HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:50 schreef bianconeri het volgende:
KNVB heeft aandelen in Ajax. Zoals gewoonlijk verdient Ajax helemaal niets, maar helpt de KNVB wel ff weer
Doorgesnoven bedoel jequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de hele treincoupé er onder gekwakt.
Ja goh waarom zou je denken?quote:
Heb ik nog mee gevoetbald.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh waarom zou je denken?
Altijd weer de scheids mee, alle mazzel van de wereld elke wedstrijd weer.
En nog arrogant zijn ook alsof ze zo goed zijn.
Ik verbaas me over het feit dat GGMM alle comments aankan, sommige met kritiek ook over zijn aanpak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga koekoek en ratatatata afwisselen.
GGMM vindt dit verrassend nieuws.
KNJBquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder een temeijer is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
jij bent echt een slechte trollquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha. Hahaha. Jankbal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik wilde net reageren, zag net op tijd dat je bianconeri bent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
verdiend*quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Hoeveel zou de KNVB verdient hebben met deze actie?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef falling_away het volgende:
Heerlijk die onterechte rode kaart voor AZ. Koekje van eigen deeg, maar dan 10 keer beter!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een koekoek vrijetrap. Esteban hielp mee aan de schoonheid door niks te doen
Ach gossiequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zet de tv maar uit voor mijn Ajax-haat weer teveel tot leven komt..
10.000 per kaartquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef bianconeri het volgende:
Hoeveel zou de KNVB verdient hebben met deze actie?
rip in peacequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beetje respect voor de nabestaanden van de Groningse aardbevingen.
Paxgod zou eens vaker naar de stad moeten komen en wat minder in Stadskanaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beetje respect voor de nabestaanden van de Groningse aardbevingen.
En 4 penalty's voor AZ die Vermeer allemaal stoptquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop zo dat er nog drie onterechte goals voor Ajax bij komen
Altijd een mooi moment. Wanneer de normale argumenten op zijn en we terugvallen op het laatste redmiddel: Het elkaars moeder uitschelden voor hoer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Het schijnt dat je moeder een temeijer is.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zet de tv maar uit voor mijn Ajax-haat weer teveel tot leven komt..
Dat wel ja, beetje een Lukoki-type die De Sa.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Je moet wat als je niet kan voetballen natuurlijk
Toch wil geen enkele verzekeringsmaatschappij een levensverzekering bij hem afsluiten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik verbaas me over het feit dat GGMM alle comments aankan, sommige met kritiek ook over zijn aanpak.
Morgen weer!quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod zou eens vaker naar de stad moeten komen en wat minder in Stadskanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |