SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Hij is afgelopen september geplaatstquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb sinds bijna 10 jaar een Mirena en word alleen ongesteld (en láng! en véél!) als het vervangen moet worden; misschien is dat bij jou ook aan de orde?
Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoordquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat de lapo misschien niet gelezen is nog een keer: leuk zeester!! mooie benen heb je ook gekregen.
Ik ga een gigantische wijvenvraag stellen, nu we toch al bezig zijn over eierstokken and what not, en ik het punt van schaamte al lange tijd voorbij ben.
Ik ben al 17 dagen ongesteld, terwijl ik sinds het zetten van een spiraaltje zo regelmatig als de tering ben. Iemand ervaring mee?
Nope, Mirena.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoord
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doenquote:
Dit klinkt zo makkelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doen
Al mee bezig toen ik begon was het 33. Verbetering is in zicht. Maar dacht als we dan toch allemaal ons BMI roepen doe ik even mee :-)quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Zeester het volgende:
Clums, supergoed dat je weer aan t werk bent! Ik zou ook wel op een drukke werkdag mijn stappen willen weten, denk dat ik ook wel de 20000 passeer. Maar die gadgets zijn iets te duur voor zo'n dagje meten.
Ik heb morgen een net feestje vanwege de pensioenering van mijn vader, en heb er speciaal nieuw jurkje voor gekocht. Best een succes al zeg ik het zelf. En ik verwacht heel veel complimentjes want zijn morgen veel bekenden van ouders die me 30 kilo geleden voor het laatst gezien hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Noes, join the fun, female side! We have ponies!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Zeester het volgende:
Als je een knappe man bent wel messina
Jup. Vandaag nogquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef BananaPancake het volgende:
Meke, ik las in het vorige topic dat je het zat bent aangesproken te worden op straat. Doen ze dat echt?welke omgeving woon je?
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Jup. Vandaag nogIk woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor
), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.
Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.
En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkigMaar toch
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Je zou mijn blik vol ongeloof en afkeuring moeten zien.
Het stomme is dat je er op een gegeven moment immuun voor raakt op een of andere stomme manierquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Gelukkig heb ik dat nooit gehad! Dat lijkt me echt heel vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het stomme is dat dat soort opmerkingen me ergens ook weer tegenhouden om af te vallen, want ik wil niet dat dat soort eikels denken dat ik voor hen afval. Ofzo. Hoewel ik ergens ook altijd het droombeeld hou dat ik over 50 kilo binnenkom en dat ze dan allemaal denken WOW! Wie is dat lekkere wijf? En dat ik het dan ben![]()
Sorry voor het extreme geratel trouwensIk word een beetje boos tijdens het typen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mensen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Jup. Vandaag nogIk woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor
), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.
Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.
En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkigMaar toch
Heb het al eerder gezegd, maar door jouw naam al heel de week zin in pannenkoeken . Volgende week eens bij de lunch een pannenkoek eten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef BananaPancake het volgende:
Haha Zeester, jouw post roept een erg gezellig beeld op
Leidenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Leidendaar ben ik ook wel eens uitgescholden en nageknord
en in den haag ook trouwens. Stom hè? Dat het je toch nog raakt?
Op de studenten vereniging vind ik helemaal belachelijk! Alsof die ketels geen kilo's bijkomen door al dat bier!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is![]()
Maar ik vind jullie allemaal lief
Omdat we in Roffa natuurlijk niet zo pretentieus zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen gewogen. 7 ons lichter dan vorige week en voor het eerst sinds tijden weer eens onder de 90kg. Ik ben tevreden
Mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen gewogen. 7 ons lichter dan vorige week en voor het eerst sinds tijden weer eens onder de 90kg. Ik ben tevreden
He gets, dat klinkt niet fijn!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef appelsap het volgende:
Leuk jurkje Zeester! En wat heb je slanke benen.
Ik ben ook eindelijk weer wat afgevallen. Ik heb besloten dat ik er nog12 kg af wil hebben. (Eigenlijk 10 maar nieuwe Weegschaal geeft 2kg meer aan) Nu is er 6 ons af. Het begin is er.
Iemand tips voor vloeibaar of zacht avondeten? Ik heb een flinke keelontsteking, heel mijn keel zit vol zweren. Kan dus niet zo makkelijk eten.
Had zelf al soep bedacht.
Het is nationale Pannenkoekdag vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb het al eerder gezegd, maar door jouw naam al heel de week zin in pannenkoeken . Volgende week eens bij de lunch een pannenkoek eten.
Oh nu heb ik ook zin in pannekoeken!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het is nationale Pannenkoekdag vandaagWij eten iets heeeel anders, maar als je dan toch een pannekoek neemt, zou ik het vandaag doen.
Ow, en broccolisoep is ook erg lekker!
Ohquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het is nationale Pannenkoekdag vandaag![]()
Mijn lunch en avondeten zijn helaas al bepaald vandaag. Maar als ik dat had geweten haha.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Het is nationale Pannenkoekdag vandaagWij eten iets heeeel anders, maar als je dan toch een pannekoek neemt, zou ik het vandaag doen.
Ow, en broccolisoep is ook erg lekker!
Ik woon ook in Leiden en kom uit Den Haag, maar dat verschil merk ik wel hoor. Ik vind Leidenaren echt geen leuke mensenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, en het grappige is, ik woon een beetje tussen AH Hooigracht en AH Kooilaan in, en hoewel je het bij die tweede meer zou verwachten vind ik de mensen in de eerste ECHT niet leuk. Ik denk dat half Leiden gewoon een te arrogante air om zich heen heeft hangen ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik woon ook in Leiden en kom uit Den Haag, maar dat verschil merk ik wel hoor. Ik vind Leidenaren echt geen leuke mensen
Echt erg dat ze je zo behandelen. Daar word ik echt boos van
Risotto? En als je de groente ed er lang in meekookt en 'm vegetarisch maakt hoef je er nauwelijks op te kauwenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef appelsap het volgende:
Iemand tips voor vloeibaar of zacht avondeten? Ik heb een flinke keelontsteking, heel mijn keel zit vol zweren. Kan dus niet zo makkelijk eten.
Had zelf al soep bedacht.
Paellaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
L: 2 pompoenpitbroodjes van de Lidl met carpaccio/kaasschaafsels/pijnboompitjes/sla/beetje aioli mayo
T: witte druiven
D: Mexicaanse wraps (Honig pakket)
Ik moest toch nog wat boodschappen halen en kreeg ineens zin in een lekker broodje voor de lunch, dus ben benieuwd
Heeft iemand nog tips voor een leuke (relatief simpele) maaltijd die ik morgen kan maken voor een vriendin en mij? Onze mannen gaan bij hen thuis mannenavond doen (FIFA, pizza en bier) en wij doen hier meidenavond. Nu ben ik absoluut geen fan van pizza en friet hoeft van mij op dit moment ook niet echt. Maar ik ben even inspiratieloos wat betreft dingen die ik zelf kan maken..
Ik ook niet dus doe er kipfilet bij haha.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, kleine disclaimer, ik eet geen vis![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook niet dus doe er kipfilet bij haha.
Meerrrrr ontbijten was het advies. En over twee weken spreken we nog eens af om mijn eet- en sportpatroon nog wat beter onder de loep te nemen, want volgens haar kon dat afvallen nog best wat sneller, en wel op een verantwoorde manier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:37 schreef Ruby88 het volgende:
[...]
Morgenochtend gesprek met een voedingscoach over mijn eetlijstjes. Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft.
Heb nu ook al zin in mijn lunch haha!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Heerlijke lunch Miss_Congeniality!
Denk wel redelijk hoog in kcal samen met de wraps maar wel een lekker lijstje.
Hahaha dat is een mooie balans inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb nu ook al zin in mijn lunch haha!
Alles bij elkaar zou mijn eten uit moeten komen op 1731 kcals als ik FatSecret moet geloven. Maar volgens mijn (geplande) activiteiten van vandaag zou ik 1738 kcals moeten verbranden, dat vond ik wel een mooie balans
Klinkt lekker allemaal!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
L: 2 pompoenpitbroodjes van de Lidl met carpaccio/kaasschaafsels/pijnboompitjes/sla/beetje aioli mayo
Ik moest toch nog wat boodschappen halen en kreeg ineens zin in een lekker broodje voor de lunch, dus ben benieuwd
Heeft iemand nog tips voor een leuke (relatief simpele) maaltijd die ik morgen kan maken voor een vriendin en mij? Onze mannen gaan bij hen thuis mannenavond doen (FIFA, pizza en bier) en wij doen hier meidenavond. Nu ben ik absoluut geen fan van pizza en friet hoeft van mij op dit moment ook niet echt. Maar ik ben even inspiratieloos wat betreft dingen die ik zelf kan maken..
Scouting klinkt ook wel als veel beweging toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel het weekend scouting. Ik hoop dat ik mezelf een beetje kan inhouden.
Normaal wel iddquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Scouting klinkt ook wel als veel beweging toch?
Wat is je 7 minute workout?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Zeester het volgende:
Bah, dat soort reacties zijn zo naar. En eindigen bij mij eerder in een emo-volprop-'het komt toch nooooit meer goed' huilbui dan in een goede dieet poging.
Als jullie trouwens foto's willen van mij die mijn 7 minute workout doet in pyjama moet je bij m'n moeder zijn. Net even workout gedaan terwijl beide ouders me Aanmoedigden en m'n moeder druk fotografeerde. Die foto's hoef niet te zien. Buikspieren deden het weer trouwens
Ze zijn idd heel arrogant :/ wil ook zsm verhuizen eigenlijk. Huisje met tuin enzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, en het grappige is, ik woon een beetje tussen AH Hooigracht en AH Kooilaan in, en hoewel je het bij die tweede meer zou verwachten vind ik de mensen in de eerste ECHT niet leuk. Ik denk dat half Leiden gewoon een te arrogante air om zich heen heeft hangen ofzo![]()
Gelukkig zijn er ook genoeg wel leuke, lieve mensen dus luister ik daar maar naar
[..]
Ik heb ook 1 cheatdag per week en dan is de balans ook redelijk ver zoek. Maar moet een dag kunnen hoor, vind ik. Anders gaat het voelen als 'moeten' in plaats van 'willen'. Alleen wisselt het per week welke dag de cheatdag wordt, want dat is voor mij afhankelijk van feestjes/uit eten gaan/wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha dat is een mooie balans inderdaad.
Vrijdag is mijn officiële cheatdag dus ben bang dat ik niet zo'n mooie balans ga krijgen.
Iets zomers is wel een goed idee ja!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Klinkt lekker allemaal!
Het wordt mooi weer, dus ik zou voor iets zomers gaan. Couscoussalade met munt en citroen, komkommer, paprika, tomaatjes, etc? Met kipspiesjes erbij. Mmm..
In het weekend let ik sowieso minder op, dat moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 cheatdag per week en dan is de balans ook redelijk ver zoek. Maar moet een dag kunnen hoor, vind ik. Anders gaat het voelen als 'moeten' in plaats van 'willen'. Alleen wisselt het per week welke dag de cheatdag wordt, want dat is voor mij afhankelijk van feestjes/uit eten gaan/wat dan ook.
Ik denk dat zaterdag mijn cheatdag gaat worden. Naast het avondeten, is wat hapjes gedurende de avond ook wel lekker
Dat is wel een fijn gevoel he, als je van jezelf weet dat je betere keuzes aan het maken bent!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het weekend let ik sowieso minder op, dat moet ook kunnen.
Alleen heb ik de laatste tijd doordeweeks ook te veel slechte dagen gehad.
Achja het voelt nu allemaal alweer een stuk beteren ik merk dat ik betere keuzes aan het maken ben.
Vanavond ben ik trouwens wel de bob dus dat helpt ook al
Dat is ook de reden dat ik deze week nog niet gewogen heb.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik pak op zaterdag ook wat lekkers. Het moet immers geen straf worden![]()
Vorige week een halve kilo kwijt. Nu kan ik maandag pas wegen dus ben benieuwd. Al moet ik ongesteld worden. Al 3 dagen en dan is mijn gewicht altijd veel hoger
Ik weeg altijd maar wel gewoon. Maar neem het met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik deze week nog niet gewogen heb.
Ben erg benieuwd naar volgende week.
Gewoon genieten en de rest van de komende week wat balansen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Morgen ga ik gezellig uit eten met mn vriend.. ik kan niet kiezen wat ik neem, want het was via groupon en het is een Black Angus Steak ofzo. Waarschijnlijk met patat en alles.. oef.. wel erg lekker natuurlijk, maar dat in combi met niet kunnen sporten deze week...
Wat veel winter-eten! Ben blij dat ik met dit mooie weer lekker veel salades enzo kan maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf volgende week eindelijk weer een beetje normale weken. Dus kan weer lekker plannen als het goed is!
Nu het huis nog helemaal opgeruimd en schoon dan is mijn hoofd helemaal leeg en kan ik me hopelijk focussen op gezond eten en wat vaker bewegen.
Van het weekend is het niet veel soeps in verband wel veel afspraken en niet echt tijd om te koken.
Morgen frietjes met salade (wel zelf klaar gemaakt en gebakken) en zondag soep uit blik. Want 1 het moet op en 2 het is zo klaar.
De rest van de week gaat er zo uitzien:
Maandag: Zuurkool
Dinsdag: Chinese roerbakgroente met mie en kip
Woensdag: Boerenkool
Donderdag: Kippensoep
Vrijdag: Macaroni
Voor de rest moet ik mijn diepvriesfruit eens op maken. Zo eens een kan smoothie maken met de besjes en frambozen!
En dan is de vriezer hopelijk ver leeg op vlees na.
Wraps! Met allerlei smeerseltjes. Zalm, gerookte kipfilet, rucola, ananas, zongedroogde tomaaten. Jum!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Genieten hoort er ook bijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Morgen ga ik gezellig uit eten met mn vriend.. ik kan niet kiezen wat ik neem, want het was via groupon en het is een Black Angus Steak ofzo. Waarschijnlijk met patat en alles.. oef.. wel erg lekker natuurlijk, maar dat in combi met niet kunnen sporten deze week...
Ja is ook zo.quote:
Bij welke les was je gebleven? Ik heb zelf ook al wel vaker een week geen Evy gedaan en dan deed ik gewoon de laatste les die ik nog had gedaan en dat ging dan wel. En anders 1 training terug.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
En ik ga vandaag toch wel proberen krachttraining te doen op de sportschool.
Baal er alleen van dat ik nu een week geen Evy kan doen. Ben bang dat ik weer opnieuw moet beginnen..
Klopt, maar ik vind het echt zonde om weg te gooien en wil de viezer leeg maken zodat ik hem weer kan vullen met nieuw bakjes eten. En de kasten moeten leeg. Heb echt teveel voorraad. Dus het is even niet anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat veel winter-eten! Ben blij dat ik met dit mooie weer lekker veel salades enzo kan maken.
[..]
Wraps! Met allerlei smeerseltjes. Zalm, gerookte kipfilet, rucola, ananas, zongedroogde tomaaten. Jum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |