HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:50 schreef bianconeri het volgende:
KNVB heeft aandelen in Ajax. Zoals gewoonlijk verdient Ajax helemaal niets, maar helpt de KNVB wel ff weer
Doorgesnoven bedoel jequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de hele treincoupé er onder gekwakt.
Ja goh waarom zou je denken?quote:
Heb ik nog mee gevoetbald.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh waarom zou je denken?
Altijd weer de scheids mee, alle mazzel van de wereld elke wedstrijd weer.
En nog arrogant zijn ook alsof ze zo goed zijn.
Ik verbaas me over het feit dat GGMM alle comments aankan, sommige met kritiek ook over zijn aanpak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga koekoek en ratatatata afwisselen.
GGMM vindt dit verrassend nieuws.
KNJBquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder een temeijer is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
jij bent echt een slechte trollquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha. Hahaha. Jankbal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren, zag net op tijd dat je bianconeri bent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |