HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:50 schreef bianconeri het volgende:
KNVB heeft aandelen in Ajax. Zoals gewoonlijk verdient Ajax helemaal niets, maar helpt de KNVB wel ff weer
Doorgesnoven bedoel jequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de hele treincoupé er onder gekwakt.
Ja goh waarom zou je denken?quote:
Heb ik nog mee gevoetbald.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh waarom zou je denken?
Altijd weer de scheids mee, alle mazzel van de wereld elke wedstrijd weer.
En nog arrogant zijn ook alsof ze zo goed zijn.
Ik verbaas me over het feit dat GGMM alle comments aankan, sommige met kritiek ook over zijn aanpak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga koekoek en ratatatata afwisselen.
GGMM vindt dit verrassend nieuws.
KNJBquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder een temeijer is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
jij bent echt een slechte trollquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha. Hahaha. Jankbal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren, zag net op tijd dat je bianconeri bent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
verdiend*quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Hoeveel zou de KNVB verdient hebben met deze actie?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef falling_away het volgende:
Heerlijk die onterechte rode kaart voor AZ. Koekje van eigen deeg, maar dan 10 keer beter!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een koekoek vrijetrap. Esteban hielp mee aan de schoonheid door niks te doen
Ach gossiequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zet de tv maar uit voor mijn Ajax-haat weer teveel tot leven komt..
10.000 per kaartquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Hoeveel zou de KNVB verdient hebben met deze actie?
rip in peacequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beetje respect voor de nabestaanden van de Groningse aardbevingen.
Paxgod zou eens vaker naar de stad moeten komen en wat minder in Stadskanaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beetje respect voor de nabestaanden van de Groningse aardbevingen.
En 4 penalty's voor AZ die Vermeer allemaal stoptquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop zo dat er nog drie onterechte goals voor Ajax bij komen
Altijd een mooi moment. Wanneer de normale argumenten op zijn en we terugvallen op het laatste redmiddel: Het elkaars moeder uitschelden voor hoer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder een temeijer is.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zet de tv maar uit voor mijn Ajax-haat weer teveel tot leven komt..
Dat wel ja, beetje een Lukoki-type die De Sa.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet kan voetballen natuurlijk
Toch wil geen enkele verzekeringsmaatschappij een levensverzekering bij hem afsluiten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik verbaas me over het feit dat GGMM alle comments aankan, sommige met kritiek ook over zijn aanpak.
Morgen weer!quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod zou eens vaker naar de stad moeten komen en wat minder in Stadskanaal
Ajax staat voor inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
Het lijkt wel een thuiswedstrijd aan het geluid te horen![]()
![]()
![]()
![]()
AZ speelt toch ook thuisquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stadskanaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxgod zou eens vaker naar de stad moeten komen en wat minder in Stadskanaal
Zet je geluid aan dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Blijkt maar weer dat je weinig wedstrijden van ajax bekijkt. Calimeroquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bedum de gekste, lekkere Hollandse jongen op de fiets, heerlijk hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Voel me wel een beetje alleen als Amsterdammer hier, al heb ik wel respect voor Groningen natuurlijk - jullie kunnen wel raden waarom.
Hij heeft hetzelfde tentamen dus die zal daar ook wel ergens rondzwervenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever na afloop, maar voor VI.
Is de Ets er ook?
Jij bent een schande voor Groningen, zielige calimero!quote:
Haha tja ze maken meer geluid bij uitwedstrijd dan dat ze in de Arena makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hij zal wel zeggen dat jij hem stalkt of andersom.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde tentamen dus die zal daar ook wel ergens rondzwerven
Haha jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha tja ze maken meer geluid bij uitwedstrijd dan dat ze in de Arena maken
Heeft Arjen al een eigen standbeeld in Bedum? Zou eens tijd worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedum de gekste, lekkere Hollandse jongen op de fiets, heerlijk hoor.
Meestal loopt hij te fitten op mij dus waarschijnlijk dat eerstequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal wel zeggen dat jij hem stalkt of andersom.
Paxcon is wel iemand met een 9quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een 9.
Maar ik doe dan ook geen rechten!
Kijk bijna elke, spijtig genoeg. Elke keer weer waste of time.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef over_hedge het volgende:
Blijkt maar weer dat je weinig wedstrijden van ajax bekijkt. Calimero
Waar heb je het nu over man? Ben jij ooit bij een wedstrijd geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha tja ze maken meer geluid bij uitwedstrijd dan dat ze in de Arena maken
Hahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Jij bent een schande voor Groningen, zielige calimero!
Tijd om je gebagger voor je te houden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk bijna elke, spijtig genoeg. Elke keer weer waste of time.
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Waar heb je het nu over man? Ben jij ooit bij een wedstrijd geweest?
Rip Nederlands voetbalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo lig je na een paar maanden op straat in België, nu ben je nog 35 minuten verwijderd van Europees voetbal met Zwolle.
Hij is in veel opzichten mijn meerdere, maar niet op het gebied van humor en voetbalquote:
Als je bijna alles kijkt weet je ook wel dat ze niet erg vaak geluk hebben. Oke dit seizoen dan 2x snel achter elkaar in de laatste min winnen. Maar op die wedstrijden na hebben ze eerder vaak pech. Zoals in de CL.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk bijna elke, spijtig genoeg. Elke keer weer waste of time.
Zou ik jullie kunnen vergelijken met Koekie en Bert van Oranje? of is de combinatie met GGMM dat juist meer?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is in veel opzichten mijn meerdere, maar niet op het gebied van humor en voetbal
Nick
Pieter Jan
Ik moet wel zeggen dat Nick erg goed speelde tegen Vitessequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is in veel opzichten mijn meerdere, maar niet op het gebied van humor en voetbal
Nick
Pieter Jan
En sowieso, als Ajax een keer scoort is het 'lucky Ajax KNJB hahahihaho' en de rest wordt genegeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je bijna alles kijkt weet je ook wel dat ze niet erg vaak geluk hebben. Oke dit seizoen dan 2x snel achter elkaar in de laatste min winnen. Maar op die wedstrijden na hebben ze eerder vaak pech. Zoals in de CL.
Wat een taalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef Ties02 het volgende:
Die homo heeft z'n shirt ook weer uit hoor met 5 graden
dan heeft de KNjb geen invloedquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je bijna alles kijkt weet je ook wel dat ze niet erg vaak geluk hebben. Oke dit seizoen dan 2x snel achter elkaar in de laatste min winnen. Maar op die wedstrijden na hebben ze eerder vaak pech. Zoals in de CL.
Zwolle flikkert er ook uit tegen een ploeg uit Malta ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was het al begin dit seizoen.
Kuch Utrecht Kuch
Doe maar niet met GGMM.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou ik jullie kunnen vergelijken met Koekie en Bert van Oranje? of is de combinatie met GGMM dat juist meer?
Vitesse ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwolle flikkert er ook uit tegen een ploeg uit Malta ofzo
Sowieso helpt negeren ook al.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen de mods niks aan dat getrol doen van een niet nader te noemen user.
Na mijn vraag te stoppen is het angstvallig stil. Ik houd het kort als Van Boekel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Dat zou jij nooit doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inb4 een quote in WO Rechten om te stoken
Volgens mij was die ouwe rakker vorige week al aan het leren, of dat was voor iets anders. Etsugodquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die heeft hier gelukkig een ban
Inb4 een quote in WO Rechten om te stoken
verkeerde forum ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
KOMOP INTER
oh kut verkeerde wedstrijd
Nee das wat ajacieden doen. Alles is anti Ajax, behalve als ze weer eens onterecht een voordeel krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
En sowieso, als Ajax een keer scoort is het 'lucky Ajax KNJB hahahihaho' en de rest wordt genegeerd.
Klopt.quote:
Je bent echt een aanwinstquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na mijn vraag te stoppen is het angstvallig stil. Ik houd het kort als Van Boekel.
ik ben gewoon focking boos of zoietsquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
biancornerie stop met dat getroll
het is echt niet leuk hoor
Wat was daar mazzel aan? Daar speelde ze gewoon heel erg goed. En waren gewoon beter die dag. Met pech heb ik het over tegen milaan, en afgekeurde doelpunten tegen real en de wel erg aparte uitslag van lion.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm in de CL hebben ze juist veel mazzel?
Als je ziet dat je ff wint van een Barca ( maar ok die namen het totaal niet serieus, net als City enzo).
RIP Vluggejapiequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij hem niet. Hij heeft geen publiek nodig. Zie het Serie A topic
I spoke too soonquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij hem niet. Hij heeft geen publiek nodig. Zie het Serie A topic
Ouwe buddha!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker niet
Ik ben zeer vredelievend ingesteld
echt hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ben gewoon focking boos of zoiets
Die man doet altijd alsof hij het heel druk heeft maar feitelijk zit hij dan gewoon te FOK!kenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was die ouwe rakker vorige week al aan het leren, of dat was voor iets anders. Etsugod
Serieus weten jullie wel eens wat trollen is??quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
biancornerie stop met dat getroll
het is echt niet leuk hoor
Jullie hebben echt geen idee wat trollen is he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
jullie zien het niet maar ik heb gewoon een leeg flesje op de grond gegooid en het stuitte best hoog weer op.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een app-groepje oprichten om er over te klagen.
Die kunnen er helemaal niks vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijdagwedstrijd morgen is ook kut. NAC tegen Utrecht.
leg het dan uit??!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Serieus weten jullie wel eens wat trollen is??
[..]
Jullie hebben echt geen idee wat trollen is he?
Wie naar voetbal kijkt ipv VI moet wel een grondige hekel hebben aan voetbal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijdagwedstrijd morgen is ook kut. NAC tegen Utrecht.
NAC speelt 0-0 tegen Ajaxquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Die kunnen er helemaal niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet goed bij je appelquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat voor voetbal op Spotify nog een cd met pianomuziek en vogelgeluiden te luisteren
Wie is eigenlijk de gast morgen? Boskamp?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie naar voetbal kijkt ipv VI moet wel een grondige hekel hebben aan voetbal.
Zat je ook te yoga'en?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat voor voetbal op Spotify nog een cd met pianomuziek en vogelgeluiden te luisteren
Jawel in negatief opzicht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Van Rhijn
Echt waar, zet die bij FC Emmen neer en hij zal niemand opvallen
Ik vind alleen Schone een voldoende halen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind is stiekem ook wel erg kut bezig vandaag
Kennethquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind alleen Schone een voldoende halen.
vermeer?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gaat me echt een stap te ver
Misschien wil zij wel met jou in hogere sferen belandenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer
[ afbeelding ]
Zij doet het wel.
Lekker aan de cola en sinas ja toch niet dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
17 jaar en voor het eerst naar de discotheek
Dat was in onze tijd wel anders hè Tiesquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Als je niet mag drinken, is er ook niet veel aan hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Dit blijft 0-1.quote:
hah, leuke grapquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Dat moet ongetwijfeld haar doel zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wil zij wel met jou in hogere sferen belanden
Shandyquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waar besteden al die 16 en 17 jarigen hun geld nu aan dan als ze geen bier meer kunnen halen?
cokequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waar besteden al die 16 en 17 jarigen hun geld nu aan dan als ze geen bier meer kunnen halen?
Oudere broers omkopen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoeren en cokequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
FOK!pimp abonnement.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Habboquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zit alcohol in.quote:
Zat je daarom zo lang in de trein?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet ongetwijfeld haar doel zijn.
Ze is op dit moment op reis door Europa trouwens dus mijn kansen zijn zeer groot.
Ze kan in ieder geval niet ontkennen dat jij haar op dit forum goed vertegenwoordigtquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilde even bijkletsen met Jessica.
je moet je poep ook niet uren inhouden xDquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik doe het in m'n broek nu, billenknijpen dit.
kquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef superniger het volgende:
Willen jullie Vermeer of Verminder?
Deze vond ik best aardig. Jij krijgt van mij een 6,5.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef superniger het volgende:
Willen jullie Vermeer of Verminder?
Wat ik ook deed, ik deed het uit liefdequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval niet ontkennen dat jij haar op dit forum goed vertegenwoordigt
Zit de moeite daar ook bij?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze vond ik best aardig. Jij krijgt van mij een 6,5.
Het leukste is dat Etsu een VBL ban heeft in je zeer boeiende onderonsje met Pax.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik ook deed, ik deed het uit liefde
Lukoki 2.0quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
Rot toch op De Sa, wat een compleet waardeloze speler is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |