Feyenoord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wie speelt er 'thuis' in de finale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al ingegrepen toch? (Te laat dat wel)quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC Europa in doordat onze bond echt genant is.
Houden zo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
Is er al ergens een samenvatting te zien?
Heb de wedstrijd niet gezien.
Laten we Zeist aanvallen!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC Europa in doordat onze bond echt genant is.
Goed plan.quote:
Precies.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Ach je kan net zo goed PEC europa insturen want zoveel slechter dan de huidige resultaten(op az na) kan het niet worden.
Je hebt zelfs meer kans dat PEC doorkomt aangezien die toch niet voor de eredivisie hun spelers rust hoeven geven.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je hebt zelfs meer kans dat PEC doorkomt aangezien die toch niet voor de eredivisie hun spelers rust hoeven geven.
Heb je de herhaling wel goed bekeken? Eerst zag ik het ook niet, maar in latere herhalingen zag ik 200% duidelijk dat Johansson de hak van de Sa aantikt en dat daarom het been van de Sa tegen zn andere been aanschiet waardoor het op struikelen lijkt. Heel goed gezien van de scheids. Viergever zei na afloop bij Fox ook dat de Sa gewoon duidelijk werd aangetikt. Heel eerlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef MouzurX het volgende:
Az wel genaaid met die tweede gele kaart idd. Die overtreding van veltman was discutabel maar die schwalbe van de sa was wel helemaal slecht.
Echt waar?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je de herhaling wel goed bekeken? Eerst zag ik het ook niet, maar in latere herhalingen zag ik 200% duidelijk dat Johansson de hak van de Sa aantikt en dat daarom het been van de Sa tegen zn andere been aanschiet waardoor het op struikelen lijkt. Heel goed gezien van de scheids. Viergever zei na afloop bij Fox ook dat de Sa gewoon duidelijk werd aangetikt. Heel eerlijk.
AZ is dus zeker niet genaaid. Ajax de verdiende winnaar
Het was ook zeker niet bewust van Johansson. Maar hij onderbreekt wel een veel belovende aanval en dus is geel op zn plaats. Voor mij had de scheids geel ook best achterwege mogen laten hoor, maar vond dat Veltman ook geen 2e gele had moeten krijgen. Maarja, volgens de regels klopt het wat de scheids doet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik vind Ajax ook de verdiende winnaar
Maar meen me te herinneren van gister in de herhaling dat er echt 5 cm afstand zat ofzo tussen voeten van De Sa en Johansson
Kan zijn dat ik alsnog scheel heb gekeken hoor, maar zag er gister vanuit een andere hoek wel wat afstand tussen zitten
Het leek inderdaad op struikelen. Toen ik de eerste herhaling zag dacht ik nog steeds dat hij struikeldequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Klopt hoor, de Sa werd aangetikt, maar gebeurt op een lullige manier waardoor het heel erg op een schwalbe lijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |