SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Hij is afgelopen september geplaatstquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb sinds bijna 10 jaar een Mirena en word alleen ongesteld (en láng! en véél!) als het vervangen moet worden; misschien is dat bij jou ook aan de orde?
Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoordquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat de lapo misschien niet gelezen is nog een keer: leuk zeester!! mooie benen heb je ook gekregen.
Ik ga een gigantische wijvenvraag stellen, nu we toch al bezig zijn over eierstokken and what not, en ik het punt van schaamte al lange tijd voorbij ben.
Ik ben al 17 dagen ongesteld, terwijl ik sinds het zetten van een spiraaltje zo regelmatig als de tering ben. Iemand ervaring mee?
Nope, Mirena.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoord
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doenquote:
Dit klinkt zo makkelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doen
Al mee bezig toen ik begon was het 33. Verbetering is in zicht. Maar dacht als we dan toch allemaal ons BMI roepen doe ik even mee :-)quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Zeester het volgende:
Clums, supergoed dat je weer aan t werk bent! Ik zou ook wel op een drukke werkdag mijn stappen willen weten, denk dat ik ook wel de 20000 passeer. Maar die gadgets zijn iets te duur voor zo'n dagje meten.
Ik heb morgen een net feestje vanwege de pensioenering van mijn vader, en heb er speciaal nieuw jurkje voor gekocht. Best een succes al zeg ik het zelf. En ik verwacht heel veel complimentjes want zijn morgen veel bekenden van ouders die me 30 kilo geleden voor het laatst gezien hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Noes, join the fun, female side! We have ponies!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Zeester het volgende:
Als je een knappe man bent wel messina
Jup. Vandaag nogquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef BananaPancake het volgende:
Meke, ik las in het vorige topic dat je het zat bent aangesproken te worden op straat. Doen ze dat echt?welke omgeving woon je?
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Jup. Vandaag nogIk woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor
), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.
Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.
En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkigMaar toch
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Je zou mijn blik vol ongeloof en afkeuring moeten zien.
Het stomme is dat je er op een gegeven moment immuun voor raakt op een of andere stomme manierquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Gelukkig heb ik dat nooit gehad! Dat lijkt me echt heel vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het stomme is dat dat soort opmerkingen me ergens ook weer tegenhouden om af te vallen, want ik wil niet dat dat soort eikels denken dat ik voor hen afval. Ofzo. Hoewel ik ergens ook altijd het droombeeld hou dat ik over 50 kilo binnenkom en dat ze dan allemaal denken WOW! Wie is dat lekkere wijf? En dat ik het dan ben![]()
Sorry voor het extreme geratel trouwensIk word een beetje boos tijdens het typen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Jup. Vandaag nogIk woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor
), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.
Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.
En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkigMaar toch
Heb het al eerder gezegd, maar door jouw naam al heel de week zin in pannenkoeken . Volgende week eens bij de lunch een pannenkoek eten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef BananaPancake het volgende:
Haha Zeester, jouw post roept een erg gezellig beeld op
Leidenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Leidendaar ben ik ook wel eens uitgescholden en nageknord
en in den haag ook trouwens. Stom hè? Dat het je toch nog raakt?
Op de studenten vereniging vind ik helemaal belachelijk! Alsof die ketels geen kilo's bijkomen door al dat bier!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is![]()
Maar ik vind jullie allemaal lief
Omdat we in Roffa natuurlijk niet zo pretentieus zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is![]()
Maar ik vind jullie allemaal lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |