abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138243330
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_138243346
Piemels.
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:54:05 #3
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138243356
Zeester wat een leuk jurkje!

En Hey, CC. klussen voor een beeb kan ook best leuk zijn, met name als je gewoon de pil blijft slikken.
Prrrrr
pi_138243452
Leuk jurkje!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138243504
En omdat de lapo misschien niet gelezen is nog een keer: leuk zeester!! mooie benen heb je ook gekregen.

Ik ga een gigantische wijvenvraag stellen, nu we toch al bezig zijn over eierstokken and what not, en ik het punt van schaamte al lange tijd voorbij ben :').

Ik ben al 17 dagen ongesteld, terwijl ik sinds het zetten van een spiraaltje zo regelmatig als de tering ben. Iemand ervaring mee?
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:58:47 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138243619
Ik heb sinds bijna 10 jaar een Mirena en word alleen ongesteld (en láng! en véél!) als het vervangen moet worden; misschien is dat bij jou ook aan de orde?
Prrrrr
pi_138243635
Bmi o/
bored
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 21:59:02 #8
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138243637
Mooie jurk indd Zeester :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_138243669
Ik had altijd al mooie kuiten, helaas beginnen de dieet-problemen direct boven de knie! Maar bedankt voor het compliment
pi_138243696
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb sinds bijna 10 jaar een Mirena en word alleen ongesteld (en láng! en véél!) als het vervangen moet worden; misschien is dat bij jou ook aan de orde?
Hij is afgelopen september geplaatst :o.
pi_138243725
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat de lapo misschien niet gelezen is nog een keer: leuk zeester!! mooie benen heb je ook gekregen.

Ik ga een gigantische wijvenvraag stellen, nu we toch al bezig zijn over eierstokken and what not, en ik het punt van schaamte al lange tijd voorbij ben :').

Ik ben al 17 dagen ongesteld, terwijl ik sinds het zetten van een spiraaltje zo regelmatig als de tering ben. Iemand ervaring mee?
Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoord
bored
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:00:40 #12
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138243745
Ow nee dan zal het dat niet wezen...
Prrrrr
pi_138243833
Mijn BMI is 31.8 :@
pi_138243851
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef kiki889 het volgende:

[..]

Bij een koperhoudend spiraaltje is die termijn van vloeien vrij normaal. Aldus wijven antwoord
Nope, Mirena.

Meh, ik wacht het nog een paar dagen af en dan maar naar de huisarts. Hoi, ben ik weer :').
pi_138243891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn BMI is 31.8 :@
En? Ontevreden mee? Dan er iets aan doen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:05:26 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138244028
Zeester! Wauw, wat een gaaf jurkje en wat zie je er goed uit zeg! _O_

En nu ga ik naar bed, een prima dag zonder bovenmatig snaaiwerk! *O*
Manlief steekt net een paar spritsen in zijn hoofd maar het boeit me niks! *O*

Statjes erbij!

pi_138244032
Even naar de dokter CC, klinkt niet fijn.

Miss C, denk dat het allerbelangrijkste is dat je vindt wat voor jou werkt qua bewegen en dat je het daardoor vol kan houden. Kan wel als een malle gaan basketballen ( noem maar wat) maar dan wordt het een lijdensweg :')

Mijn lijstje voor vandaag:

T: smoothie
L: gemengde salade met kip
T: speltwrap met surinaamse sambal, sla en kip
T: snickers - is geworden Tony caramel zeezout
S: fitness - kettlebell swings HIIT
D: gewokte rijst met groenten en vis- rijstewafels met pindakaas en appelstroop. En later nog broccoli met opgebakken kipstukjes.
T: bak kwark

Vandaag maar een IIFYM dagje, ik ben heel de avond nog aan het werk geweest :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 22:05:57 #18
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138244058
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit klinkt zo makkelijk :D Alsof je even naar de balie kan; "Ja hoi, ik heb een probleem. BMI 40 hier, dat kan niet de bedoeling zijn. Wat hebben jullie nog liggen? O, een 20? Ja doe dat maar, dat past wel bij m'n figuur denk ik! Thanks!" :7

Oh kon het maar O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_138244062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al mee bezig toen ik begon was het 33. Verbetering is in zicht. Maar dacht als we dan toch allemaal ons BMI roepen doe ik even mee :-)
pi_138244259
Leuk jurkje zeester! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:13:19 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138244480
Ik gooi hem gewoon in de herhaling hoor Zeester, omdat hij zo tof is en staat! :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Zeester het volgende:
Clums, supergoed dat je weer aan t werk bent! Ik zou ook wel op een drukke werkdag mijn stappen willen weten, denk dat ik ook wel de 20000 passeer. Maar die gadgets zijn iets te duur voor zo'n dagje meten.

Ik heb morgen een net feestje vanwege de pensioenering van mijn vader, en heb er speciaal nieuw jurkje voor gekocht. Best een succes al zeg ik het zelf ;). En ik verwacht heel veel complimentjes want zijn morgen veel bekenden van ouders die me 30 kilo geleden voor het laatst gezien hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138245306
Wat een leuk jurkje Zeester! En hij staat super! :)
pi_138245920
Staat mooi zeester!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138246220
Heel mooi, inderdaad. O+
Daten?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_138247087
1700kcal op vandaag
niet allemaal gezonde dingen maar al een stuk beter dan de laatste dagen
pi_138247112
Als je een knappe man bent wel messina ;)
pi_138247255
Eens met de dames hierboven Zeester :)

Meke, ik las in het vorige topic dat je het zat bent aangesproken te worden op straat. Doen ze dat echt? :o welke omgeving woon je?
My salvation lies in your love..
pi_138247323
Ik heb overigens heerlijk gehockeyd net en ben nu lekker moe en voldaan :)
pi_138247573
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Zeester het volgende:
Als je een knappe man bent wel messina ;)
Noes, join the fun, female side! We have ponies!
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 23:12:11 #30
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138247723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef BananaPancake het volgende:
Meke, ik las in het vorige topic dat je het zat bent aangesproken te worden op straat. Doen ze dat echt? :o welke omgeving woon je?
Jup. Vandaag nog :') Ik woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor :P ), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.

Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.

En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkig :D Maar toch
pi_138247854
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Meke het volgende:

*knip*
Je zou mijn blik vol ongeloof en afkeuring moeten zien. :N
pi_138247944
quote:

[..]

Jup. Vandaag nog :') Ik woon aan een redelijk drukke straat (in Leiden trouwens) en als ik mijn huis uitmoet moet ik meestal naar links, en fiets dan eerst een stuk tegen het verkeer in zodat ik niet om hoef te fietsen om over te steken (meer beweging! stel je voor :P ), en toen riep er een meisje van een jaar of 14 'Ey je fietst aan de verkeerde kant dikke!'.

Niet heel vaak verder trouwens, maar ook wel eens toen ik de McDonald's uit kwam lopen.. Dat ze iets zeiden van; 'goh je komt hier vast elke dag'.

En het zijn meestal mensen die eruit zien alsof hun IQ lager is dan mijn BMI, dat relativeert gelukkig :D Maar toch
Dat meen je niet. :o Gelukkig heb ik dat nooit gehad! Dat lijkt me echt heel vervelend.
  Moderator donderdag 27 maart 2014 @ 23:21:51 #33
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138248207
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Messina het volgende:

[..]

Je zou mijn blik vol ongeloof en afkeuring moeten zien. :N
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat meen je niet. :o Gelukkig heb ik dat nooit gehad! Dat lijkt me echt heel vervelend.
Het stomme is dat je er op een gegeven moment immuun voor raakt op een of andere stomme manier ;(

SPOILER
En het stomme is dat dat soort opmerkingen me ergens ook weer tegenhouden om af te vallen, want ik wil niet dat dat soort eikels denken dat ik voor hen afval. Ofzo. Hoewel ik ergens ook altijd het droombeeld hou dat ik over 50 kilo binnenkom en dat ze dan allemaal denken WOW! Wie is dat lekkere wijf? En dat ik het dan ben :7

Sorry voor het extreme geratel trouwens :') Ik word een beetje boos tijdens het typen :+
pi_138248212
quote:

[..]

Mensen. :N
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138248263
Bah, dat soort reacties zijn zo naar. En eindigen bij mij eerder in een emo-volprop-'het komt toch nooooit meer goed' huilbui dan in een goede dieet poging.

Als jullie trouwens foto's willen van mij die mijn 7 minute workout doet in pyjama moet je bij m'n moeder zijn. Net even workout gedaan terwijl beide ouders me Aanmoedigden en m'n moeder druk fotografeerde. Die foto's hoef niet te zien. Buikspieren deden het weer trouwens :D
pi_138248482
Ugh wat een walgelijke mensen die dat soort dingen zo maar zeggen. :r
Het IQ en EQ zal niet erg hoog zijn bij die types die je beschrijft.
pi_138248506
Wat zijn er toch een stel hopeloze figuren op deze wereld.
pi_138248529
Haha Zeester, jouw post roept een erg gezellig beeld op :D
pi_138248951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:29 schreef BananaPancake het volgende:
Haha Zeester, jouw post roept een erg gezellig beeld op :D
Heb het al eerder gezegd, maar door jouw naam al heel de week zin in pannenkoeken . Volgende week eens bij de lunch een pannenkoek eten.
pi_138249085
Sorry ;(
pi_138251788
Wat een lijntje op die foto, Zeester! :)

En wat een stomme gasten, dat ze zulke opmerkingen naar Meke slingeren. :(

Morgenochtend gesprek met een voedingscoach over mijn eetlijstjes. Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft. :)
pi_138252620
Wat doen jullie trouwens op de dagen dat je sport? Moet je dan meer eten?

Want ik heb nu zo'n app die bij houdt hoeveel calorieën ik op heb en hij zegt ook wat ideaal zou zijn. Maar als ik sport kom ik dus een stuk onder wat ideaal is. Vullen jullie dat dan aan?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138252626
:Y Met donuts, dat gaat het makkelijkst :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 28 maart 2014 @ 06:58:28 #44
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138252701
quote:

[..]

Leiden O+ daar ben ik ook wel eens uitgescholden en nageknord :') en in den haag ook trouwens. Stom hè? Dat het je toch nog raakt?

Op de studenten vereniging vind ik helemaal belachelijk! Alsof die ketels geen kilo's bijkomen door al dat bier!
Kwak
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 maart 2014 @ 07:25:07 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138252848
Zeester, leuk jurkje!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138253012
Wow Meke, sommige mensen :X

Qua sport, je hoeft niet altijd meer te eten. Voor een lesje zumba zou ik het niet doen bijv. Maar als je echt een intensieve sport gaat doen, hardlopen/volleybal/fitness etc. Iig iets wat veel vraagt van je lijf en CNS dan zou je kunnen proberen om op die dag iets meer te eten. Denk aan 10% van de kcals die je dagelijks inneemt.

Ik ga straks maar richting sportschool, iig nog wat aan beweging eruitgooien. Gisteraaf tot laat doorgewerkt, vind het wel even best :)

Bij mij gaat het afvallen echt heel langzaam, denk aan een 1/2 cm hier of daar per week. Maar manlief wees me er gister op dat ik niet zo moet mauwen, ben door de jaren heen zo veranderd qua lijf. Mijn bovenlijf is ontzettend veranderd, ben veel vet op mijn rug en buik kwijt, ik heb meer schouder en een smallere taille gekregen. En zelfs mijn onderlijf verandert, al gaat dat "wat" langzamer.

Lang leve het vrouwelijke hormoonstelsel :')
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 07:51:12 #47
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138253027
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Leiden O+ daar ben ik ook wel eens uitgescholden en nageknord :') en in den haag ook trouwens. Stom hè? Dat het je toch nog raakt?

Op de studenten vereniging vind ik helemaal belachelijk! Alsof die ketels geen kilo's bijkomen door al dat bier!

Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is :+

Maar ik vind jullie allemaal lief O+
pi_138253047
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 07:51 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, het gekke vind dat ik ook regelmatig en Amsterdam en Rotterdam ben, en het dat het daar eigenlijk nooit gebeurd. Terwijl Leiden verder in mijn hoofd een hele lieve, leuke, beschaafde stad is :+

quote:

[..]

Omdat we in Roffa natuurlijk niet zo pretentieus zijn *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:00:55 #49
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138253107
Goeiemorgen!

Leuke jurk Zeester!

En Meke, wat een rotgasten bah :r
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:06:45 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138253172
Wel tof dat je man het wel goed ziet en ook zegt Aurum! :Y

Ik ga zometeen juist nog even heel hard aan de slag op mijn vrije dag. Heb de laatste tijd zoveel zitten flierefluiten op mijn werk dat de druk nu wel heel hoog is en een balletje in mijn buik vormt. ;) :@
pi_138253380
Vanmorgen gewogen. 7 ons lichter dan vorige week en voor het eerst sinds tijden weer eens onder de 90kg. Ik ben tevreden :Y
pi_138253529
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen gewogen. 7 ons lichter dan vorige week en voor het eerst sinds tijden weer eens onder de 90kg. Ik ben tevreden :Y
*O*
pi_138253635
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi *O*
pi_138253761
Verdorie ik had in de winkel deze week een smoothie met kiwi (daar ben ik allergisch voor) maar ik had nergens last van. Dus ik maak er net een voor mezelf met kiwi en nu heb ik een jeuk bek ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138253773
En Meke zulke mensen geloof je toch niet......
Eigenlijk te zielig voor woorden
pi_138254543
Straks een weekplanning maken, denk dat het erg creatief gaat zijn want wil de vriezer iets leger hebben.
pi_138254867
Leuk jurkje Zeester! En wat heb je slanke benen.

Ik ben ook eindelijk weer wat afgevallen. Ik heb besloten dat ik er nog12 kg af wil hebben. (Eigenlijk 10 maar nieuwe Weegschaal geeft 2kg meer aan) Nu is er 6 ons af. Het begin is er.

Iemand tips voor vloeibaar of zacht avondeten? Ik heb een flinke keelontsteking, heel mijn keel zit vol zweren. Kan dus niet zo makkelijk eten.
Had zelf al soep bedacht.
pi_138254933
Sinds ik vorige week voor het eerst zelf tomatensoep heb gemaakt ben ik daar helemaal enthousiast over, dus dat zou ik aanraden ;)

Vanavond eten wij zelfgemaakte wraps met mexicaanse groente, rundergehakt en yoghurtknoflooksausje
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:54:37 #59
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138254964
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef appelsap het volgende:
Leuk jurkje Zeester! En wat heb je slanke benen.

Ik ben ook eindelijk weer wat afgevallen. Ik heb besloten dat ik er nog12 kg af wil hebben. (Eigenlijk 10 maar nieuwe Weegschaal geeft 2kg meer aan) Nu is er 6 ons af. Het begin is er.

Iemand tips voor vloeibaar of zacht avondeten? Ik heb een flinke keelontsteking, heel mijn keel zit vol zweren. Kan dus niet zo makkelijk eten.
He gets, dat klinkt niet fijn!
Soep zou goed kunnen ja. Yoghurt/vla? Of aardappelpuree zonder stukjes?
pi_138255035
Tomatensoep steekt nogal in een ontstoken keel. Ik zou gaan voor soep van zacht spul als pompoen en bloemkool.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:20:21 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138255616
:Y Courgettesoep is ook een optie.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:24:42 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138255718
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb het al eerder gezegd, maar door jouw naam al heel de week zin in pannenkoeken . Volgende week eens bij de lunch een pannenkoek eten.
Het is nationale Pannenkoekdag vandaag :D Wij eten iets heeeel anders, maar als je dan toch een pannekoek neemt, zou ik het vandaag doen.

Ow, en broccolisoep is ook erg lekker!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138255784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:24 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het is nationale Pannenkoekdag vandaag :D Wij eten iets heeeel anders, maar als je dan toch een pannekoek neemt, zou ik het vandaag doen.

Oh nu heb ik ook zin in pannekoeken!!

Maar hier wordt het macaroni. Expeditie vriezer leegeten is begonnen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_138255808
quote:

[..]

Het is nationale Pannenkoekdag vandaag :D

Oh :9 als ik dat op tijd had geweten
pi_138255842
quote:

[..]

Mijn lunch en avondeten zijn helaas al bepaald vandaag. Maar als ik dat had geweten haha.
pi_138255981
Vanaf volgende week eindelijk weer een beetje normale weken. Dus kan weer lekker plannen als het goed is!

Nu het huis nog helemaal opgeruimd en schoon dan is mijn hoofd helemaal leeg en kan ik me hopelijk focussen op gezond eten en wat vaker bewegen.

Van het weekend is het niet veel soeps in verband wel veel afspraken en niet echt tijd om te koken.

Morgen frietjes met salade (wel zelf klaar gemaakt en gebakken) en zondag soep uit blik. Want 1 het moet op en 2 het is zo klaar.

De rest van de week gaat er zo uitzien:

Maandag: Zuurkool
Dinsdag: Chinese roerbakgroente met mie en kip
Woensdag: Boerenkool
Donderdag: Kippensoep
Vrijdag: Macaroni

Voor de rest moet ik mijn diepvriesfruit eens op maken. Zo eens een kan smoothie maken met de besjes en frambozen!

En dan is de vriezer hopelijk ver leeg op vlees na.
pi_138256566
quote:

[..]

Ik woon ook in Leiden en kom uit Den Haag, maar dat verschil merk ik wel hoor. Ik vind Leidenaren echt geen leuke mensen :N
Echt erg dat ze je zo behandelen. Daar word ik echt boos van :(
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 11:10:24 #68
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138257049
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:54 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik woon ook in Leiden en kom uit Den Haag, maar dat verschil merk ik wel hoor. Ik vind Leidenaren echt geen leuke mensen :N
Echt erg dat ze je zo behandelen. Daar word ik echt boos van :(
Nee, en het grappige is, ik woon een beetje tussen AH Hooigracht en AH Kooilaan in, en hoewel je het bij die tweede meer zou verwachten vind ik de mensen in de eerste ECHT niet leuk. Ik denk dat half Leiden gewoon een te arrogante air om zich heen heeft hangen ofzo :+

Gelukkig zijn er ook genoeg wel leuke, lieve mensen dus luister ik daar maar naar *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef appelsap het volgende:
Risotto? En als je de groente ed er lang in meekookt en 'm vegetarisch maakt hoef je er nauwelijks op te kauwen :Y
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:10:25 #69
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257050

O: Brinta
L: 2 pompoenpitbroodjes van de Lidl met carpaccio/kaasschaafsels/pijnboompitjes/sla/beetje aioli mayo
T: witte druiven
D: Mexicaanse wraps (Honig pakket)

Ik moest toch nog wat boodschappen halen en kreeg ineens zin in een lekker broodje voor de lunch, dus ben benieuwd :9

Heeft iemand nog tips voor een leuke (relatief simpele) maaltijd die ik morgen kan maken voor een vriendin en mij? Onze mannen gaan bij hen thuis mannenavond doen (FIFA, pizza en bier) en wij doen hier meidenavond. Nu ben ik absoluut geen fan van pizza en friet hoeft van mij op dit moment ook niet echt. Maar ik ben even inspiratieloos wat betreft dingen die ik zelf kan maken..
pi_138257277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

L: 2 pompoenpitbroodjes van de Lidl met carpaccio/kaasschaafsels/pijnboompitjes/sla/beetje aioli mayo

Ik moest toch nog wat boodschappen halen en kreeg ineens zin in een lekker broodje voor de lunch, dus ben benieuwd :9

Heeft iemand nog tips voor een leuke (relatief simpele) maaltijd die ik morgen kan maken voor een vriendin en mij? Onze mannen gaan bij hen thuis mannenavond doen (FIFA, pizza en bier) en wij doen hier meidenavond. Nu ben ik absoluut geen fan van pizza en friet hoeft van mij op dit moment ook niet echt. Maar ik ben even inspiratieloos wat betreft dingen die ik zelf kan maken..
Paella :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:18:47 #71
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257285
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Paella :9
Oh, kleine disclaimer, ik eet geen vis :P :@
pi_138257306
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Oh, kleine disclaimer, ik eet geen vis :P :@
Ik ook niet dus doe er kipfilet bij haha.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:19:44 #73
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257307
Maar ik zag hierboven risotto staan, dan zou ook nog kunnen :9
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:20:00 #74
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257314
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook niet dus doe er kipfilet bij haha.
:D
pi_138257346
Heerlijke lunch Miss_Congeniality!
Denk wel redelijk hoog in kcal samen met de wraps maar wel een lekker lijstje.
pi_138257380
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 01:37 schreef Ruby88 het volgende:
[...]
Morgenochtend gesprek met een voedingscoach over mijn eetlijstjes. Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft. :)
Meerrrrr ontbijten was het advies. En over twee weken spreken we nog eens af om mijn eet- en sportpatroon nog wat beter onder de loep te nemen, want volgens haar kon dat afvallen nog best wat sneller, en wel op een verantwoorde manier.

Ik ben benieuwd.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:23:39 #77
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257410
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Heerlijke lunch Miss_Congeniality!
Denk wel redelijk hoog in kcal samen met de wraps maar wel een lekker lijstje.
Heb nu ook al zin in mijn lunch haha!
Alles bij elkaar zou mijn eten uit moeten komen op 1731 kcals als ik FatSecret moet geloven. Maar volgens mijn (geplande) activiteiten van vandaag zou ik 1738 kcals moeten verbranden, dat vond ik wel een mooie balans O-)
pi_138257445
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Heb nu ook al zin in mijn lunch haha!
Alles bij elkaar zou mijn eten uit moeten komen op 1731 kcals als ik FatSecret moet geloven. Maar volgens mijn (geplande) activiteiten van vandaag zou ik 1738 kcals moeten verbranden, dat vond ik wel een mooie balans O-)
Hahaha dat is een mooie balans inderdaad.
Vrijdag is mijn officiële cheatdag dus ben bang dat ik niet zo'n mooie balans ga krijgen.
pi_138257457
quote:

Klinkt lekker allemaal!
Het wordt mooi weer, dus ik zou voor iets zomers gaan. Couscoussalade met munt en citroen, komkommer, paprika, tomaatjes, etc? Met kipspiesjes erbij. Mmm.. O+
pi_138257497
Heel het weekend scouting. Ik hoop dat ik mezelf een beetje kan inhouden.
pi_138257528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel het weekend scouting. Ik hoop dat ik mezelf een beetje kan inhouden.
Scouting klinkt ook wel als veel beweging toch?
pi_138257590
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Scouting klinkt ook wel als veel beweging toch?
Normaal wel idd :) dit weekend gaat dat helaas niet het geval zijn. Er hoort deze keer ontzettend veel auto rijden bij.
pi_138257613
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef Zeester het volgende:
Bah, dat soort reacties zijn zo naar. En eindigen bij mij eerder in een emo-volprop-'het komt toch nooooit meer goed' huilbui dan in een goede dieet poging.

Als jullie trouwens foto's willen van mij die mijn 7 minute workout doet in pyjama moet je bij m'n moeder zijn. Net even workout gedaan terwijl beide ouders me Aanmoedigden en m'n moeder druk fotografeerde. Die foto's hoef niet te zien. Buikspieren deden het weer trouwens :D
Wat is je 7 minute workout?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138257615
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee, en het grappige is, ik woon een beetje tussen AH Hooigracht en AH Kooilaan in, en hoewel je het bij die tweede meer zou verwachten vind ik de mensen in de eerste ECHT niet leuk. Ik denk dat half Leiden gewoon een te arrogante air om zich heen heeft hangen ofzo :+

Gelukkig zijn er ook genoeg wel leuke, lieve mensen dus luister ik daar maar naar *O*

[..]
Ze zijn idd heel arrogant :/ wil ook zsm verhuizen eigenlijk. Huisje met tuin enzo O+
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:31:41 #85
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hahaha dat is een mooie balans inderdaad.
Vrijdag is mijn officiële cheatdag dus ben bang dat ik niet zo'n mooie balans ga krijgen.
Ik heb ook 1 cheatdag per week en dan is de balans ook redelijk ver zoek. Maar moet een dag kunnen hoor, vind ik. Anders gaat het voelen als 'moeten' in plaats van 'willen'. Alleen wisselt het per week welke dag de cheatdag wordt, want dat is voor mij afhankelijk van feestjes/uit eten gaan/wat dan ook.

Ik denk dat zaterdag mijn cheatdag gaat worden. Naast het avondeten, is wat hapjes gedurende de avond ook wel lekker :Y
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:32:10 #86
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257677
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef xuryah het volgende:

[..]

Klinkt lekker allemaal!
Het wordt mooi weer, dus ik zou voor iets zomers gaan. Couscoussalade met munt en citroen, komkommer, paprika, tomaatjes, etc? Met kipspiesjes erbij. Mmm.. O+
Iets zomers is wel een goed idee ja!
pi_138257720
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb ook 1 cheatdag per week en dan is de balans ook redelijk ver zoek. Maar moet een dag kunnen hoor, vind ik. Anders gaat het voelen als 'moeten' in plaats van 'willen'. Alleen wisselt het per week welke dag de cheatdag wordt, want dat is voor mij afhankelijk van feestjes/uit eten gaan/wat dan ook.

Ik denk dat zaterdag mijn cheatdag gaat worden. Naast het avondeten, is wat hapjes gedurende de avond ook wel lekker :Y
In het weekend let ik sowieso minder op, dat moet ook kunnen.
Alleen heb ik de laatste tijd doordeweeks ook te veel slechte dagen gehad.
Achja het voelt nu allemaal alweer een stuk beter :) en ik merk dat ik betere keuzes aan het maken ben.
Vanavond ben ik trouwens wel de bob dus dat helpt ook al :D
pi_138257770
Ik pak op zaterdag ook wat lekkers. Het moet immers geen straf worden :)

Vorige week een halve kilo kwijt. Nu kan ik maandag pas wegen dus ben benieuwd. Al moet ik ongesteld worden. Al 3 dagen en dan is mijn gewicht altijd veel hoger :)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:35:24 #89
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138257778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In het weekend let ik sowieso minder op, dat moet ook kunnen.
Alleen heb ik de laatste tijd doordeweeks ook te veel slechte dagen gehad.
Achja het voelt nu allemaal alweer een stuk beter :) en ik merk dat ik betere keuzes aan het maken ben.
Vanavond ben ik trouwens wel de bob dus dat helpt ook al :D
Dat is wel een fijn gevoel he, als je van jezelf weet dat je betere keuzes aan het maken bent!

En de bob zijn helpt zeker! Ik drink eigenlijk zo goed als geen alcohol meer, nadat ik er vorig jaar nagenoeg helemaal mee gestopt bent om wat extra af te vallen. Het enige wat ik doorgaans lekker vind, is witte wijn en dat zet nu juist zo aan :( Maar inmiddels heb ik er eigenlijk ook maar weinig behoefte meer aan, dus ik ben ook regelmatig de bob.
pi_138257835
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik pak op zaterdag ook wat lekkers. Het moet immers geen straf worden :)

Vorige week een halve kilo kwijt. Nu kan ik maandag pas wegen dus ben benieuwd. Al moet ik ongesteld worden. Al 3 dagen en dan is mijn gewicht altijd veel hoger :)
Dat is ook de reden dat ik deze week nog niet gewogen heb.
Ben erg benieuwd naar volgende week.
pi_138257849
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik deze week nog niet gewogen heb.
Ben erg benieuwd naar volgende week.
Ik weeg altijd maar wel gewoon. Maar neem het met een korreltje zout :)
pi_138257886
7 minute workout is een of ander wetenschappelijk bewezen workout die 7 minuten duurt. Te vinden op YouTube oa. Het is kort, maar je gaat je spieren er wel van voelen dus ik vind t wel tof.

Dank voor alle complimenten over slanke benen. Vind dat echt grappig compliment want heb juist hele dikke benen. Maar het is een goed jurkje voor mijn figuur, en maar 30 euro van de h&m dus ben erg content ermee.

En voor keelontsteking, drink zoveel mogelijk ijskoud water bij je eten, dan kun je zoveel makkelijker slikken. Dus maak even een flinke stash ijsblokjes, dat werkt als een tiet!
pi_138258275
Morgen ga ik gezellig uit eten met mn vriend.. ik kan niet kiezen wat ik neem, want het was via groupon en het is een Black Angus Steak ofzo. Waarschijnlijk met patat en alles.. oef.. wel erg lekker natuurlijk, maar dat in combi met niet kunnen sporten deze week... :N
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:53:56 #94
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138258339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Morgen ga ik gezellig uit eten met mn vriend.. ik kan niet kiezen wat ik neem, want het was via groupon en het is een Black Angus Steak ofzo. Waarschijnlijk met patat en alles.. oef.. wel erg lekker natuurlijk, maar dat in combi met niet kunnen sporten deze week... :N
Gewoon genieten en de rest van de komende week wat balansen?
Of de friet laten staan en vooral extra salade eten?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 11:56:06 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138258402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Vanaf volgende week eindelijk weer een beetje normale weken. Dus kan weer lekker plannen als het goed is!

Nu het huis nog helemaal opgeruimd en schoon dan is mijn hoofd helemaal leeg en kan ik me hopelijk focussen op gezond eten en wat vaker bewegen.

Van het weekend is het niet veel soeps in verband wel veel afspraken en niet echt tijd om te koken.

Morgen frietjes met salade (wel zelf klaar gemaakt en gebakken) en zondag soep uit blik. Want 1 het moet op en 2 het is zo klaar.

De rest van de week gaat er zo uitzien:

Maandag: Zuurkool
Dinsdag: Chinese roerbakgroente met mie en kip
Woensdag: Boerenkool
Donderdag: Kippensoep
Vrijdag: Macaroni

Voor de rest moet ik mijn diepvriesfruit eens op maken. Zo eens een kan smoothie maken met de besjes en frambozen!

En dan is de vriezer hopelijk ver leeg op vlees na.
Wat veel winter-eten! Ben blij dat ik met dit mooie weer lekker veel salades enzo kan maken.

quote:

Wraps! Met allerlei smeerseltjes. Zalm, gerookte kipfilet, rucola, ananas, zongedroogde tomaaten. Jum!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:00:25 #96
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138258520
Dit ziet er ook wel lekker uit, niet ongezond en snel te maken :9
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R469470/volkorenpenne-carbonara?=
pi_138258542
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef xuryah het volgende:
Genieten hoort er ook bij :)
pi_138258651
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Genieten hoort er ook bij :)
Ja is ook zo.
En ik ga vandaag toch wel proberen krachttraining te doen op de sportschool.
Baal er alleen van dat ik nu een week geen Evy kan doen. Ben bang dat ik weer opnieuw moet beginnen..
  vrijdag 28 maart 2014 @ 12:07:08 #99
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138258710
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 12:05 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja is ook zo.
En ik ga vandaag toch wel proberen krachttraining te doen op de sportschool.
Baal er alleen van dat ik nu een week geen Evy kan doen. Ben bang dat ik weer opnieuw moet beginnen..
Bij welke les was je gebleven? Ik heb zelf ook al wel vaker een week geen Evy gedaan en dan deed ik gewoon de laatste les die ik nog had gedaan en dat ging dan wel. En anders 1 training terug.
pi_138258763
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat veel winter-eten! Ben blij dat ik met dit mooie weer lekker veel salades enzo kan maken.

[..]

Wraps! Met allerlei smeerseltjes. Zalm, gerookte kipfilet, rucola, ananas, zongedroogde tomaaten. Jum!
Klopt, maar ik vind het echt zonde om weg te gooien en wil de viezer leeg maken zodat ik hem weer kan vullen met nieuw bakjes eten. En de kasten moeten leeg. Heb echt teveel voorraad. Dus het is even niet anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')