Ajax staat voor inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
Het lijkt wel een thuiswedstrijd aan het geluid te horen![]()
![]()
![]()
![]()
AZ speelt toch ook thuisquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stadskanaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxgod zou eens vaker naar de stad moeten komen en wat minder in Stadskanaal
Zet je geluid aan dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Blijkt maar weer dat je weinig wedstrijden van ajax bekijkt. Calimeroquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja goh waarom zou je denken?
Altijd weer de scheids mee, alle mazzel van de wereld elke wedstrijd weer.
En nog arrogant zijn ook alsof ze zo goed zijn.
Bedum de gekste, lekkere Hollandse jongen op de fiets, heerlijk hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Voel me wel een beetje alleen als Amsterdammer hier, al heb ik wel respect voor Groningen natuurlijk - jullie kunnen wel raden waarom.
Hij heeft hetzelfde tentamen dus die zal daar ook wel ergens rondzwervenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever na afloop, maar voor VI.
Is de Ets er ook?
Jij bent een schande voor Groningen, zielige calimero!quote:
Haha tja ze maken meer geluid bij uitwedstrijd dan dat ze in de Arena makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef handboek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hij zal wel zeggen dat jij hem stalkt of andersom.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde tentamen dus die zal daar ook wel ergens rondzwerven
Haha jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha tja ze maken meer geluid bij uitwedstrijd dan dat ze in de Arena maken
Heeft Arjen al een eigen standbeeld in Bedum? Zou eens tijd worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedum de gekste, lekkere Hollandse jongen op de fiets, heerlijk hoor.
Meestal loopt hij te fitten op mij dus waarschijnlijk dat eerstequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal wel zeggen dat jij hem stalkt of andersom.
Paxcon is wel iemand met een 9quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit een 9.
Maar ik doe dan ook geen rechten!
Kijk bijna elke, spijtig genoeg. Elke keer weer waste of time.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef over_hedge het volgende:
Blijkt maar weer dat je weinig wedstrijden van ajax bekijkt. Calimero
Waar heb je het nu over man? Ben jij ooit bij een wedstrijd geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha tja ze maken meer geluid bij uitwedstrijd dan dat ze in de Arena maken
Hahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Jij bent een schande voor Groningen, zielige calimero!
Tijd om je gebagger voor je te houden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk bijna elke, spijtig genoeg. Elke keer weer waste of time.
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef Tjacka het volgende:
Waar heb je het nu over man? Ben jij ooit bij een wedstrijd geweest?
Rip Nederlands voetbalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo lig je na een paar maanden op straat in België, nu ben je nog 35 minuten verwijderd van Europees voetbal met Zwolle.
Hij is in veel opzichten mijn meerdere, maar niet op het gebied van humor en voetbalquote:
Als je bijna alles kijkt weet je ook wel dat ze niet erg vaak geluk hebben. Oke dit seizoen dan 2x snel achter elkaar in de laatste min winnen. Maar op die wedstrijden na hebben ze eerder vaak pech. Zoals in de CL.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk bijna elke, spijtig genoeg. Elke keer weer waste of time.
Zou ik jullie kunnen vergelijken met Koekie en Bert van Oranje? of is de combinatie met GGMM dat juist meer?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is in veel opzichten mijn meerdere, maar niet op het gebied van humor en voetbal
Nick
Pieter Jan
Ik moet wel zeggen dat Nick erg goed speelde tegen Vitessequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is in veel opzichten mijn meerdere, maar niet op het gebied van humor en voetbal
Nick
Pieter Jan
En sowieso, als Ajax een keer scoort is het 'lucky Ajax KNJB hahahihaho' en de rest wordt genegeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je bijna alles kijkt weet je ook wel dat ze niet erg vaak geluk hebben. Oke dit seizoen dan 2x snel achter elkaar in de laatste min winnen. Maar op die wedstrijden na hebben ze eerder vaak pech. Zoals in de CL.
Wat een taalquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef Ties02 het volgende:
Die homo heeft z'n shirt ook weer uit hoor met 5 graden
dan heeft de KNjb geen invloedquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je bijna alles kijkt weet je ook wel dat ze niet erg vaak geluk hebben. Oke dit seizoen dan 2x snel achter elkaar in de laatste min winnen. Maar op die wedstrijden na hebben ze eerder vaak pech. Zoals in de CL.
Zwolle flikkert er ook uit tegen een ploeg uit Malta ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was het al begin dit seizoen.
Kuch Utrecht Kuch
Doe maar niet met GGMM.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou ik jullie kunnen vergelijken met Koekie en Bert van Oranje? of is de combinatie met GGMM dat juist meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |