kooilaan in, en hoewel je het bij die tweede meer zou verwachten vind ik de mensen in de eerste ECHT niet leuk. Ik denk dat half Leiden gewoon een te arrogante air om zich heen heeft hangen ofzo :+

Gelukkig zijn er ook genoeg wel leuke, lieve mensen dus luister ik daar maar naar *O*

[..]
Ze zijn idd heel arrogant :/ wil ook zsm verhuizen eigenlijk. Huisje met tuin enzo O+
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:31:41 #85
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hahaha dat is een mooie balans inderdaad.
Vrijdag is mijn officiële cheatdag dus ben bang dat ik niet zo'n mooie balans ga krijgen.
Ik heb ook 1 cheatdag per week en dan is de balans ook redelijk ver zoek. Maar moet een dag kunnen hoor, vind ik. Anders gaat het voelen als 'moeten' in plaats van 'willen'. Alleen wisselt het per week welke dag de cheatdag wordt, want dat is voor mij afhankelijk van feestjes/uit eten gaan/wat dan ook.

Ik denk dat zaterdag mijn cheatdag gaat worden. Naast het avondeten, is wat hapjes gedurende de avond ook wel lekker :Y
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:32:10 #86
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257677
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef xuryah het volgende:

[..]

Klinkt lekker allemaal!
Het wordt mooi weer, dus ik zou voor iets zomers gaan. Couscoussalade met munt en citroen, komkommer, paprika, tomaatjes, etc? Met kipspiesjes erbij. Mmm.. O+
Iets zomers is wel een goed idee ja!
pi_138257720
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb ook 1 cheatdag per week en dan is de balans ook redelijk ver zoek. Maar moet een dag kunnen hoor, vind ik. Anders gaat het voelen als 'moeten' in plaats van 'willen'. Alleen wisselt het per week welke dag de cheatdag wordt, want dat is voor mij afhankelijk van feestjes/uit eten gaan/wat dan ook.

Ik denk dat zaterdag mijn cheatdag gaat worden. Naast het avondeten, is wat hapjes gedurende de avond ook wel lekker :Y
In het weekend let ik sowieso minder op, dat moet ook kunnen.
Alleen heb ik de laatste tijd doordeweeks ook te veel slechte dagen gehad.
Achja het voelt nu allemaal alweer een stuk beter :) en ik merk dat ik betere keuzes aan het maken ben.
Vanavond ben ik trouwens wel de bob dus dat helpt ook al :D
pi_138257770
Ik pak op zaterdag ook wat lekkers. Het moet immers geen straf worden :)

Vorige week een halve kilo kwijt. Nu kan ik maandag pas wegen dus ben benieuwd. Al moet ik ongesteld worden. Al 3 dagen en dan is mijn gewicht altijd veel hoger :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:35:24 #89
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In het weekend let ik sowieso minder op, dat moet ook kunnen.
Alleen heb ik de laatste tijd doordeweeks ook te veel slechte dagen gehad.
Achja het voelt nu allemaal alweer een stuk beter :) en ik merk dat ik betere keuzes aan het maken ben.
Vanavond ben ik trouwens wel de bob dus dat helpt ook al :D
Dat is wel een fijn gevoel he, als je van jezelf weet dat je betere keuzes aan het maken bent!

En de bob zijn helpt zeker! Ik drink eigenlijk zo goed als geen alcohol meer, nadat ik er vorig jaar nagenoeg helemaal mee gestopt bent om wat extra af te vallen. Het enige wat ik doorgaans lekker vind, is witte wijn en dat zet nu juist zo aan :( Maar inmiddels heb ik er eigenlijk ook maar weinig behoefte meer aan, dus ik ben ook regelmatig de bob.
pi_138257835
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik pak op zaterdag ook wat lekkers. Het moet immers geen straf worden :)

Vorige week een halve kilo kwijt. Nu kan ik maandag pas wegen dus ben benieuwd. Al moet ik ongesteld worden. Al 3 dagen en dan is mijn gewicht altijd veel hoger :)
Dat is ook de reden dat ik deze week nog niet gewogen heb.
Ben erg benieuwd naar volgende week.
pi_138257849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik deze week nog niet gewogen heb.
Ben erg benieuwd naar volgende week.
Ik weeg altijd maar wel gewoon. Maar neem het met een korreltje zout :)
pi_138257886
7 minute workout is een of ander wetenschappelijk bewezen workout die 7 minuten duurt. Te vinden op YouTube oa. Het is kort, maar je gaat je spieren er wel van voelen dus ik vind t wel tof.

Dank voor alle complimenten over slanke benen. Vind dat echt grappig compliment want heb juist hele dikke benen. Maar het is een goed jurkje voor mijn figuur, en maar 30 euro van de h&m dus ben erg content ermee.

En voor keelontsteking, drink zoveel mogelijk ijskoud water bij je eten, dan kun je zoveel makkelijker slikken. Dus maak even een flinke stash ijsblokjes, dat werkt als een tiet!
pi_138258275
Morgen ga ik gezellig uit eten met mn vriend.. ik kan niet kiezen wat ik neem, want het was via groupon en het is een Black Angus Steak ofzo. Waarschijnlijk met patat en alles.. oef.. wel erg lekker natuurlijk, maar dat in combi met niet kunnen sporten deze week... :N
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:53:56 #94
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138258339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Morgen ga ik gezellig uit eten met mn vriend.. ik kan niet kiezen wat ik neem, want het was via groupon en het is een Black Angus Steak ofzo. Waarschijnlijk met patat en alles.. oef.. wel erg lekker natuurlijk, maar dat in combi met niet kunnen sporten deze week... :N
Gewoon genieten en de rest van de komende week wat balansen?
Of de friet laten staan en vooral extra salade eten?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:56:06 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138258402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf volgende week eindelijk weer een beetje normale weken. Dus kan weer lekker plannen als het goed is!

Nu het huis nog helemaal opgeruimd en schoon dan is mijn hoofd helemaal leeg en kan ik me hopelijk focussen op gezond eten en wat vaker bewegen.

Van het weekend is het niet veel soeps in verband wel veel afspraken en niet echt tijd om te koken.

Morgen frietjes met salade (wel zelf klaar gemaakt en gebakken) en zondag soep uit blik. Want 1 het moet op en 2 het is zo klaar.

De rest van de week gaat er zo uitzien:

Maandag: Zuurkool
Dinsdag: Chinese roerbakgroente met mie en kip
Woensdag: Boerenkool
Donderdag: Kippensoep
Vrijdag: Macaroni

Voor de rest moet ik mijn diepvriesfruit eens op maken. Zo eens een kan smoothie maken met de besjes en frambozen!

En dan is de vriezer hopelijk ver leeg op vlees na.
Wat veel winter-eten! Ben blij dat ik met dit mooie weer lekker veel salades enzo kan maken.

quote:

Wraps! Met allerlei smeerseltjes. Zalm, gerookte kipfilet, rucola, ananas, zongedroogde tomaaten. Jum!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:00:25 #96
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138258520
Dit ziet er ook wel lekker uit, niet ongezond en snel te maken :9
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R469470/volkorenpenne-carbonara?=
pi_138258542
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Genieten hoort er ook bij :)
pi_138258651
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Genieten hoort er ook bij :)
Ja is ook zo.
En ik ga vandaag toch wel proberen krachttraining te doen op de sportschool.
Baal er alleen van dat ik nu een week geen Evy kan doen. Ben bang dat ik weer opnieuw moet beginnen..
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:07:08 #99
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138258710
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:05 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja is ook zo.
Baal er alleen van dat ik nu een week geen Evy kan doen. Ben bang dat ik weer opnieuw moet beginnen..
Bij welke les was je gebleven? Ik heb zelf ook al wel vaker een week geen Evy gedaan en dan deed ik gewoon de laatste les die ik nog had gedaan en dat ging dan wel. En anders 1 training terug.
pi_138258763
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat veel winter-eten! Ben blij dat ik met dit mooie weer lekker veel salades enzo kan maken.

[..]

Wraps! Met allerlei smeerseltjes. Zalm, gerookte kipfilet, rucola, ananas, zongedroogde tomaaten. Jum!
Klopt, maar ik vind het echt zonde om weg te gooien en wil de viezer leeg maken zodat ik hem weer kan vullen met nieuw bakjes eten. En de kasten moeten leeg. Heb echt teveel voorraad. Dus het is even niet anders.
pi_138258774
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:05 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja is ook zo.
Zou ik sowieso doen gezien je knie een behoorlijke tik heeft gekregen nu :) want je zat toch nog bij de eerste of tweede week?
pi_138258847
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Bij welke les was je gebleven? Ik heb zelf ook al wel vaker een week geen Evy gedaan en dan deed ik gewoon de laatste les die ik nog had gedaan en dat ging dan wel. En anders 1 training terug.
Laatste les was les 5. Ik denk dat ik t volgende week gewoon eventjes aan kijk :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:13:55 #103
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138258864
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:13 schreef xuryah het volgende:

[..]

Laatste les was les 5. Ik denk dat ik t volgende week gewoon eventjes aan kijk :)
Dan is een training uit de eerste week misschien wel verstandig, al is het les 3...
pi_138259170
Ja knieën blijven iets om voorzichtig mee te zijn :Y
pi_138259192
Knieën. ;(
pi_138259345
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Knieën. ;(
Las het gisteren over jou ja. Akelig hoor. Hoop dat de MRI meer duidelijkheid gaat geven.
pi_138259512
SPOILER
En straks maar weer naar de sportschool. Helaas voel ik m'n rechter scheenbeen weer met hardlopen (6 maand geleden ook al last van gehad toen ik volop de loopband omhoog deed in de sportschool. Domme actie :') ) dus maar even fietsen enzo.
pi_138259597
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Las het gisteren over jou ja. Akelig hoor. Hoop dat de MRI meer duidelijkheid gaat geven.
Ik ook. Kreeg vandaag brief van het ziekenhuis. MRI is over 4 weken.
pi_138259796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:39 schreef Patoshik het volgende:
SPOILER
En straks maar weer naar de sportschool. Helaas voel ik m'n rechter scheenbeen weer met hardlopen (6 maand geleden ook al last van gehad toen ik volop de loopband omhoog deed in de sportschool. Domme actie :') ) dus maar even fietsen enzo.
Lekker bezig! :) zonnebank O+ heb ik ook wel weer eens zin in!
Ga binnenkort ook maar eens beginnen met squatten. Maar je hebt zoveel manieren. Hoe doe jij dat?
Succes op de sportschool zo :)
pi_138259843
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

Lekker bezig! :) zonnebank O+ heb ik ook wel weer eens zin in!
Ga binnenkort ook maar eens beginnen met squatten. Maar je hebt zoveel manieren. Hoe doe jij dat?
Succes op de sportschool zo :)
Zonder gewicht voor de spiegel zodat ik goed kan kijken of ik het wel goed doe. :P
Ohja, en ik hou dit schema een beetje aan qua hoeveelheid/opbouwen.

SPOILER
pi_138259875
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook. Kreeg vandaag brief van het ziekenhuis. MRI is over 4 weken.
Ben benieuwd wat er uit komt. Balen dat je er altijd zo lang op moet wachten voor er plek is.
pi_138259938
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat er uit komt. Balen dat je er altijd zo lang op moet wachten voor er plek is.
Inderdaad. Het belemmert me in mijn beweging en dat is superkut.

Over beweging gesproken. Even lekker met de hondjes wandelen! :W
pi_138260238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Zonder gewicht voor de spiegel zodat ik goed kan kijken of ik het wel goed doe. :P

SPOILER
Handig schema, tnx!
Is die rustdag ook echt nodig? Ik houd niet van rustdagen :p
pi_138260268
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Spannend hoor Lonaa.. ik ben ook benieuwd wat er uitkomt.
Wandelse :)
pi_138260282
Hoelang doe je ongeveer over 250
Squats?
pi_138260316
quote:

[..]

SPOILER
cool! Doet me er aan denken dat ik de challenge voor planken ook weer eens moet doen
pi_138260328
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Handig schema, tnx!
Zou ik wel doen! :) Sowieso ook met sporten. (mijn rustdag is bijvoorbeeld zondag, nee niet omdat ik gelovig ben maar omdat dat m'n luie dag is).
pi_138260344
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:03 schreef Zeester het volgende:
Squats?
Je hoort het over een kleine maand van me! ;D
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:05:33 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138260346
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Handig schema, tnx!
Ja. Spieren hebben ook tijd nodig om te herstellen, anders risico op overbelasting en dan mag je niks meer. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138260441
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

cool! Doet me er aan denken dat ik de challenge voor planken ook weer eens moet doen
Goeie! Die wil ik ook nog eens doen! ;D

Push up:
SPOILER
Planken:
SPOILER
Squat:
SPOILER
Abs:
SPOILER
Armen:
SPOILER
Weet iemand er nog meer? :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Patoshik op 28-03-2014 13:14:31 ]
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 13:11:44 #121
5428 crew  miss_sly
pi_138260500
Ik weet wel dat ik heb gehoord/gelezen dat de effectiviteit van het planken na 1 minuut niet toeneemt, dus dat 5 minuten planken dikke onzin zou zijn :P
Behalve als prestatie, dat dan weer wel, natuurlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:11:55 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138260503
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:09 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Goeie! Die wil ik ook nog eens doen! ;D

Push up:
SPOILER
Planken:
SPOILER
Squat:
SPOILER
Weet iemand er nog meer? :)
Iets voor abs?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:14:01 #123
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138260576
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet wel dat ik heb gehoord/gelezen dat de effectiviteit van het planken na 1 minuut niet toeneemt, dus dat 5 minuten planken dikke onzin zou zijn :P
Bij dit soort challenges vraag ik me sowieso af wat de toegevoegde waarde precies is, maar voor de lulz kan het altijd natuurlijk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 13:17:19 #124
5428 crew  miss_sly
pi_138260656
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bij dit soort challenges vraag ik me sowieso af wat de toegevoegde waarde precies is, maar voor de lulz kan het altijd natuurlijk. :P
Ja, dat zeg ik, als prestatie en dus voor de lol :D

Het enige dat ik wel zou willen, is goede buikoefeningen. En dan met name voor mijn onderbuik, het stukje net boven de venusheuvel, zeg maar. Geen idee of daar specifieke oefeningen voor zijn.
pi_138260749
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het enige dat ik wel zou willen, is goede buikoefeningen. En dan met name voor mijn onderbuik, het stukje net boven de venusheuvel, zeg maar. Geen idee of daar specifieke oefeningen voor zijn.
En voor het resultaat? Want ik neem niet aan dat je er niks van zult zien. :P
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:22:04 #126
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138260781
quote:

[..]

Onderbuikoefeningen, heb ik! Zal zo even een duidelijk linkje zoeken. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:22:09 #127
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138260783
quote:

[..]

Jep. Meest effectieve:
Op rug op grond liggen, voeten richting plafond. Dan je voeten in een kleine subtiele beweging een stukje naar voren bewegen. Beweging zo klein mogelijk houden.

En ik ben weer weg naar slank :W
pi_138260785
quote:

[..]

Met leg-raises pak je die wel goed
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:26:54 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138260916
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Jep. Meest effectieve:
Op rug op grond liggen, voeten richting plafond. Dan je voeten in een kleine subtiele beweging een stukje naar voren bewegen. Beweging zo klein mogelijk houden.

En ik ben weer weg naar slank :W
Jup, die.

Inclusief matig filmpjon O+ (Want matige filmpjes O+)

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 13:27:02 #130
5428 crew  miss_sly
pi_138260920
Graag IJsdraakje!
En thanks Vizor, leg-raises ken ik! Dat is ook wat jij uitlegt, toch, douche-eendje?
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 13:28:32 #131
5428 crew  miss_sly
pi_138260955
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jup, die.

Thanks!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:29:00 #132
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138260964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Graag IJsdraakje!
En thanks Vizor, leg-raises ken ik! Dat is ook wat jij uitlegt, toch, douche-eendje?
Nee, die uit filmpje van draak ; reverse crunch. Leg raises is weer wat anders.
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 13:29:42 #133
5428 crew  miss_sly
pi_138260977
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:29 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee, die uit filmpje van draak ; reverse crunch. Leg raises is weer wat anders.
Precies, ik heb het intussen door!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:30:05 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138260985
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ze zijn idd heel arrogant :/ wil ook zsm verhuizen eigenlijk. Huisje met tuin enzo O+
Nah, dat vind ik nou weer helemaal niet bij Leiden passen. Ja, sommige van die Minervanen, maar de mensen die ik onaardig vond waren toch vooral Tokkies hoor...

Ik zou graaaag terug naar Leiden willen, helaas is t zo duur wonen daar. Vind De Haag een stuk minder leuk. Zo stads, en groot, en ongezellig...
Kwak
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:30:12 #135
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138260988
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jup, die.

Phehe, nadat ie een paar keer die oefening gedaan heeft, wordt het onder hem ineens blauw, alsof ie zich helemaal kapot zweet :')

Die oefening zit ook in level 1 van Jillian, doet flink au...
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 13:30:57 #136
5428 crew  miss_sly
pi_138261005
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:20 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Nou, dat valt dus tegen. Boven een minuut planken is gewoon niet meer heel zinvol, alleen voor de leuk en de prestatie, heb ik me laten vertellen.
pi_138261036
En weet ook iemand hoe je dit kunt trainer/strakker maken?

Niet op de foto letten, kon niet echt iets anders vinden :P
SPOILER
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:33:25 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138261062
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:32 schreef Patoshik het volgende:

SPOILER
Ik hou mij aanbevolen voor tips, al vrees ik dat het antwoord neerkomt op "gewoon minder zooi vreten" :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138261197
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:32 schreef Patoshik het volgende:

SPOILER
Punt is dat je niet een bepaald punt dunner kunt maken door te trainen.
Zijn je hormonen die bepalen waar je vet verliest of aanzet.

Volgens mij zijn er wel een boel pilates oefeningen die op die regionen gericht zijn.
In de sportschool kun je daarvoor de ab-/adductor machine gebruiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 28-03-2014 13:47:00 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_138261291
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:03 schreef Zeester het volgende:
Squats?
Ik verwacht ongeveer 20 minuten.
pi_138261369
Zo, 2 en halve km gelopen met de hondjes. O+
pi_138261393
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er wel een boel pilates oefeningen die op die regionen gericht zijn.
Nja, het hoeft ook niet perse dunner (dat word het wel als ik meer af ga vallen) maar het is nu al zo slap.. Dat worden echt flubber flappen. :P

En thanks! Ik ga even op zoek! :)
pi_138261766
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik verwacht ongeveer 20 minuten.
Dan ga ik niet meedoen aan doe squat challenge, ga niet 20 min squatten, veel te saai!
pi_138261859
Ik weet nog wel de eerste keer dat ik deed squaten.. denk dat ik er in totaal een stuk of 20 had gedaan.

Ik heb 2 dagen niet fatsoenlijk kunnen zitten. Ik kon ook gewoon de beweging niet maken om te gaan zitten. Ik ben echt vierkant uitgelachen toen!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:07:18 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138261894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik weet nog wel de eerste keer dat ik deed squaten.. denk dat ik er in totaal een stuk of 20 had gedaan.

Ik heb 2 dagen niet fatsoenlijk kunnen zitten. Ik kon ook gewoon de beweging niet maken om te gaan zitten. Ik ben echt vierkant uitgelachen toen!
Gaan zitten door jezelf te laten vallen en gewoon weigeren op te staan voor iets anders dan wc. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138261980
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik was ook even met meneer weg. Maar kan het me voorstellen ja.
pi_138262003
Mineola. :9
pi_138262014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:05 schreef J0ycie88 het volgende:

Dat doet me denken aan 2 weken terug. Paardrijden zonder zadel. Wat al meer dan 6 jaar geleden was.

Het voelde alsof m'n kontbotten gebroken waren en m'n spierpijn was nog nooit zo erg. Ik kon niet eens meer zitten... En ik ben ook heel hard uitgelachen.. vooral dankzij de filmpjes die zijn gemaakt. :D
pi_138262162
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan 2 weken terug. Paardrijden zonder zadel. Wat al meer dan 6 jaar geleden was.

Het voelde alsof m'n kontbotten gebroken waren en m'n spierpijn was nog nooit zo erg. Ik kon niet eens meer zitten... En ik ben ook heel hard uitgelachen.. vooral dankzij de filmpjes die zijn gemaakt. :D
Vroeger idd een busrit van een hele dag no problemo. Als ik nu een uur op een paard heb gezeten de volgende dag spierpijn :o
pi_138262582
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:20 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Je boekt waarschijnlijk meer resultaat met weinig herhalingen en veel gewicht :)
pi_138262648
Lekker twee boterhammen met een gebakken ei op. Nu eens denken wat en of ik er nog wat bij pak. Want zit eigenlijk al vol.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:37:52 #152
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138262767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lekker twee boterhammen met een gebakken ei op. Nu eens denken wat en of ik er nog wat bij pak. Want zit eigenlijk al vol.
Nu niks en straks lekker een tussendoortje?
pi_138262799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit is echt weer om aardbeien te eten O+
pi_138262824
Ik heb niet zo moeite met de squats die ik doe in m'n 7 minute workout, misschien doe ik ze dan niet diep genoeg of niet goed. Al heb ik door mijn werk en veel fietsen misschien sowieso wel veel bil en beenspier.
pi_138262861
Als er maar geen lunch-challenge is, want een kutdingen vind ik dat altijd :(
  vrijdag 28 maart 2014 @ 14:42:58 #156
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138262936
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er maar geen lunch-challenge is, want een kutdingen vind ik dat altijd :(
Lunches haat ik ook echt :(

En mijn evenwicht is niet je van het, dus mezelf overeind houden tijdens die oefening is op zich soms al uitdaging genoeg :@
pi_138263026
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dit is echt weer om aardbeien te eten O+
Hm ja lekker! Wanneer zullen ze er bij de boer weer zijn? :9~

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nu niks en straks lekker een tussendoortje?
Tussendoortje doe ik hier iedere dag. Of ik moet vroeg eten dan niet. Maar denk dat ik het idd maar lekker laat zo :)
pi_138264003
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:11 schreef miss_sly het volgende:
Kan het me bijna niet voorstellen na hoe mijn lichaam voelde na die challenge
Maar je zal vast gelijk hebben
pi_138264846
Het deeg voor de wraps staat te rusten, strakjes de wraps rollen en bakken :)
pi_138264951
Even klagen hoor. Ben grote schoonmaak aan het houden en heb last van mijn gewicht. Merk echt dat ik op een gegeven moment pijn in mij onderrug krijg. Door de verschillende houdingen.

*kortom er moet echt wat aan mijn gewicht gedaan worden!*
pi_138264969
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Het deeg voor de wraps staat te rusten, strakjes de wraps rollen en bakken :)
Klinkt lekker! Hoe maak jij de wraps? Ik heb nog zoveel meel staan dat ik dat best een zelf kan maken!
pi_138265000
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Klinkt lekker! Hoe maak jij de wraps? Ik heb nog zoveel meel staan dat ik dat best een zelf kan maken!
http://www.mijnreceptenbo(...)raps-zelf-maken.html

alleen zonnebloemolie ipv olijfolie
Ik moet bijna weer nieuw bloem gaan bestellen bij de molen.
pi_138265090
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan neem ik aan met alle soorten bloem? Ik heb nog spelt en volkoren staan.

Zoek ook nog wat dingen die ik met meel kan maken!

Had allemaal meel en bloem in geslagen om brood te bakken. En toen ging de oven stuk. Nu hebben we een combi te leen maar daar durf ik geen brood in te maken, cake of een ronde taart gaat wel.
pi_138265214
quote:

[..]

SPOILER
Sorry to burst your bubble :P

http://fitzonderfabels.nl(...)-mooie-ronde-billen/
pi_138265231
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Kan neem ik aan met alle soorten bloem? Ik heb nog spelt en volkoren staan.

Zoek ook nog wat dingen die ik met meel kan maken!

Had allemaal meel en bloem in geslagen om brood te bakken. En toen ging de oven stuk. Nu hebben we een combi te leen maar daar durf ik geen brood in te maken, cake of een ronde taart gaat wel.
Bloem, meel, volkoren, spelt kan allemaal ^O^
pi_138265343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 13:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

In de sportschool kun je daarvoor de ab-/adductor machine gebruiken.
Als je vet% niet lager wordt, dan ga je alleen spiermassa aanzetten daar. Dan accentueert het alleen maar.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:04:24 #167
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138265490
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als je vet% niet lager wordt, dan ga je alleen spiermassa aanzetten daar. Dan accentueert het alleen maar.
Het zou zo leuk zijn als het gewoon met een oefeningetje kon. ;(

* IJsdraakje gaat gewoon weer door met braaf eten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138265519
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik maak ze zelf ook regelmatig, tip van flip; 100 gram bloem levert ongeveer 3 wraps op.
pi_138265567
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het zou zo leuk zijn als het gewoon met een oefeningetje kon. ;(

* IJsdraakje gaat gewoon weer door met braaf eten
Het kan wel! Alleen dan zou ik niet zo'n isolatie oefening pakken. Als je echt gaat fitnessen en je gaat squatten/ deadliften etc. Dan verandert heel je lijf, ook dat stukje vel bij je binnenbeen :+
pi_138265644
Ik gooi mijn fabuleuze lijst er nog even in. Operation damage control want ik ga sushi eten vanaaf :D

O: 2 rijstewafels met pindakaas en banaan. wheyshake erbij
S: fitness
T: stukje noga wat je normaal bij de koffie krijgt. Ik was zo'n treuzelkont vanmorgen dus te laat gaan sporten en dan krijg ik halverwege honger :')
L: wrap met pesto, rosbief en rucola
T: handje olijfjes
D: sushi :9 :Y)
T: kwark
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:13:57 #171
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138265794
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Het kan wel! Alleen dan zou ik niet zo'n isolatie oefening pakken. Als je echt gaat fitnessen en je gaat squatten/ deadliften etc. Dan verandert heel je lijf, ook dat stukje vel bij je binnenbeen :+
Ja, de boel wordt sowieso strakker dan idd. :Y Oh well, gewoon op de huidige manier voort en dan zie ik wel waar het me brengt. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138266077
Yoghurt-knoflooksausje gemaakt en nu ruikt het hele huis naar knoflook....altijd lekker
pi_138266095
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik maak ze zelf ook regelmatig, tip van flip; 100 gram bloem levert ongeveer 3 wraps op.
Wel drie kleine wraps dan.
Ik heb nu 200gram bloem gebruikt en vier grote wraps gemaakt.
pi_138267284
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee joh, het is vooral een wat overdreven lieflijke term... Ieder z'n ding, maar mijn ding is het niet.
O, ik dacht als in 'bloed-onder-de-nagels-vandaan-halers'
Worry is a misuse of imagination
pi_138267311
En ik las hier iets van bloemkool roosjes + broccoli roosjes + yoghurt een nachtje in de koelkast laten staan (over-night-veggies :')) maar ik zag geen broccoli roosjes in het vriesvak..
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:09:30 #176
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138267717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef Probability het volgende:
En ik las hier iets van bloemkool roosjes + broccoli roosjes + yoghurt een nachtje in de koelkast laten staan (over-night-veggies :')) maar ik zag geen broccoli roosjes in het vriesvak..
getfur, ik zou daar geen diepvries voor nemen, dat wordt pap volgens mij. gewoon verse!
Kwak
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:10:15 #177
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138267751
overigens, mensen, die oefening is een lunge, geen lunch... komt van to lunge: een grote stap nemen

(sorry, pet peeve van de Engels juf)
Kwak
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:13:49 #178
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138267889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
overigens, mensen, die oefening is een lunge, geen lunch... komt van to lunge: een grote stap nemen

Een lunch is wel makkelijker. Lunch. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:17:03 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138268002
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een lunch is wel makkelijker. Lunch. :9
en als je te veel luncht moet je voor straf lunges.... :'(
Kwak
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:17:30 #180
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138268025
quote:

Dan heb ik toch liever een lunch dan een lunge :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:18:03 #181
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138268047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en als je te veel luncht moet je voor straf lunges.... :'(
En als ik nou met alleen sla lunch? :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138268399
quote:

Ik dacht toen ik dat las idd zeker een paar seconden: wát hebben mensen tegen lunchen? :D

Verder hier een bleh-dag. Er komt niet echt iets uit m'n handen.
pi_138268580
Bananenpannenkoeken zijn echt zooooo machtig. Ik kreeg hem niet eens op ;( hoe komt dat? Normaal eet ik echt een stuk of 5 pannenkoeken. Komt dat door de banaan? Want er zit alleen banaan en ei in :') oh en een beetje lijnzaad. Ik zit nog steeds vol.

Ik heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten. Vriend wilt iets Aziatisch.
pi_138268809
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En als ik nou met alleen sla lunch? :'(
Daar kan je niet op lungen!
pi_138268850
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:
Bananenpannenkoeken zijn echt zooooo machtig. Ik kreeg hem niet eens op ;( hoe komt dat? Normaal eet ik echt een stuk of 5 pannenkoeken. Komt dat door de banaan? Want er zit alleen banaan en ei in :') oh en een beetje lijnzaad. Ik zit nog steeds vol.

Ik ben oppermachtig!!!

SPOILER
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:42:43 #186
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138268859
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:40 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Daar kan je niet op lungen!
Fuuuuuuu.

Dan maar lunchen met een broodje en lungen met sla. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138268882
Ik ben nog ff 1,5 uur werken!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:43:43 #188
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138268883
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:42 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik ben oppermachtig!!!

SPOILER
In een piepklein lamphuis?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138268914
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik kan de link niet openen..
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 17:47:57 #190
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138268982
quote:
Ik ben oppermachtig
Ik moest even huilen want ik vatte m niet. Maar google leert mij dat 't Lion King 2 is, die heb ik nooit gezien dus dan mag het :7
pi_138269001
quote:

[..]

Ik ben oppermachtig!!!

SPOILER
Haha, true :D
pi_138269212
Ik ben er weer van de sportschool. Wat een verschil kan je conditie hebben in 1 week tijd. De eerste dag ging ik nogal... kapot.... maar nu gaat het toch al makkelijker (+ elke keer een niveau omhoog per 2 dagen, interval) en m'n hartslag het meeste van de tijd nog in het groene (140-160 geloof ik).

Ook voor het eerst weer daar gedoucht, wat ik dus altijd thuis na de tijd deed maar dat vond ik altijd zo'n gedoe en gehaast. Maar ik ben nogal... preuts... en dan schaam ik me ook nog voor m'n lichaam dus dat was nooit echt ideaal. Maar nu heb ik er gewoon schijt aan, ik ben daar om te sporten en niet om een modeshow te lopen. Dat is toch echt wel een grote overwinning. :D
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:56:22 #193
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138269223
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:47 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik moest even huilen want ik vatte m niet. Maar google leert mij dat 't Lion King 2 is, die heb ik nooit gezien dus dan mag het :7
Alleen in het Engels, ik zat met Aladdin in m'n hoofd, maar da's kosmische krachten en niet oppermachtig. :+

Omnom, appel. En straks pizza. :+ :9 En vanavond biertjes. O+ Zondag weer braaf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 28 maart 2014 @ 17:57:35 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138269255
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:55 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben er weer van de sportschool. Wat een verschil kan je conditie hebben in 1 week tijd. De eerste dag ging ik nogal... kapot.... maar nu gaat het toch al makkelijker (+ elke keer een niveau omhoog per 2 dagen, interval) en m'n hartslag het meeste van de tijd nog in het groene (140-160 geloof ik).

Ook voor het eerst weer daar gedoucht, wat ik dus altijd thuis na de tijd deed maar dat vond ik altijd zo'n gedoe en gehaast. Maar ik ben nogal... preuts... en dan schaam ik me ook nog voor m'n lichaam dus dat was nooit echt ideaal. Maar nu heb ik er gewoon schijt aan, ik ben daar om te sporten en niet om een modeshow te lopen. Dat is toch echt wel een grote overwinning. :D
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138269696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

getfur, ik zou daar geen diepvries voor nemen, dat wordt pap volgens mij. gewoon verse!
o het moest toch met diepvries :?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 18:43:04 #196
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138270636
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:12 schreef Probability het volgende:

[..]

o het moest toch met diepvries :?
oh misschien heb ik t dan verkeerd gelezen!
Kwak
pi_138270880
Yay net tweedr set gaatjes laten schieten
Ergens voel ik mij daar veelste oud voor maar ben er wel blij mee
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 18:55:16 #198
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138271041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Wat boeit het nou als jij er blij mee bent? :+ Tof *O*
  vrijdag 28 maart 2014 @ 18:57:18 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138271106
O: kwark m granola en wat bessen
T: 2 roggebroodjes m kaas
L: dubbele boterham m schuddebuikjes, 1 boterham m kaas
T: eierkoek (jaja, I know, maar net klaar met boodschappen misselijk op de parkeerplaats)
D: 4 pannekoeken (what better excuse than Nationale Panne(n)koekdag
T: niks

Hele dag al vagelijk misselijk en dat gaat alleen weg als ik wat eet. :?
En nee, geen vlekkeloos lijstje, maar in het kader van 'doe normaal' volgens mij best ok.
pi_138271116
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hele dag al vagelijk misselijk
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Ja doei.
pi_138271121
;( ofzo.
Ja doei.
pi_138271129
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:

Ik vind ze zo smerig. ;(
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:00:02 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138271211
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Ohgodneealsjeblieftniet!
Godzijdank heeft stinkie een knip, sterker nog, hij vroeg of ze er een cm tussenuit wilde halen zodat het zeker niet aan elkaar kon groeien! :D
pi_138271372
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb vorig jaar heel spontaan een derde set laten schieten en dat voelde ook zo. ;) Ook met het idee trouwens dat ik graag íets wilde piercen, maar niet zo goed wist wat en voor elk ander plekje wel een paar bezwaren wist te bedenken.

En ik dacht dat de originele tip van MrsPoez was om verse voorgesneden broccoli- en bloemkoolroosjes te pakken uit het koelvak. Althans, ik kon dát dan weer niet vinden, en ik heb net maar een verse broccolistronk gekocht als alternatief.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:06:25 #205
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138271438
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:04 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

En ik dacht dat de originele tip van MrsPoez was om verse voorgesneden broccoli- en bloemkoolroosjes te pakken uit het koelvak. Althans, ik kon dát dan weer niet vinden, en ik heb net maar een verse broccolistronk gekocht als alternatief.
Luie poezen doen roosjes, jij doet stoer en gewoon een stronk, meer hakwerk = meer beweging = meer verbrande calorietjes. Goed bezig.

[ Bericht 17% gewijzigd door mrspoeZ op 28-03-2014 19:17:07 ]
Prrrrr
pi_138271494
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:55 schreef Meke het volgende:

[..]

Wat boeit het nou als jij er blij mee bent? :+ Tof *O*
Daar heb je ook gelijk in *O*
pi_138271505
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ohgodneealsjeblieftniet!
Godzijdank heeft stinkie een knip, sterker nog, hij vroeg of ze er een cm tussenuit wilde halen zodat het zeker niet aan elkaar kon groeien! :D
:') :*
Ja doei.
pi_138271523
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:04 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar heel spontaan een derde set laten schieten en dat voelde ook zo. ;) Ook met het idee trouwens dat ik graag íets wilde piercen, maar niet zo goed wist wat en voor elk ander plekje wel een paar bezwaren wist te bedenken.

Ja precies dat :D behalve dat ik niets anders laat piercen omdat mijn vriendje het niet mooi vind.
Denk dat er ook nog wel een derde setje een keer bij komt.
pi_138271959
Daarnet gestept :@
Weet niet of het komt omdat ik man ben, maar wat een drama. Conditioneel ging het prima, maar alles in het juiste ritme doen ging me een paar stapjes te ver :')
pi_138271984
Ik heb juist 3 setjes oorbellen en een gaatje bovenin, en een tongpiercing en ik draag misschien 2x per jaar oorbellen :) /ex-alto
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:21:49 #211
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138272017
Dat waren mijn wraps *burp* :9

Manlief is nog steeds borrelen, werd mij een beetje te laat dus zijn portie staat in de koelkast :P
pi_138272186
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet gestept :@
Weet niet of het komt omdat ik man ben, maar wat een drama. Conditioneel ging het prima, maar alles in het juiste ritme doen ging me een paar stapjes te ver :')
Schattig ;)
Heb je een les in de sportschool gedaan of thuis?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:26:04 #213
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138272189
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:21 schreef Zeester het volgende:
Ik heb juist 3 setjes oorbellen en een gaatje bovenin, en een tongpiercing en ik draag misschien 2x per jaar oorbellen :) /ex-alto
Ik ben nog steeds een alto. Stiekem. In het weekend enzo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138272200
Mijn lijstje trouwens

O: yoghurt met muesli
T: rijstewafel
L: 2 bruine boterhammen gebraden gehakt, 1 kaas
T: rijstewafel
D: spinazie, aardappelpuree, taco (zo noemt de slager het, het is een stukje varkensvlees gevuld met kaas) en vanillevla (Optimel uiteraard :Y)) met yoghurt als toetje
S: half uurtje fitness, half uurtje steppen

Vanavond misschien nog een handje van die pikante Japanse zoutjes, maar ik heb pas net m'n eten door m'n keel dus geen idee of ik daar nog trek in heb.
pi_138272207
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:21 schreef Zeester het volgende:
Leuk toch :) ik draag eigenlijk ook bijna nooit oorbellen maar daar komt nu verandering in ;) (hoop ik)
Verder heb ik alleen een navelpiercing.
pi_138272289
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Schattig ;)
Heb je een les in de sportschool gedaan of thuis?
Sportschool. Officieel ben ik een uur aan het fitnessen, maar tijdens dat uur loopt er altijd een begeleider rond. Omdat het rond etenstijd is, is het nooit druk en zijn er steeds dezelfde mensen aan het sporten, dus het komt regelmatig voor dat die begeleider voorstelt om het laatste half uurtje te gaan steppen/spinnen/boksen/iets anders te gaan doen.
pi_138272320
Ik ben dol op oorbellen. En eigenlijk ook op kettingen en armbanden, dus het is maar goed dat ik niet nog meer heb laten doorboren, want dan zou ik op een kerstboom beginnen te lijken. :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:31:23 #218
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138272467
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef Ruby88 het volgende:
Ik ben dol op oorbellen. En eigenlijk ook op kettingen en armbanden, dus het is maar goed dat ik niet nog meer heb laten doorboren, want dan zou ik op een kerstboom beginnen te lijken. :)
TMI _O-

Ik heb helemaal geen piercings, niet eens 1 setje oorbellen :P
pi_138272509
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Sportschool. Officieel ben ik een uur aan het fitnessen, maar tijdens dat uur loopt er altijd een begeleider rond. Omdat het rond etenstijd is, is het nooit druk en zijn er steeds dezelfde mensen aan het sporten, dus het komt regelmatig voor dat die begeleider voorstelt om het laatste half uurtje te gaan steppen/spinnen/boksen/iets anders te gaan doen.
Dat is wel super zeg
pi_138272540
Ik heb ook helemaal niks, zelfs geen horloge. Alleen een kleine tatoeage van het Feyenoord-logo is welkom op mijn lichaam :7
pi_138272626
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel super zeg
Klopt, zo ben ik ook begonnen met spinnen en bodypump :P in zo'n half uurtje een keer gedaan, vond het erg leuk en daarna zelf een les uitgezocht en het allebei 'echt' gaan doen :D
pi_138272632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef Ruby88 het volgende:
pi_138272719
Ik ga me aanmelden bij overeaters anonymous :')
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 19:40:21 #224
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138272869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

?
pi_138272881
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu pas? Ben al jaren erelid! :')
pi_138272920
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:40 schreef Meke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
Sort of :')
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 19:43:19 #227
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138272995
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sort of :')
I know the feeling :')
pi_138274576
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

TMI _O-

Ik heb helemaal geen piercings, niet eens 1 setje oorbellen :P
-O- Ik doelde gewoon op neuzen, wenkbrauwen, zulks. :D

En nu op naar een concert! Ik heb me voorgenomen om het bij maximaal drie biertjes te houden. Ik hoop hier later te kunnen melden dat het gelukt is. :P
pi_138274662
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:19 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

-O- Ik doelde gewoon op neuzen, wenkbrauwen, zulks. :D

En nu op naar een concert! Ik heb me voorgenomen om het bij maximaal drie biertjes te houden. Ik hoop hier later te kunnen melden dat het gelukt is. :P
Dan zou ik maar de Bob zijn, bij mij is het helemaal niks of >10 van bier :')
En als ik met het OV of de fiets ergens heen ga dan weet ik van mezelf dat die optie niks het niet gaat worden, dus de laatste tijd bied ik me vaak aan als Bob :P

Verder veel plezier! Van wie is het concert?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 21:11:24 #230
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138277366
Ik ben al jaren lid van de vrijdagavondalcoholistenanonymous.
Prrrrr
pi_138279466
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Alleen in het Engels, ik zat met Aladdin in m'n hoofd, maar da's kosmische krachten en niet oppermachtig. :+

Omnom, appel. En straks pizza. :+ :9 En vanavond biertjes. O+ Zondag weer braaf.
Wel Aladdin toch? Jafar op het eind volgens mij :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_138279716
Zo weekend! Proost.
pi_138283033
Ik had een slechte dag qua eten, want heerlijk uiteten geweest met ouders vanwege pensioen. Was het zeker waard. Alleen heb ik morgen afgesproken om te gaan onbeperkt sushi'en met vriendinnen, maar dat lijkt me beetje teveel van het goede eigenlijk. Hopelijk willen ze wat anders doen. En anders moet ik m'n dieetplannen maar een weekje opschuiven >:)
pi_138283268
Waaom klampt de patiënt zich vast aan superfoods?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 23:10:46 ]
pi_138283730
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel drie kleine wraps dan.
Ik heb nu 200gram bloem gebruikt en vier grote wraps gemaakt.
Formaat lunchbordje :)

Ik vind ze groot zat ;)
pi_138288605
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jawel Aladdin! Als Jafar de geest zijn krachten afpakt :)
  zaterdag 29 maart 2014 @ 08:53:14 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138290307
O: pannekoek
T: appel
L: 2 boterhammen m iig een ei, rauwkost m tonijn
T: kwark oid
D: hamburger v d bbq/grillplaat, sla

En dan hebben we om 0:00 een optreden. Lange avond wordt het dus.

En die pannekoek voor het ontbijt... Ik had besloten pas te ontbijten na zwemles maar had wel een vitamine-capsule geslikt. Toen liet ik een binnensmonds boertje en bleek dat die capsule in mijn slokdarm opgelost was en kwam er dus een wolk van het meest ranzige poeder in mijn mond. :X :r
Mijn glas was leeg en ik was net een pannekoek aan het opwarmen voor mijn kind (ja echt wel, als ze over zijn is dat zoooooo lekker als ontbijt! :6 Oh, en hij moet spekjes kweken v d zwemleraar want hij heeft niet genoeg natuurlijk drijfvermogen, mijn O+ spillepootje O+ ) en toen was dat dus het enige dat ik heel snel in mijn mik kon stoppen om die ranzige smaak kwijt te raken. Gadverdamme wat was dat smerig! :o :X
En dus had ik ook een pannekoek als ontbijt. :')
  zaterdag 29 maart 2014 @ 09:09:01 #238
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138290458
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 08:53 schreef Brighteyes het volgende:

En die pannekoek voor het ontbijt... Ik had besloten pas te ontbijten na zwemles maar had wel een vitamine-capsule geslikt. Toen liet ik een binnensmonds boertje en bleek dat die capsule in mijn slokdarm opgelost was en kwam er dus een wolk van het meest ranzige poeder in mijn mond. :X :r
Mijn glas was leeg en ik was net een pannekoek aan het opwarmen voor mijn kind (ja echt wel, als ze over zijn is dat zoooooo lekker als ontbijt! :6 Oh, en hij moet spekjes kweken v d zwemleraar want hij heeft niet genoeg natuurlijk drijfvermogen, mijn O+ spillepootje O+ ) en toen was dat dus het enige dat ik heel snel in mijn mik kon stoppen om die ranzige smaak kwijt te raken. Gadverdamme wat was dat smerig! :o :X
Ik vind t zo weinig BE, dat is toch niet vol te houden? :@
Kwak
pi_138290581
quote:

Hahah, wat een verhaal :') heb ik ook een x gehad ja, vreselijk! :P
Maar ik vind het ook wel beetje weinig ja !
pi_138291258
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Formaat lunchbordje :)

Ik vind ze groot zat ;)
Geen idee wat dat formaat is eigenlijk :D heb alleen dinerborden (maar die zijn wel klein)
Ik vind 3 kleine ook wel kunnen maar mijn vriend stopt er liever veel in dus wel dan 2 grote.
pi_138291271
Straks waarschijnlijk langs de Turk dus mijn lunch zal wel Turkse worst met Turks brood worden :9
En vanavond door jullie schuld pannenkoeken.

Kwam gisteren op 1900kcal uit, erg netjes voor een vrijdag.
pi_138291718
quote:

[..]

Dat is nuttig aurum!
pi_138292152
quote:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar ik volg mensen (op tumblr :') ) die wel zulke oefeningen doen en dan ook voor- en na foto's plaatsen en het heeft wel degelijk nut. Misschien minder dan andere oefeningen, maar goed. :P
pi_138293714
Ik heb bij mezelf ook gezien dat het werkt ja :Y
pi_138293966
Als je squat-oefeningen doet en je valt daarnaast af dan kan ik me voorstellen dat je bibsebaps natuurlijk ook in postitieve zin van vorm verandert. Aan de andere kant kunnen sommige oefeningen misschien nóg effectiever zijn dan squats :Y
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:40:31 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138294426
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 09:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind t zo weinig BE, dat is toch niet vol te houden? :@
oh ja, sorry, dit was ook meer wat ik vanmorgen zo even kon bedenken maar zeker mijn D moet worden uitgebreid hoor.
En ik heb op dit moment geen trek in de rauwkost met tonijn dus dat worden 4 boterhammen. 1 dubbele met kaas en gebakken ei en die andere moet ik even verzinnen.

Komt goed schatjes, jullie zouden nu toch wel moeten weten dat ik me nooit uit zou kunnen hongeren. ;) :D
  Licht Ontvlambaar zaterdag 29 maart 2014 @ 12:49:08 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138294632
Zo, het gaan hier eigenlijk niet heel verkeerd. Ik zit weer in mijn ritme van keuzes maken, is iets echt de moeite waard om te eten. Like!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 29 maart 2014 @ 12:49:09 #248
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138294633
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 01:55 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Jawel Aladdin! Als Jafar de geest zijn krachten afpakt :)
Toch wel de goeie in m'n hoofd. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138294691
O: yoghurt met muesli
T: handje pikante rijstzoutjes
L: 2 afbakbroodjes, weet nog niet wat ik erop doe, maar ik denk dat ik ze met kaas beleg voordat ik ze de oven in doe :9 anders eentje filet americain en eentje surinaamse eiersalade
T: eierkoek
D: Boerenomelet met brood en soep
T: ik denk niks
S: vanmorgen gespint.
pi_138295095
Er zijn trouwens aardbeien in huis, maar die zijn nét nog een beetje te hard ;(
Morgen maar eten dan :9
pi_138295243
quote:

Kan je die kwark niet splitsen en er misschien wat kokos/lijnzaad/nootjes of fruit indoen? Dan vult het langer en heb je vanavond nog een T.

En boks qua vieze pillen boertjes, kwam een keer door mijn neus naar buiten. Teeeeeee smerig!
pi_138296117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar ik volg mensen (op tumblr :') ) die wel zulke oefeningen doen en dan ook voor- en na foto's plaatsen en het heeft wel degelijk nut. Misschien minder dan andere oefeningen, maar goed. :P
Met alle respect he, maar wetenschap > tumblr. Altijd.
pi_138296440
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Met alle respect he, maar wetenschap > tumblr. Altijd.
Uiteraard. :D Maar jouw wetenschappelijke bron (die pagina is overigens niet wetenschappelijk, de referenties wel, hoewel het er maar 3 zijn) stelt ook niet dat squats helemaal niet helpen, echter dat er oefeningen zijn die zich meer richten op de kont ipv de benen zoals de squats doen.

Maar niks mis met het aanprijzen van andere oefeningen. :)
pi_138296780
Ik ging net om half twee boodschappen doen en had nog niets gegeten. Geen ontbijt, geen lunch, geen tussendoortje: niets. Thuis heb ik mezelf uitgelachen, want blijkbaar had ik erg veel dorst (echt allerlei soorten drinken gehaald) en zin in snoep (diverse soorten gehaald). Er zat niets substantieels bij, behalve de melk. Alles in de koelkast en een kastje geschoven en maar roggebrood met kaas gegeten 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 29 maart 2014 @ 15:31:41 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138297991
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging net om half twee boodschappen doen en had nog niets gegeten. Geen ontbijt, geen lunch, geen tussendoortje: niets. Thuis heb ik mezelf uitgelachen, want blijkbaar had ik erg veel dorst (echt allerlei soorten drinken gehaald) en zin in snoep (diverse soorten gehaald). Er zat niets substantieels bij, behalve de melk. Alles in de koelkast en een kastje geschoven en maar roggebrood met kaas gegeten 8-)
Goeie keuze! :Y
Soms vergeet ik dat ook wel eens, dan heb ik eigenlijk dorst maar dan ga ik in plaats daarvan eten.
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 15:43:24 #256
5428 crew  miss_sly
pi_138298246
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Soms vergeet ik dat ook wel eens, dan heb ik eigenlijk dorst maar dan ga ik in plaats daarvan eten.
Wat zijn die saladeuitjes in het recept van die quinoa-salade?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 15:55:03 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138298468
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat zijn die saladeuitjes in het recept van die quinoa-salade?
lente-uitjes geloof ik. Ik had het gegoogled en daar kwam het op neer geloof ik. Iig heb ik die er voor gebruikt. ;)

Bosui?

Lente-ui = bosui = salade ui. :s)
  Moderator zaterdag 29 maart 2014 @ 15:58:04 #258
5428 crew  miss_sly
pi_138298540
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

lente-uitjes geloof ik. Ik had het gegoogled en daar kwam het op neer geloof ik. Iig heb ik die er voor gebruikt. ;)

Bosui?

Lente-ui = bosui = salade ui. :s)
Ja, ik had inmiddels ook gegoogled :D Had ik ook eerder kunnen bedenken :')
pi_138298719
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had thuis ook helemaal geen zin meer in milka en koeken 8)7 Nu maar hopend at vriendlief ze op eet. Die zag de koeken en vroeg al verbaasd waarom ik er zelf nog niet 1 had gehad.
pi_138299395
Ik had vanochtend hetzelfde. Ik ben geen ochtendmens, moest om 10 uur werken en toen ik gisteren om 11 thuiskwam bleken de kattenbrokken op (en deden mijn 2 katten alsof ze al jaaaaren niet meer te eten hadden gehad). Dus ik mocht vanochtend voor m'n werk nog naar de ah. Niet goed voor mijn humeur, en opeens was m'n ontbijt 2 croissantjes.

Ach, ik heb al een hele tijd geleden besloten dat croissantjes hetgene is dat ik het meest mis, dus voor een keertje...
pi_138302587
Knap dat je er niet meteen wat van hebt gegeten Isabeau.

Ik ben nog ziek dus eet niet zoveel. Bedankt voor de handige tips van gisteren.
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen laat zien tijdens mijn officiële weegmoment.
  Moderator / Miss SHO zondag 30 maart 2014 @ 10:54:27 #262
22592 crew  Ole
pi_138321263
Zit in een spannende periode. Mijn vader zou donderdag al geopereerd worden aan zijn hart. Combinatie met drukte op werk aanleiding voor een fijne eetbui. )FEBO leeggekocht :P afgelopen dinsdag.

Fijn zo'n ziekenhuis dat dan niet even op afgesproken tijden belt :{ Begrijp dat er spoedgevallen zijn hoor, maar een beetje meeleven kan geen kwaad... Woensdag doorgezakt in de kroeg :o

Gelukkig donderdag vrij, en inmiddels weer tot rust gekomen. Hij wordt vanavond opgenomen en (als het goed is..) morgen geholpen. Zet iemand dit op FB :{

Lijstje gister:

O 3 volkoren met kipfilet, beetje yoghurt met muesli
S trainen met fysio
L salade met appel, geitenkaas, pasta
"S" grote tegels uit de box in de kelder naar boven gesleept (bijna nog zwaarder dan het trainen :D )
T gemengde noten (had wel trek na al dat gesport en gesjouw)
D 2 volkoren, 2 eieren met spinazie en kaas. Liter magere melk
T niet genomen , vroeg naar bed

Moet eigenlijk 6 keer eten. Dat is nog altijd lastig.

Vandaag in elk geval goed gestart

O 2 volkoren met gerookte zalm, beker yoghurt
gepland:
T appel
L 3 volkoren met beleg
T ?
D waarschijnlijk vroeg, eerst naar optreden en dan ws al om half 5 even wat eten, daarna pa naar ziekenhuis brengen
T Yoghurt met muesli??

B: lopen in plaats van de tram naar optreden.

beetje lastig plannen vandaag. Misschien wel vroeg avondeten en dan vanavond 2 keer een tussendoortje.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138321346
Net nieuw danskostuum gepast, hij is mooi O+
Nu kijken of we alles wat strakker kunnen krijgen deze maand.
  Moderator / Miss SHO zondag 30 maart 2014 @ 11:08:22 #264
22592 crew  Ole
pi_138321549
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Net nieuw danskostuum gepast, hij is mooi O+
Nu kijken of we alles wat strakker kunnen krijgen deze maand.
Top!
pi_138324034
Voor het eerst sinds lange tijd weer krachttraining gedaan in de sportschool. Pfff dan merk je wel meteen dat de cardio ook een stuk zwaarder is erna.
pi_138325516
Weekend redelijk goed door gekomen wat eten betreft. Alleen lunch vandaag was pannenkoeken dat wouden ze graag. Vanavond BBQ dus het viel me nog alles mee.
pi_138332648
Sterkte met je pa, Ole! Hopelijk gaat alles gewoon goed.
pi_138337296
Wat rustig hier! Betekend dat iedereen dus lekker buiten was? :)
  zondag 30 maart 2014 @ 20:29:49 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138337691
:D Ik wilde precies hetzelfde zeggen! :Y

Ik iig wel. Of nou ja, genieten... Eerst uitslapen na optreden gisteren, toen heb ik me op mijn totaal verwaarloosde huishouden gestort. :@ :Y
De hele woonkamer rigoreus uitgemest en schoongemaakt, keuken en toilet er achteraan en daarna lekker bijkomen op een verjaardag in de tuin. :s)

O: kwark m bessen, banaan en granola
T: andere halve banaan v O:
L: viel weg want O en T waren pas om 12.30 want uitslapen en toen bleek dat de granola op was en... en...
T: appeltje, 5-6 blokjes kaas, 5-6 stukjes salami, 2 handjes cashew noten, paprika en tomaatjes
T: 3 digestives, 4 paaseitjes
D: 1 kipfiletje, 5-6 stukjes stokbrood, paar likken pindasaus en sla met tomaten
T: weet ik nog niet

Het structurele deel is niet veel, maar ik heb weinig honger door verkoudheid ofzo.
Mss zo nog appeltje en anders gewoon lekker naar bed. :z

En oja, ole, sterkte met je vader joh! Eng dat soort dingen. :Y
pi_138338889
Jaaa ik was heerlijk de hele dag aan t wandelen, fotograferen en picknicken in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Mega veel herten gezien en gechilled met een vosje daar die echt super dichtbij kwam zitten. Echt gaaf O+

Mijn lijstje:
O: havermout met wat fruit en noten
L: boterhammen met kaas en stukjes komkommer en aardbeien
T: banaan
D: lasagnette! Ga ik nu maken. Ik heb honger! Maar net pas thuis.. :P
S: 11 km gewandeld dus en wat buikspieroefeningen tijdens de "picknick" :')

Morgen ga ik ook een grote schoonmaak doen in huis. En kijken of het lukt om weer te gaan hardlopen :)
pi_138339477
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uiteraard. :D Maar jouw wetenschappelijke bron (die pagina is overigens niet wetenschappelijk, de referenties wel, hoewel het er maar 3 zijn) stelt ook niet dat squats helemaal niet helpen, echter dat er oefeningen zijn die zich meer richten op de kont ipv de benen zoals de squats doen.

Maar niks mis met het aanprijzen van andere oefeningen. :)
Als je het interessante materie vindt dan kan je kijken op de site van Bret Contreras aka the Glute guy, die heeft zich er helemaal in verdiept. Wat werkt, waarom het werkt etc.

En voor mij om maar in het billen thema te blijven. Ik ga met de billen bloot, ik heb zo bagger gegeten gister :')

Het was zoiets:

T: 3 eiwitmuffins
T: 2 rijstewafels met pindakaas
L: broodje rosbief, 2 koffie met 2 jan hagel koekjes
B: 20 km fietsen op mijn mountainbike. Denk dat we een uurtje gefietst hebben. Natuuuuurlijk dikke tegenwind
en toen begon het:
T: 1/2 reep Tony caramel+Seasalt. zakje suikervrije dropjes.
D: omelet met chorizo en groenten
T: paar plakken cake

Vandaag:
T: 3 rijstewafels met pindakaas en banaan, wheyshake
T: smoothie met frambozen, kokosrasp, lijnzaad, cacao en whey
L: gewokte rijst met groenten en vis
D: omelet van 4 eitjes met ajvar
T: suikervrije dropjes

Ik denk niet dat ik ooit ga snappen waarom ik zo'n trek in carbs en snoepzooi heb als ik ongesteld moet worden :')

Morgen weer een nieuwe dag.

En ik heb vanmiddag heerlijk op mijn balkonnetje gehangen...om daarna mijn rozemarijn te onbloemen (ben er een uur mee bezig geweest :X...en daarna ook nog maar de ramen aan die kant gezeemd. Komt er nog wat licht binnen in huis O-) )
pi_138339537
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
^^
  zondag 30 maart 2014 @ 22:07:16 #273
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138343116
Sterkte Ole.

Dit is een vinding!
Prrrrr
pi_138344733
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef xuryah het volgende:
Jaaa ik was heerlijk de hele dag aan t wandelen, fotograferen en picknicken in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Mega veel herten gezien en gechilled met een vosje daar die echt super dichtbij kwam zitten. Echt gaaf O+

Mijn lijstje:
O: havermout met wat fruit en noten
L: boterhammen met kaas en stukjes komkommer en aardbeien
T: banaan
D: lasagnette! Ga ik nu maken. Ik heb honger! Maar net pas thuis.. :P
S: 11 km gewandeld dus en wat buikspieroefeningen tijdens de "picknick" :')

Morgen ga ik ook een grote schoonmaak doen in huis. En kijken of het lukt om weer te gaan hardlopen :)
Je had je knie verdraaid vorige week en dan nu al weer hardlopen?
pi_138344763
Weekend toch wat minde gezond afgesloten. Uiteten geweest bij de Griek. Maar was wel erg Lekker.
pi_138344828
Ik ben echt het spoor bijster sinds een paar dagen -O- Kan iemand ff schoppen? Ik doe heel erg m'n best maar heb echt vreselijke behoefte om te snaaien.
pi_138346513
Morgen eindelijk weer iets van ritme
Ook al maak ik al betere keuzes dan de afgelopen weken, het is nog lang niet goed genoeg
pi_138346719
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben echt het spoor bijster sinds een paar dagen -O- Kan iemand ff schoppen? Ik doe heel erg m'n best maar heb echt vreselijke behoefte om te snaaien.
o|O !

Sterkte met je vader, Ole!

Vanavond gebarbecued :9, met veel sla en andere groenten en verder alleen vlees en een kléin beetje barbecuesaus. Viel nog best tegen toen ik het op FatSecret invulde. Dat vlees tikt behoorlijk aan.
  Moderator / Miss SHO zondag 30 maart 2014 @ 23:11:45 #279
22592 crew  Ole
pi_138346872
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:03 schreef Isabeau het volgende:
ga ik wel van uit. Maar zal blij zijn als het erop zit
pi_138353490
Mogguh! :O Superslecht geslapen vannacht, werd weer eens wakker met buikpijn :') Heb maar een goede poging gedaan om de wallen weg te plamuren :P Ik zal vannacht vast beter slapen :+

Lijstje voor vandaag:

T: 3 eiwitmuffins
L: huttenkase met komkommer en tomaat
T: eiwitshake
T: 2 snack snickers
D: pasta met kip
T: bak kwark met pindakaas
pi_138353565
Ik vind het een beetje sneu worden, maar daar ben ik weer :@

Ik weet niet precies hoe het komt dat mijn motivatie de laatste twee maanden weg was.. Maar ik heb de wil weer terug om af te vallen. Gelukkig ben ik de laatste twee maanden stabiel gebleven, wat ik al heel wat vind voor mij. Vroeger zou ik direct alles weer aangekomen zijn, plus extra..

Vanmiddag inschrijven bij de sportschool, want komend blok een rustige schoolperiode, daarna zomervakantie, dus genoeg tijd om te sporten! Daarnaast loop ik 2 keer in de week hard met een vriendin. Ik merk verbetering in mijn conditie *O* Vanaf vandaag ook 4 ochtenden extra werken per week, dus dat is ook lekker veel beweging. Strak de zomer in gaat natuurlijk nooooit lukken(als dat uberhaupt al ooit gaat lukken), maar we gaan misschien in de herfstvakantie nog op vakantie, dus wie weet :Y)

Lijstje:
O: 4 boterhammen, 2 kipfilet, 1 achterham, 1 cervelaat
T: Banaan, 2 mandarijnen
L: Ceasar Salade
T: 250 gram kwark
D: 400 gram nasi
T: 1 paprika + 1 mandarijn.

Beweging: vanochtend al 2,5 uur gewerkt, vanavond nog 1,75 uur werken.
pi_138354093
Sterkte Ole! Gisteren door de persoonlijke frustratie over het hoofd gezien, sorry! :@

Vanochtend -16kg. Had beter kunnen zijn maar gezien de week vind ik het nog zo slecht niet.
  maandag 31 maart 2014 @ 09:20:32 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138354191
Echt niet!

Enneh... *schop*! *)
Die van gisteren is niet doorgekomen zie ik. ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 09:32:29 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138354401
Goedemorgen!

Ik had een heerlijk weekend, waarin ik ook nog best redelijk gegeten en ontzettend veel gelopen heb. Morgenvroeg even op de weegschaal, daarvoor was opstaan vanochtend net iets te moeilijk...

Overigens mogen beide jurkjes blijven. De ene maak ik korter en de andere moet vanwege de bamboezels een maatje groter, maar toch... Fijn geshopt :D
  maandag 31 maart 2014 @ 09:36:36 #285
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138354462
Goeiemorgen!
Dat was een lekker lui weekend... Zaterdag gewinkeld en eindelijk een nieuwe zonnebril gehaald. Mijn oude ging inmiddels zijn 11e jaar in en ik had toch wel heel veel zin in een nieuwe. En ik had nog geen verjaardagscadeau gehad van manlief, dus bij dezen wel 8-)

Lijstje van zaterdag (was mijn 'zondigdag'):
O: optimel yoghurt met choco cruesli
L: kampioentje met eisalade; pompoenpitbroodje met ene helft eisalade en andere helft pindakaas
D: risotto met kippenbouillon, champignons, Grana Padano kaas en rauwe ham. Toen ik die had ingevoerd in mijn FatSecret app, schrok ik van de kcals, die risottorijst alleen is al 344 kcals per 100 gram :X
T1: Optimel dubbelvla met beetje hagelslag
T2: half meergranen afbakstokbrood met aioli; serranoham
B: naar de stad fietsen, winkelen, wat huishoudelijk werk.

Lijstje van zondag:
O: afbakstokbroodje met 2 gebakken eieren
L: Optimel dubbelvla
D: chicken toningt
B: helemaal compleet totaal niets :@
  maandag 31 maart 2014 @ 09:37:37 #286
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138354479
Sterkte met je vader Ole!
pi_138354586
Sterkte met je vader Ole! Probeer positief te blijven :) Krijgt hij een zware operatie?
pi_138354627
Sterkte met je vader Ole!
pi_138354855
Hier was het weekend echt rampzalig. Maar goed, wel genoten. En heb echt positieve plannen op sport-gebied, na mijn 2 weken succes met 7 minute workout heb ik besloten dat ik gewoon de thuis-beweging ga opschroeven. Ik ga een yoga-matje scoren en gewoon via youtube pilates-oefeningen enzo doen. Waarschijnlijk niet de meest-effectieve manier van sporten, maar het is in ieder geval beter dan niets en hier kan ik wel enthousiasme voor opbrengen dus dat is in ieder geval wat. En wie weet opent het op den duur mogelijkheden voor buiten de deur sporten.
pi_138355277
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:57 schreef Zeester het volgende:
Hier was het weekend echt rampzalig. Maar goed, wel genoten. En heb echt positieve plannen op sport-gebied, na mijn 2 weken succes met 7 minute workout heb ik besloten dat ik gewoon de thuis-beweging ga opschroeven. Ik ga een yoga-matje scoren en gewoon via youtube pilates-oefeningen enzo doen. Waarschijnlijk niet de meest-effectieve manier van sporten, maar het is in ieder geval beter dan niets en hier kan ik wel enthousiasme voor opbrengen dus dat is in ieder geval wat. En wie weet opent het op den duur mogelijkheden voor buiten de deur sporten.
Action heeft prettige matjes... wel dun maar wel lang.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_138355356
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Echt niet!

Enneh... *schop*! *)
Die van gisteren is niet doorgekomen zie ik. ;)
*;
pi_138356142
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je had je knie verdraaid vorige week en dan nu al weer hardlopen?
Jep. Het was maandag gebeurd. Sinds donderdag ging het alweer goed. Ik moest een week rust houden en opbouwen. Vanaf vandaag mocht ik hardlopen weer gaan proberen van de dokter. Dus ik zou niet weten waarom ik dat niet zou gaan doen.
pi_138356243
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef Vicky het volgende:

[..]

Action heeft prettige matjes... wel dun maar wel lang.
Die zijn best fijn :Y en niet duur
pi_138356530
Ole, sterkte net je vader.

Bedankt voor de tip Vicky. Ik zoek ook nog een matje.

xuryah succes met hardlopen. Je voelt het vast wel als je iets aan het forceren bent dus goed opletten.

Leuk Zeester. Pilates is toch best goed voor je lichaam dacht ik? Ik vind dat je ook beter iets kan doen wat je leuk vindt want anders is het niet vol te houden.

Ik voel me vandaag iets beter. Afgelopen weekend weinig tot geen beweging gehad want elke inspanning was teveel. Ik ben vanmiddag van plan om mijn zoon lopend van school te halen dus dat is een ronde van een km of 7.
pi_138356746
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als je het interessante materie vindt dan kan je kijken op de site van Bret Contreras aka the Glute guy, die heeft zich er helemaal in verdiept. Wat werkt, waarom het werkt etc.
Bedankt voor de tip. :)
  maandag 31 maart 2014 @ 12:40:01 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138358717
Aargh, mijn collega gaat met negerzoenen en paaseieren rond... Ik heb alles afgeslagen :D
pi_138359689
ik ben er ook weer :o
dankzij de maandelijkse perikelen weer boven het alarm getal van 90 kg geraakt :{
ik weet precies hoe het komt.. maar ben er vandaag een beetje door aan het sippen..
ik vind mezelf een dik lelijk wijf -O-

anyway.. op de planning om vanmiddag te zwemmen ( heb van de week zwemtest :o ) en vanavond volleybal training ..
dan de rest van de week een beetje zwemmen.. en eens kijken of er as woensdag gebokst gaat worden.. even de frustratie er uit ..

blegh.. allemaal goede plannen..nu de uitvoering nog .. |:( |:( |:(

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 31 maart 2014 @ 13:54:22 #298
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138361317
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:10 schreef Barretje80 het volgende:

Je bent niet lelijk :N En dik zijn we allemaal, anders waren we hier niet. Het belangrijkste is dat je ermee bezig bent. Kop op, lekker zwemmen en boksen deze week en al je frustraties eruit sporten ipv erin eten. Je kunt het :)

Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren. 1 kipfilet, 2 aardbeien. 2 tl suiker. 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli.
T: Pakje crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 kipfilet, 2 lv smeerkaas. 1/2 komkommer.
T: Appel.
D: Nog geen idee. Er zijn nog aardappelschijfjes, aardappelpartjes, zoete aardappels, rozevalaardappels, witte vis, wortels, appel, komkommer, paprika, rijst, nasikruiden, groente en 100 andere dingen in huis. We komen er vast wel uit.
B: Uuuuuuren viool spelen, omdat ik door de nieuwe baan en zulks vergat te oefenen. Voel m'n schouder en armen nu al geanticipeerde pijn hebben :')

Iemand nog commentaar?
  maandag 31 maart 2014 @ 14:22:58 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138362221
Nope, looks good!

De mijne:
O: Kwark m bessen en granola
T: niks want late O
L: 3 boterhammen m runderrookvlees en toen de rest van het pakje rookvlees want het was zo lekker :@
T: XL paprika
D: Spaghetti met gehakt/groentesaus
T: appeltje
pi_138362336
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:10 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben er ook weer :o
dankzij de maandelijkse perikelen weer boven het alarm getal van 90 kg geraakt :{
ik weet precies hoe het komt.. maar ben er vandaag een beetje door aan het sippen..

anyway.. op de planning om vanmiddag te zwemmen ( heb van de week zwemtest :o ) en vanavond volleybal training ..
dan de rest van de week een beetje zwemmen.. en eens kijken of er as woensdag gebokst gaat worden.. even de frustratie er uit ..

blegh.. allemaal goede plannen..nu de uitvoering nog .. |:( |:( |:(
Je bent verre van lelijk O+
Maar ik snap het wel.. ik heb ook zo'n *plof wat voel ik me enorm vatsig* rond die periode...
Kop op meis :*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 14:26:18 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 14:26:20 #301
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138362360
De wereld draait. Da's goed voor het beperken van zooivoer, maar voor het bewegen is het maar matig.

* IJsdraakje gaat een bed opzoeken waar meer mensen in de buurt zijn overdag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Miss SHO maandag 31 maart 2014 @ 19:07:55 #302
22592 crew  Ole
pi_138371979
Operatie is goed gegaan *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties