Vitesse ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwolle flikkert er ook uit tegen een ploeg uit Malta ofzo
Sowieso helpt negeren ook al.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen de mods niks aan dat getrol doen van een niet nader te noemen user.
Na mijn vraag te stoppen is het angstvallig stil. Ik houd het kort als Van Boekel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Dat zou jij nooit doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inb4 een quote in WO Rechten om te stoken
Volgens mij was die ouwe rakker vorige week al aan het leren, of dat was voor iets anders. Etsugodquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die heeft hier gelukkig een ban
Inb4 een quote in WO Rechten om te stoken
verkeerde forum ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
KOMOP INTER
oh kut verkeerde wedstrijd
Nee das wat ajacieden doen. Alles is anti Ajax, behalve als ze weer eens onterecht een voordeel krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
En sowieso, als Ajax een keer scoort is het 'lucky Ajax KNJB hahahihaho' en de rest wordt genegeerd.
Klopt.quote:
Je bent echt een aanwinstquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na mijn vraag te stoppen is het angstvallig stil. Ik houd het kort als Van Boekel.
ik ben gewoon focking boos of zoietsquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
biancornerie stop met dat getroll
het is echt niet leuk hoor
Wat was daar mazzel aan? Daar speelde ze gewoon heel erg goed. En waren gewoon beter die dag. Met pech heb ik het over tegen milaan, en afgekeurde doelpunten tegen real en de wel erg aparte uitslag van lion.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm in de CL hebben ze juist veel mazzel?
Als je ziet dat je ff wint van een Barca ( maar ok die namen het totaal niet serieus, net als City enzo).
RIP Vluggejapiequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij hem niet. Hij heeft geen publiek nodig. Zie het Serie A topic
I spoke too soonquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij hem niet. Hij heeft geen publiek nodig. Zie het Serie A topic
Ouwe buddha!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker niet
Ik ben zeer vredelievend ingesteld
echt hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ben gewoon focking boos of zoiets
Die man doet altijd alsof hij het heel druk heeft maar feitelijk zit hij dan gewoon te FOK!kenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was die ouwe rakker vorige week al aan het leren, of dat was voor iets anders. Etsugod
Serieus weten jullie wel eens wat trollen is??quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
biancornerie stop met dat getroll
het is echt niet leuk hoor
Jullie hebben echt geen idee wat trollen is he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
jullie zien het niet maar ik heb gewoon een leeg flesje op de grond gegooid en het stuitte best hoog weer op.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een app-groepje oprichten om er over te klagen.
Die kunnen er helemaal niks vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijdagwedstrijd morgen is ook kut. NAC tegen Utrecht.
leg het dan uit??!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Serieus weten jullie wel eens wat trollen is??
[..]
Jullie hebben echt geen idee wat trollen is he?
Wie naar voetbal kijkt ipv VI moet wel een grondige hekel hebben aan voetbal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijdagwedstrijd morgen is ook kut. NAC tegen Utrecht.
NAC speelt 0-0 tegen Ajaxquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Die kunnen er helemaal niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet goed bij je appelquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat voor voetbal op Spotify nog een cd met pianomuziek en vogelgeluiden te luisteren
Wie is eigenlijk de gast morgen? Boskamp?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie naar voetbal kijkt ipv VI moet wel een grondige hekel hebben aan voetbal.
Zat je ook te yoga'en?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat voor voetbal op Spotify nog een cd met pianomuziek en vogelgeluiden te luisteren
Jawel in negatief opzicht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Van Rhijn
Echt waar, zet die bij FC Emmen neer en hij zal niemand opvallen
Ik vind alleen Schone een voldoende halen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind is stiekem ook wel erg kut bezig vandaag
Kennethquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind alleen Schone een voldoende halen.
vermeer?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jammerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gaat me echt een stap te ver
Misschien wil zij wel met jou in hogere sferen belandenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer
[ afbeelding ]
Zij doet het wel.
Lekker aan de cola en sinas ja toch niet dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
17 jaar en voor het eerst naar de discotheek
Dat was in onze tijd wel anders hč Tiesquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Als je niet mag drinken, is er ook niet veel aan hequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef Ties02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |